alles getikt....................WEG!!:x nieuwe poging........... @nieuwwolkje, Leuk vrolijk kamertje!! ik moet nog beginnen! @sniffy, GElukkig dat het geen blaasontsteking is, maar wat is het dan wel??wat zijn je klachten?? @bella, oeh doe maar rustig aan meid! zoveel harde buiken nu al is niet fijn! @nelta, Suc6 morgen! Waarom moet je naar het emc??
Ze hebben vrijdag op de 20 weken echo een schisis gezien. Nu hebben we dus morgen een afspraak voor een uitgebreide echo, waarop ze dus hopelijk de schisis goed kunnen beoordelen en voor de rest wordt alles ook nog een keer extra nagekeken, omdat het een schisis geassocieerd kan zijn met een syndroom.
Dat wordt dus een erg spannende dag voor jullie morgen!! Zie je er erg tegenop?? Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het alleen een schisis is! Zit het in de familie??
Nee, niet in de familie. (tja heel ver weg ergens) Wij hopen dat het bij een lipspleet blijft, die hebben ze vrijdag sowieso gezien. Ik hoop dat de kaak en gehemelte intact zijn (maar vooral dat laatste is lastig te beoordelen op een echo)
@nelta, ja alcoholisten zijn lastig... in ieder geval voot jou heel veel succes morgen, laten we hopen dat het alleen een gespleten lip is... @nieuw wolkje, wat een leuke kamer met al die disneyfiguren erin.
hallo iedereen, ben weingi op zp nu, eerst mijn broer die overleed en nu mijn zusje met baarmoederhalskanker, en mijn fiets met portomonnee werd gejat, het zit echt niet mee. En kan daarom niet reageren op iedereen. over drie weken krijg ik een extra echo om de groei in de gaten te houden
@brusje, vervelend zeg al die ellende bij jou. Sterkte met alles @nelta, succes morgen! @nieuwwolkje, mooi, vrolijk kamertje.
Babyboo,lekker bezig geweest hoor! Hier gaat t vandaag weer goed gelukkig,ik heb redelijk geslapen dus dat helpt wel mee! Mikmak,ze vind haar nieuwe kamer in ieder geval erg leuk,dus als de bed rand straks klaar is en de gordijnen hangen gaan we eens een poging met slapen wagen maar zal nog een klein maandje duren hoor. Wij hebben gelukkig een airco dus als t te warm is gaat de airco aan,want ik heb t ook steeds bloedheet. Blackbird,vervelend dat je stuitje zo zeer doet,misschien ook eens naar laten kijken door een chiropractor,ik ben vandaag weer geweest en ben nu zo goed als pijnloos echt heerlijk! Germini,leuk dat jullie ook met het kamertje gaan beginnen ik moet zeggen dat het mij wel wat rust heeft gegeven dat we 2 weken geleden ermee zijn gestart,ik probeerde maar niet aan alles zoals kamer,bevalling etc te denken maar merk dat ik er onbewust toch wel erg mee bezig was. Sniffy,geen blaasontsteking dus,komt er ws toch op neer dat je nog rustigr aan moet gaan doen. Bella,jij ook succes houd je maar goed kalm! Nieuw wolkje,erg leuk de kamer! Wat kun je toch een mooi effect hebben he met muurstickers,ik zal ook snel eens wat fotos maken vd murstickers etc Nelta,succes morgen! Ik ben vd eerste ook in het zkh bevallen omdat ik geen vruchtwater meer had moest ik worden ingeleid Brusje,ach meis toch wat een rotberichten allemaal,het zit jou echt niet mee,ontzettend veel sterkte toegewenst! En wat balen van je fiets en portomonee. Zo voelde me vandaag een heel stuk beter,en heb ook lekker veel gedaan,huis is weer redelijk netjes,strijkgoed is weg en de loungeset staat dus we hebben heerlijk buiten gegeten en tot 21 uur heerlijk op de banken gehangen buiten,wat is dat genieten zeg,nu nog de overkapping en een terrasheater voor sávonds dan is het echt helemaal af!
Germini, ik heb sinds het weekend weer meer last van menstruatiepijn (rug en buik) en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Ook meer drang om te plassen, maar dat kan ook van de groei van kind/baarmoeder. Sjees, ik vrees ook dat ik het rustiger aan moet doen. Vorige week ook 4 volle dagen gewerkt. Morgen ook nog en dan heb ik vakantie. Ik zal eens in de gaten houden of het morgen erger wordt. Nelta, succes morgen meid. Ik duim voor jullie dat het meevalt.
Nelta, mijn man heeft 1 zus, maar die heeft geen man en/of kinderen . In zijn verdere familie zijn er wel neefjes en nichtjes.
@neefjes en nichtjes.... bij hub is dit nr 4, aan mijn kant is dit kleinkind nr 9.... wordt waarschijnlijk wel de laatste nou ik ga afsluiten en naar bed slaap lekker iedereen
Ik mag ook op de lijst geplaatst worden uitrekendatum is 24 december 2011, eerste kindje, ziekenhuis, BV! Leuk zo'n topic! Zal regelmatig even een kijkje nemen
@LailiejLoe: Welkom! @brusje: Meid, het zit jou en je familie echt niet mee. Wat een naar nieuws weer Kan alleen zeggen dat mijn moeder ook baarmoederhalskanker heeft gehad en daar volledig van hersteld is (na 5 jaar geen uitzaaiingen word je geloof ik genezen verklaard en het is nu 13 jaar geleden). Heel veel sterkte!! @NieuwWolkje: Wat gaaf dat je kamertje al helemaal af is. Ik ga woensdag beginnen met verven Pff, eerste dag van mijn 'vakantie' en ik ben met volle moed aan ons huis begonnen. We wonen er al een half jaar en met alles wat ertussen kwam (afstuderen, fulltime werken, zwangerschap) moeten er toch nog een hoop kleine dingetjes gedaan worden. Vandaag uren gezwoegd met de gordijnen van de huiskamer, die waren namelijk nog steeds niet allemaal op maat gemaakt Maar heb eerst ongeveer een uur per gordijn nodig gehad om ze kattenhaarvrij te maken En er hangen alleen in de woonkamer al 8 gordijnen Ben nog niet klaar dus. Morgen weer met frisse moed verder!
@brusje, knuffel voor jou, hoop dat het gauw de goede kant van de leuke dingen opschiet! ohja brusje, dat een baby een bepaalde hoogte ligt rondom een bepaalde tijd is standaard, een beebje kan hoger liggen vanwege een spurt,of je buik is dan groter ofzo.. maar het zegt echt niet alles over een reuze baby... mijn menneke lag in het begin ook 2 vingers te hoog en de vk meldde dat ik me daar echt geen zorgen over hoef te maken, maar dat het goed een spurt kan zijn, en dat het zich de volgende keer weer genormaliseerd heeft.... ipv zorgen te maken over een reuze baby.. en dat was ook zo!!! als het een reuze baby is, gaan ze je waarschijnlijk gewoon met 38 weken inleiden, dus ook nog niets om je zorgen over te maken!!!! @nelta, nou the moment of true!!! succes vandaag @laliejoe, welkom hier @sjees, das dan al een voordeel, komt vast goed met dat slapen..vooral niette druk maken en vooral leuk dan vind zij dat ook @babystew,moedig..je kan de gordijnen ook effe op eensuper kort 15 minuten wasje doen.. dan zijn de haren er nagenoeg vanaf, en de laatste kun je er met een doek afvegen.. gaat een stuk sneller! succes... ja hier ook een loungeset, maar ook een afdak en een allesbrander buiten.. in de winter is dat helemaal super gezellig
Brusje; Bella komt al Twee weken tot onder mijn Ribben terwijl ze nu twee vingers oid boven de navel moet zijn. Behoorlijk verschil dus, ik voelde haar daar al een tijdje schoppen! Volgens mijn VK groeien alle baarmoeders anders en liggen ook alle kinderen anders. Hier dus een ik groei omhoog kind met zin om zich uit te rekken. Alles wordt nu wel elke keer uitwendig gemeten, dit klopte de vorige keer nog goed. Lengte schaambeen tot navel geloof ik was 21 cm en in een maand precies vier gegroeid. Mikmak; komen we bij jou gluhwijn drinken in januari haha