December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, maar we weten het nog niet of het gaan vertellen.
    Ik hou het dus nog ff voor me, aangezien mn schoonzusje ook hier op zp zit.

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Nelta
    Dus als ik je goed begrijp valt het al met al mee? Dat is echt super fijn en gelukkig dat je nu weer wat meer kan genieten. Kan me goed voorstellen dat je even flink in de stress zou zitten. Gefeliciteerd dus met het goede nieuws!
    zo op de foto valt het best wel mee eigenlijk. Leuk dat je de kleine al zo goed hebt kunnen zien!

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Zoooo heb weer 20 pagina's doorgelezen. Moet het misschien toch maar eens dagelijks bij gaan houden hier haha.

@ Petera, ik zou al niet zo sterk in mijn schoenen hebben kunnen staan om die beurs af te zeggen. Dus dat heb je al bereikt. Ik zou er wel een keer iets van zeggen....maar niet wachten tot het de druppel is want dan kun je je misschien niet meer rustig uiten? En mensen hebben toch wel altijd wat te zeiken....helaas. Heb je het gesprek ondertussen al gehad? Anders...succes!!!

@ Nelta aaahhh wat een leuk filmpje!!! Echt schattig! Wat fijn dat het mee is gevallen met de baby......en wat een mooie duidelijke foto!

@ Babyboo92 wauw!!! Gefeliciteerd! Dat moet een hele opluchting zijn. En zo snel al!!!! Relaxed!! Geniet er maar lekker van :D En dan ook nog eens die caravan al verkocht!! Nou zijn jullie natuurlijk helemaal in de wolken haha ;) Ben ook wel heel erg benieuwd naar je uiteindelijke fotos van het huisje!!

@ gezichtje 20 weken echo. Wij hebben het gezichtje dus ook niet gezien, zat er de hele tijd met de vuistjes voor. Dus het blijft voor ons een hele grote verassing wat er uit komt haha.

@ Babykamer....goh dat jullie allemaal al zover zijn. Ik heb alleen nog maar dat wiegje en een badje en verder heb ik niks (ja een oude kinderwagen ergens op de kop getikt, maar er moet ook een 'normale' kinderwagen komen) Misschien zijn wij straks wel te laat met alles haha.

@ nieuwwolkje, die stickers in de babykamer zijn echt leuk! Vooral knorretje hihi!

@ verdwenen teksten (germini en nog iemand dacht ik haha) gewoon in Word of kladblok typen en dan pas plakken in het forum. Scheelt een hoop werk haha.Dan heb ik de 2 venstertjes naast elkaar open staan, kan ik lezen en typen tegelijk :)

@ brusje....jeetje het zit wel heel erg tegen bij jou zeg! Sterkte!

@ nou goofie ik dacht bij jou aan donker, kort krullend haar. Dus je zal wel lang steil blond haar hebben :D

@ lailiejloe....welkom....succes met alles bijhouden hier ;) je hebt wel een ingewikkelde naam om te typen hahaha

Hierbij nog de foto van ons wiegje:

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

nelta kwam speciaal even kijken of wr een berichtje van je was... wat fijn dat het de minst erge vorm lijkt te zijn en wat een mooie duidelijke foto zeg!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

msi,hoe is het met jou verder? geen harde buiken meer gehad?

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik? Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat dat is haha:)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelta, gelukkig dat het dan de minst ernstige vorm is en dat je er wat meer van hebt kunnen genieten. wat een heldere foto zeg.

@msi. leuk wiegje.... hij lijkt zo laag alleen of is het mijn verbeelding?

@babyboo, nog wat ontvangen?

hier nog 2 dagen werken en dan eindelijk vakantie.. ben er ook echt aan toe

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Nelta: Mooi om je kindje zo te zien zeg!
    En wat fijn dat alles toch minder erg is als gedacht.

@MSI: Ja inderdaad geen kort donker haar,maar lang blond en steil ( als ik er niks mee doe) hahaha..

@Mikmak: Heerlijk vooruitzicht he vakantie!! Hoelang heb je dan??

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, 2 weken en als ik goed gerekend heb dan nog 8 weken tot mijn verlof hihi.. aftellen vanaf onder de 10 weken, heerlijk

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heerlijk!!!
    Ik heb nu 3 weken vrij en daarna ook nog 8 weken werken voor mijn verlof... Kan niet wachten hihi

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dan is jou laatste werkdag ook 27 oktober zoiets.. of 25 oktober ofzo.. kan niet wachten, hoef ik alleen maar mama en vrouw te zijn.. buiten dat er nog een kind uitmoet.... maar daar hoef ik nog even niet aan te denken...

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik moet tot 28 oktober, weet nou even niet meer of ik 28oktober ook nog moet,maar ach...die ene dag haha..
    Nee inderdaad nog maar even niet aan denken, ik ben er niet bang voor gelukkig maar ben wel benieuwd hoe het zal zijn.
    Dat is dan weer het geluk dat het mijn eerste is, dan is het allemaal onbekend en weet je toch niet wat je moet verwachten, dus gewoon over je heen laten komen.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou laten we het er maar op houden dat het niet de meest charmante momenten zijn voor een vrouw hahaha.
    deze kan alleen maar beter gaan dan linette zullen we maar zeggen...

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hier nog naja 2 weken tot mijn "verlof";) gezien mijn niet-contractverlenging.. heel erg vind ik het in dit geval niet:D zie er echt naar uit rust en tijd te hebben!

En jah bevalling.. het lijkt me niet het prettigste op aarde, maar goed.. t zal er toch uit moeten;)

Ik heb me net (eindelijk) ingeschreven voor zwangerschapsyoga.. ben zo benieuwd! ben eigenlijk helemaal niet "zweverig" maar ik heb wel moeite met ontspannen en ik hoor dat heel veel vrouwen er veel baat bij hebben dus..

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @blackbird, das helemaal een luxe natuurlijk... dat zouden er meer willen.. maar kreeg je dan al wel uitkering oid ... jij wel toch?

yoga, heel goed, ik ga geen zw gym, yoga of iets doen... did that done that ;)

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja mikmak, klopt het wiegje is laag. Is ook echt om naast je eigen bed te zetten. Komt waarschijnlijk ook niet op de babykamer te staan.

Hahaha ja goofie dat dacht ik wel....ik zit er altijd zoooooo naast met mijn verbeelding hihi

Blackbird dat is toevallig! Ik heb me ook net ingeschreven voor een proefles zwangerschapsyoga. Ik ben helemaal geen yogatyp maar lijkt me wel super relaxed :D

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Nelta:

Fijn dat het de lichtste vorm lijkt te zijn! Zo op de foto gok ik een meisje :D

@MSI: Wat een leuke wieg! Wij moeten eigenlijk ook nog iets van een wieg hebben (of misschien een co-sleeper) maar ik vind het zo zonde eigenlijk van het geld omdat we al een ledikant hebben. Die is te groot om naast het bed te zetten en ik wil haar wel graag de eerste weken bij ons op de kamer hebben.

Pff, vakantie my ass!! Weer de hele dag gezwoegd. Eerst nog een gordijn ingekort, maar was nog net iets te lang dus mocht het weer losmaken en opnieuw doen :x en daarna alles fatsoeneren in huis want alles stond schots en scheef omdat ik ruimte nodig had voor de gordijnen en we kregen bezoek. Daar ben ik dan de hele dag mee bezig ;) Ben echt niet snel met dingen zoals het huishouden en ik vraag me nu al af hoe dat straks moet met de kleine erbij :$
    Het is vooral al het haar van de katten waar ik lang mee bezig ben, bank ontharen etc. Baal er wel van af en toe hoor! Coon hoe doe jij dat met 12 katten??

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Nu wat minder zeur: Morgen verf halen voor de babykamer en dan kan ik gaan verven :D

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk, leuk..
    Ik ga morgen ook beginnen met alles in de grondverf zetten in de babykamer.
    We zijn pas verhuist en hebben aan die kamer nog niks gedaan,maar hij is echt te lelijk nu hahaha...

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet ook weer even mijn ei kwijt:
    Ik ben sinds ik weet dat ik zwanger ben gestopt met roken.
    Nu na vandaag had ik ineens zo'n zin in een sigaretje, dat ik vandaag 2 sigaretjes heb gerookt.
    Voel mij nu best schuldig,en ben er ook wel weer klaar mee nu geloof ik..Pfff...

Hoe komt dit:
    Vandaag is er een gesprek geweest tussen mijn vriend en ex bij een soort psychologe over de kleine man.
    Ik ben meegegaan met de kleine man voor het geval hij erbij moest zijn.
    De zaak is nu overgegaan naar bureau jeugdzorg omdat ze voordat ze beginnen met behandelen van de kleine man eerst willen weten of het vand e thuis situatie afkomt.
    Voor ons natuurlijk gunstig want nu gaan ze kijken of er bij zijn moeder dingen zijn die hem dwars zitten en we hopen dan ook dat er eindelijk eesn wordt gezien hoe de zaken er daar voor staan.
    Dit is voor ons hopelijk toch weer een stapje bij de oplossing voor de kleine man.
    De ex van mijn vriend schijt echt bagger nu omdat ze doodsbang is voor uit huis plaatsing.
    Wij zelf denken dat ze dus duidelijk iest te verbergen heeft, waarom ben je anders zo bang!
    De kleine man heeft zijn moeder weer even gezien na 3 weken bij ons en hij was niet zo blij haar te zien.
    Hij zei ook tegen mij dat hij het helemaal niet leuk vond om zijn moeder te zien.... Zij had dit door, dus vette pech voor haar!
    Hij hoefte er niet bij te zijn dus wij zijn lekker met zijn 2en naar prenetal gegaan haha..
    Nu afwachten tot de papieren van bureau jeugdzorg weer binnen zijn.
    Pfff...ik weet het zwak excuus voor een sigaret,maar heb er gelukkig spijt van.:(

Deel Deze Pagina