@nieuwwolkje, wie niet waagt die niet wint he... gewoon zeggen dat je het wel wilt doen, met in het vooruitzicht dat er nog 1 bijkomt.. of gewoon gelijk eerlijk zeggen dat je het maar parttime wilt doen voor nu.... heb zelf ook in belgie gewerkt en had een proeftijd van een half jaar.. dus ze konden je er alsnog uitknikkeren... geld is geld he... wat je nu eventjes erbij kan werken hoef je niet te bezuinigen.. wat voor een werk is het btw....?
@babyboo, TNT belde me net terug, en ze gaan me een pakketzegel toesturen zodat ik het pakketje gratis nog een keer naar je kan opsturen dus zodra die er is. ga ik nogmaals proberen het pakje bij je te krijgen.. als je liever een ander adres wilt gebruiken moet je me dat effe pb-en. er zit dus weer schot in de zaak.
Mamsie, ja leuk he? had deze kleertjes al gekocht voordat ik wist wat het geslacht was... Vond dat het voor allebei wel kon! Soms heb ik nog wel eens dat ik een super leuk jurkje zie en dan denk oohnee t wordt een jochie Vind opzich dat ze voor meisjes veel meer en leukere dingen hebben! Maargoed dat ik een jochie krijg zo houd ik nog wat geld in de knip Kim1990 wat schattig zeg je neefje!!! Jaa scheveningen is zoo fijn!!! en echt gezellig daar op de boulevard en terrasjes op het strand.. Coon, stoer shirtje en leuke bel! Heb zelf nog geen bel want vind geklingel irritant haha... Mooi buikje ook. Hierbij mijn buik: Bekijk bijlage 177993
He meiden! Ik ben weer veilig thuis gekomen, van een heerlijke vakantie in Italie we zijn wel 2 dagen eerder naar huis gegaan, soms was het echt te warm om iets te doen (40 graden) dus we hadden het wel weer gezien haha.. we hebben vannacht gereden, nu wel dood moe, dus ga zo lekker slapen.. Verder heb ik niet echt terug gelezen (beetje veel voor 2 weken haha) heb ik nog iets gemist? Vinden jullie het nu opeens ook wel snel gaan allemaal.. alweer 25 weken zwanger.. weet nog goed dat ik met mijn testje in mijn handen stond haha.. Verder voel ik de kleine veel bewegen, mijn vriend kan het eindelijk ook goed voelen, super ook aan de buitenkant lijkt het net een boksbal haha Fijne dag allemaal ik ga even slapen
@laraxx: mooie buik hoor. We zijn even ver,en onze buiken ook wel als ik dat zo zie haha grappig. Ik word nu in zijn geheel nu wel wat voller,merken jullie dat ook?
Wiehoe! Ik heb vandaag ontdekt dat er een best grote positiemode afdeling is bij de h&m in de stad bij ons! Gelijk wat leuke kleren ingeslagen! Ik wil ook eigenlijk zo'n belletje voor op je buik.. maar waar haal je die??
@ blackbird het shirtje wat ik op de foto aan heb ,heb ik vorig jaar bij de c en a gekocht ik heb mijn bel hier gekocht Sonja's Geboorte Boetiek= had hem toen al de volgende dag in huis.ik heb de bola ronddraaiend ster/maan @laraxx het geklingel van deze bel valt reuze mee jij heb ook een mooie buik straks voor het eerst naar de fysio. nou me middag clienten nemen het aardig goed op dat ik niet meer dus dat scheelt weer
Mooie buiken zie ik voorbij komen van Coon en Lara!! @Nieuwwolkje: wauw, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Snap je dilemma wel goed, maar ik zou gewoon zeggen dat je het wel wilt proberen en even kijken hoe het gaat. @coon: Die bel is toch zodat je kindje er naartoe gaat zwemmen oid? Waarvoor was het ook alweer precies? Vandaag mijn diploma eindelijk opgehaald (kon niet bij diploma-uitreiking zijn vanwege werk) en toen maar even Barneveld in geweest (daar staat/stond mijn school). Heb ik in de 2 jaar dat ik daar op school zat eigenlijk nooit echt gedaan en had nu toch tijd.. Nog best groot was het zeg! En een hele hoop budgetstores achter elkaar (Wibra, Zeeman, Action, Xenos, etc.), vind het super! Ik heb een aantal leuke accessoires gekocht voor in de babykamer (een grote fotolijst in de vorm van een hart met allemaal kleine fotolijstjes erin) en een paarse klamboe (1 muur van het kamertje is paars). Verder nog wat hydrofielluiers en kledinghangertjes Heb er weer zin in om alles af te maken! Het was alleen wel erg benauwd zeg buiten, plak helemaal. En ik moest alles weer meesjouwen de trein in, niet handig
Zzzooo ik ben helemaal niet afgedraaid na een dag werken nee hoor, gooi dagelijks benzine in mijn diesel auto wurg wurg wurg Nu wachten op de ANWB terwijl ik echt stuk zit, moest net huilen aan de telefoon dus mannetje komt nu naar me toe, de lieverd!
@babystew Zwangerschapsbelletje of niet? | Zwangerschap | Zappybaby hier wordt het uitgelegt. maar of het gaat werken zullen we wel zien.en je moet hem wel laag dragen hij moet onder je navel komen anders heb je kans dat het kindje in een stuit gaat ligge zeggen ze
Mikmak; Fijn dat het weer rustiger is. Ja allemaal leuke dingen idd voor het kamertje shoppen! (shoppen=altijd goed!) Blackbird; Balen van je contract, ga je nog op zoek naar iets nieuws of voorlopig mama zijn? Wel lekker als dat kan. Benieuwd naar je buikje!! Oh wat leuk h&m altijd goed, wat heb je gekocht? Nieuwwolkje; Gefeliciteerd in ieder geval! Om wat voor werk gaat het en hoeveel uur is fulltime in dit geval? Laraxx; voor meiden zijn de kleertjes idd net iets TE leuk haha. Heb stiekem al zoveel, liet het vd week aan mijn moeder zien en we stonden er beide van te kijken. Wat een mooie buik zeg, sooo!! Tamm; Welkom terug! Waar ben je geweest in Italie? Fijn dat het zo leuk was. Goofie; Ben nog niet veel voller geworden denk en hoor ik van anderen, vanaf een week of 12 iets en dan vooral borsten (niet normaal die joekels!) maar verder niet eigenlijk. Al ben ik al wel 7 kilo aangekomen inmiddels. Babystew; Gefeliciteerd, waar ben je voor geslaagd? Florabella; Ai, das minder. Succes meid. Hier alles goed, morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend! FIjne avond allen!
@Coon: Ah oke, ik ben van plan om gewoon regelmatig een slaapliedje te laten horen (van zo'n knuffel met zo'n treklintje eraan, ff de naam kwijt), zelfde effect
@babystew hihihi ja die heb ik ook pas bij de hema gehaald.en ik draag die ketting ook omdat ik het er leuk uit vindt zien
Hoi allemaal, Ik heb in het begin eventjes meegekletst maar daarna niet meer. Mag ik weer meedoen? Ik ben 4 december uitgeteld van ons 2e kindje, weer een meisje! Heb de laatste paar bladzijdes bijgelezen, maar niet alles... @Nieuwwolkje: Fulltime in je zwangerschap of ook straks als de kleine er is? Tijdens je zwangerschap is het waarschijnlijk wel te doen, icm een baby lijkt het me erg zwaar.. @Laraxx: Mooie buik! @Tamm: 40 graden, dat is wel heel warm! Maar goed, alles beter dan die regen hier @Goofie: Ja ik word ook voller, maar dat kan ook komen doordat ik wat minder beweeg. Niet zoveel puf om nog veel te fietsen en te wandelen... @Babystew: Leuk shoppen voor de babykamer! Ben je al ver met het kamertje?
hoi, zo mezelf vandaag weer nuttig gemaakt. effe naar de praxis geweest een rek halen voor hub, verf laten mengen voor linette dr nieuwe kamer, heb besloten dat de 2 kleine muurtjes niet roze worden maar een paarse tint, zij was er ook blij mee, ze heeft de rest van de middag met de kleurenstaal rondgelopen, en vertellen dat dr kamertje Pasen werd hahaha, nog witte lak gekocht om een kast wit te schilderen, heb de eerste laag er ook opzitten.. tja dan eten met uk, nog een flinke wandeling gemaakt. uk in bed en ik eindelijk op mn krent @blondje ja dat klopt altijd shoppen=goed haha @flutterby, hoi ja tuurlijk klets lekker mee... en een meid, wat leuk joh, schroeft het gemiddelde van de meiden een beetje op. want op dit moment lopen de jongens voorop