@flora, das goed... laten we dan maar oud en nieuw doen.. krijgen we van de mannen vuurwerk erbij haha.. terwijl we gluhwijn en champagne drinken..midwinter bbq-en
Seg meiden, weet er iemand om hoe laat Nelta vandaag moest gaan? Ik moet er namelijk aan denken, en hoop dat het nog meevalt.
O gaaf. Waar heb je die gekocht dan? In een behangwiinkel ofzo? Volgens mij moest nelta wel vroeg op de ochtend. Dat is natuurlijk wel fijn.
Hee dames, Ben de deze dagen erg druk maar ik probeer een beetje bij te blijven dus weer even een berichtje bij deze. Vanochtend maar tegelijk met vriendlief op gestaan. Hij gaan werken en ik geen trek meer om in bed te liggen. Dus maar weer de kastjes verder gaan verfen. Die zijn nu bijna helemaal af dus ik ook weer blij . Gisteravond hebben we alvast zo goed als alles ingepakt. Misschien een beetje vroeg maar dan hoeven we dat tenminste allemaal niet meer te doen! Ben ook met mijn vader naar de macro en ikea geweest voor wat spulletjes in het nieuwe huisje. Oh wat is dat shoppen toch leuk zeg! hahaha. @Bellamanuela Even lekker rustig aan doen nu dan he. Gaat het met jou verder ook goed? En inderdaad zeker weten bellen zodra je het niet vertrouwd! @Mikmak Zo te zien heb jij dus ook een lekker druk weekendje gehad. Nu weer wat rustiger? @Sniffy Fijn dat je toch geen blaasontsteking had! Maar hadden ze ook urine op kweek gezet? Want bij de eerste test kwam er bij mij geen blaasontsteking uit maar na de kweek bleek ik toch een blaasontsteking te hebben. @Blackbird Dat is mooi sh*t meid! Doe je het even rustig aan. Toch even wennen he dat je lichaam niet meer alles aan kan! @NieuwWolkje Wat super leuk zeg! En toch lekker dat het al af is toch? Hoef je er straks niet meer aan te denken. Wat een gave commode ook! Nelta moest om half 9 in het ziekenhuis zijn! @Nelta Ja dat werd al gezegd. Maar ik bedoelde meer zodra het weer kan ga ik er optimaal van genieten. Thanx voor de tip. Anders lek ik elke nacht het bed onder hahah. Beter laat dan nooit maar ik wilde je nog even veel succes wensen! Komt hopelijk allemaal goed! @Brusje Goedemorgen hee! Jij hebt veel rot nieuws te verwerken. Al heb je er misschien helemaal niks aan maar ik zal aan je denken. Hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte. En wanneer jij daar zin en tijd voor hebt kom je lekker even hier alles van je af lullen! @Lailiejloe Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe verloopt jou zwangerschap tot nu toe? @Babystew Hahaha goed bezig! heel veel succes met je gordijnen
Hoi meiden, vanmorgen is mijn vriendin bevallen van een prachtige zoon. Vandaag ook uitgerekend. Ik zit al vanaf het moment dat ik het weet te janken. Pff.. Hormonen! Moest het even hier kwijt.
Wat leuk Goofie! De stickers heb ik besteld bij dinsey winkel online, daar hebben ze alles, maar dan werkelijk ALLES van disney
Goofy gefeliciteerd met je vriendin!!! Naam??? (zoek inspiratie) Nelta, heel veel succes vandaag... Brusje, bah wat een narigheid allemaal.... vaak komt alles in 1 keer he?! Heel veel sterkte... LailiejLoe, welkom!! As maandag weer naar de VK, ben benieuwt hoe ukkie gegroeit is!
Goofy, Gefeliciteerd!! haha heerlijk toch effe lekker janken van geluk!! Wordt nog wat als het straks je eigen beebje is haha. mikmak, Oooooooooooohh heerlijk champagne!!! daar heb ik zoooooooooo'n zin in!!! Vooral nu dat heerlijke zonnetje weer schijnt!! Meiden met al een kleintje........... Doen jullie je kleintje in een peuterbedje of nog in ledikantje?? mijn mannetje is nu 17,5 maand en ik wil hem eigenlijk in een peuterbedje omdat ik het anders zonde vind om voor een paar maandjes een ledikantje te kopen. Of is dit te vroeg?? hij zou er dan omstreeks oktober in gaan om te wennen.........
@germini hahahaha nou dus jij komt ook met oud en nieuw haha *lol* linette ligt al sinds 18 maanden in een normaal bed... heb geeneens een peuterbed aangeschaft, vind dat vooral geldklopperij.... en dat gaat prima!
Zo eindelijk thuis na een dag ziekenhuis. (ben maar niet meer gaan werken voor de twee uurtjes) Vanmorgen om half 9 dus de eerste echo. Was echt super nerveus, maar alles zag er gelukkig goed uit en ruim een uur gekeken naar de kleine. Daarna nog wat uitleg gekregen over een onderzoek waar we aan mee doen. (studie om te kijken of naast erfelijke factoren ook omgevingsfactoren een rol spelen bij aangeboren afwijkingen) en allebei bloedprikken, bloeddruk meten enz. Om half 2 de 3 echo gehad en ook daar leek alleen de linker lip open te zijn tot aan het neusgat. De spleet was nu 2-3 mm groot (met de groei wordt dat wel wat breder) en dat is vrij smal gelukkig. Het neusje aan de kant van de spleet is ook wat afgeplat. Van deze echo kon ik ook meer genieten. Het is echt een schatje, lekker aan het bewegen, lief gezichtje. . Vrijdagochtend nog een afspraak met een verpleegkundige van het schisisteam om wat meer uitleg te krijgen over de consequenties en het behandelplan. Wel moet ik nu over naar de gyn; het liefst ook al voor de controles nu. Morgen nog wel een afspraak met de vk en dat kan ik dat gelijk bespreken. Al met al is het ons dus alles meegevallen en zijn we aardig gerustgesteld. Er is wel een schisis, maar het lijkt de minst erge vorm.
Owww nelta dat is fijn!!! Gelukkig dat het allemaal mee lijkt te vallen en dat je hebt genoten van je kleintje!!
Wat fijn meis dat het allemaal meevalt!!! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op zo'n doppie... Nu lekker wat meer genieten!