December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @PeTera
    Wij hebben nog geen foto's van de babykamer. Eerst maar is even verhuizen :p. Ik zou voor zilver/wit met tijgetje kiezen. Heb het gezien en vind het zo ontzettend mooi! Beter laat dan nooit, maar wel vervelend dat je er speciaal eerder voor naar huis was. Kwaaltjes zijn vervelend maar horen in inderdaad helemaal bij. Heb alleen een hekel aan de mijne :p.

@Aapje2009
    Gelukkig maar! Snap wel dat een eerste altijd griezeliger is. Al had ik dat de eerste keer totaal niet. Daarom was het ook een extra schok toen ik dus opeens een miskraam had! Gelukkig gaat nu alles goed :D!

@Brusje
    Rustig door blijven ademen en inderdaad gewoon even goed luisteren naar de verloskundige. Ik hoop voor jou dat het straks allemaal meevalt! Dikke knuf!

@Blondje
    Zo te horen heb je even lekker lopen genieten! Lekker doen zolang het kan!

@Lin71
    Whahaha gefeliciteerd! Je mag gaan aftellen!

@Nijnonijntje
    En dat mag je ook zeker zijn! Mooie buik! En leuk shirt/bloesje zeg!

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Joepie, vandaag weer een beetje toegevoegd aan onze nieuwe uitzet. Allemaal mooie borden, grote en kleine, mooie glazen gebaksbordjes en super leuke soepkommen! Ga ik zeker nog een keer een foto'tje van droppen. Van de xenos en zo leuk hihi. Verder lekker rustig aan gedaan. Net een uurtje op bed gelegen. Was toch wel erg moe en straks nog maar is even verder met het babyplakboek. Hij wordt leuk!

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En nog even nieuwe foto'tjes van mijn buik.
    Deze zijn net gemaakt.

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En van de zijkant

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@babyboo
    O wow jij hebt ook al zo'n mooie buik.
    Ziet er goed uit. En groeit ook goed zo te zien ;)

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @babyboo: mooie buik hoor! man is net weer weg, dus hij kan geen foto maken.. naja morgen dan maar:)

Even een vraagje.. de box staat nu in de kamer en ik wil er nu eigenlijk zelf wel een boxkleed in maken! lijkt me erg leuk en ik heb zo veel tijd over! heeft iemand dit wel eens gedaan? ik heb verschillende topics er over gelezen en op internet gekeken maar wat je kan gebruiken als stoffen blijft me vaag.. ik ben zelf fan van fleece maar ik geloof dat dat niet zo geschikt is??:( iemand idee?

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Fijn dat ik weer terug mag komen! ;)

@jonijoni: Wat fijn dat je de baby eindelijkt voelt, heerlijk gevoel he! :)

@Tamm: Hier ook veel harde buiken, vervelend he. Het is vaak een teken dat je wat rustiger aan moet doen...

@Brusje: Ja ik moet heeeeeel vaak plassen, vaak ook kleine beetjes. Maar baby ligt hier in stuit en de hele tijd met d'r voetjes in mijn blaas te trappelen, dus dat zal er ook mee te maken hebben ;)

@Blondje: Thnx! :D

@Laraxx: Ja wij hebben 5 september de 3D echo, hoop dat ze er een beetje mooi voor ligt!

Aankomen: Ik weet het niet precies, denk ook een kilo of 7/8 nu. Vorige keer ruim 20 kg op het eind, hoop dat dat nu niet weer gebeurd :). Gelukkig was het binnen een half jaar allemaal weer af dus ik kon er mee leven ;).

@Babystew: Ha joh, mensen, dieren.. Lijkt allemaal op elkaar :D
    Ik word wel nieuwsgierig naar de naam nu! E.I. is toch niet zo schokkend... Anders een naam er tussen zodat je bijvoorbeeld E.S.I. krijgt?!

Babykamer: Wij hebben de meubeltjes vorige week gehaald en die staan er, verder nog niks. Binnenkort maar eens beginnen!

Verlof: Ik werk tot 4 weken van te voren, maar werk maar 2 dagen per week dus dat is wel vol te houden! Vorige keer trouwens fulltime tot 4 weken van te voren gewerkt en dat vond ik best pittig! Hield veel vocht vast, hoge bloeddruk..

@Brusje: Ik herken je verhaal, vaak plassen, urine verliezen bij niesen en het gevoel dat er een bowlingbal tussen mijn benen hangt. Maar volgens mij komt dat straks na de bevalling echt wel weer goed! Er zijn zoveel vrouwen die dat hebben! Probeer je niet te druk te maken en lekker te genieten van je zwangerschap :)

@Nijnonijntje en Babyboo92: Mooie buiken!

@Blackbird: Denk dat fleece snel zweterig wordt, zou voor gewoon katoen gaan.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind het nu echt snel gaan! Jullie ook?
    Nog maar 14 weken, uiterlijk 16 :$

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vandaag de kamer van de kleine man afgemaakt
    er moeten nog een paar dingen komen (zijn naam in grote houten letters,een schatkist en valletjes of iets voor het raam)
    We zijn erg blij met het resultaat!

En dan nu alleen nog de vloerbedekking van de babykamer eruit halen en daar laminaat leggen en dan kan ik de klamboe er weer neer hangen en de kast in gaan ruimen met weer kleine spulletjes
    schiet zo mooi op allemaal!

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben weer thuis na een week centerparcs.
    En ik moet zeggen.....ben gebroken en op:(
    Wat ik hoopte wat de kleine man betreft is helaas niet zo gegaan zoals ik wilde.
    Sinds mijn vriend thuis is is het op geen punt beter geworden.
    En dus lopen wij al 5 weken te vechten tegen iets wat niet vooruit gaat.
    Ook mijn vriend is nu helemaal op en we kunnen er beide niet meer tegen...
    We hebben nog een week vakantie en vragen ons af of we ooit tot rust komen.
    We hebben de knoop doorgehakt en besloten dat we de kleine man maandag weer naar zijn moeder brengen.
    Een week eerder maar het kan zo niet meer.
    Als je nou vooruitgang boekt oke, maar dit schiet niet op...
    Moeilijk uit te leggen aan een ander, ben allang blij dat mijn vriend nu ook inziet dat het niet goed gaat.
    6 weken waren duidelijk te lang, het huilen staat mij nader als het lachen al 5 weken lang.
    Dus ik hoop dat we samen de laatste week vakantie kunnen genieten.
    Sorry voor mijn echo bericht!!!!

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @ goofie: knuffel! Erg naar dat het zo loopt, geniet nog even van de laatste week!

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwwolkje; Dat is best zwaar werk lijkt me als je het nu fulltime zou moeten doen, moeilijk hoor, hopelijk lukt het parttine.

Lin; Hier in het Zuiden was het vrijdag al een stuk koeler, scheelt veel deze week in heel NL qua temperaturen. Jammer dat er ook veel regen valt, raar weer.

Nijnonijntje; Mooi buikje zeg! En leuk shirt!

Blackbird; Leuk de box binnen. Wat voor kleur? Creatief zeg, geen idee waar je het boxkleed van kan maken ben daar zelf niet goed in zulke dingen. Succes!

Babyboo; Leuk geshopt voor jullie nieuwe appartement. Wat een mooie buik zeg, al best een flinke ook maar wel een mooi bolletje

Yenolah; Bekend verhaal van de pijn down under nadien.:) zo'n beurs gevoel.

Flutterby; Ff nieuwsgierig, ben jij de vorige zwangerschap nog veel aangekomen na 25 weken, of zat je toen in deze periode al op meer dan nu?

Aapje; Fijn dat jullie al een eind zijn met de kamertjes!

Goofie; Hopelijk kunnen jullie komende week eindelijk bijrusten en samen genieten!

Ik heb het idee dat mijn buik nu echt hard groeit, een paar weken geleden stond er in de zwkalenders al per dag verschil te kunnen zien, maar vind dat dat nu echt zo is. Helemaal blij!;) Ga ook wel merken dat mijn buik er zit nu met bukken etc.
    Gisteren naar Babypark geweest, wisten echt niet waar te beginnen dus hulp ingeschakeld en hebben nu bijna alles besteld, van martras tot badje en dekentje, wordt bezorgd via de post. Nog wat kleine dingen, lakentjes twijfelde we bijvoorbeeld nog maar dat komt nog wel.
    Zo een uurtje X-co in de sportschool, ff lekker bewegen. Fijne zondag allen!

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie als ik t zo lees is het een hel goede beslisiing geweest om hem maandag terug te brengen nar zijn moeder,jij hebt echt je best gedaan en je moet nu aan jezelf en de baby denken,want zoveel stress is absoluut niet goed voor jou en de kleine,sterkte meis,en vind t echt naar voor je dat de cp week hierdoor in het water is gevallen....

aapje fijn dat de kamer af is,ik wacht helaas nog steeds op de gordijnen en moet nog beginnen aan dingen zoals plakjes ed,maar komt vast goed heb er even de puf neit voor.

meiden ik ben een tijd neit geweest,ging hier namlijk allemaal niet zo lekker,ik heb helaas een prenatale depressie maar krijg er wel hulp bij en heb het de afgelopen week aan mijn ouders en man verteld dat het niet meer ging,ik werd steeds somberder,vind de zwangerschap niet fijn,zie de toekomst erg negatief etc...en nu weet ik dus waar t vandaan komt,ik heb bij mijn dochter een behoorlijk zware pnd gehad,en het schijnt dat je er dardoor gevoeliger voor bent een tweede zwangerschap en dan komt er ook nog bij dat mijn zwangerschappen redelijk dicht op elkaar zitten....

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goofie hopelijk kunnen jullie dan weer lekker bij komen

ik zat net op de site van kruitvat alvast de nieuwe folder door tebladeren de aan biedingen gaan dinsdag in en zag dat ze
    weer een aantal baby dingen in de aanbieding hebben zoals pyjamas,sokjes,rompertjes enz dus ga dinsdag maar ff kijken of er wat tussen zit

hier een redelijk rustig weekend gister alleen met me zusje boodschappen gedaan voor de verjaardag die vandaag gevierd word.als het goed is zijn me ouders gisteravond weer thuis gekomen van hun vakantie.
    vandaag weinig doen beetje rommelen in huis en vanavond naar de verjaardag

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: doe je rustig aan meid. Fijn dat je hulp hebt. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt en kan gaan genieten. Dikke knuffel voor jou.

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Goofie
    O meis dat is zeker niet leuk dat het zo is gegaan
    Maar misschien wel beter dat de kleine man lekker naar huis gaat en jullie 2 even samen nog een weekje kunnen genieten
    Ik hoop ook voor jullie dat het een heerlijk weekje gaat worden!
    @Blondje
    O leuk zeg dat jullie zo lekker hebben geshopt,wel mooi he als je alles lekker klaar hebt
    En ook mooi om te zien is dat he dat je buik groeit!
    @Sjees
    O meis wat vind ik dat rot voor je zeg,lijkt me ook best wel naar om mee te maken
    Ik hoop dat het snel iets beter met je gaat en je toch nog lekker kan genieten
    En ik wil je dan ook een hele dikke knuffel geven
    Goed dat je aan jezelf denkt en het aan je ouders en man verteld hebt en dat je nu hulp krijgt!!
    Ja onze kleine man heeft er vannacht voor het eerst geslapen ,is op zich wel goed gegaan tot half 4!
    @Coon
    Goed dat je het zegt,ga ik ook even kijken dinsdag !
    Lekker rustig dagje dus vandaag,en Gefeliciteerd met je zusje (?)
    Fijn edag en avond vandaag!

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier heeft onze kleine man vannacht voor het eerst op zijn nieuwe kamer geslapen en dat is redelijk goed gegaan
    Hij was stil tot half 4 en toen begon hij te huilen en kwam weer naar ons toe
    Dus weer terug gelegd (hij kwam de laatste 3 dagen steeds eerder bij ons in bed liggen en we hebben nu ook besloten dat dit niet de bedoeling is )en getroost en dat anderhalf uur lang
    Toen waren we er klaar mee en hebben hem even streng toegesproken (we hadden wel door dat het niet om het kamertje ging maar om bij ons te slapen)en de overloop lamp aangelaten en toen heeft hij geslapen tot kwart voor 9!! dus redelijk goed gegaan voor een 1e nacht!

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aapje mooi dat het slapen goed is gegaan
    graag gedaan en dankje wel en zag een vraag teken staan klopt het is me zusje ze is 18 geworden .dus ze krijgt straks geld voor dr rijlessen maar omdat ik alleen geld saai vindt heb ik een helium ballon gekocht in de vorm van een auto en daar aan zit een gewichtje zo dat ie niet weg kan waaien das een tasje en staat op gefeliciteerd 18 en daar doe ik het geld in hihihi benbenieuwd hoe ze gaat reageren

jullie ook een fijne dag

@sjees doe rustig aan en lekker dat je hulp krijgt en hopelijk gaat het snel wat beter

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Nijnonijntje
    Ja zeker weten dat ze goed groeit! Begin ook best wel last te krijgen van mijn rug,. Maarja het hoort er allemaal bij helaas.

@Blackbird
    Klinkt heel leuk zelf een boxkleed maken! Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar leuk idee!

@Flutterby
    Inderdaad is heel snel! Het kan mij niet snel genoeg gaan. Laat maar komen die kleine meid!

@Aapje2009
    Fijn dat het nu zo lekker snel gaat allemaal! Veel plezier., Even flink doorbijten dus maar dan komt het allemaal goed! Dus hij is in ieder geval wel blij met zijn nieuwe kamer!

@Goofie
    Jeetje wat vervelend zeg! Klinkt heel simpel maar weet niet goed hoe ik het anders moet brengen. Goed dat jullie wel de keuze hebben gemaakt om hem iets eerder terug te brengen. Jullie moeten ook echt even samen lekker tot rust komen en jullie hebben in ieder geval je best gedaan! Echo berichtjes bestaan hier niet he!

@Blondje
    Ja ik ben er ook heel blij mee. Had altijd best wel brede heupen en nu zit mijn buik puur van voren dus helemaal gelukkig! Wat leuk dat je zo lekker hebt geshopt! Is zo genieten. Ik krijg zoveel zin om weer te gaan hahaha.

@Sjees
    Jeetje dat is even heftig! Goed dat je er wel hulp bij hebt genomen. En je man is belangrijk daarbij he, die kan je ook zeker helpen. Weet niet of je er wat aan hebt maar wij zijn er natuurlijk ook waar je alles eruit kan gooien!

@Coon
    Gefeliciteerd met je zusjes verjaardag! Veel plezier vandaag.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

@ goofie tank maar goed bij deze week. Jullie hebben je best gedaan en nu is het even goofie en goofieman tijd.

@ Sjees wat goed van je om het te vertellen en er niet mee rond te blijven lopen ! Een hele warme knuffel.

@ buikjes hier ook een hard groeiende buik. Heerlijk , moest alleen niet zo gevoelig blijven.

Ik zag net op de site van airmiles dat je een paar leuke babyspullen kunt bestellen voor miles only. Wel verzendkosten. Maar goed ik denk dat wij de woesel en pip boxmobile gaan bestellen. Dus dames iedereen met airmiles vragen.

Hier verder niet veel te melden. Hub moet morgen weer werken. En ik zie er best wel tegen op om met dochterlief alleen te zijn. Doe dan toch snel te veel. Afwachten.

Prettige zondag allemaal.

Deel Deze Pagina