December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    mag ik er ook bij?

14-12-2011 en het is de eerste.

groetjes daisy1985

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Natuurlijk mag je erbij!

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Kim1990
    Gefeliciteerd! Nou ben je in ieder geval al tante :D

@Babystew
    Nou dan doe je het mooi even wat rustiger in het huishouden. Dat moet ie dan maar gewoon accepteren. Jammer dan! Je doet je best en meer kan je niet doen ;)

@Blondje
    Welcome back! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Daar is ie tenslotte ook voor! Een halve kilo per week is inderdaad normaal. Dat zei de verloskundige op een gegeven moment tegen mij dat je vanaf 22 weken gemiddeld een halve kilo per week aankomt. Het bed is zeker mooi. Kan niet wachten tot we hem in ons nieuwe huisje op mogen zetten! Woow blondje jij hebt zeker nog een bescheiden buikje! Zal zo ook is een foto van mij van daarnet posten.

@brusje
    Hahah dus jij hebt ook al zo lekker last van maagzuur. Zo vies he ik heb er nou ook steeds meer last van. Scheren doe ik wel maar of alles weg is hahah, geen flauw idee!

@NieuwWolkje
    Wat een leuke foto zeg! En een leuk shirt ook!

@Goofie
    Whahaha ik zou kijkgeld gaan vragen! Heb je straks mooi je vakantie terugverdient :p. Dikke knuffel terug!

@Aapje2009
    Nou dan hebben jullie dus mooi bijna alles op orde. Altijd fijn en persoonlijk vind ik ook dat het echt rust brengt!

@Sjees
    Bij de ikea heb je daar de perfecte kastjes voor! Gelukkig maar dan van de rolstoel. heb je tenminste ook nog lekker kunnen genieten. Anders was het ook zonder geweest!

@Mikmak
    En die vis is natuurlijk ook nog is heel erg gezond voor jou en de kleine! Geniet ervan. Hoop voor je dat het droog blijft!

@Sjakie22
    Wel fijn dat je het een beetje rustig aan kan doen. Hoop dat het gauw een beetje minder wordt en dat alles dan wat gemakkelijker gaat! Heel veel plezier alvast met babyshoppen!

@Daisy1985
    Natuurlijk mag dat! Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. verloopt je zwangerschap een beetje fijn tot nu toe?

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Daar was ik weer even. Gisteren erg druk geweest dus vandaar mijn afwezigheid. Veel last ook gehad van bandenpijn. Helaas de hele dag door en ook nog is druk geweest op werk. Maar gelukkig lekker morgen en dinsdag vrij dus dat is altijd fijn!

Helaas is het alleen stikheet momenteel. We branden nog net niet de carvan uit. Pff kan beter de hele middag in de auto gaan zitten met airco aan!
    Ben ergens wel blij met de weeralarm. Laat de regen enz maar komen, want deze plofhitte vind ik nou ook niet bepaald lekker!
    Daarstraks nog even met vriendlief naar de kleine geluisterd. Ze was het er geloof ik niet bepaald mee eens want ze zat me een partij te schudden :p . Me buik ging ook flink op en neer. Dat was wel echt heel leuk!
    Ik las trouwens overal afmetingen en hoeveel kilo erbij.

Mijn buikomvang is momenteel 103 cm en ik ben tot nu toe 6,5 kilo aangekomen. Kan nu niet opstaan om nog is op de weegschaal te gaan staan want vriendlief ligt met zijn hoofd op mijn been te slapen.

Ik ga weer even verder deze dag overleven. Ik zal vanavond nog even de foto's uploaden!

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, té lang weer niet geweest, maar heb gewoon de puf niet.
    Heb terug gelezen en kom herkenbare dingen tegen.
    Ben zelf nu in 22 weken 4,5 kilo aangekomen.
    Heb enorme bandenpijn dus loop sinds gisteren met een buikband.
    Morgen met de vk overleggen hoeveel en vaak ik die mag dragen.
    Verder begonnen met zwangerschapsyoga, heerlijk! Gelukkig geen zweverigheden.
    Morgen ook nog naar de dietiste voor een uitleg over bloedsuiker prikken.
    Dit moet ik ivm overgewicht een dag gaan doen.

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook erg warm.
    Sorry meiden, ik zit hier tijdens de vakantie op de telf van mijn mannetje,het typen is niet makkelijk Haha. Ben een klimaat met zijn toetsenbord.
    Ik lees zo af en toe wel mee,maar ip alles reageren word lastiger haha.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier nu 5.5kg aangekomen.
    Buikomvang weet ik niet, zal ik thuis eens doen

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Zo dan zijn jullie idd lekker bezig geweest,maar voor jou was het dus net iets teveel met de voortuin
    doe idd maar lekker rustig aan
    En komt vast goed bij de BA!
    @Sjees
    Zo leuke dag gehad dus gisteren,wel fijn dat jullie vrienden een rolstoel mee hadden,want anders heb je er ook niks aan als je steeds harde buiken hebt
    Ja was echt blij,heb vandaag al 1 gordijn opgehangen,maar die andere wil nog niet want de rail zit niet goed dus vriendlief moet er even mee aan de gang
    Ik heb deze bij de praxis gekocht zitten 9 vakken in en allemaal gekleurde bakjes/mandjes,nu in elk bakje zit iets anders voor de kleine wel zo handig met iets pakken/zoeken/opruimen
    kost nu 36,75 ipv 49,-
    @Nieuwwolkje
    O dat is idd dan ook wel minder dat je niet op vakantie kan,maar alles voor het goede doel
    heeft je man wel iets vakantie gehad nu dan ??
    @Blondje
    Nou ik hoef dinsdag pas weer te beginnen en dan donderdag weer,maar zal de hulp van vriendlief wel missen en hij gaat nu de aankomende weken veel overuren draaien zodat hij straks na de bevalling zo n 4 weken thuis kan zijn ,maar goed dat is ook lekker natuurlijk
    Ik ga straks met verlof erbij zo n anderhalf jaar niet meer werken,dus moet niet klagen ;)
    @Goofie
    Fijn dat jullie lekker aan het genieten zijn ondanks dat je soms tot 100 moet telllen bij de kleine man
    Hier ook wel een klein druktemakertje waarbij we vaak tot 100 moeten tellen,maar zal hem niet graag missen ;)
    Is toch anders als het je eigen kindje is
    @Mikmak
    O nee dan wist ik het ook wel,dan ging ik ook lekker naar huis en dan gezellig daar ge bbqt dus
    Leuk dat jullie dat vandaag weer gedaan hebben
    en was er zalmforel??
    Naar dat je buik niet zo fijn aanvoelt,heb er hier de laatste dagen ook last van,maar komt van mijn darmen af,bah bah
    @Sjakie
    Naar hoor dat je je zo voelt,wel heel lief dat je mannetje zoveel in het hh doet
    Misschien moet je voor jezelf even een stapje terug doen op je werk??
    @Daisy
    Welkom meis!!
    @Babyboo
    O dat zal idd wel erg warm zijn in de caravan,maar wel lekker dat je uitzicht hebt op een ander huisje,vind het echt fijn voor jullie
    Ja ik ben ook erg blij dat we het bijna klaar hebben ,alleen nog even plakplintjes op de nieuwe kamer van de kleine man en misschien een laminaatvloer op de babykamer,maar die is zo klein dat is zo gelegd
    @Evi
    O naar hoor dat je zo n last van bandenpijn hebt
    Fijn dat je yoga je meevalt en je het fijn/leuk vind
    Hier moet ik 1 dezer dagen ook suiker prikken ivm overgewicht

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier een lekker dagje gehad
    Vanmorgen eerst de inbetweens opgehangen in de woonkamer
    toen alvast 1 gordijn in de nieuwe kamer van de kleine man opgehangen,vriendlief moet de rails even goed doen en dan kan het helemaal hangen
    Vanmiddag bij onze vrienden op kraambezoek geweest en ze vonden het een erg leuk kado,nu wil ik nog even een setje kleren voor ze halen is wel zo leuk
    Kleine man is de hele dag wakker geweest en viel op de terugweg in slaap (is maar 5 min rijden ;) )
    Toen geprobeerd wakker te houden,maar hij viel echt om van de slaap dus maar naar bed gedaan
    Is echt eeen uniek hier,want hij wil liever niet dan wel dus we hopen dat hij de nacht doorslaapt (heeft ook niet veel gegeten)
    Maar ach we zien het wel

@Aangekomen
    Ik was eerst in het begin 3/4 kilo afgevallen toen 5 aangekomen en nu weer 1 kilo afgevallen dus zit nu zo n 4 kilo bij
    bij de kleine man was ik ook maar 7 kilo aangekomen dus hoop stiekem nu ook weer(heb al genoeg van mezelf :p

10. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blondje ja het opruimen was heerlijk we hebben weer aardig wat ruimte erbij maar wel heel vermoeiend.ik moet naar de fysio om dat ik last hem van laag in me rug en stuitje en soms trekt het door naar me heupen en benen

na gister druk bezig geweest te zijn me topruimen heeft me man vandaag de laminaat vloer in de babykamer gelegt en toen hij dat aan het doen was ben ik naar het huis van me ouders gegaan daar ff 1,5 uur gerommeld zodat ze in een schoon huis komen daarna heb ik me man geholpen met dingen aangeven en vast houden.maar vooral rustig aan gedaan omdat ik morgen weer moet werken

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

bedankt voor de tips over zo'n kast ik ga er voor kijken,want lijkt me erg handig!

pfffff wat een hitte he vandaag het is hier ook echt het een of het ander zeg,we hebben wel gebb-qd en dat was wel lekker buiten
    het heeft hier trouwens nog niet geregend.

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goofie; Leuk een weekje Centerparcs! Hopelijk maakt de kleine je man het jullie niet te lastig. Veel plezier!

Mikmak; Lekker bbq-en! Ik voel de kleine meid ook de ene dag meer dan de andere, van de week was er 1 dag bij dat ze heel druk was, andere dagen is het zo een paar keer per dag even, en dan vooral in de avond en ochtend.

Sjakie; Wat vervelend van het vocht in je voeten, hopelijk bieden de steunkousen uitkomst. Leuk he dat verwend worden door iedereen met spulletjes, die kleine van ons is ook al zo verwend.

Nijnonijntje; Cliche maar waar, dat is het belangrijkste dat de kleine gezond ter wereld komt. maar kan me je zorgen goed voorstellen hoor, wil ook graag een beetje binnen proporties blijven en eet daarom ook net zo gezond als normaal.

Daisy; Welkom! Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend.:)

Babyboo; Thanx! Gaan jullie binnenkort verhuizen? Ben benieuwd naar je foto, leuk buikjes kijken.;)

Evi; Succes met prikken en hopelijk biedt de band uitkomst voor je!

Aapje; So das lekker, neem je ouderschapsverlof op? En fijn dat je vriend lang vrij neemt na de bevalling, die van mij kan een week opnemen en dan houdt het op...

Hier lekker laatste vakantiedagje gehad samen met vriendlief! Naar een braderie geweest en daarna naar de Prenatal, wat geneusd maar voor dekentjes etc. maar gaan volgende week naar Baby Park daar hebben we ons kamertje ook gekocht, zullen wel een flinke lading nodig hebben!:) Wel sokjes en hydrofielen luiers met roze gekocht en slabbetjes, helemaal into het fuchia roze.;) En voor mezelf kleding, zo verleidelijk dat kopen hihi, 2 shirts van noppies en een heel gaaf jurkje van Mamalicious waar mijn buik mooi zichtbaar is. ter afsluiting samen gebbqt.

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Fijn dat de vloer nu ligt
    en verstandig dat je verder even rustig aan hebt gedaan!
    @Sjees
    Ja ik vind het echt een handig kastje we hadden er eerst een wit bankje staan waar de klep van omhoog kan en je daar alles in kan doen,maar dan ligt alles door elkaar en erop en dit is lekker overzichterlijk
    Ja het was echt warm vandaag ,lekker ge bbqt !!
    @Blondje
    Zo lekker wezen shoppen dus ,klinkt wel leuk allemaal dat roze
    En voor jezelf ook even leuke kleren!!
    Ja ik heb eerst zwangerschapsverlof dan aansluitend een half jaar ouderschapsverlof en dan een half jaar onbetaald verlof
    Wat ik aan subsidies krijg van de belasting is net zoveel als mijn loon nu dus dat komt goed uit ,anders had ik het ook niet kunnen doen
    Ja is idd lekker hoor dat mijn vriend dat dan kan doen
    bij ons zoontje heeft hij 2 weken gehad,maar nu in dec hebben ze al tijd al 2 weken en alle overuren die hij nu maakt mag hij dan opnemen dus hij wil er nu zoveel mogelijk draaien

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja raar is dat he.
    Gisteren werd ik wakker en voelde de kleine helemaal niet. Na een paar uur ben ik maar even gaan springen en toen voelde ik even wat.
    En daarna door de dag heen bijna niet. Misschien in totaal 5 keer ofzo.
    En vandaag totaal het tegenovergestelde ik werd wakker door een buik die alle kanten op golfde en ben de rest van de dag van binnenuit behoorlijk in elkaar getikt haha.
    Nu is ie even rustig en duik ik lekker mijn bedje in en hoop in slaap te komen.;)

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heb momenteel een hele slechte internet verbinding. Meld me zodra deze weer goed is.

Lieve groeten
    Lin71

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden,

Hier een heerlijk weekeind gehad.
    Mikmak, ik heb precies hetzelfde in mijn buik, de laatste drie dagen 2x gehad. Doet best wat pijn als ik eerlijk ben en met die harde buiken erbij vind ik ik het best eng. Mijn VK is een beetje van het dat hoort erbij type dus ik bel daardoor minder snel merk ik. Vriendje wordt daar erg boos van!

Gisteren bij het opstaan kon ik Helemaal niet op mijn linker been staan.na een kwartier onder de douche en wat voorzichtig waggelen werd het iets beter. De dag daarvoor veel gezeten dus ik denk dat mijn bekken dat niet meer leuk vind. Nu lig ik nog in bed, beetje bang om op te staan en er achter te komen dat het weer zo is hihi

Nog drie daagjes vrij en daarna weer werken. Best zin in maar ook spannend, ik ben al afgedraaid tijdens mijn vakantie dus ben benieuwd hoe werken gaat!

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden.

@ Aapje, nee, die heeft er niks aan, hij spaart alles op tot december van zijn verlof, maarja, dan is hij wel ongeveer 5 weken thuis, dus dat is wel leuk he dan :p

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aapje,ja ik heb nu ook zo’n kist staan,is wel mooi maar niet handig omdat alles door elkaar ligt idd,de blokken,poppenspullen servies,etc
    Heerlijk zoveel verlof,dan kun je echt een flink eind van je kind genieten!

Flora,lastig he die bekken,wat dat betreft ben ik ook echt blij als de zwangerschap weer voorbij is,kun je weer wat makkelijker en pijnlozer bewegen,succes!

Nieuw wolkje,oh heerlijk dat je man dan zoveel verlof kan opnemen,mijn man heeft 2 weken want hij is al 2 weken vrij geweest en was pas in april bij deze werkgever begonnen dus heeft maar 4 weken dit jaar helaas….

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Het voelen van de beeb; als ik dat zo lees kan ik toch wel zeggen dat die kleine van mij extreem druk is. Voel ze elk uur wel ong. 15-20x Soms als ik rustig ben en stilzit wel tot 100x per uur, bijna continu! En daarna voelt mn buik beurs aan. Ik vraag me weleens af wanneer ze slaapt hihi. Zoals gisteravond, ik was hartstikke moe maar kon niet in slaap komen omdat mn meis nog een uur lag te draaien en trappen. Maar als ik bezig ben dan is het een stuk minder hoor.

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hallo meiden!!

We zijn weer terug uit scheveningen en super fijn weekendje gehad...

Door al het lekkere eten en drinken daar ben ik ineens weer 1,5 kg bijgekomen, totaal nu 7.5 ongeveer!
    Mijn buikomtrek gister gemeten en die was bijna 100CM...

Mannetje is lekker druk vandaag!!!
    Ooooh ben ook zo benieuwt naar de 3D echo, die hebben we 3 sept... kan niet wachten!!!

Fijne dag meiden!

Hier fototje van op het strand:)

Bekijk bijlage 177051

Deel Deze Pagina