December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Leuk dat alles goed is aapje!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

Aapje,maak je niet te druk meid!

Gelukkig was alles goed!Het zou inderdaad zomaar kunnen een blaasontsteking,hopen dat dat het is en niet wat anders.

Sniffy,hihih moet hier even om lachen wel erg leuk hoe ze het zegt:D

Gefeliciteerd met je moeder!

Brusje,hou je het wel vol tot 21 weken:p

Tamm,mooi dat alles goed is,is alleen maar een voordeel dat je niks bent aangekomen.

Gefeliciteerd met je vader!

Sjees,Dikke knuffel voor je dochtertje!

Ik word elke keer gewogen als ik bij de gyn kom.

Mikmak,jeetje nu al te klein aan het worden.

Nijntje,Gezellig hoor uit eten,veel plezier vanavond!

*Zwaait naar robijn!*:D

Bella,leuk he die zenuwen hihi,voor jou ook nog maar eventjes geduld!

Babyboo en Bella,leuk zeg dat jullie elkaar gaan tegen komen:)

Babyboo,ik heb hem maandag 20 juni:p

Nieuwwolkje,niet te veel uitgeven he :D Shoppen zou ik ook echt geen problemen mee hebben.

Blackbird,ook lekker geshopt net als nieuwwolkje!

Nee hoor je bent niet te vroeg,wij hebben bijna alles al.

Hier is alles ook goed,vandaag echo gehad en de kleine was aan het zwaaien:D

Omdat ik elke keer geen foto's meekrijg:( Wil ik jullie wel een filmpje laten zien van de kleine,het is niet lang maar je ziet de kleine wel:D

YouTube - ‪Kleine zonder geluid.wmv‬‏

En nog maar een paar daagjes wachten tot het geslacht!! We hebben wel een vermoeden maar weten het dus nog niet zeker:p

3. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ aapje: me gevoel zegt een jongen;)

@ nijn: idd leuk dat we mekaar waarschijnlijk in het echie zien, erg toevallig haha:D

@ kim ja dank je ben nu al zenuwachtig hahaha;)

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

vandaag naar de verloskundige geweest .we hebben het hartje gehoord alles was goed,de baarmoeder lag nu 2 vinger boven het schaambot dus helemaal netjes zei ze

ik moet alleen even opnieuw bloed prikken me suikerwaarde was iets te hoog dus dit keer moet ik nuchter ik hoop zo dat ik dat red.de vorige keer had ik een boterham met pasta op en thee met suiker.

nog even over de bloeding gehad die ik pas had ze vroeg hoe het nu gaat .het gaat goed verlies alleen steeds oud bloed en dan vooral komt het met de afscheiding. kon niet echt kwaad zei ze .maar is het bij de volgende afspraak nog steeds zo ,gaan ze messchien extra controles aan vragen in het ziekenhuis .maar ik maak me er niet druk om ik zie het allemaal wel.

5. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Gewoon lekker genieten Coon!

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Aapje2009
    Zowel mijn vriend als ik denken allebei een jongen. Iedereen in onze omgeving eigenlijk ok dus ik ben heel erg benieuwd!
    Wat fijn dat alles goed zat, is toch weer een hele opluchting he?!

@Kim1990
    Huh wat cool, waarom had je vandaag een echo?

@Coon
    Zoals je het verteld vind ik het ook niet echt gevaarlijk klinken. Nou ben ik natuurlijk geen verloskundige maar goed :p. Gefeliciteerd met het goede nieuws van vandaag!

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bella,ik ben ook best wel zenuwachtig hoor;) Dus het is erg begrijpelijk.

Coon,mooi dat alles goed was!Hopen dat je suikerwaarde dan wel goed is.

Babyboo,had een extra controle omdat me bloeddruk 2 weken geleden 141/92 was en ze dat niet vertrouwde.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, gelukkig, nee klopt bloedverlies is nooit goed, maar ja 20 verliest wel eens wat bloed zonder dat er wat aan de hand is... maar alles in orde dus,

morgen ook naar vk, beebje lag met 1 weken nog zo laag dat de echo wederom intern moest.. dus ben benieuws hoeveel het gestegen is haha... maar zo te voelen zit dat nu wel goed, want voel toch echt wat beweging en zachte klopjes zo nu en dan.... en dat zijn niet mijn darmen met wat ik eerder dacht.. :D

nou ga eens op tijd mijn mandje in.... ben total loss

9. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    mijn baarmoeder voel ik nu al helemaal boven me schaambot echt net een bal in me hand als ik lig haha:p

zo ook maar na bedje toe, morgen weer werken pfoe haha.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

blackbird,woon jij ook in almere dan? @ voor 23 euro das echt neit veel zeg,als het morgen nog is,ga ik ook ens kijken!

kim,dank je wel,heel lief van je! Ze voelde zich vandaag gelukkig al een stuk beter,dus mama blij!

mensen met goede vk afspraken gefeliciteerd en ik zag dat er nog een paar een mijlpaaltje hadden vandaag,jahoe!

ik ben vandaag op bezoek geweest bij vrienden waarvan de dochter is geslaagd vandaag,was erg gezellig,ik heb alleen mijn telefoon vergeten,hoe bedoel je dom,want mij huistelefoon doe het niet,ben nu dus foonloos erg handig mar neit heus en helaas is het niet naast de deur.

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@bella
    Ja mijn baarmoeder voelt ook echt als een bal in mijn hand als ik lig haha. Precies zoals jij het zegt. grappig is dat idee he.

@coon
    fijn dat alles goed was bij de vk. Klinkt inderdaad neit ernstig wat je zo zegt, maar fijn dat ze het toch in de gaten houden.
    Zou me er inderdaad ook niet zo druk om maken. Lekker genieten.

Nou hier ga ik ook mijn bed in.
    Het etentje was heerlijk. Ben nu doodmoe.
    Morgen weer aan het werk.
    Slaap lekker allemaal!

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: sprak net iemand en die had om 19.45 een afspraak bij jan koning, dus mss treffen we mekaar net niet haha of ik moet te vroeg zijn:p haha

@ nijn: ja idd raar he maar zo voelt het wel hahaha

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ach meid, de ene is vroeg, de ander is laat.
    Wij zijn hier nog niet bezig met de kinderkamer.
    Maar je moet gewoon doen wanneer je dat zelf wilt. toch?
    Daar is geen richtlijn voor.
    Wel wanneer het af moet zijn natuurlijk.
    Hier pas na onze vakantie zoeken naar een babykamertje, maar dan kan het ook allemaal in 1 dag geregeld zijn als we wat leuk vinden. Of juist niet.
    We zien het wel.
    Gewoon lekker doen wat en wanneer je daar zin in hebt.
    Leuk toch dat je nu al wat dingen hebt.
    Alvast extra genieten van de voorpret :D

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

welterusten meiden,en tot morgen,als ik vebinding heb,want vandaag lag hij er weer vanaf 10.30 uit,zo fijn geen internet,geen telefoon,geen tv,had ik mijn vorige zwangerschap ook al,tis net of upc het erom doet bah!

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen,

ben gestopt met de hooikoorts meds, en mn hoofdpijn is wegggg.
    Ga wel andere ophalen want snotteren is ook niet alles. (al is alles beter dan hoofdpijn)
    Ik heb opt werk verteld dat ik zwanger ben, tijdens de vergadering, wel op het hartgedrukt dat ik me prima voelde en er niks aan de hand is, weet dat er snel gedacht wordt zwanger en die kan dan strx niks meer.
    Heb er uren bij gekregen, werkte ik eerst 8 tot 10 uur,m dat wordt 11/12 tot 15 uur, ben helmaal blij:)
    moet wel een verklaring ophalen bij de vlos.
    verder kan ik wel wachten hoor to 21 weken voor de cho,maar vriendlief is meer nieuwsschierig, het is zo lief hoe hij met mijn buik bezig is. hij zit er echt op te wachten totdat hij het voelt, hleass voel ik nu ook weinig, mijn baarmoeder zit al op navel hoogte en ik denk dat of baby is rustig (ik voel hem wel nml) of hij heeft veeeeeeel ruimte.
    aapje, gelukkig dat alles goed is
    verder succes iedewreen met goede cho etc

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Leuk hoor volgende week als dames die weten wat ze gaan krijgen. Ben benieuwd.

Hier weinig te melden.

Mijn baarmoeder kan ik ook goed voelen. Ligt behoorlijk hoog waardoor de kleine alle ruimte heeft rond te zwemmen.
    Af en toe het gevoel dat ik iets voel.

Iedereen met controle´s succes. Werkse voor wie mag werken. Iedereen een prettige dag.

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier gisteren de echo gehad. Gelukkig alles goed en weer 2 dagen vooruit gezet. Nu is de datum 31 december! Maar het belangrijkste was dat alles goed is.... Nu kan ik langzaamaaan gaan genieten!

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fijn dat alles goed was dames!

Hellepelle, jij puft nu dus 2011 uit ;)

Wat een hondenweer zeg. Lekker binnen blijven. Moet pas om 13.00u Fenna naar school brengen en daarna naar de fysio. Zo ook nog wat rommelen voor de taarten die ik zondag klaar moet hebben.

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Kinderkamer : Wij gaan die pas uitzoeken als we het geslacht weten. Ook wil ik een mooie muurschildering op de muur, ik denk een mooie tekening van Winnie The Pooh. Ik wil er echt een prachtkamer van maken voor de kleine! :D

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @sniffy ja hihi nou mijn zoontje was 6 dagen voor de uitgerekende termijn, dus dan zouhet kerstmis worden... Och we zullen zien. VOor de kleine zelf hoop ik niet met kerst of oud&nieuw, gewoon omdat me dat niet leuk lijkt om dan jarig te zijn. Maar als ie/zij komt dan komt het toch! Kun je niet tegenhouden!

Deel Deze Pagina