@NieuwWolkje: Mooie foto! Als ik het goed zie zit zijn handje bij zijn gezichtje? Misschien dat het door de echo komt dat de kleine nu zo extra actief was? Dat was bij mij in ieder geval wel zo na de echo. Maar hij wordt nu ook sterker natuurlijk, dus kan ook zijn dat dit het begin is van veel beweging.. Pijn in je enkels en knieën misschien omdat er toch steeds meer gewicht op komt nu met je groeiende buik. Anders zou ik het niet weten eigenlijk.. @Nicky1983: Ik zal het laten weten, gelukkig heb ik er tot nu toe geen last meer van gehad. Maar vond het inderdaad een beetje eng ja! Zo nog maar 2 kg aangekomen! Netjes zeg! Ik ga je ook toevoegen op hyves! @aapje: Oohhh lekker zeg een heel jaar thuis kunnen zijn met je kindje! Zou ik ook wel willen! Lekker naar ballorig, Hier hebben we ook zoiets, Monkey Town heet het, zijn daar laatst met ons neefje en nichtje heen geweest. Ze vonden het geweldig! En ik vond het erg vermoeiend! Haha Wat raar zeg die moeder van dat jongetje, zonde.. Dat kind wordt duidelijk niet opgevoed. @Mikmak: Mooie kleur! Hier heb ik 1 wand iets lichter dan die kleur paars, en eentje weer wat donkerder. Ben eindelijk klaar met verven trouwens, morgen gaat vriendlief als het goed is het plankje van de commode ophangen enzo @Goofie: Leuk, vrolijk behangetje @Germini: Hier af en toe ook een golfslagbad haha, probeerde er een filmpje van te maken met mijn telefoon. Alleen altijd net als ik wil gaan filmen houdt ze op. Kreng Pff, ik vond het echt benauwd vandaag! We gingen fietsen kijken, en sommige winkels hadden hun tweedehands fietsen ergens boven staan.. Bloedheet was het daar! Verder schuifel ik echt vooruit als een oud omaatje als het zo warm is, en moet constant plassen als ik een tijdje loop. Was even bang dat ik in mijn broek had geplast toen ik op een fiets stapte maar was gelukkig niet zo Zou erg gênant zijn geweest..
goedemorgen, Ik ben blij dat we hartje winter uitgerekend zijn. @ gooffie mooi behang , de kroonluchter heeft onze dochter ook met 5 verschillende kapjes erop. @ drukke beeb hier sávonds druk en dan ook golfslag. Vind het een geweldig gezicht en gevoel. @ slapen, hier weer slecht geslapen. Veel wakker geweest. Vandaag komen mijn schoonouders. Jippie (not). Gisteren schoonma aan de foon, wat klink je down. **(&^%$%^$ gek he als je al ruim 8 weken met pijn loopt en nu door mijn bekken nog meer pijn krijg. Waarop zij ach we gaan er vanuit dat het beter word. )(*&^&%$#$ dat hopen wij al 8 weken wat denk je nu zelf..............................................Kan nog wat worden vandaag. Hier ook vaak en veel plassen en als ik nies .................................ja dan pies ik wel. Lang leve de inlegkruisjes. @ mikmak mooie kleur muur . Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen hier, wij hebben lime groen behang met schaapjes op de muur . Ga zo lekker dobberen in het zwembad met mijn moeder en onze dochter.
@ Babystew, ik denk dat het is omdat de baby meer kracht krijgt, want het was gisterenavond weer van dat, alleen dan wat minder
@goofie, mooi behangetje hoor... leuk @babystew, ja ik wilde eerst roze, maar stond me toch een beetjetegen.. gelukkig dat linette paars aanwees, eigenlijk 1 tint lichter dan nu op de muren zit.... ik wilde iets feller/harder vond ze ook mooi.. gisteren riep ze papa... kom eens kijken naar mn nieuwe kamer..... mooie kleur he zei ze haha nu nog een witte laminaat.. heb een witte essen gezien voor 7 euro de m2.... das goed te doen, hoeft geen dure te zijn, boven loop je toch meestal op sokken.... en mn moeder maakt dan de gordijnen, of de kwantum waar ik gordijnen stof heb gezien van poohbeer.... @lin balen he zulke schoonouders..... hier een schoonpa waarvan ik niet weet wat ik er aan heb, hij is wel aardig maar daar houd het eigenlijk mee op... en een schoonmoeder die alleen maar boos is en roddelt enz enz enz lekker gezwommen? @babyboo, zag dat de doos was afgeleverd.... mooi @germini, lang leve de pretecho's haha @aapje, thanx ben ook blij met de kleur.. was eerst zalmroze.. blehhhh nog van de vorige bewoners(mijn broer) de roze viel wat fout uit die ze hadden uitgezocht...
@Germini. Bekend probleem, ik wil me vrend af en toe laten voelen dat de kleine schopt. Zodra me vrend z`n hand op me buik legt houdt de kleine op. Hij heeft het nog nooit gevoeld, klentje houdt steeds op. En doet het echt niet met zijn hand erbij.
Ha mededecember mama's Ik neem me iedere keer voor om meer mee te schrijven, maar merk dat ik de puf niet heb. Een keertje per dag mijn mail bekijken kost al eigenlijk teveel tijd. Merk dat mijn energie nu toch minder gaat worden, met het oplopen van de trap bijvoorbeeld, maar ook op het werk is de concentratie minder. Ga nu toch maar eens vitamines slikken, wie weet helpt het. Dus sorry voor mijn weinige aanwezigheid, ik ga mijn best doen, maar beloof niets. Leuk, alle verhaaltjes over de kinderkamers, veel zijn al een heel eind op weg! Als het goed is, zal die van ons ook over een week of 3 klaar zijn. Dan kunnen de meubeltjes (ikea) gekocht worden en dan kan het inpakken van de kasten (en wassen van de kleertjes) beginnen! Dan nog accessoires shoppen (lamp, rolgordijn, lakentjes etc.) Nou meiden, ik reageer hopelijk morgen wat meer over wat er geschreven is, nu even een wasje ophangen.
We hebben heerlijk gezwommen, hoewel dochterlief en mijn moeder. Ik heb eigelijk alleen een beetje gedobbert. Was wel even lekker om gewichtloos te zijn. Zo net was beeb druk met voeten bij mijn ribben kon zelf een hard plekje ondekken dat heen en weer bewoog onder mijn hand. ( denk voetje ) Beeb krijgt meer en meer kracht en dan verneem ik ook. Over het algemeen voel ik de bewegingen nog overal in mijn buik. Wat een saaie dag vandaag, hier geen lekker zonnetje jammer genoeg. verder manlief werken en schoonouders met dochter naar de speeltuin. En ik verveel me .....................................
@lin gaaf he, hier voel ikuk al vanaf week 14 maar vanmorgen pas voor het eerst zien bewegen, omdat de placenta precies onder mn navel zit.. dus dat is wel leuk... linette zat bij me in bad en zag het ook. dus zei tegen dr kom maar leg je handen maar op mama's buik dan kun je je kleine baby broertje.... voelen haha.. ging ze heel zachtjes baby... roepen tegen mn buik.. en 2 kleine handjes erop hier ook een saaie dag... ben forcaccia's aan het bakken (zelfgemaakt) en hub is effe met uk wandelen, ze was nog niet buiten geweest en dat heeft ze echt nodig goed of slecht weer..maar ja brood nog niet klaar dus ze zijn met zn 2tjes weg,wat ook wel effe fijn is
mikmak,mmmm lekker focacia! germini,ja ook aan ischias kunnen ze wat doen,dus zeker even een afspraak maken,kan je zoveel pijn gaan schelen vocht@gister ook voor t eerst beetje vocht vast gehouden maar t was ok wel bereheet zeg! bewegen@ik heb echt een hyper actievje in mijn buik,mijn buik gaat al weken alle kanten op en als je drukt met je hand voel je her en der echt bobbels,de beeb heeft een vaste plek boven mijn navel waar altijd wel een bolletje uitsteekt die gister ook echt gevoelig begon te worden dus heb het een paar keer toch wel met heel wat kracht weggeduwd,vandaag was t gelukkig wat minder,maar t is echt een druktemaker je ziet regelmatig ledematen her en der uitsteken. man is nu naar de winkel met dochter en ik lig op de bank,de zon begint net te schijnen ziet t er buiten in ieder geval niet meer zo somber uit,heeft t bij jullie trouwens ook zo gewaaid vannacht????
@Germini: Een lang kindje is helemaal niet erg toch? Mijn dochter is ook lang, niks mis mee @Lin71: Goed idee, zwemmen! Zal ik binnenkort ook weer eens gaan doen @MikMak: Aah wat schattig van je dochter! Mijn dochter doet altijd 'kloppen met baby'. Dan tikt zij op m'n buiken zegt ze: 'klop klop baby' en dan schopt de baby vaak terug @Sjees: Ja hier ook flinke wind en regen vannacht, werd er wakker van!
Vanochtend meeting gehad met de juni 2009 mama's. Altijd leuk een groep kindjes die even oud zijn, helemaal leuk om die verschillen te zien Ik hoef nog maar 18x te werken en dan heb ik verlof! Ik werk maar 2 dagen, dat scheelt haha
he dames,, even een berichtje tussen door van mij.. door alle gebeurtenissen in mijn omgeving ging hget een tijd niet goed met me.. erg veel last van harde buiken gehad.. erg veel aan me hoofd nu en doe rustig aan.. week geleden de 3d echo gehad en onze kleine meid woog toen 870 gram, was toen 26 weken. verder heeft ze veel vruchtwater en kan ze veel bewegen, voel ze elke dag en soms erg hard schoppen.. onze babykamer is wel bijna klaar, nu alleen nog de agwerking.. zo gauw ik me beter voel kom ik weer dagelijks.. hoop dat alles goed gaat met iedereen.. liefs
@sniffy: ik heb gisteren ook een 0,0% rosébiertje gepakt. Zó lekker met zo'n warm weer. Misschien een loopse poes in de buurt waardoor jullie kat minder goed eet? Succes ermee! @lin: heel veel succes voor morgen als je dochter voor de eerste keer naar school gaat. Wel fijn trouwens dat je oudste dadelijk naar school gaat als de volgende uk komt. Heb je iets meer tijd voor de nieuwe uk. Nog lekker gedobberd? Balen altijd als je zo'n rotreactie krijgt van je schoonouders. Hier wordt helemaal geen interesse getoond door schoonouders, moet bijna smeken om de vraag te krijgen hoe het met mij en de zwangerschap gaat. Daar pas ik voor, ik zeg daar ook niet meer wanneer ik op controle moet of ben geweest. Als ze eerst wat meer interesse tonen krijgen ze dat wel te weten. Ik lees net dat je lekker gedobbert hebt. Heb je toch nog een leuke dag gehad ondanks dat je jezelf verveelde? @daisy: en als je een keer wat drukker bent geweest en dan rustig gaat zitten/liggen en je vriend dan gelijk zijn hand op je buik legt en daar een tijdje houdt? @wub: lekker rustig aan doen meis. Ik heb ook een hele tijd de puf en tijd niet gehad om hier te komen kletsen of te lezen. @mikmak: ziet er goed uit de wandjes kwa kleur! Wij hebben 3 muren wit en 1 muur donker oudroze (beetje vergelijkbaar met de roze kleur op deze site) Forcacias?? Wat zijn dat dan? @aapje: doe jij wel rustig aan met je harde buiken? @blackbird: Ja weer een mijlpaal bereikt, je zit onder de 100 dagen!! Lekker hoor. @goofie: ow dat ziet er gaaf uit dat kamertje! Die lamp hebben wij ook met verschillende kapjes van de leenbakker. Ik vond alleen de lamp wel erg duur bij de leenbakker, heb hem daarom bij de kwantum gehaald, voor die prijs kon ik er zowat 3 halen bij de leenbakker en ook nog mooier ook @germini: hier soms ook een drukke beeb maar dat is heel verschillend. Ben al lang blij dat de kleine 's nachts rustig is waardoor ik lekker door kan slapen. @babystew: nog geslaagd voor een fiets? Ja zo'n warm weer is niks als je zwanger bent. Ik was al lang blij dat ik er gisteren niet al teveel last van heb gehad. @sjees: ow leuk dat je zo'n lekker beweegelijk kleintje in je buik hebt @flutterby: ow lekker joh dat je de dagen kunt aftellen. Klinkt wel erg weinig hoor 18 dagen En leuk een meeting gehad! Ik las net dat wij half december ook een meeting hebben met de PCO dames. Erg leuk maar meldt me maar meteen af Niet zo geschikt om me daarvoor op te geven. @bellamanuela: doe maar lekker rustig aan meis. We zie je wel weer online komen @hier: rustige dag gehad, niet veel te melden. Kleine uk wel lekker beweegelijk vandaag. Dadelijk kleine meis op bed gaan leggen. Fijne avond allemaal!
Meiden ook hier druk en weinig puf.... Zoooooo druk weekeindje, gisteren de hele dag druk in houten, daar hadden we een hondenshow georganiseerd. Dus een beetje teveel gedaan -) Vandaag eerst de carport opgeruimd, morgen komen pap en mijn oom die afbreken en daarna weer opbouwen. Het is het laatste stukje van onze enorme renovatie aan de grote schuur tot stal. Daarna even gerust en toen met vriendje begonnen aan bella haar kamer weer te herstellen. De eerste 1 1/2 wand met gipsplaten zit erop dus het begin is er!! Heb nu alle stopcontacten op de goede plekken, in de oude versie zat er maar eentje bij de deur dus niet hndig! Nu op de bank en zo slapen....,de hele week dus logees dus das best vermoeiend! Fijne avond dames
Pfff....hier zo'n pijn tussen mijn benen... Had eerst alleen pijn in mijn bil,maar de pijn tussen mijn benen word steeds erger. Hoop dat ik vanacht een beetje goed slaap. We hebben de commode in elkaar gezet, erg mooi! Maar nu weten we dus niet hoe we de boel neer gaan zetten pff.. Eerts de rest dus maar eens in elkaar en dan kijken of we het leuk kunnen indelen.
@nicky, thanks ben er ook wel blij mee... foracaccia is italiaans brood, beetje zout.. erg lekker @goofie,haha komt vanzelf een mooie indeling naar je toe... @flora, beetje rustig aandoen he... @bellamanuela, ook jij bijkletsen komt wel. we lopen nergens naar toe @flutterby hahaha kloppen, grappig... ja linette is erg lief voor de baby in mama's buik nou ik ga naar bed. trusten
Goofie, ben je al bij een fysio geweest?! Dit helpt echt hoor dus gewoon doen!! Hier heeeeeerlijk geslapen, de kleine dame melde zich om 6.30 door wild te draaien dus we zijn wakker. Nog ff lekker liggen en dan zo op naar een nieuwe werkweek!
@florabella: druk bezig geweest gisteren zo te lezen. Leuk te lezen dat iedereen met de kamertjes bezig is Werkze vandaag! @mikmak: ow daar had ik nog nooit van gehoord van dat brood. Lijkt me wel lekker. @hier: om 7 uur liep de wekker van manlief af dus ben er zelf ook uitgegaan zodat hij de kleine meid naar beneden kon brengen, dat doe ik voorlopig nog maar even niet traplopen met haar op de arm aangezien traplopen nog niet echt lekker gaat. Ben benieuwd of het werk vandaag belt of niet. Dadelijk de preview van GTST kijken Hier is de kleine uk nu ook lekker beweegelijk
goedemorgen vandaag weer aan het werk.. aftellen naar mijn verlof is begonnen.. nog 8 weken te gaan. @nicky, dan wordt het echt tijd dat je dat een keertje gaat proeven . als ik in italie ben dan haal ik meestal belegde, met mozzerella, pesto ofzo... maar keuze te kust en te keur... hmmmmm
@Nicky1983 afgelopen weekend flink in huis bezig geweest, ik plof even neer op de bank, kleine schopt.Ik roep me vriend en kleine houd op.Dit doet de kleine steeds.Gisteravond was de kleine ook bezig, me vriend heft z`n hand op me buik gelegd en kleine doet niks.Haalt z`n hand weg en baby begint weer. @mikmak schiet leker op he die weken. Jij ook nog 8 zie ik. ik nog 8weken voor verlof - 2weken vakantie. Nog 6weken totaal te gaan.