Dames ik kan jullie echt een zwangerschapsmassage aanbevelen. Zucht zo lekker ontspannen.............................................. Ga over 4 weekjes maar weer omdat het zo (niet) vervelend was.
Hmm..ja ze doet het hier tot 32 weken, dus het zal wel goed zijn denk ik Heb er wel zin in haha.. Maarre...1x sex sinds je zwanger bent?? Pfff....dan heb je inderdaad wat in te halen hihi Wel vervelend dat je mannetje het niet fijn vindt.
Hmmm dat is raar ja, ik heb al heel wat van die boekjes gehad. Mag de doos bij prenetal halen vanaf nu, dus dat gaan we morgen maar gelijk doen.
Wat fijn meid!! En ik kan begrijpen dat het totaal niet vervelend was..hihi.. Ik heb er zelf nog voor geleerd, helaas kan ik de massage niet uitvoeren bij mijzelf haha.. Moet er trouwens niet aan denken om nu uberhaupt te moeten masseren
Zo dames, ik heb net de antagel bij de apotheek opgehaald. Heb vanmorgen de huisarts gebeld en gezegd dat het maagzuur mij nu echt teveel word. De assistente raadde mij dit ook aan, dus ik hoop zooooo dat dit gaat werken.
@goofie, ja ze zullen wel weten wat ze doen met die echo's.. hier doet het echocentrum het ook wel later.. maar ze kan dan niet beloven dat de foto's enzo mooi zijn... bla bla.. maar goed das ieder centrum voor zich lijkt me. ja haha karige sex ja... maar komt wel weer goed @lin snap ik dat dat lekker is... @maagzuur heb pillen op basis van kruiden, en moet zeggen dat ik vandaag voor het eerst een heb genomen, en tot net geen last meer heb gehad..
hoi meiden, Vandaag na weer een rotdag wat harde buiken en rugweeen betrof de vk gebeld en gezegd dat t echt niet meer verder ging. Ik moest weer urine opvangen,en naar de HA,wederom kreeg ik te horen geen blaasontsteking maar de assistente ging verder zoeken ook omdat ze vond dat ik er echt belabberd uitzag( ) ze ging op witte bloedcellen testen en die bleken veel te veel in mijn urine te zitten wat dus wel duid op een infectie,moest vervolgens wachten tot er een HA beschikbaar kwam en die heeft nu een antibioticakuur voorgeschreven van 7 dagen 4 maal daags,best heftige. De urine gaat op kweek en volgende week hopen we te horen wat er nu aan de hand is. Verder een inwendig onderzoek gehad,bmm was nog dicht maar heb wel een dikke vingertop ontsluitong,dit kan echter geen kwaad ,kan zelfs vd eerste zwangerschap nog zijn. Moet even de cervixmeting afwachten. Over 4 dagen moeten de voorweeen gestopt zijn en de pijn in mijn buik weg,zo niet moet ik toch naar het zkh,maar daar gaan we maar even niet vanuit,ik houd me dus heel rustig en hoop dat ik vanavond een beetje zal slapen
@Sjees: Potverdorie wat een rot nieuws zeg! Het zit je echt niet mee pfff... Ik hoop dat het kuurtje aanslaat en je dan ook echt verlost bent van die ellende. Dikke knuffel!!!
@sjees, het zit niet mee zeg.. maar nu ze een oorzaak hebben gevonden, voel je je vast snel echt beterder @goofie, het heeft blijkbaar geen echte naam, maar op de verpakking staat: kruidenpreparaat op basis van ayurveda. deze heb ik toen ik intake had bij de vk meegekregen in die zwitsal tas... nou ik ga gtst kijken
Ik zal eens even kijken over die blije doos. In het aanmeldingsmailtje stond wel dat ik was aangemeld en ik later een mailtje zou krijgen . Zal het mailtje zo eens opzoeken. Zit nu GTST te kijken Sjees, schiet niet op meid. Beterschap! Ik hoop dat de kweek wel nieuws brengt, dan weet je waar het aan ligt.
sjees, Hoop van harte dat de kuur aanslaat! en da tje verlost bent van al je pijn!! geen pretje!! sterkte meid! aapje, Mijn kleine man heeft zeker al heel wat voor zijn kiezen gehad, alleen het slapen wil dus nog niet. Maar ja..............het is zoooooooooo'n lekker vrolijk ventje verders dat ik dat maar voor lief neem hoe lastig het soms ook is! En inderdaad............anders neem ik wel een extra groot bed en slapen we met zn 4 in bed Wat goed van jouw kleine man ook dat bloedprikken!! stoer hoor!! wat kan je dan trots zijn he! ik denk dat altijd...........kijk dat is MIJN KIND!! lin, dat klinkt wel errug lekker!!! ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken...................sinds deze week zegt echt iedereen!!!! hoe ongelovelijk dik ik wel niet ben! ik ben ook al zo dik zoals ik bij mijn ventje op het einde was........en ik moet nog 13 weken!! pfffffffff
Beterschap SJees ! @ wie o wie speelt er nog meer mee in de vriendenloterij? Ik en een vriendin van mij ook. Nu heeft zij een feestprijs gewonnen, een biosbon, iets met een schaatsbon en ivo niehe met een meet en greet. Graag zou ze willen ruilen omdat ze nog 1 code over heeft. PB mij anders maar. Slaap lekker en tot ........................morgen.
@Lin O wat een rot gevoel zeg! Hoe was je massage vandaag,lekker van genoten ! @Goofie wat leuk zeg dat je dat gekregen hebt Welke verzekering zit jij dan ? En dat is idd wel laat dan,maar goed het zou best wel kunnen nog @Blackbird O de babykamer schiet dus mooi op zo @Jessyboy Rot zeg dat je last van zwangerschapssuiker hebt,maar wel fijn dat je het nu onder controle hebt @Sjees wel goed dat je het hebt laten controleren en ook super dat de assistente zo mee dacht Ik hoop dat de kuur aanslaat en dat je dan geen last meer hebt @Germini O ja dat hebben wij nu ook wel,ons mannetje is na zijn keelamandelen zijn verwijderd echt een stuk vrolijker en liever en dan geniet je daar echt wel van Ondanks het slechte slapen ,dan hoor je hem s morgens weer en legt hij zijn hoofdje op mijn buik en gaat zo verder slapen,heerlijk Met een 2e gaat dat toch harder zeggen ze (hier nog geen last van ) Anders even de VK vragen ?
Hier nog niks gehoord van de blije doos en ook nog geen kraampakket Kan nog wel,maar als ik het zo lees van een ander dan wil ik ook Vandaag verjaardag van een vriendin gehad,was wel leuk Kleine man heeft leuk gespeeld met hun dochtertje die een jaar ouder is,zo leuk samen die 2 Vanavond samen met vriend en de kleine even de weekboodschappen gedaan ,hebben we dat ook maar vast in huis Nu nog bedenken wat ik morgen met de kleine man ga doen het zou mooi weer worden,ben benieuwd!
@Aapje: Ik ben bij FBTO verzekerd. Zowel het 9 maanden dagboek als baby's eertse jaar van hun gehad. Zijn de boeken van Pauline Oud
Ik bij vGZ heb het dagboek niet gehad  Sjees; top dat die assistente doorzocht !! Hopelijk slaat het snel aan, knuffel! Hier ook al twee weken mensen die roepen dat de normaal zo smalle ik zo enorm is. Toch is de buik qua cm en het lijf qua kilos niet echt veel gegroeid. Misschien draag ik mijn buik nu anders ofzo. Maandag3D vraag ik gelijk hoe groot ze nu is.
@flora, dat is het lot van een meisje krijgen, ik ben qua kilo's iets minder bij gekomen tot nu toe.. maar over het algemeen denken de mensen dat het veeeeel minder kg's zijn dan bij linette.. bij linette droeg ik geheel rondom, en van top tot teen, terwijl het nu meer naar voren is in de buik... ben nog huges, maar ja... @aapje, kraampakket nu al is wel erg vroeg, ik vond bij 30 weken al vroeg voor het gruwel pakket @mooi weer, het is niet koud buiten, maar het ziet eruit alsof het zometeen nog wel effe gaat regenen. nog geen plannen met wat ik ga doen vandaag... hub is vanmorgen naar school gegaan en moet daarna zn militaire zut gaat inpakken voor oefening... wel lekker limburgs zuurvlees maken vanmiddag...
goedemorgen,ik voel me een stuk beter vandaag heb gister 3 ab tabletten vlak achter elkaar meoten nemen,om even op te starten en 1000 gram paracetamol,nou heb me toch geslapen! 12 uur achtereen met een paar plasmomentjes maar ik viel gewoon direct weer in slaap! Bedankt voor jullie lieve berichtjes... ik ga proberen straks weer wat meer te reageren op iedereen als ik weer wat beter ben.