December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lin kan het me best goed voorstellen dat het moeilijk was dat je kleine meid voor het eerst naar school ging

@laraxx mooie echo foto's erg duidelijk

@goofie mooi dat alles goed was maar wel aan je zelf denken ik doe het werk ook en ben ook niet van het opgevenvondt het ook erg moeilijk om die stap te maken maar ben toch erg blij dat ik minder ben gaan werken ik heb veel minder pijn en kan thuis weer wat doen

@blackbird mooi dat alles goed was bij de vk

@babyboo jammer dat je zo misselijk ben

@cincincin welkom hier

@brusje ik moest ook even googlen wat het nou was jeetje lijkt me heel heftig en gelukkig houden ze je goed in de gaten

@ aapje jammer dat de kleine man zo slecht slaapt hopelijk gaat het slapen snel weer beter

hallo allemaal

zo wat verveel ik me zeg me man heeft avonddienst en wat heb ik een hekel aan die diensten .vanaf vanmiddag alleen thuis alleen eten enz heb er soms echt heel veel moeite mee gelukkig heeft ie morgen nacht dienst.
    voor de rest gaat het lekker hier het minder werken is echt goed verbaasd hoe snel me lichaam er op reageert.de kattenbende is er nu ook redelijk aan gewent dat ik nu meer thuis ben.ze willen steeds op me schoot/buik liggen en met die gewichten ben ik vaak niet echt blij hihihihi dus mogen ze maar heel even of niet en als je dan die kopjes ziet ze snappen er niks van.en ze zijn de laatste dagen aardig op spinnen jacht geweest wist niet dat we daar last van hadden kom elke dag wel een aantal lijken tegen ach scheelt mij weer die beesten weg halen heb het er niet zo op.

als het goed is wordt het een gezellige week ga van de week met me ma naar de ikea en een andere dag ff winkelen wil met haar naar de hema ik wil daar beddengoed en andere kleine dingen halen en aangezien zei een pasje van me zusje heeft waar je korting mee krijgt is dat toch weer mooi mee genomen.en wil bij prenatal ook nog een winterjasje halen heb een aantal weken geleden een leuke daar gezien en ga hem toch maar halen

zondag gaan we naar najib amhali in het circus theater een vriend gaat ook mee. heb er nu al zin in van de week nog ff drie dag kaarten voor de tram halen we wonen in den haag en de tram die vlak voorbij onze wijk rijd stop bij het circus theater dus waarom moeilijk doen.maar het duurt nog ff een paar dagen

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Pff ik ben moe maar kan absoluut niet slapen! Misschien toch onderbewust wel een beetje gespannen en zenuwachtig voor het verhuizen. Voor dat soort dingen ben ik helaas altijd al erg gevoelig geweest, Vriendlief en kat liggen al lekker te tukken maar ik heb dus maar even de bank opgezocht met televisie aan en laptop op schoot. Ik hoor ook de hele tijd allerlei geluiden buiten. Erg vervelend! Zal blij zijn als we hier weg zijn want ik heb het nu echt helemaal gehad!

@Aapje2009
    Ik hoop dat het voor jullie vannacht een betere nacht wordt en dat ook jij lekker door kan slapen!

@Germini
    Nou het zit je lekker mee dan! Dat is mooi sh*t. Ik hoop dat je niet te veel gegevens kwijt bent!

@Coon
    Nouja beter dode spinnen dan levende zou ik zeggen:p, Wij hadden vanochtend ook een enorme dikke joekel. Bah! Veel plezier met babyshoppen, geniet ervan! En veel plezier bij najib amhali

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik lig weer in bed. De kleine meid is weer lekker druk haha. Morgen een lange dag en ik zie er tegenop. Bah. Slaap lekker allemaal

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    poly betekend veel en hydramnion is water geloof ik

anyways, ben niet zo bezorgt voor afwijkingen, internet schrikt je af ik weet het. De vorige had ook nog maar 2 aders, als je dat googled scrik je ook>
    Maar ik wil gewoon geen grote baby, en mijn buik doet meer zeer met al dat water.
    Verder geen bijzonderheden hoor, kindje is gezond als een vis.
    Mijn zoon had dit ook(de eerste met dit probleem) en hij was 4165 gram, hij zat vast kon er niet uit. daaarom baal ik, ik wil een 7 pond of minder baby, geen achtponder, dat geeft veel problemen.
    dus de baby is verder gezond hoor:)

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen,

@babyboo, zal best dat je wat nerveus bent voor de verhuizing enzo... maar dat zijn alleen gelukszenuwen neem ik aan..;)

@brusje, das balen ja, maar dan gaan ze je ook eerder inleiden toch?

@nijn, knuf voor jou.. helaas is overal wel eens wat, hoop dat het snel weer beter gaat!! rustig aan doen, lekker bij jezelf blijven!

@coon tja balen als je alleen bent... maar je gaat een leuke week tegemoet!

@aapje he gatsie meid.. ellende als ze niet goed slapen.. had dat hier zondag nacht. en wij hebben bijna een heel jaar met zn alle in 1 bed geslapen. begon idd eerst rond uurtje of 5 en daarna steeds vroeger, alsof ze er op liggen te slapen;). komt goed.....ooit

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    nee, dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan, maar ga er nu wel om vragen, omdat ik het echt helemaal niet leuk vind om zwanger te zijn.

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Morghu,

Sjonge zeg wat heb ik het warm..................... heb haast de neiging om in mijn blote niksie even buiten te staan.

Iemand vroeg naar Gaviscon, ik gebruik Antagel emulsie en dat werkt prima , + daarnaast wel eens tikkeltje goedkoper dan Gaviscon.

Wederom voor wie het nodig heeft een dikke knuffel van mij.

Ga nu even weer plat inverband met klachten. Kan nu dochter is weer naar school.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen,

Ik heb al een hele tijd niet meer mee geschreven maarik lees nog altijd mee hoor! Hopelijk gaat het met iedereen goed. Hier gaat het redelijk. Ben gelukkig minder gaan werken maar ik heb ontzettend veel last van mijn bilspier en bekkengebied.. In combinatie met het huishouden en een kleine man valt me dit toch wel zwaar hoor..
    Kleine man wil aandacht dus ik ga er weer vandoor!

Knuf voor de meiden die het nodig hebben.

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wat is het hier rustig zeg..........................................

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lin71: Moeilijk he zo'n eerste keer wegbrengen, heeft ze het wel leuk gehad?

@Laraxx: Wat een mooie foto's en wat een mooi snoetje :)

@Goofie: Ik dacht dat ze tegenwoordig standaard een groeiecho maakten met 30 weken, maar bij jullie niet dus?

@Babyboo92: Nog steeds misselijk, wat vervelend :(. Moet je ook veel overgeven? Daar heb je wel medicijnen voor..

@Mamsie86: He bah wat een akelige droom. Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap wel veel nachtmerries, deze keer gelukkig niet.

@Lin71: Heel simpel, nijntje koekjes met boter op het truitje en daarop roze/witte muisjes. Misschien voor jouw dochter niet zo leuk meer aangezien die een stukje ouder is als de mijne. Anders even googlen op geboortetraktaties?

@Babyboo92: Hmm kapsalon, bedankt he.. nu heb ik er ook zin in ;)

@Aapje: Pff vermoeiend zulke nachten. Heeft ie dat altijd al gedaan of is het een fase?

@Coon: Najib Amhali, leuuuk! Ik ben jaloers ;)

@Brusje: Wat vervelend zeg, kende het helemaal niet. Met welke termijn is je zoontje geboren? 4165 gram bij uitgerekende datum is niet zo heel groot toch?

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben gisteren een 3D echo gehad, maar veel meer als een oortje wat er niet te zien... Baby ligt erg laag met d'r koppie en met d'r gezichtje naar mijn ruggegraat. Over 2 weken doen we nog een poging, maar ik denk niet dat het veel gaat uithalen.

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    *breekt in*

Aan alle meiden hier even een vraag:

Ik heb een heleboel jongenskleertjes van mijn zoontje, die (nu ik in verwachting ben van een meid;)) hier niet meer gebruikt zullen worden.
    Is er iemand op het forum bij wie het net andersom is, die een ruil zou zien zitten??
    Ik woon in Rotterdam, en t makkelijkst is als het iemand is die niet al te ver weg woont, dan hoeven we niet moeilijk te doen met verzenden enzo...
    Iemand interesse??
    Pb me anders even....:)
    groetjes Hanna!

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Ja is zeker alleen maar gelukszenuwen. Het is gewoon even allemaal spannend, maar ik heb er zoveel zin in.

@Lin71
    Dikke knuffel voor jou met al die rot klachten!

@Luna86
    Dikke knuffel voor jou. Hoop dat de klachten gauw wat minder worden en je wat meer kan genieten! Leuk dat je weer even mee kwam kletsen!

@Flutterby
    Ja helaas moet ik ook nog overgeven. Had inderdaad wel medicijnen gehad maar die werken ook niet echt lekker. Dus ik moet gewoon rustig aan doen en dan gaat het wel aardig! Frietje kapsalon hmmmm oh zo lekker! Jammer dat er zo weinig te zien was met de echo! Ik hoop dat je de volgende keer een mooi beeld kan krijgen.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Daar was ik weer. Al de hele dag druk bezig. En morgen gingen we al voor een deel verhuizen maar nou kreeg ik net te horen dat kennissen komen helpen zodat we alles in een keer kunnen overhuizen. ik ben oh zo super blij want dan kunnen we morgen dus gelijk blijven :D! Joepie de poepie. Oh zo spannend en zo super veel zin in! Verder mijn schoonmoeder vandaag geholpen met inpakken want die gaat van het weekend ook naar een huis toe dus we zijn allemaal helemaal blij en druk.
    Ik zal dan voorlopig wel een stuk minder aanwezig zijn aangezien we daar nog niet gelijk een internetaansluiting hebben en we ook even druk bezig zullen zijn met alles inrichten enz. Maar ik probeer op mijn iphone een beetje bij te blijven.!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    bij mij is het andersom, maar heb de meeste kleren al weggegeven van mijn dochter.... en heb inmiddels ook al weer 10 bananendozen en 3 vuilniszakken vol jongenskleding... dus aan mij heb je in deze niet zoveel

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ok, jij bent aardig voorzien dus, haha!;)
    Bedankt voor je reactie in ieder geval...!

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dames, ik dacht echt die gaviscon neem ik wel even....
    Nou ik nam 1 tabletje en ging zowat over mijn nek, gatverdamme!!!
    Wist even niet wat ik erger vond, het maagzuur of de gaviscon.
    Ik was ervoor gewaarschuwd, maar kon weer niet luisteren:(
    Ben dus meteen naar de drogist gegaan om weer een doosje rennies te halen..
    Als het niet beter wordt ga ik wel langs de huisarts.

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Fijn zeg dat je lichaam gelijkt merkt en aangeeft dat het zo beter gaat met minder werken
    O bah ik zou daar ook niet van houden zeg avonddiensten enz
    O leuk even shoppen dus deze week,lekker van genieten!
    @Babyboo
    O naar he dat slechte slapen en dan ook nog van alles horen
    Lekker als je straks je eigen huisje hebt
    O spannend zeg dat jullie morgen al helemaal over kunnen en daar dan gelijk blijven!
    @Brusje
    wel heel fijn dat jullie kindje verder gezond is
    Ik hoop wel voor je dat het kindje dan niet te zwaar word
    @Mikmak
    Nou weet je hij slaapt al 2 1/2 jaar slecht (of niet door ) en voor de vakantie sliep hij ineens door (6weken) en nu begint het weer
    en wij willen hem niet bij ons in bed hebben,maar goed dit werkt ook niet,we worden echt langzamerhand gek,hij krijst de hele buurt bij elkaar en dat zo n 3 uur lang midden in de nacht *zucht*
    @Lin
    Dat is wel een klein voordeeltje nu dat je lekker even je rust kan pakken nu de kleine naar school is
    Hoe vind ze het ??
    @Luna
    Goed dat je rustiger aan doet!
    @Flutterby
    heeft hij altijd al gedaan helaas
    O wat jammer zeg dat de 3d echo tegenviel en de kleine er niet goed voor lag
    ik hoop dat ze over 2 weken beter ligt
    @Goofie
    Wat rot dat het je niet helpt
    idd maar even langs de HA gaan en wat anders vragen

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier is de afgelopen nacht niet veel beter gegaan
    kleine man blijft maar naar ons toe lopen,schreeuwen,krijsen,janken en ga zo maar door en dat 3 uurtjes lang en dan uiteindelijk vermoeid in slaap vallen
    Overdag slaapt hij maar een uurtje (we waren hier mee gestopt ,maar omdat het geen verschil maakt leggen we hem dan weer een uurtje op bed)
    Hij gaat om 20.00 uur op bed en dan slaapt dan pas tegen 20.30/20.45hij tot 00.00 uur en word dan wakker tot een uur of 03.00/03.30 en dan slaapt hij tot 07.00 uur ,is toch veel te weinig voor een kindje van 2?????????
    Echt we weten het echt niet meer op het moment en zitten er best wel even door heen
    We moeten deze week wel bloed laten prikken,omdat er een vermoeden van KMA of lactose intolerant is
    Afwachten maar weer,ik weet het niet meer

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

aapje,jemig wat vermoeiend meis,is het neit een idee om hem toch weer in zijn ledikantje te leggen want dit is toch ook geen doen zo?
    Wij hebben de pogingen bij onze dochter om op de nieuwe kamer te slapen gestopt,ze gaat echt compleet overstuur,we gaan volgende week weer proberen maar zetten gewoon haar ledikant naast t nieuwe bed in de nieuwe slaapkamer en laten haar eerst daarin een tijdje slapen zodat ze went aan de kamer,hopelijk pikt ze dat wel.
    Succes in ieder geval!

patatje kapsalon,ah ok dat is t dus,had er nog nooit van gehoord,klinkt als een volle bak.

hier alles redelijk maar nog steeds erg veel last van mij buik heb vandaag echt niets kunnen uitvoeren,alleen maar gelegen en gezeten,is echt om heel sjaggie van te worden,morgen weer afspraak met vk dus ga ook aankaarten dat ik echt neit weet hoe de komende weken zo door te komen

Deel Deze Pagina