@aapje, hij heeft begin van dit jaar al thuis gezeten, maar omdat je bij defensie na 3 weken in een andere mallemolen komt is hij weer gaan werken... en dan sukkelt hij weer door..en dan nu komt alles weer naar boven, dat ie zn jeep heeft opgegeven, dat ik het wel best vind in dit huis wonen.. terwijl ik nog had gezegd dat ik over mijn lijk in dit huis ging wonen... en nu toch doe. en het is opgeknapt, weliswaar niet mijn ding maar zolang het huis niet verkocht wordt kun je er maar beter mee leven anders ga je je helemaal unhappy voelen en mis je de wel leuke dingen in het leven.. oa dit soort sh*t @mamsie, hij heeft volgende week vrij een week... hij was aan een studie begonnen en had ie iedere vrijdag vrij... nu is er pas goedkeuring dat ook die vak dagen terug moeten naar hub.. maar effectief heeft ie ze nog niet, dus hij spaart ze allemaal op voor zn studie.... half september gaat ie 2 weken op oef naar bad reichental.... moet zeggen van oefeningen knapt hubbie altijd op.. vind ie heerlijk.. nou voor mij mag hij gaan en als het goed is gaat hij begin november ook nog naar kreta voor oef... kan ik wel mee, heb dan toch verlof hahahaha dat zou een giller zijn. hub is zowiezo binnenslaper (meestal) dus hij is doordeweeks vaak weg... ben er wel aan gewend.. moet vooral wennen als hij veel thuis is haha... maar knuf voor jou... @nieuw wolkje, ik had bij linette alleen maar vanaf 56 gekocht.. maar in feite verzoop ze daar in, dus als iemand belde van familie wat ik wilde hebben voor uk (nadat ik bevallen was) vroeg ik maatje .. heb daar toch een aantal pakjes van, maar niet te veel.... @laraxx, leuke pakjes hihi
dankjulliewel meiden, wat een lieve reacties!! Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! Jullie lekker gaan genieten van de 2e helft! liefs
@Blondje Ik woon in een carvan en per 7 september hebben we gelukkig de sleutel van het appartement. Ik kan niet wachten! Bijna . Staat de babykamer ondertussen in elkaar? @Coon Wat ontzettend fijn zeg! Ben blij dat je gesprek wat heeft opgeleverd en dat je het nu lekker rustig aan kan doen! En wat een leuke pakjes zeg! @Nelta Ja gelukkig wel! Op 7 september, dus al bijna! Ik snap best dat je het er even moeilijk mee hebt. Het is toch natuurlijk niet iets waar je in de eerste plaats om vraagt. Fijn dat je wel een beetje afleiding kon zoeken en ik hoop voor jou dat het uiteindelijk allemaal meevalt! @Aapje2009 Whhaahha waar komt me dat toch zo bekend voor. Ik was vroeger zelf ook een ramp ! In wat voor opzicht bedoel je minder? @Mamsie86 Wat fijn dat je nog bent geslaagd voor de bruiloft zeg ! Is toch even moeilijk met je zwangerschap. @Mikmak Daar zit je even lekker mee dan. Is het dan niet handig om een pauze in te lassen voor je vriend? Voor het helemaal uit de hand loopt... @Florabella Jep zeker weten. Nijmegen en omgeving zijn flink getroffen. @NieuwWolkje Dat hangt natuurlijk heel erg af van de grote van je kindje he.. @Laraxx Wat een ontzettend lieve pakjes zeg! ook lekker zacht..
Nou dames ik ben geloof ik officieel de eerste die met verlof is. Vanochtend weer flink overgegeven op het werk. Heb het met man en macht geprobeerd tegen te houden en het ging echt niet meer. Dus maar naar kantoor gegaan en daar tot de conclusie gekomen dat ik toch maar is naar mijn lichaam moet gaan luisteren en mijn rust moet nemen. Anders blijf ik elke keer weer zo door sukkelen en dat is ook geen doen. Die kleine is ook flink aan de gang dus die is meer dan duidelijk aanwezig. Wel leuk maar vanochtend iets minder prettig. De laatste plaatjes voor de geboortekaartjes waren binnen dus opgehaald en nu kan ik weer even flink aan de slag. Ben al een heel eind en ook zeker weten trots ! De kattenpaal voor onze kat is ook gearriveerd bijna 2 meter hoog, dus die heeft straks ook iets leuks in zijn nieuwe huisje. Hieronder ook een foto ervan.
allereerst: isis super gefeliciteerd! deze blijft vast en zeker plakken en wordt echt een super baby Voor de rest (na het doorbladeren van tientallen pagina's) ik heb erg leuke kleertjes voorbij zien komen! zoo schattig! ik vind het zelf nog heel moeilijk om me voor te stellen hoe groot/klein een baby is dus lastig kleren kopen. maar binnekort met mijn moeder er op uit, die heeft er 3 gehad en dus ervaring Ik las ook dat iedereen al best wel is aangekomen.. bij mij nog steeds maar rond de 1 a 1,5 kilo.. misschien ook door mijn werk.. En babyboo: ik moet je bijna teleurstellen ik vrees dat ik sinds vandaag ook met "verlof" ben.. (ow ja en mooie krabpaal! mijn katten zijn er jaloers op!) Ik heb nu echt zoveel last van mijn bekken dat autorijden naar mijn werk en daar lopen gewoon constant pijn doet.. Vandaag na 3 uur werken naar mijn teamleider gegaan en gezegt dat het gewoon niet meer gaat.. ik ga me niet omver lopen voor een baas die me er over 1 week eruit gooit.. De bekkenpijn wordt echt met de dag dat ik werk erger.. heel naar. Ondertussen heb ik een fijn zwembad en zwangerschapszwemmen in de buurt gevonden.. nu nog een zwempak/bikini/tankini.. bij de prenatal vond ik ze echt vresenlijk.. keuze uit..3.. 3.. en dan ook eruit zien naja ik denk dat mijn moeder van over de 50 ze nog niet zal kiezen.. magoed.. eens rond neuzen.. Ergens baal ik vresenlijk, ik was liever op een leukere manier bij mijn werk weggegaan.. maar toen ik gister op een vrije dag zelfs teveel pijn had om mijn hond uit te laten was dat echt een druppel.. zeker nu mijn contract niet verlengd is..
@aapje ja dat klopt ik werk ook in de HH en we zullen het zien hoelang ik het ga vol houden @babyboo leuke krabpaal daar zal denk ik de kat heel blij mee zijn.de krabpaal die wij hebben staan is ook erg in trek bij de bende
Aaah wat hoor ik nu. Sommige meiden hebben al verlof?! Wat doe ik verkeerd ? Ik heb pas vanaf 15 november verlof. Oftewel 4 weken voor de uitgerekende datum.
Tsja, ik heb eigenlijk altijd verlof.... Nou ja, heb jarenlang gewerkt als directiesecretaresse maar Joep is echt de meest veeleisende baas waar ik ooit voor heb gewerkt (maar wel met afstand de leukste, liefste, grappigste, eigenwijste etc etc) Toen ik zwanger was van Joep was het eigenlijk niet de bedoeling dat ik fulltime mama zou worden maar dit is door omstandigheden zo gelopen (na zwangerschapsverlof in ziektewet, jaarcontract niet verlengd en tegen die tijd zat ik zo met mezelf in de knoop dat ik er even helemaal klaar mee was). Als je me 5 jaar geleden had gezegd dat ik ooit fulltime mama zou worden, had ik je heel hard uitgelachen. Maar tot nu toe bevalt het me prima
Goedemiddag meiden, Lin,heb je toevallig Ziggo Flora,geniet nog even van je vrije dagen! Mamsie,hier ook een heel druk kleintje hoor!Ze beweegt hier bijna de hele dag door. En dan s'nachts mama ook nog even pesten hihi. Klinkt erg leuk het jurkje. Laraxx,mooie foto meid!! Wij gaan 1 september naar me moeder en dan wil ik ook graag nog naar scheveningen vind het heerlijk even uitwaaien daar! En 5 september hebben wij de pretecho! Goofie,daar schrik je van zeg pff,ik weet ook niet wanneer buikpijn niet goed is,het is hier ook de eerste. Peanut,mooi dat het goed was bij de VK. Babyboo,lekker verwend zie ik Haha zeiden ze er niks van Germini,geniet van je vakantie! Blackbird,knuffel meid!Hoop dat het snel een beetje weg trekt. Isis,Nogmaal GEFELICITEERD!! Babyboo,nog eventjes wachten! Mooie krabpaal zou ideaal voor onze katten zijn haha.Die klauteren al gauw overal in Coon,wat fijn dat ze het er mee eens was,denk goed aan jezelf hoor meid! Wat een leuke pakjes!! Nelta,tegenwoordig kunnen ze veel doen hoor aan schisis! Hoop dat het allemaal meevalt bij de bevalling! Aapje,Gefeliciteerd met je vader! Nieuwwolkje,nee heb niet heel veel in 50/56,ligt er maar net aan hoe groot de kleine geboren word. Sorry als ik iemand ben vergeten Hier trouwens een foto met me neefje: Bekijk bijlage 177798 Hier gaat het redelijk goed heb een topic aangemaakt in de lounge: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/297700-weet-even-niet-meer.html
@Isis: Gefeliciteerd meid!! Snap heel goed dat je onzeker bent, sterkte de komende weken! @Blondje: Leuk dat ze alles hebben gebracht gister. Ik voel onze meid ook zoveel de laatste dagen Zo gezellig! @coon: Fijn dat de bedrijfsarts zo begripvol was, en hele schattige kleertjes zeg. @nelta: Kan me voorstellen dat je het er af en toe extra moeilijk mee hebt, zeker met de operatie(s) die komen gaan en het feit dat het allemaal zo onzeker is, dat ze nog niet precies kunnen zeggen hoe ernstig het zal zijn. Meer dan afwachten hoe het loopt kun je denk ik niet doen, ik hoop en duim dat het alleen de lip is. @mamsie68: Fijn dat je geslaagd bent, en inderdaad, ik heb ook een aantal dingen zelf juist in maat 62 gekocht. Verwacht dat ons meidje snel gaat groeien en met jurkjes kan je leuk combineren met een rompertje met lange mouwen eronder en een maillot. @Mikmak: Niet fijn zo'n explosie thuis, begrijp wat je bedoelt (hier laatst ook gehad), pff.. Kan er nu ook helemaal niet tegen, die stress etc. Gelukkig is het hier weer helemaal koek en ei. Hoop dat het bij jullie ook snel weer rustig is. @Babyboo: Mooie paal! Hier ook zo'n grote, en er wordt dankbaar gebruik van gemaakt @Kim1990: Ik ga zo even jouw topic lezen! Lieve foto met je neefje! Ik had hier al eventjes niet meer gepost, na die ruzie met vriendlief was ik zo gestrest en moe dat ik er even geen fut meer voor had. Het is altijd zo naar, de ruzies slaan nergens op en zijn helemaal niet zo ernstig maar daarna kunnen we elkaar wel een weekend negeren en daar kan ik zo gestrest van worden Zeker nu. Het voelt dan net alsof het hem niks doet maar ik weet nu dat het juist wel zo is. Hij ziet zo'n periode als 'afkoelperiode' maar ik word juist bozer en bozer Niet handig. Gelukkig hebben we het weer helemaal bijgelegd en na zo'n ruzie gaat het altijd weer maanden goed. Weet wel dat ik hem echt niet kan missen Hier verder de 2e week van mijn 'vakantie' en ik word langzaam aan gillend gek. Nergens zin in en erg moe, voel me nutteloos en heb nog heel veel te doen en regelen maar geen fut/zin. En daar voel ik me dan weer schuldig over.. Moet mezelf echt een schop verkopen Bleh! Wel is beebje heel druk de laatste dagen, zo leuk
Vraagje; hebben jullie een gezinsverzekering laten afsluiten (dus voor jou/man/kind)? En zo ja; bij welke zorgverzekering? En hoe bevalt het??
hallo allemaal net heeft me man even snel foto's gemaakt van me buik ik was met me dagboek bezig en zag dat het weer tijd was van de zijkant Bekijk bijlage 177822 beetje schuin Bekijk bijlage 177824
Zo, hier ligt de kleine man weer op bed, dus ff teruglezen. Florabella, leuk he kleren shoppen voor de kids. Voor kerst ga ik niks kopen; kans is aanwezig dat ik dan aan het bevallen ben of nog niet. Laraxx, leuke kleertjes. Babyboo, 7 sept schiet idd al op en geniet van je verlof. Nijnonijntje, hier ook pas 23 nov verlof. Heb liever meer tijd erna dan ervoor. En ik zie wel hoe het gaat op het eind. Vorige keer waren de laatste weekjes best pittig, maar daarna heerlijk tot rust gekomen in mn verlof. Kim, leuke foto met je neefje. Wat een ukkie weer he. Vind het me nog moeilijk voorstellen dat hier straks ook weer zon kleintje is, ook al heb ik er echt veel zin in. Babystew, leuk he zo;n drukke beeb. Hier nog eentje . Voel het ook veel beter nu en deze reageert ook echt als je hand op je buik legt en zo. Ik heb vorige zwangerschap mn verzekering aangepast; kan bij ons alleen per 1-1 en ik was toen 30-1 uitgerekend. Bij ons heb je geen gezinspolis, maar ik had wel een extra pakket waarbij ik mn kraampakket, eigen bijdrage kraamzorg, poliklinische bevalling (wordt uiteindelijk 2x medische indicatie hier) vergoed. Was volgens mij nog geen tien euro per maand extra en ik heb hem alleen voor mezelf afgesloten. Mijn zoontje heeft nu ook die dekking, maar hij is gratis. Coon, mooi buikie zeg. @kleertjes, ik heb nog wat neutrale setjes liggen van mn zoontje maatje 50-56 of 56 (echt 50 had ik niet gekocht) en had nog een paar neutrale setjes bij gekocht, maar ik wil nog een leuk eerste pakje. Voor de rest koop ik het meest in 62 nu. En ik ben nog op zoek naar een jasje. Denk dat ik maar 62 koop, want dan kan het de hele winter mee. Zara is idd ook leuk, maar op de site staat volgens mij nog niet de nieuwe collectie. Thx meiden, voor ons is deze beeb idd de mooiste . En het zal ook vast allemaal goedkomen straks. Het is vooral toch die onzekerheid nu die het lastig maak. Maar ik geniet ook echt van de kleine in mn buik, die schopjes, buik die eindelijk een echte babybuik aan het worden is.
@nijn, das nog lang ja half november.. ik moet ook nog tot 27 okt werken hoor.. das 6 weken van te voren.. 2 weken vakantie eraan geplakt... en dan nu vakantie, vanaf de vak nog 8 weken werken.... @babystew, oh ja komt wel weer goed hoor... ben ook al niet meer boos.. maar ik ben nog steeds verbaasd dat hij alleen zijn sores alleen maar ziet.. want hij claimt dat ik niet zie hoe hij het druk heeft, zijn darmen niet goed functioneren, hij geparkeerd staat... ik sta niet geparkeerd, maar het gezin wel.. en dat allemaal door hem.... denkt hij he.. Ik verbaas me werkelijk nog steeds dat hij het normaal vind dat een ander letterlijk door zijn zut moet lopen.. als ik niet opruim zouden we allemaal onze nek breken... hij vind dat raar dat ik niet in de rommel van een ander wil zitten.... daarna realiseert hij zich weer dat ik ook 32 uur werk, en alleen het huishouden doe, en uk verzorg want hij slaapt vaak op de kazerne..... en dan gaat ie weer eens meedraaien.... maar ja genoeg gezaag.. BTW, hub heeft een verzekering van de krijgsmacht en linette staat bij mij op de polis van CZ.. en daar ben ik erg over te spreken... er word veel vergoed... @coon mooie buik. nou ik ga tv kijken
@Nieuwwolkje wij hebben nu 4 pakjes gekocht in maat 50/56 en heb er nog een aantal liggen van de kleine man Onze kleine man heeft met maatje 50 denk ik zo n week of 8 gedaan en 56 tot een maand of 3/4 Hij was heel klein 3040 gram en maar 46 cm en mijn vriend heeft toen nog 2 pakjes maatje 48 gehaald en die kon hij zo n 2 weken aan dus ligt er ook wel aan hoe groot je kindje is @Laraxx Mooi pakje ,komt vast goed dat de kleine die past @Mamsie Ja klopt het was ook wel over,maar het kan dat je sommieg kwaaltjes weer terug komen later in de zwangerschap,heb ik bij de vorige zwangerschap ook gehad dus was er al bang voor O ja dat is dan wel mooier om het dan even te showen Kan me wel voorstellen dat je er soms wel een beetje moe van word,zeker als je er s nachts niet van kan slapen @Mikmak O dat is idd niet leuk allemaal als het zo gaat Maar wat je zegt probeer je er toch iets van te maken ,want je mist anders zoveel leuks Maar lekker dat je mannetje volgende week vrij heeft en hij later op oefening gaat en hij daar van opknapt Komt wel goed dus! @Babyboo Dus jij was ook zo n lieverdje die het slapen niet nodig vond Nou minder met aandacht van mensen en minder met kaartjes en kadootjes enz ,bij de 1e echt heel veel kadootjes gehad en nu nog niks heel veel kaartjes en nu een stuk of 6 O naar zeg dat je je zo voelt en zo moest spugen steeds,maar wel fijn dat je nu verlof hebt en een beetje rustig aan kan gaan doen lekker genieten van de kleine !! Mooie krabpaal zeg daar zal de kat zeker blij mee zijn! @Blackbird goed dat je zo aan jezelf denkt en je hebt gelijk als je baas toch je contract niet verlengd dan maar nu stoppen en naar je lichaam luisteren Wel rot dat ej zo n pijn hebt zeg! @Kim Dank je meis,wat rot dat het even niet zo goed gaat zal zo het topic even lezen alvast een hele dikke knuffel en mooie foto van een trotse tante met een prachtig neefje!! @Babystew Helemaal niet herkenbaar van het negeren en dan zelf steeds bozer en bozer worden ,haha Maar fijn dat het dan weer goed gaat en jullie er weer maanden tegen kunnen wel naar dat je je zo voelt en dat je jezelf even een schop moet geven Maar even lekker alles op zijn tijd doen is ook niet erg @Coon ' Mooie buik !! @Nelta lekker aan het genieten van jullie kleintje!!
Mamsie: Klinkt gaaf dat jurkje, vind het zo mooi als een zwanger buikje goed uitkomt door een strak jurkje/shirt. Waar ben je geslaagd, is het positiekleding? Er komt een moment dat ze maat 62 heeft hoor vast sneller als we willen! Heb ook al maat 62 een paar dingen. Sjees; Das minder dat je nachtrust er aan gaat. Hopelijk gaat het vannacht beter. Nelta; Ik duim voor je dat het allemaal mee valt met julie kleintje, lijkt me ook ff schrikken. Mikmak; De sfeer al een beetje terug thuis? Florabella; Das leuk een kerstpakje alvast! Hoorde van mijn zusje ook dat de kleertjes daar geweldig zijn. Aapje; Gefeliciteerd met je papa. Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest, en jij een andere coupe? Ik alleen puntjes. Nieuw Wolkje; Ben ook benieuwd hoe lang maat 50 gedragen wordt, wil ook nog een eerste pakje kopen en heb al 2 setjes maat 50, maar wil nog een echt zacht pakje. Laraxx; Gave kleertjes! Hoor ook van vriendinnen dat Noppies klein valt, en wat ik zelf al heb ziet er ook klein uit. Babyboo; Kan me voortellen dat je dagen nu aftelt vanuit de caravan! Wat rot dat overgeven, hoeveel weken zou je nog werken? en zijn ze begripvol? Wel fijn dat je verlof kan ingaan, luisteren naar je lichaam. Blackbird; Das heel weinig 1,5 kilo! Zie je al wel een buik? En wat voor postuur heb je normaal als ik vragen mag? En ook voor jou, goed dat je naar je lichaam luisterd en stopt met werken. Nijnonijntje; Ik heb 16 november verlof, dus je bent niet alleen! Babystew; Beetje futloos? Misschien door de stress van de ruzie? Hopelijk heb je snel weer mee energie. Coon; Mooi buikje!! Nelta; Leuk he als je buikje eindelijk echt een bolletje wordt, hier hetzelfde geniet er echt van! Hier staat het kamertje in elkaar, was binnen een uur gebeurd door die gasten gisteren! Daarna schoongemaakt en bewonderd samen met vriendlief toen hij thuis was, nog wat verzet en zijn er helemaal blij mee! Ook de kinderwagen staat in elkaar, helemaal super ook. Gaan zaterdag naar de babypark om vanalles aan te schaffen zoals boxkleed, dekentjes, badje etc., heb er al zin in! Fijne avond meiden!
@aapje, oh jawel hoor.. soms heb je ook gewoon effe een explosie nodig.. dan ga je zo prat op de automatische piloot... tis even rottig, maar daarna des te gezelliger @blondje, no hi slaapt op de kazerne vanavond, heb m net nog effe aan de lijn gehad.. we zijn nog niet uitgepraat, maar in ieder geval kunnen we weer gewoon praten ipv ruzie maken, gewoon elkaar even niet zien geeft ruimte tot nadenken wat je nog wilt zeggen, waar de ander gelijk in heeft waar jezelf gelijk in hebt en hoe we het kunnen aanpakken, sluiten enz enz.. dus rust is wel wedergekeerd... lekker dat het kamertje staat... en dan zaterdag lekker shoppen allemaal leuke dingen dus.
Goedemorgen meiden, even een korte reactie om aan te geven dat ik nog leef! vakantie, lowlands, klussen in huis en veel sociale dingen hebben ervoor gezorgd dat ik weinig hier ben geweest. Ik zal vanmiddag even bijlezen!
@nijnonijntje: het is normaal dat je nog geen verlof hebt hoor! bij mij is het alleen zo omdat mijn contract niet verlengd is.. het is dus geen "echt" verlof @peanut: tja het zit er aan te komen dat ik ook vanaf nu fulltime mama wordt, en zo lang we dat financieel kunnen halen zie ik daar zeker de voordelen van! we zien wel.. @babystew: Ik heb een gezinspolis afgesloten bij cz. En als de kleine op tijd geboren wordt (voor 1-1-2012...) kan ik eem direct na de bevalling als alles goed gaat weer terug zetten naar een iets goedkopere polis.. een kindje krijgen in december is dus echt wel voordelig @coon: mooi buikje, en leuk shirtje!!! waar haal je zulke leuke kleren? @blondje: tja nou ik weet ook niet hoe het kan dat ik zo weinig aan kom.. ik ben van mezelf al niet zo dik.. ik ben voor mijn bruiloft vorig jaar ook ineens 5 kilo af gevallen zonder iets te doen... maar ik zal eens een foto plaatsen van mijn buik.. hij is zeker te zien hoor @wub: welkom terug!
Dag dames. Hier lig ik met mezelf een beetje in de knoop. Ik heb gisteren vast werk gevonden, meteen een vast contract, zelfs nu ik zwanger ben! Dat is op zich heel goed, het word als ze nog iemand vinden een Parttime, vinden ze niemand meer moet ik een fulltime doen. Ik weet niet goed of ik het zal volhouden, ik heb nu soms al zoveel last, maar natuurlijk is de job dan wel goed meegenomen voor als ik op zwangerschapsverlof ga... Pfff Dilemma