December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Wel vervelende Bella, dat ze zoveel beweegt dat je er kramp van krijgt.
    Hier ook een erg drukke baby, wordt er soms ook 's nachts wakker van, maar echt pijn doet het gelukkig niet.
    Ze krijgen natuurlijk ook steeds minder ruimte, waardoor het misschien eerder pijn doet?

Hoest met jou Lin?

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hey Wub !,

Lief dat je vraagt. Hier gaat het absoluut niet lekker. Ik hou me goed want ik heb momenteel weinig zin in opname Zh ( hub heeft het druk genoeg. Met heel veel hulp , lees zelf niets doen behalve aardappelen schillen is het te doen, maar ik tel de weken echt af.

KNUF X

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babystew, fijn dat je uitsluitsel hebt gekregen over het slijm, altijd fijn om effe gerustgesteld te worden.. mooie buikfoto trouwens

@flora, jeetje meis, balend dat je krampt krijgt van uk d'r bewegingen

@bloed en suikerprikken...nooit van gehoord, is bij mij ook echt niet gebeurd de vorige zw.... misschien alleen als je indicatie hebt.

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sjees,
    Ja het is niet wat je noemt comfortabel:D maar laten gillen is geen optie dat hebben we al meerdere malen geprobeerd maar hij geeft niet op en blijft gewoon gillen!! ik heb het al een week lang geprobeerd maar zonder resultaat het werd alleen maar erger ipv minder. Nou ja.........hopelijk gaat deze fase snel voorbij al duurt hij nu al wel heeeeeeeeeeeeel lang.
    Hoe gaat het bij jou??

@lin,
    Jeetje meid, heb je het zo zwaar??? sterkte!!

@goofy,
    Wat sjees vertelde zei mijn vk ook! ik heb ook last van lage bloeddruk en dat kan geen kwaad alleen is het heel vervelend. Mijn onderdruk was paar weekjes geleden 50. Je voelt je heel duizelig enzo en moe maar een hoge bloeddruk is gevaarlijk en een lage niet.

@flora,
    Bah kramp!! heb ik ook veel last van!! zooooooooo pijnlijk!!

Gisteravond en vanacht misselijk!! niet eerder last van gehad. Voelde me ook beroerd en veel harde buiken/zere benen/billen. Toch teveel gedaan op het werk!
    Zo weer werken...........:( dus tot vanavond of morgen!!

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Werkse Germini.

6. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

babystew, mooie foto! Ik slaap ook zo ontzettend slecht:$pff doe geen oog dicht en blijf maar draaien..ben kapot..

flora, haha nee die kleine van mij is best rustig, ben blij als ik weer schoptjes voel of als die aan het bewegen is..;) vannacht was die redelijk druk. heel vervelend van de kramp ik weet hoe het voelt is geen pretje

Lin dikke knuffel!

germini, werkse vandaag.. toch maar iets minder doen vandaag;)

Hier: slechte nachten, kan niet slapen, terwijl ik doodop ben.. pff weet neit hoe ikmoet liggen heb al een voedingskussen gekocht, daar dat ding ligt alleen maar in de weg:p
    Gister ochtend op hetwerk opeens weer misselijk en overgeven. vandaag gelukkigeen dagje vrij dus lekker niks doen;)
    Heb nu 2 halve dagen gewerkt en dat ging best wel goed dus morgen een hele dag proberen, heb gelukkig nog niet weer last gehad van harde buiken.

Fijne dag allemaal!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Het lijkt erop dat het slechte slapen is begonnen, hier vorige week nog oke, nu sinds 3 nachten iedere nacht wakker om naar de wc te gaan.... heb dan weer wat moeite mn draai en slaap te vinden, maar lukt uiteindelijk wel weer.... meestal wordt uk dan ook met mij wakker haha... ach ja, we zijn ruim over de helft... de weg naar het einde is korter dan het begin zullen we maar zeggen haha...

verder niet zoveel nieuws hier

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Drukbabytje; hier ook!! vooral snachts als ik op mn rug lig... pfff vraag me af wat ie allemaal aant doen is ;)
    Maar wel heel leuk dat als ie nu aant duwen is je ook echt een voetje ofzo kunt voelen :)

Slapen; gaat hier wel goed... als ik eenmaal wakker lig kom ik wel weer moeilijk in slaap (duurt half uur ongeveer) en merk dat ik minder of geen koffie moet drinken, dit scheelt enorm qua rusteloze benen...

Lin wat is er aan de hand op dit moment?

Gister en eergister had mn ventje de hik!!! Hij werd daarna ook gelijk heel druk, zal ie wel irritant vinden :)

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha, laraxx.. irritant vinden ze dat zeker.. tis nu niet dat ze in een heel ruim bad van vruschtwater liggen... dus iedere hik je kop stoten :p

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België

het was echt kei vies dat drankje, ik moest er bijna van kotsen, en dan een uur erna drie keer bloed trekken, bah, ben ik ook niet zot van hoor! De uitslag weet ik wel nog niet...

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier weet ik het eigenlijk niet, mijn gynaecoloog zegt me namelijk niet zo veel... :x:(

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nieuw wolkje, met alle respect, maar waarom doe je in godsvredesnaam zo een test als je vk niets uitlegt.. ik had het niet gedaan voor er enige uitleg zou zijn.... :)

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haha dat daar zit wat in :p

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een vraagje wat sex betreft, weet dat ik die hier wel kan stellen hihi..
    Gister sex gehad en ik heb tijdens de sex nooit echt last van pijn ofzo..( moetw el een beetje op de houding letten natuurlijk)
    Maar waar ik last van heb is een pijn als ik zelf klaarkom.
    Mijn buik word dan hard en merk duidelijk dat ons meisje protesteert en zich als een bolletje op een plek in mijn buik verzameld.
    Dit pijnlijke en drukkende gevoel maakt mij soms ongerust.
    Ik snap dat je baarmoeder tijdens klaarkomen samentrekt, maar is het dan normaal dat dat zo'n zeer kan doen??
    Kan dit kwaad, vind het soms best eng!
    Herkennen jullie dit? Of heeft niemand last tijdens of na de sex..??

15. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook een keer gehad, deed niet super pijn, maar mijn buik werd wel helemaal hard..heb ergens gelezen (vraag me niet waar:p) als je klaarkomt dat de kleine het een fijn gevoel vind als een soort warme knuffel..
    Maar als je het niet vertrouwd met de pijn erbij miss even vragen aan de vk?

16. CinCinCin

CinCinCin Actief lid

27 jul 2011
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Omgeving Utrecht
    @ Goofie, mijn buik voelt ook niet bepaald prettig aan als we sex hebben. Niet echt super pijnlijk, maar wel gevoelig en hard.

Het schijnt idd, dat de baby er geen last van heeft. Integendeel ; ze schijnen het juist als prettig te ervaren als de baarmoeder zo samentrekt, en het zou voelen als een 'stevige knuffel'

Gisteravond besloot mevrouw een verhuizing te houden ; van bovenin naar onderin, en maar trappelen daar beneden. Het deed gewoon zeer.
    Blijkbaar heeft ze nog genoeg ruimte, want ze zwemt van de ene kant naar de andere kant.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook welleens gelezen ja dat de baby er geen last van zou hebben, maar voor jezelf voelt het alles behalve prettig.

Ook mevrouw hier houdt geregeld een verhuizing hoor..
    Nu zit ze weer helemaal boven en dan in ene rolt ze naar onder en krijg ik de trappen weer tegen mijn blaas...nog even en dan kunnen ze niet meer zo vrij bewegen.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Een pijnlijke harde buik ken ik niet na de sex, maar het knuffelen van de kleine heb ik ook al vaak gelezen. Misschien even voorzichtig aan je VK vragen of de VK hier op het forum.

Hier word er ook nogal verhuisd van boven naar onder, van links naar rechts. De ruimte om te draaien is er nog.
    Onze dochter besloot met 36 weken dat ze toch maar met haar hoofdje naar benenden moest.
    Had het idee dat handjes en voetjes overal uit zouden komen.
    Met ons termijn moet er dan nog ruimte genoeg zijn.

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemiddag dames!

Vanmorgen weer naar de VK geweest en weer goedgekeurd.

Wederom een stuitligger ;) . Kindje ligt al 2,5 week zo, want ik voel steeds getrap op mijn blaas. Fenna lag met 28 ook in stuit en wilde niet draaien. Ook niet met een draaipoging.

Verder heb ik af en toe steken in mijn vagina, dat kan komen door de spieren en banden zei de VK .

Net naar een trouwerij geweest. Mijn man gaat vanavond naar het feest. Dan hoef ik iig niet met Fenna te sjouwen voor oppas ;)
    En ik heb lekker een avondje voor mijzelf :D

Gisteren en eergisteren gewerkt. Het weekend moet ik ook weer werken.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb al een aantal keer een harde buik gehad na een hoogtepunt. ;)
    Dan voel je wel precies tot waar je baarmoeder zit ;)

Deel Deze Pagina