Hoi Allemaal, Na het weekend ben ik er weer helemaal hoor. Wij zijn net terug van een vakantie. We zijn naar de sprookjescamping geweest. Erg leuk en erg kindvriendelijk maar commercieel. Nu eerst alles weg werken en bijkomen. Maar na het weekend ben ik weer gewoon aanwezig.
@babyboo92.dank je.alles gaat goed, baby is erg bewegelijk verloskundige had zelfs moeite om het hartje te beluisteren zoveel beweegt hij. En naar schatting weeg hij/zij 120gram te veel. Alleen mijn heupen doen af en toe zo`n pijn, en mijn aders op me benen worden zichtbaar, mooi blauw is niet lelijk. De geboortekaartjes zijn af, 1voor een jongen en 1voor een meisje gemaakt.aangezien we nog niet weten wat het word. Momenteel ziek thuis, hoewel ziek niet het goeie woord is, eerder moe.Baas vond mij blijkbaar te moe, dus nu kan ik lekker kleine dingetjes doen voor de baby.
@sjees dikke knuf, hopelijk vandaag een betere dag... zo hier Dora kijken met uk dan aankleden en dan gaan we inpakken.. eindelijk een paar dagen ertussenuit naar de camping.. weliswaar om de verjaardag van het "beruchte nichtje" te vieren daar ikzelf ben ook nog eens morgen jarig dan zit ik aan de andere kant van de 35.. maar we staan op een andere plek dus laat gaan laat gaan.. ben blij dat we effe gaan camperen haha. voor de rest een beroerde nacht gehad.. hub kwam vannacht thuis om half 3 ofzo.. moest tot laat werken, maar kon de slaap niet meer vatten... onrustige benen niet goed kunnen liggen.. wel nog daarna tot 7.15 geslapen uiteindelijk... maar tis niet alleen de buik die in de weg ligt ook de (.)(.) liggen.. nou ja hangen behoorlijk in de weg haha.
@mikmak Vervelend zo'n nacht. Daar kun je behoorlijk kapot van zijn. Hoop dat je wat tot rust kunt komen op de camping. Alvast gefeliciteerd en hoop dat je een fijne verjaardaag hebt
Goedemorgen dames. Ik denk een fulltime , ze dan praten over 38 uren in de week. Maar het is wel continue rondlopen, je kan geen moment zitten. Hier ons huis veilig aan het maken, tegen de winter, extra sloten enzo en een alarm, ze hebben bij ons in februari ingebroken en de schrik zit er goed in nu.
@Mikmak: Een pasen kamer, haha dat is weer eens wat anders! Ja zijn er zoveel zwanger van een jongen hier? @Sjees: Dat is balen, hopelijk vandaag een betere dag... @Mikmak: Alvast gefeliciteerd en veel plezier op de camping!
Ik moet iedere nacht minimaal 1x m'n bed uit om te plassen en wij hebben boven geen wc, heeeeel vervelend! Vooral omdat mijn persoonlijke wekker tussen 06.00u en 07.00u al 'mama' begint te roepen *gaap*
@Blackbird Whahaha nouja lekker ben jij. Ik dacht dat ik die eer had. Hahaha nou ik wil hem ook wel met je delen hoor. Ja leuk toch die krabpaal. Aangezien onze lieve schat straks niet meer naar buiten kan wil ik hem wel iets leuks geven. Heb je ondertussen al een nieuwe bikini of tankini gevonden? Ik had hem bij de prenatal gehaald. @Nijnonijntje Hahaha helemaal leuk is het ook niet nu al hoor. De redenen zijn al helemaal kl*te! Maar goed ik neem aan dat je er ook zelf voor heb gekozen om 4 weken van tevoren te stoppen in plaats van 6 weken? @Peanut Hahahah dus eigenlijk wel geluk bij een ongeluk. Want als je het niks had gevonden had je niet echt bepaald een leuke tijd gehad. Is die kleine op de foto je zoon? Hij is echt leuk! @Kim1990 Wat een leuke foto! En weer even een nieuw gezicht erbij is ook altijd leuk. @Babystew Dus je zit even niet lekker in je vel en dan ook nog is ruzie's. Erg fijn dat je het nu wel een weer hebt bijgelegd met je vriend. Dat scheelt dan kan hij je een beetje steunen als je in de put zit. Een hele dikke knuffel voor jou! @coon Mooie foto en wat een leuke kleuren van je shirt zeg! zo lekker vrolijk! @Nelta Ja zeker weten maar wat mij en mijn vriend betreft gaat het niet snel genoeg . En geniet lekker van je buikje! Snap je onzekerheid maar het wordt vast een pracht kind! @Aapje2009 Oh hahah ik dacht al dat je bedoelde dat je deze zwangerschap zelf minder interessant vond. Vond het al zo apart! Maar is denk ik inderdaad bij de eerste allemaal nieuw en even extra bijzonder. @Blondje Uuhm ja ik tel ze nou helemaal af nu ik thuis zit! Al heb ik op zich meer dan genoeg te doen met de babykaartjes enz. Ik zou nog tot 12 september werken, dit was namelijk vakantie werk en dan kon ik verder niet langer meer door. Maar dat al dat overgeven werd me echt te veel, Ik kon gewoon niet meer en die stomme pilletjes werkte nou ook niet echt bepaald. Veel plezier nog met shoppen! @NieuwWolkje Jeetje top zeg! Gefeliciteerd zou ik zeggen! Ik zou het gewoon zeker proberen en als het echt niet gaat kan je altijd weer verder kijken. Dan heb je in ieder geval iets. En wel bijzonder zeg, komt niet vaak voor als mensen al zo ver zwanger zijn nog een baan en gelijk vast contract! Wauw!! @Laraxx Mooie buik hoor! @Tamm Welkom back!! Wat je hebt gemist is dat Isis857 weer zwanger is dus dat is geweldig nieuws! En ook een beetje vervelend nieuws voor nelta. Haar kind heeft een schisis dus daar schrok ze even van maar alles valt mee! En verder weet ik het eerlijk gezegd even niet meer. Oja hahah wij krijgen 7 september de sleutel van ons nieuwe appartement dus wij ook weer helemaal blij. @Florabella Ach meid. Doe het even rustig aan. Luister naar je lichaam, ik ging ook te ver en nu zit ik toch thuis. Dikke knuffel voor jou! @Flutterby Natuurlijk mag dat. Welcome back zou ik zeggen dan maar! @Daisy1985 Haha dat is herkenbaar. De verloskundige had dat ook een keertje bij mij. Ze lag helemaal in en deuk en moest op een gegeven moment een deel van mijn buik induwen zodat die kleine niet alle kanten meer op kon. Zo leuk! Die aders heb ik helaas eergisteren ook ontdekt . Of nouja ik zei tegen mijn vriend moet je die aders in mijn lies zien. En toen ging ik verder over mijn been kijken, zag ik opeens op mijn linker bovenbeen aan de achterkant 2 plekjes met spataders Ik hoop dat het mee blijft vallen! Doe het maar even rustig aan en kom even lekker bij! Geniet ervan. @Mikmak Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
Wij zijn weer terug hoor! Heerlijk vakantie gehad in Italie, ook aan het gardameer, Mamsie. Het was soms wel heel erg warm, waar ook mijn enkels mammoeten van werden, gelukkig zijn ze nu weer normaal En: ik voel baby eindelijk! En hoe! Elke dag wel een paar keer, zelfs mijn man heeft de baby nu gevoeld Zo, nu maar weer even wat oude koeien uit de sloot halen: Babystew: Ben je al uit je namen dilemma? Ik hou ook heel erg van Ierse namen, dus ik zou zeggen: gewoon doen! Daarbij, volgens mij zijn er tegenwoordig maar weinig namen die je niet hoeft te spellen. Ik ben getrouwd met een Jansen en zelfs daarbij is het constant "met 1 s" roepen Ben nu wel heel benieuwd naar de naam van je kindje. Van iedereen trouwens! Babyboo: gefeliciteerd met huisje! Fijn ook dat jullie er zo snel in kunnen!! Nelta: Vervelend nieuws, maar fijn om te horen dat het er redelijk goed uit ziet op de echo. Heel begrijpelijk dat je er van baalt, ik zou er ook onwijs van geschrokken zijn, het idee is toch wennen en het vooruitzicht van operaties is nooit leuk, maar het komt vast helemaal goed aan de prachtige echo's te zien. Over echo's gesproken, de mijne was ook behoorlijk recalcitrant. De baby lag al in bevallingshouding (hoofd naar beneden), lekker weggedraaid en met de handjes voor het gezicht. Wij hebben dus ook niet van die superleuke fotootjes. Na een hoop gedraai en geduw van de echoscopiste haalde ie eindelijk een handje een beetje weg, waardoor we toch een soortvan profiel foto hebben, maar het ging niet van harte PeTera: Hoe is het eigenlijk afgelopen met het beurs-verhaal? Nog een goed gesprek erover gehad? Ik mag geloof ik in mijn handjes knijpen als ik het zo hoor, ik heb wat dat betreft een super baas. Eind september ga ik namelijk op congres in Portugal, maar nu hebben we in overleg besloten dat er een collega meegaat, omdat hij dat toch wel een fijn idee vindt! Brusje, Bellamanuela, Laraxx: heel veel sterkte jullie met alles Doe lekker rustig aan en denk vooral ook even aan jezelf af en toe. Hier je hart luchten mag altijd! Kim: gefeliciteerd met je neefje!! Wat een schatje! Isis: zwanger weer, wat super!! Geniet ervan en hopelijk blijft deze goed plakken Mamsie: fijn dat je geslaagd bent voor een jurk voor de bruiloft. Ik had twee weken terug ook een bruiloft en had 3 weken ervoor een jurk gekocht. Ik was helemaal bang dat mijn buik misschien een groeispurt zou maken ofzoiets, maar die paste er nog prima in. Alleen, mijn buste was dus -wel- flink gegroeid :') Daar had ik even geen rekening mee gehouden. Snel nog een truitje uit de wasmachine getrokken (was wel gewassen, maar nog nat) die er onder paste, dus ik zou zeggen, hou het toch even in de gaten Goofy: Fijn om te lezen dat de vakantie goed bevalt en lekker wat rust brengt. Het viel mij op vakantie ook al op hoeveel mensen er (stiekem) naar je buik gaan kijken, erg grappig om te zien! Nieuwwolkje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan me voorstellen dat het vooruitzicht van fulltime werken het wat minder maakt, hopelijk vinden ze snel nog een parttimer! Mikmak: Hele fijne verjaardag alvast!! En wat verlof betreft, ik heb pas in december verlof! Maar ben dan ook stiekem 2 Januari pas uitgerekend (volgens de 12 weken echo, de 20 weken zei weer eind december, maar blijkbaar is de 12 weken echo wat dat betreft betrouwbaarder). Dat duurt dus nog wel even. Ik ehb trouwens helemaal niets gehoord over het gewicht bij de 20 weken echo, ik heb wel een hoop omtrekmaten en dergelijken? Ohja, alle nieuwelingen: welkom (terug)! Flutterby: ik moet echt 5 keer per nacht naar de wc, maar ik moest voor de zwangerschap ook al vaak 's nachts plassen, dus ik ben het wel gewend
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen, dat mag ook wel want op vakantie hadden ze niet echt fijne bedden.. Babyboo dank je ik ben weer op de hoogte wat super nieuws voor Isis! dit keer gaat het vast goed komen. en wat fijn dat jullie al bijna de sleutel krijgen! schiet al mooi op! moet er nog veel gebeuren? flutterby, haha ik moet er snachts ook altijd 1 x uit om te plassen, ik heb gelukkig geen persoonlijke wekker. (nog niet haha) mikmak alvast gefeliciteerd! Sjees, hopen dat je je vandaag beter voelt! Gister had ik hier heel veel last van harde buiken, (denk dat het kwam door de lange auto rit) lag bijna de hele dag op bed.. nu gaat het gelukkig weer.. even aan kijken vandaag anders bel ik de vk wel even..
Joni, wij zijn gister ook terug gekomen van Italie! ook aan het gardameer,, waar zaten jullie? heb wel wat zwangere vrouwen gezien op de camping (niet heel veel haha)
vraagje: moeten jullie vaker plassen nu? heb het idee dat mijn blaas niet meer zo vol is als normaal?
Ik moet steeds vaker naar het toilet. Maar mevrouw heeft nogal de voorkeur om lekker laag te liggen,zo lekker tegen mijn blaas haha. Ga van de week denk ik eens de dokter bellen. Heb de laatste dagen de hele dag last van brandend maagzuur. Soms zo erg dat ik druk op mijn borst en rug heb. Word er gek van en de rennies werken niet meer zo goed.
Babtstew; In mei kletste ik nog niet mee dus mis soms wat info, haha. Was het een opleiding naast je werk of voltijd? Ik laat vanaf een week of 17 iedere avond een tingeltje van de hema (de dino) horen aan ukkie. Het is alleen een vals tingeltje. Coon; Ik heb ook zo;n ketting van mijn zusje geleend, maar nog niet gedragen. Flutterby; Welcome back! Haha jouw naam is echt cool! Mikmak; Wat leuk paars voor de kamer van jullie meid, weer eens wat anders als roze he. Veel plezier op de camping en alvast gefeliciteerd! Bij mij heeft slapen met een voedingskussen erg geholpen, slaap sindsdien rustiger en hebt gevoel dat ik mijn buik beter kwijt kan mijn benen een stukje omhoog. Lin71; Fijn dat de vakantie leuk was, rustse! Daisy; Lekker rustig aan doen meid! Nieuwwolkje; Wat voor werk is het? Babyboo; Hopelijk doet de rust je goed. jonijoni; Hoorde al dat Italie zo warm was de laatst weken. Maar ook weer beter als die regen hier toch! Brusje; Ik moet altijd al best vaak plassen drink ook veel op een dag, vooral water. Maar wordt er nu echt gek van af en toe! 's nachts minimaal 2 keer maar het vervelendste vind ik als je ergens bent (stad ofzo, op vakantie bijvoorbeeld) waar geen wc's zijn. Vorige week file gehad vanuit Belgie en daar zijn weinig tankstations, moest zo nodig deed gewoon pijn! Zijn een dorpje in gereden en ben daar een plaatselijke kroeg in gegaan. Goofie; Dat is vervelend heb het ook wel eens een paar dagen gehad, maar ging gelukkig vanzelf weg. Succes.Nog op vakantie?
Goofy, ja we zijn even ver!! grappig... Ik ben in mn geheel ook wat voller geworden volgensmij... Hoeveel ben jij/jullie nu aangekomen totaal? Ik was gister 73,5 en was altijd 66.3. dus zo'n 7kg. Brusje, Op dit moment hoef ik weer wat minder te plassen maar als ik moet dan ook heel nodig! En dan trapt de kleine ook nog paar keer op mn blaas zodat je nóg nodiger moet!!! (en daardoor ff niet kan plassen, heel irrie haha) Laten jullie nog een 3D echo maken? Ik heb hem volgende week zaterdag!! Heb er z'ón zin in!!!!!
Ja de mijne ligt ook lekker op mijn blaas en elke keer als hij beweegt moet ik plassen. En is het elke keer een klein beetje. Dan moet ik een paar minuten later alweer. Verlang er wel naar om een keer weer fatsoenlijk uit te plassen hahah. Wat raar eigenlijk