@Babyboo, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.. heerlijk gevoel !! @petera, leuk zo een baas.... sukkel @nieuw wolkje, blijven ze dan niet een beetje zoeken of moet je dan niet effe springen tot uk zich goed draait.. bij ons wel hoor.. die echodame laat je echt niet gaan als ze niet alles heeft gezien. Mooie fot van jou.. van jou dus nu ook beeld bij geluid hihi @aapje.. kamertje af? @sjees, en hoe vind je meisje het grote bed? Gewoon helemaal speciaal maken, haar nieuwe eigen bedje dan komt het dik in orde.. Hoe is het met de rugpijn? Wat een hoop vroeg geboortes bij de november mamas zeg.. pfff @Nelta, jij hebt dan nog de beste reden van allemaal om slecht te slapen... pfff is ook toch niet niks jullie nieuwtje...kun je nog zo een relativist zijn... @sniffy, volgens mij zijn de ukkies met 25 weken al levensvatbaar... dus nog beter! Alhoewel je per definitie geen vroeg geboorte wilt.. Sterkte bij de A @germini, ik heb het vooral snachts super warm.. brand me uit me bed haha.. hub kan geeneens lang tegen me aan liggen, want ben te warm Ik moet zeggen dat deze zw idd wat meer langs me heengaat.. de buik draait gewoon mee met het gezin om het zo maar te zeggen... linette vind het wel leuk, en gaat er vaak tegenaan liggen, en dan zegt ze papa, mama baby in buik.. leuk he.... ja zegt ie dan hahaha mama baby in de buik, krijg je een klein broertje. Heb vandaag wel voor het eerst dat ik het zwaar vind op dit moment, mn buik heeft een groeispurt gemaakt ofzo.. zelfs de receptie keek er van op vanmorgen, zo van.. zoooooo dat is effe een andere buik dan vorige week.... @belle, en wat zei de vk?
zo hier een druk weekend achter de rug gehad... zaterdag verjaardag van hub gevierd, super gezellig feestje, alleen jammer dat er 1 alcoholist tussenzit waar je alleen al een krat bier moet gaan halen.. daar waar iedereen gezellig een biertje drinkt... drinkt hij om het drinken... grote stoorfactor dan ook... linette super laat naar bed gegaan, maar die was zo druk aan het spelen met een jongetje daar van haar leeftijd.. laat gaan laat gaan.. ze lag er rond 12 in.... zondag dus allemaal wat brak. lekker naar macdo geweest na het slapen van linetje en wij haha, nog een rondje wandelen en voor de rest niet zoveel gedaan... gelukkig bijna vakantie... deze week nog en dan vrij heerlijk, kijk er echt naar uit! nou ga eens effe wat doen nog..
Hei meiden, weer even hier na een erg druk weekend. Ik heb wel links en rechts wat gelezen, over de vroeg bevallingen van de novembermama's.. echt eng bijna.. hopelijk komt alles goed met de mini's! Ikzelf zit met pijn in mijn stuitje op de bank veel te zwaar werk gedaan afgelopen 4 dagen.. heel veel bukken, tillen en over hekjes op heuphoogte geklommen.. mijn lichaam besloot dat het genoeg was geweest.. rust nu dus.. niet leuk maar de gezondheid van de kleine gaat natuurlijk voor.
thnx meiden voor alle lieve knuffels!! @Aapje, Geniet van je midweekje weg!! Bij mij was het juist contra........ook heel lang over de 1e gedaan en helemaal in de gloria...........en nu wel weer via iui maar redelijk snel en minder blij.......... @sniffy, En............blaasontsteking?? auchhhhhh dat doet zo'n pijn!!
oeps drukte al op verzenden!! @sjees, Ik denk dat dat inderdaad zo is.........ben zo druk met mijn kleine mannetje (17 maanden) dat ik amper tijd heb om te genieten. En we moeten ook nog beginnen met de babykamer, gaan we deze week mee beginnen (eindelijk vakantie!!) dus misschien als die af is dat het dan ook wat echter wordt ofzo.......... Ik snap goed dat je alvast wil laten vastleggen dat je in het zh wil bevallen! Ik ga dat deze keer ook doen. Had me de vorige keer helemaal vastgepind op een thuisbevalling maar moest uiteindelijk vanwege veel te hoge bloeddruk toch naar het ziekenhuis. Nu maar meteen ziekenhuis dus! @babyboo, Dankjewel!! het gaat redelijk........voel me nog steeds down, maar dat is ook niet zo raar na afgelopen week. heb er veel over gepraat dat lucht op. Wat ben jij actief zeg!! hebben jullie een huisje?? (sorry ben heel sporadisch geweest dus niet helemaal up to date!) @nieuwwolkje, Inderdaad vanaf een week of 36 a 37 ofzo voor het echie, maar ik had het bij mijn 1e ook al opgemaakt hoor zodra de kamer af was!! En dan ging ik elke dag even in dat kamertje zitten me eigen verlekkeren Wat een lekker weer!! eindelijk!! daar wordt een mens ook al vrolijker van!
mikmak, haha erg he!! een zwembad is er niets bij! bah! mijn man ligt ook een halve meter bij me vandaan haha. maar ik heb het overdag dus ook!! Bleeeeeeeeeeee niet leuk!
he dames,, heb net de vk gesproken en ik moet veel rusten nu en in de gaten houden of ze niet om de 10 min komen. als ik de harde buiken niet vertrouwde moet ik terug bellen.. liefs
Ik heb gelukkig geen blaasonsteking . Woensdag moet ik naar de VK . Ik zal haar wel eens vragen wat het kan zijn.
Dag lieve meiden. Onze babykamer is bijna af, juist nog decoreren, en de lakentjes enzo, hier heb je alvast een paar foto's van de babykamzer zoals ze nu is
Hoi meiden, Jeetje wat veel geschreven weer zeg! IK merk wel dat ik nu ik vakantie ben even minder online ben sorry! Ik heb iets gelezen over bruin en blond haar hahah Nou ik ben wel erg blond, dus ben benieuwd wat voor gedachte jullie bij mij hadden?? Oja even voor de leuk, ik vind het mooi. Voor degene die het nog nooit gezien hebben: http://www.dumpert.nl/mediabase/656611/d1dfcfee/live_olifant_geboorte_tv.html
Hoihoi, Sniffy, leuk al die nichtjes en neefjes. Hier ook een hoop; aan mijn kant wordt dit nr 6 en aan mans kant nr 8. Bellamanuala, en de vk nog gebeld? Wat zei ze? Hele dag harde buiken is niet goed, zeker niet nu al met dit termijn. Nog steeds last van harde buiken? En doe het rustig aan he. Petera, volgens mij zijn kindjes al met 24 wkn levensvatbaar; tenminste ik dacht dat ze vanaf dan behandelen, daarvoor niet. Maar volgens mij is het vooruitzicht dan nog steeds niet al te best. Hopelijk blijven onze beebjes lekker zitten tot december. Lin, he bah een schimmelinfectie en dat je last hebt van krampen. Idd maar ff rustig aan doen, voor zover dat lukt met een kleintje thuis. Nieuwwolkje, mooi buikje al zeg. Hier heb ik de lakentje pas gewassen met 36 weken; had toen verlof. Anders liggen ze toch maar stof te vangen. Ik had trouwens van de zwitsal geurbuiltje en ik had ik in de kast met de gewassen kleertjes gezet. Leuk kamertje zeg. Mikmak, vervelend van de mensen die veel drinken. Sjees, groot gelijk dat je in het ziekenhuis wil bevallen. Ben je van je dochter thuis bevallen of in het ziekenhuis? Babyboo, weet niet of je bv gaat geven, maar dan is buikslapen ook niet heel handig en ligt niet lekker . Zeker met de stuwing, maar ook in het begin lekte ik veel meer als op mn buik sliep. Germini, sterkte met het rotnieuws te verwerken. En deze zwangerschap gaat idd veel sneller dan bij Stijn; heb ook meer last van kwaaltjes gehad nu. Ik was trouwens nu snel zwanger. (beide keren in ronde 1) maar had echt niet verwacht dat het deze keer ook zo snel zou gaan. Heeft best een poos geduurd voordat ik aan het idee gewend, maar nu heb ik er helemaal zin in. En het zal vast straks ook wel druk worden, maar dat gaan we ook wel weer redden. Hier, vandaag gewerkt. Wel lekker wat afleiding. Morgen om half 9 moeten we al in het EMC zijn; vind het wel fijn zo vroeg anders zit je heel dag in spanning. Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar ik hoop sowieso meer duidelijkheid te krijgen, want die onzekerheid nu vind ik nog het meest frustrerende. Vanavond nog ff wat vragen opschrijven.