oh echt, gA effe kijken.. zo terug.. huh zijn ze nu weer daar geweest... mijn god, volgens mij had je gewoon effe een stoeltje bij de receptie moeten hebben haha... ga ze bellen... nu
sta in de wacht.. ze claimen nu dat ik niet op het retouradres woon..... wat op zich vreemd is... ik ga proberen te verzorgen dat het alsnog bij jou komt
Hmm dit is wel heel vreemd . Maar heb jij nog een bewijs van afgifte of niet? Dan kan je dat in ieder geval alweer bewijzen en anders heb ik wel een ander adres van de vriendin van mijn vader. Die woont hier vlakbij en dan kan ik het wel op haar naam en naar haar adres anders laten versturen mocht het op deze manier niet lukken. Wel heel raar zeg! Er zijn hier al genoeg pakketjes voor mij geweest en nu doen ze opeens heel moeilijk. Lekker allemaal!
Hier vol op vakantie stress. Er moet nog een hoop gebeuren voordat we morgen weg kunnen. Ik haat het altijd. Elke keer denk je genoeg tijd te hebben gepland maar elke keer tijd te kort pff. Ik ben net in gevecht geweest met mijzelf scheren enz. Pff dat word nu echt wel watmoeilijker. Dus vriend lief moet binnenkort maar scheer les van mij krijgen haha. Dus ben nu bek af en moet nog zoveel.
@babyboo, ja dat track en trace nummer is het bewijs dat het is afgegeven en verstuurd is naar jou.. anders konden we dat niet terugvinden.. maar komt goed, heb je al ge-pbt... als ze morgen op tijd zijn, stuur ik m alsnog naar je toe., komt ie zaterdag aan.. en anders maandag.. dan heb ik zeker alle tijd.. heb dan toch vakantie... @goofie, relax.. tis vakantie... adem in, adem uit... op het gemakje
ik ga enorm voor je duimen meis,ik weet wat een stress zoiets met zich meebrengt! Heel veel sterkte,er zijn er wel genoeg overleden bij jou in de familie,laat t nu maar eens goedgaan!
mikmak,tja hij heeft een jaar of 2,5 heel slecht gelegen in zkh en revalidatiecentra's waar hij ook zijn chemo kreeg,hij had naast de kanker namelijk ook een dwarsleasie,die had ie opgelopen toen we met zijn allen aan t schaatsen waren hij trok mijn 2 jongere zusjes op de slee,gleed uit en kwam met de zijkant van zijn hoofd en oogkas op de ijzeren punt vd slee terecht,Halve gezicht was verbrijzeld en hij was direct verlamd. In het zkh tijdens alle onderoeken en operaties kwamen ze erschter dat ie dus ook vol kanker zat. Maar goed na die tijd ging t steeds wat beter,tuurlijk is ie nooit 100% gezond geweest maar hij doet nu nog van alles hoor,werken bij natuurcentrum en veel vrijwilligerswerk op allerlei vlakken hij leid platforms voor mensn met kanker etc. Af en toe zijn er periodes dat ie erg ziek is of een orgaan zo slecht is geworden van de chemo dat ze weer een stuk of orgaan weg moeten snijden,ook zijn hersens zijn behoorlijk aangetast dus korte termijn geheugen werkt niet goed,maar dan ligt ie een paar weken in zkh en daarna gaat t vaak weer beter.
goofie rustig aan meid,vakantie moet je juist relaxen!!! dan maar iets later vertrekken!\ En scheren is echt een crime hier,ik weet nog dat ik op t eind vd vorige zwangerschap ook niet meer bij mijn onderkantje kon komen en mijn beklag ging doen bij manlief,want tja ik kon elk moment bevallen en wilde dan neit met een oerwoud os stoppelfestijn daar liggen! KOmt ie een dag later bij me onder de douche met een snorkel in zijn mond,een duikbril op en scheermes in de aanval,ik kwam echt niet meer bij!!
Goedenavond dames, Laraxx; gecondoleerd met het verlies van je oom. Sterkte! Bella, vervelende situatie zo te lezen. Knuf! Yenolah, dank je Gisteren weer goedgekeurd bij de VK. Ze kon geen verklaring geven voor de menstruatiepijn in mijn rug en buik. Het kan met de groei van mijn baarmoeder te maken hebben (dit heb ik nu en bij Fenna aan het begin ook gehad, tot een week of 12) . De placenta ligt aan de achterzijde dus daar kan het ook weer mee te maken hebben. Misschien moet ik het ook wat rustiger aan gaan doen Ik heb nu vakantie dus dat komt wel goed.
@yenolah: Sterkte met je dochtertje. Bij mij zie je nog steeds de putjes in mijn gezicht waar vroeger waterpokken zaten. Ik heb er waarschijnlijk aan gekrabt en dan worden het lelijke littekens.. Apart dat ze alles zo op zijn beloop laten daar in Albufeira. Het is inderdaad onhandig als je het zo kort van tevoren weet, ivm het vrij vragen op je werk. Hoop dat ze snel een datum kunnen plannen, je bent immers al 21 weken @Laraxx: Heel veel sterkte met je vader. Hoop dat de chemo goed zijn werk doet en hij nog lang bij jullie mag zijn!! 24 weken alweer, gaat hard zeg! Veel plezier in Scheveningen, haha ik zou ook wel weer graag eventjes op mijn buik willen liggen. @Mikmak: Gelukkig was het maar een droom! Hier had ik vandaag ook mijn dag niet.. Zoooo'n last van vermoeide benen en voeten (mijn hak vooral), terwijl ik helemaal niet veel gelopen heb.. Kennen jullie dat?? @Babyboo: Ja ik wissel ook af met de kwast en de roller, maar het droogt supersnel en dan zie je ook het verschil waar ik met de kwast heb geverfd en waar met de roller als het is opgedroogd. Erg jammer maar dat hou je vaak met structuurverf.. Naar dat je zoveel moet overgeven, wel lekker dat je nu sneller vrij bent! Inderdaad kan je lekker al je aandacht op jullie nieuwe huisje richten!! Ben erg benieuwd, post je een fotootje als het klaar is? En fijn trouwens dat je kat weer terug is, heb je er nu 4? @Goofie: Oh heerlijk die vakantiestress.. not! Ik ken het.. Moet altijd op het laatst nog van alles inpakken en schoonmaken.. Gelukkig kan je daarna lekker uitrusten op vakantie. Hier lukt het scheren me gelukkig nog, bij mij wordt het wat lastiger om zelf mijn schoenen aan te trekken, dat voelt echt niet prettig die druk op mijn onderbuik als ik moet buigen. Enne ik durf eigenlijk niemand anders met een scheermes bij die delen te laten, zelfs mijn vriend niet Ik denk dat ik straks met spiegeltjes aan de slag moet ofzo.. Ben idd ook niet van plan om met een enorme bossage te bevallen. @Sjees: Wat een nare val van je vader, maar wel een geluk bij een ongeluk dat ze er zo achter kwamen dat hij kanker had. Fijn dat hij nog van alles kan doen, het klinkt wel erg heftig allemaal verder. Ik moest erg lachen om die actie van je vriend @sniffy: geniet van je vakantie en inderdaad is het een goed idee om rustig aan te doen Wel naar die menstruatiepijnen..
Hier alweer 23 weken vandaag Maak me wel een beetje zorgen want ik voel haar eigenlijk helemaal niet zo vaak.. Kan ook komen doordat ik de laatste dagen zo druk bezig ben, als ik plat op mijn rug ga liggen en mijn hand op mijn buik leg voel ik wel dat ze aan de binnenkant beweegt, maar echt harde ploppen die zijn er zelden. Hoop dat het snel weer komt.
babystew,kan idd best zijn als je erg druk bent dat je de kleine minder voelt,ik voelde de kleine vandaag ook niet veel pas toen ik net een tijdje rustig op de bank lag begon t weer te bewegen in mijn buikie.. hihihih ja mijn man is soms echt gek!
@sjees, houdt ie het nog lang vol.. maar moet zeggen mijn vader had ook altijd zoiets van wat moet dat moet ook al wilde hij niet.... tot op het einde is het zo geweest hij wilde ook nog niet dood.... en wij ook niet @babystew, gelukkig wel ja haha.jij dus ook niet echt je dag.... hier vind ik het eigelijk sinds maandag wel zwaar worden... al dat vocht maar meeslepen enzo... heb ook vermoeide benen hoor.. en als ik boven aan de trap bij ons ben dan sta ik al te hijgen... nog eventjes zullen we maar zeggen.. lang leve de vakantie vanaf nu.. en dan nog 8 weken tot het verlof.. @kleintje voelen hier voelde ik hem ook minder hoor... maar ook hier wat druk enzo.. dus dan voel je het zowiezo minder... heb ook echt giga bandenpijn en als ik naar de wc moet dan steekt het ook flink op het moment.. vanaf eind vorige week ook flink last van zuur... als ik ga liggen snachts dan voel ik regelmatig dat branderige gevoel naar mn keelstromen .. bleh... @scheren, nee haha das geen feest, vorige week keek in de spiegel omdat ik niet meer over mn buik heen kan kijken.. schrok dat ik links gewoon zwaarder was.. dus zei tegen mn mannetje.. zo en had je dat niet effe kunnen zeggen... mijn god moet er niet aan denken om zo half geschoren een kind te werpen hahah, je zei hij, maar jij zegt mij ook niets.. ja neeeee jij kan over je buik heenkijken, ik sta niet idere dag voor de spiegel te checken of het nog respectabel is..
@babyboo, doos is retour... ga m maar weer versturen, wacht nog effe op telefoontje TNT.. kijken wat ze zeggen over de betaling, want vind het belachelijk dat er door mij geld is betaald om een zending bij weer te laten afleveren
yenolah, ik weet dat de blaasjes gevult nog besmettelijk zijn, maar voordat er blaasjes zijn benje nml al besmettelijk. Dus de besmetting is waarschijnlijk al geweest. Anywayzm gelukkig hier opt kdv geen probleem omdat alle kindjes ze nu wel hebben gehad. Dus fase voorbij. Manlief helaas ook putjes in zn gezicht, niet veel maar toch.zn rug is alleen gevlekt. Hoe groot is jullie buik nu?? ik ben nu 25 weken en twijfel of mijn buiknu groot is of dan toch niet? Heb historie met grote kindjes en grote buiken vanweg teveel vruchtwater. en hoe groter de buik hoe meer ongemakken. Ik heb nu echt last al van mn buik grrrrr