mensen iemand tips voor het avondeten,heb beloofd te koken,maar kan echt niets bedenken,ben helemaal blanco,zzit al een kwartier op mij stoel met pen en papier voor de boodschappen maar er komt maar niets hahahahha
lin,het is me gelut,heel simpel maar hopelijk toch leker. Heb voor spagetti gekozen met eigengemaakte bolognese saus en een salade met van alles en nog wat erdoor,ga nu gauw koken,anders is manlief al thuis voor ik klaar ben
hey meiden! Bedankt voor alle steun..dit is even een moeilijke periode..heb gisteren gehoord dat het geen kwestie van 6 tot 8 weken is..maar waarschijnlijk 1 a 2 tot max 3 weken.. Even een erg zware periode, aangezien ik een erg goede band met mn opa had.. Ik lees wel mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren..sorry! hoop dat ik gauw weer in de stemming ben om vrolijk mee te schrijven. Meiden met goede echo en mooi kloppende hartjes wil ik in ieder geval feliciteren! Geniet er lekker van! liefs
gefeliciteerd met de goeie echo's allemaal! Ik heb vandaag voor het eerst het hartje van onze kleine mogen horen! wat een geweldig geluid.. ik kan echt alleen maar lachen omdat ik zo opgelucht ben dat er weer een teken van leven is! Ik kan echt niet wachten tot ik de kleine kan voelen! Mijn bloeddruk was helaas wat laag, maar dat gaf me blijkbaar een vrijbrief om zoute drop te gaan eten naja prima hoor!
@ kim: dat is ook niet goed idd een hoge bloed druk en snap dat ze dat in de gaten willen houden.. ben kapot nu haha zo broeierig hier..
@Isis: Heel begrijpelijk dat je nu geen zin/fut hebt om vrolijk mee te praten. Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Doe rustig aan meis en nogmaals veel sterkte.. Klinkt zo leeg maar meer kan ik helaas niet zeggen @meiden met een buikfoto: Wanneer maken jullie die foto? Ik vind het zelf het 'eerlijkste' om te doen nadat ik net uit bed kom en nog niks gegeten en gedronken heb. Dan is mijn buik nog redelijk plat. Maar als ik maar 1 glas drink en een klein broodje eet dan zwelt mijn buik al enorm op en 's avonds is hij dan ook echt HUGE! en lijkt het echt al wat. Het ziet er dan ook wel zwanger uit, hoewel dat eigenlijk dan onzin is omdat het mijn darmen zijn. Hebben jullie dat niet? Hier heb ik trouwens echt een klotedag gehad zeg vandaag en morgen praktijkeindexamens van mijn opleiding, en het ging echt verschrikkelijk! Het was een zootje, je moest zelf al je spullen bij elkaar sprokkelen en een hoop stond gewoon niet klaar (moest je dan nog vragen aan de docent die dan ergens een opslag moest openen met een sleutel waar het dan in stond ) met als gevolg dat ik het niet af kreeg! Heb echt een potje gejankt, zou ik normaal niet doen, maar ik hield het niet meer. Al die stress en ik heb echt geen zin om het te moeten herkansen. Dus dat is lekker kut!
@ isis sterkte meissie! @babystew balen zeg dat het niet goed geregeld is! Zo heb jullie weer gevonden! vond het al zo gek dat ik geen mailtjes meer kreeg Nu maar gelijk een abo nemen!
@Wolfje22 Ah wat goed! Gefeliciteerd meid.., Lekker van genieten ! @Coon Goedemorgen hee! Dan heb je er een aardige familie rondlopen zeg! Die maine coons hebben wel veel werk denk ik qua al die haren of niet? Hopelijk is hij morgen weer wat meer de oude! @Isis857 Oh meid. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Hoop dat je veel steun kan vinden, anders vind je die nog altijd hier he! Neem je tijd en we zien je wel verschijnen wanneer jij dat wilt. @Blackbird Gefeliciteerd en wat leuk dat je het hartje al hebt gehoord. Apart is dat he? Lekker veel zout eten dan @Babystew Mijn buik is ook dikker 's avonds dan 's ochtends al moet ik zeggen dat mijn buikje ondertussen wel steeds meer opgezet blijft. Ik zal voor je duimen dat je het toch haalt. Je weet maar nooit misschien valt het wel hartstikke mee!
Hoi meiden, Ik heb de nieuwe topic weer gevonden!! Even snel een berichtje. Ben doodmoe. Vandaag gewerkt en wat nieuwe kleding aangeschaft. Kom binnenkort wel weer wat meer kletsen. Misselijkheid wordt minder, maar moeheid, lijkt wel erger te worden Slaap lekker alvast iedereen.
Hi meiden Ik heb jullie weer gevonden!! Hier is de misselijkheid en moeheid in alle hevigheid weer terug, ook kan ik bram al goed voelen! Zelfs soms aan de buotenkant! Knuffel voor Isis!!
vanmiddag me eerste possitie broek gekocht.. zat heerlijk met passen.. moe ben ik nog wel inderdaad maar dat hoort erbij he, baby zit nu in een groei spurt
Goedemorgen allemaal, ff snel een berichtje. Hier geen bijzonderheden. Km straks uitgebreider terug. Nu dochter uit bed plukken. Die mag naar PSZ daarna ikke naar VK. Tot laterssssssssssssss.
florabella, ik heb ook maatje 34/36 en liep echt met knoop open want kreeg buikpijn dus gister dan maar snel broek gekocht, heb em nu aan voor me werk en heerlijk haha
Ik heb al wel wat rokjes leggings en jurkjes gekocht. Nog geen broek, maar heb nog nergens een leuke broek kunnen vinden. Zijn allemaal zo sportief en slobberig. Zoek echt wat netters.
P ja ik weet niet meer wie het zei, maar hier ook pas weer echo met 20 weken. Heb de afgelopen weken zoveel echo's gehad dat ik nu echt moet afkicken en de komende 8 weken zonder echo moet doen