December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier net een half uurtje wakker, kon niet in slaap komen vannacht pff..

Goofie, goede beslissing gemaakt, nu een weekje voor jullie samen, geniet ervan en kom lekker tot rust;)

Sjees, goed dat je het hebt verteld, het is ook niet niks allemaal he, doe maar rustig aan, een dikke knuffel voor jou!

blackbird, ooeh crea hoor zelf een boxkleed maken;) ik heb een ronde box gekocht, en ook maar gelijk een rond boxkleed haha!

coon gefeliciteerd met je zusje, wat een leuk cadeau!:D

aapje, fijn dat het goed is gegaan met de kleine man op zijn nieuwe kamer

staat jullie buik soms ook zo op ''spanning?'' niet een harde buik maar rond dom voelt de buik hard.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Blondje: Tot een week of 28 ging het best goed, daarna kwam ik pas veel aan! Ging vocht vasthouden, minder bewegen, meer eten. Beetje eigen schuld dikke... uh bult haha :D
    Sporten op zondag, goed bezig!

@Sjees: Een prenatale depressie, wat kl*te :(
    Goed dat je aan de bel hebt getrokken en hulp krijgt! Sterkte ermee, hopelijk kun je toch nog een beetje van je zwangerschap genieten.

@Aapje: Van welke maand is je zoontje? Mijn dochter is ook 2, die is van juni '09 :)

@Babyboo92: Ja 9 maanden zijn lang he, kun je nagaan hoe een olifant zich voelt :D

@Lin71: Ja zwanger zijn met een kleintje erbij is zwaarder he. Hoe oud is je dochter?

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tamm: Hier voelt m'n buik alleen strak als ik een harde buik (die ik best vaak heb). Verder gewoon soepel :)

Zijn jullie er allemaal al uit wat de naam betreft? Wij blijven maar twijfelen, heel vervelend.

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @sjees: keek meid, sterkte hoor.. ik hoop dat het later weer beter gaat. Knuffel!

@ nacht.. Pff vanacht weer wat nieuws.. kramp! In mijn been, blijkt normaal te zijn als je zwanger bent.. maar au au wat een pijn, nu nog :(

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Blackbird, katoen is het beste, of anders wol. Fleece en acryl is niet geschikt, want het ademt niet.
    En nu al kramp? Oei, dat wordt nog wat, want dat wordt alleem maar erger naar het einde toe :(

Goofie, veel sterkte nog met die laatste loodjes en dan genieten van je rust!

Blondje, ja hier groeit het nu ook ineens hard. Ik merk het aan mijn kleding en als ik voorover buk.

Sjees, he wat rot voor je :( Dikke knuffel, fijn dat je hulp hebt.

Coon, gefeliciteerd met je zusje. Leuke dag gewenst.

Aapje, fijn dat het slapen goed ging. Goed hoor van je kleine man!

Lin, rustig aan vandaag hoor. Geniet van de zondag. Hier ook een man die veel werkt, ben ook altijd alleen met de kleine, maar ik heb er dan geen pijnklachten bij. Lijkt me zwaar.

Tamm, goedemorgen, hopelijk vannacht een betere nacht. Nee, ik heb nog geen last gehad van harde buiken.

Flutterby, hier nog geen naam, we weten het geslacht nog niet eens. Echo moet nog gebeuren. En daarna mag mijn man lekker gaan nadenken over een naam. Maar ja, we hebben toch nog even?

Vandaag maar eens in huis rommelen en dan in de middag even eruit.
    Fijne zondag allemaal.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

@brusje:
    Veel vrouwen hebben inderdaad blaasproblemen, ook niet zo gek want die komt aardig in de verdrukking, zeker op het eind.. Maar vaak komt het toch echt wel goed na de bevalling, zeker als je die bekkenbodemspieroefeningen doet!
    En het komt vast wel goed met je lichaam joh! Ik snap je gevoel wel, moet hier ook nog 16 weken en dan vraag ik me af en toe ook af hoe dat ooit gaat lukken en passen allemaal maar je lichaam is er voor gemaakt.. Of bedoel je dat je bang bent hoe je eruit zal zien na de bevalling?

@blondje:
    Na mijn bevalling zou ik inderdaad graag een baan van 2/3 dagen als assistente willen hebben! Handig dat je broer mooie foto's kan maken, ik heb ook best een luxe camera maar daarmee een foto van mezelf maken gaat niet en mijn vriend maakt alleen maar rare foto's van mij ;)

@nijnonijntje:
    Mooie buik!! :D

@blackbird: Hier staat de box ook al een aantal weken (vind het zo gezellig staan!), de katten blijven er gelukkig goed uit tot nu toe maar ik heb er expres nog geen boxkleed ingedaan. Vrees dat ze er dan wel in willen liggen. Ik wil eigenlijk nog een soort hoes maken/kopen voor over de box voor 's nachts zodat ze er dan niet in gaan, want anders zit de box 's ochtends onder de haren en dat is niet zo lekker voor beeb om in te liggen.
    Ike lag laatst wel in de maxicosi :D Mag eigenlijk ook niet haha, maar vriend zag het en wou snel een foto maken omdat het er zo leuk uit zag. Was helaas niet gelukt!

@yenolah: Lekker laat!! Wel fijn dat het nu eindelijk gepland staat. Hier ook op 6 sept weer een afspraak (maar niet voor een echo, 'gewoon' controle)

@babyboo: Bij de xenos hebben ze inderdaad leuke borden etc! Ik heb daar laatst een leuke klamboe gekocht voor de kleine en een mooie fotolijst, en wat mandjes voor de kleding etc. Leuke winkel :)Mooie buik heb je, groot al!

@Flutterby: Ja E.I. is ook niet zo heel schokkend, volgens mij valt het niet echt op. En ze komt ook uit een ei verder haha ;)
    Vandaag noemde vriendlief de naam die zo mooi vindt sinds al voordat ik zwanger ben opeens *zucht* ;) (hij bleef altijd maar volhouden het verschrikkelijk te vinden)! Erg irritant, hij verwisselt steeds van wat hij wel en niet leuk vindt. Op een gegeven moment heeft hij pech en went hij er maar aan, want het is niet leuk om steeds opnieuw aan een naam te wennen en wil haar nu binnenkort wel graag een naam kunnen geven!

@Goofie: Jammer dat het zo is gelopen en niet beter is geworden, maar ik denk dat het inderdaad wel een goed plan is hem eerder terug te brengen voor jouw eigen rust. Hoop dat jullie laatste weekje heerlijk zal zijn met z'n tweetjes!

@Sjees: Sterkte met de depressie, weet helaas hoe het is (alleen niet tijdens de zwschap). Hoop dat het zonnetje snel weer gaat schijnen en dat je er weer een beetje plezier in gaat krijgen. En inderdaad, je mag hier natuurlijk ook je gevoelens uiten als je daar behoefte aan hebt! :)

@Tamm: Ja hier voelt mijn buik soms ook heel strak aan, vooral 's avonds als al dat eten er ook nog eens bij zit. Vraag me echt af wanneer de eerste strepen gaan komen! Tot nu toe nog niks op mijn buik. Op mijn kont en heupen en onder mijn rechterborst wel, maar dat valt me nog mee. Zijn hele kleine streepjes/puntjes, die verdergaan op de plek waar al striae zit. Nog goed te doen in ieder geval, en als het zo mooi wegtrekt als de oude striae vind ik het best :) Op mijn buik zal ik wel wat meer moeite hebben als daar strepen opkomen.. Tot nu toe nog streeploos..

7. Babystew

Hier een foto van 12 weken en eentje van 22 weken, 10 weken verschil!

8. Babystew

Mijn borsten zijn trouwens ook 2 cupmaten gegroeid :$

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

jullie zijn lieve schatten!

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    De mijnen niet, zucht... althans, ik merk het niet. Het zijn nog steeds theezakjes en voor Ilana was het ook al niks. Maarja, er zijn ergere dingen.

Ilana wil er nog steeds aan lurken, ook al komt er al minstens 6 weken geen druppel meer uit. Toch wel knap dat ik met maat AA ruim 2,5 jaar BV heb kunnen geven.

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@yenolah
    Ja cupmaat zegt dus niks over de hoeveelheid melkproductie :) dus dat is altijd mooi.
    Verder moet iedereen het zelf weten maar ik vind 2,5 jaar wel echt heel lang. Zou dat zelf niet meer fijn vinden.

@sjees
    Sterkte meid. Hoop dat je toch een beetje kunt genieten.

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    O dat is idd een leuk idee zeg,zal ze vast heel erg leuk vinden !
    @Babyboo
    ja de kleine man is erg blij met zijn nieuwe kamer
    @Lin
    O kan me indenken dat je er toch weer iets tegenop ziet,maar anders maar hulp vragen aan mensen in je omgeving?
    @Tamm
    Wel lekker dat je toch nog even lekker geslapen hebt tot een uur of 11
    Nee hier geen harde gespannen buik
    @Flutterby
    Onze kleine man is van 27/maart/2009 scheelt dus niet zo heel veel met jou dochter
    Leuke leeftijd is dit he ??
    Hier zijn we al helemaal uit de naam,we noemen de kleine soms al bij naam :D
    @Blackbird
    O kramp is idd niet prettig ,heb het ook af en toe idd
    @Yenolah
    Jeetje jij hebt dan idd laat de echo zeg,niet echt netjes van het buro/zkh
    Zo he dat is idd knap zeg 2,5 bv !!!
    @Babystew
    Leuk om het verschil zo te zien zeg!

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vanmiddag lekker met de kleine man naar Balorig geweest
    Zo leuk om te zien dat hij zich steeds beter kan vermaken en ons niet meer bij alles nodig heeft,het is zo n heerlijk ventje sinds hij zijn keelamandelen kwijt is en beter slaapt (anders ook wel,maar o wat hebben we soms met hem uitgestaan)
    Het is echt fantastisch om mama te zijn !!
    dat gaan de aankomende mama s die voor het eerst mama worden ngo wel merken ;)

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
  15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Tamm
    Zo af en toe heb ik daar ook nog wel is last van ja. Echt niet bepaalt prettig maarja,

@Flutterby
    En ik zal zo ontzettend blij zijn als ze voorbij zijn! Sorry maar ik vind zwanger zijn echt verschrikkelijk door die misselijkheid. Wij zijn al uit de naam. Dat waren we al direct aangezien we de naam gebruiken van mijn vorige zwangerschap.

@Blackbird
    Dat had ik 2 nachten geleden ook 's ochtends vroeg. Pff wat was dat verschrikkelijk pijnlijk zeg. Mijn vriend schoot overeind en pakte gelijk mijn tenen. Kramp in mijn kuiten vind ik echt de ergste kramp die er is. Natuurlijk wel een mooie foto! Altijd leuk om je buikje even te showen!

@Babystew
    Dat is een goed verschil en je cupmaat valt inderdaad ook op nou hahaha. Mooi buikje hoor!

@Yenolah
    Pfff 2,5 JAAR !!! Goedemorgen he dat is lang.

16. Babystew

Grootte van de borsten maakt inderdaad niet uit voor de hoeveelheid borstvoeding die je kunt geven :) Dus waarom de mijne zulke joekels worden is ook niet helemaal duidelijk :p Ik had laatst trouwens al de eerste druppel melk :) Opeens een nat plekje op mijn shirtje precies bij mijn tiet!

17. Babystew

@blackbird: mooie buik!! Echt zo'n mooi puntje!

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    lief dat iedereen mee leeft met waar ik mee zit, maar vergeet niet dat dit nr 4 is voorons, en het is enigzins al fout gegaan na de eerste twee. En uiteindelijk gaat dit probleem spelen bij bijna iedere vrouw. Zelfs na de overgang kunnen de klachten van verzwakkingen naar voren komen. Dat is mij vertelt door de ha, een lift is mogelijk de oplossing.
    En het zal wel beter worden na de bevalling als ik maar bezig blijf met de oefeningen en ik oefen me gek hoor!!

@wie was het, oei depressie, heb ik denk ik geen last van, maar vind zwanger zijn nou niet bepaald leuk meer, de derde en deze pfffff valt me zoo zwaar. Maar denk dat dat anders is als van jou. ik leef met je mee.
    @alle mooie buiken hier,prachtig, maar vindniemand echt dik en iemand had een box staan:) het wordt steeds echter

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    en een foto van mijn buik, wat vinden jullie, ben ik dik dik of valt het nog wel mee voor 26 weken

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    en nog een

Deel Deze Pagina