ff snel de babykamer showen Bekijk bijlage 182052 Bekijk bijlage 182053 op een kleed en 2 schilderijen is het klaar(en kasten inruimen) 1 schilderij komt pas als ze geboren is me moeder is aan het borduren en dan komt dr naam en geboorte datum in .wat het wordt weet ik niet is een verrassing ik heb een aantal plaatjes aan gewezen wat ik leuk vindt en dar heeft ze uit gekozen @blackbird dat ziet er ook heel leuk uit benbenieuwd hoe het er uit ziet als je klaar bent
Zo, ik neem weer even de tijd om even wat te typen. Ik lees trouw elke dag mee, maar echt reageren schiet er vaak bij in. Ik ben vast niet de enige met dat "probleem". Pfff...wij krijgen hier momenteel de volle laag qua onweer. En als ik iets erg vind...... Ik heb woensdag de Blije Doos opgehaald, maar ik vond em eigenlijk best wel tegenvallen in vergelijking met de vorige keer (oke, ik ben dus gewoon verwend...). Kraampakket krijg ik niet, ik heb de basisverzekering bij Interpolis en dan moet je em zelf aanschaffen. Nu heb ik gelukkig nog een hoop liggen van de vorige keer...... Dat geldt overigens voor een hoop dingen, wat dat betreft is een 2e uk een stuk goedkoper . Scheelt natuurlijk ook dat wij weer een jongetje krijgen..... Ik probeer dus elke dag even bij te lezen en wat me vooral bijblijft is dat er toch wel wat dames zijn bij wie de zwangerschap niet geheel vlekkeloos/pijnloos verloopt! Zo onwijs jammer! Heb gelukkig zelf niet al teveel klachten (effe afkloppen...) maar ik merk inmiddels wel dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Fijne avond allemaal en voor straks: weltrusten!
p.s. ik zie een hoop leuke kamertjes voorbij komen! wij zijn nog druk aan het verbouwen, dus ik moet nog even wachten voordat ik me uit kan leven op de babykamer
Wat een leuke kamer foto's heb ik voorbij zien komen,die boom,is dat ook zo'n mursticker? Ik zal zo ook een foto vd kamer van mijn dochter spammen de babykamer moeten we nog aan beginnen. peanut,hier ook zo aan de onweer,maar ik vind t altijd heerlijk sorry heb de rest wel gelezen maar ben enorm moe dus niet meegetypt,vandaag ging al wat beter dan gister,maar kan eigenlijk nog steeds alleen maar liggen omdat als ik zit of sta de buikpijn en rugpijn 100 x erger zijn. Mijn dochter heeft vandaag voor t eerst in haar neiuwe kamertje geslapen,wel in haar oude ledikantje,maar er is een begin en de babykamer is nu vrij dus kunnen we ook eindelijk daar aan de slag!
Aapje; al druk bezig geweest gisteren met de ramen, en verder nog lekker je rust gehad? Goofie; Leuk van dat boekje baby's 1e jaar! Heb je al een pb teruggestuurd over de pretecho! En het kraampakket heb jij pas ontvangen? Je bent een week verder als ik, zal die van mij ook snel komen. Kijk al uit naar de verbanden! Ik heb de doos van Prenatal wel aangevraagd maar nog niet gehoord dat ik m kan halen. Zit dat op de post die bon ofzo?? Mikmak; Geweldig klinkt dat, zo'n klein dametje en dat op die leeftijd al! Zie me al helemaal gaan over een jaar of 3 met zo'n kleine mini-dame, lijkt me zo leuk. Blackbird; Wordt mooi zeg de babykamer, veel plezier met kwasten. Coon; Wat een mooie kamer, echt gaaf die sterren! Sjees; wat een mooie kamer van je dochter! En ging het slapen goed? Gisteren alle spulletjes binnengehad die we 2 weken geleden bij BabyPark hadden gekocht, dekentjes,badje,boxkleed etc etc. Meteen alles in het kamertje gezet en ben alles in de kastjes gaan leggen, alle mini-kleertjes op maat in de de kast. Vandaag ga ik met mijn zusje naar Kids Factory en Prenatal, zin in! Fijne zondag allen!
Mooie kamertjes hoor meiden!! Hier na de afbrekende fase nu in de opbouwende fase, vriendje is erg druk met werken dus het gaat ff niet zo snel, maar ach we hebben nog even!
leuke babykamers voorbij zien komen.. @sjees, waar ken ik dat bed en overtrek nou ook al weer van @kamers, alleen nog laminaat.. maar we willen alle slaapkamers tegelijk doen, en dan kan linette naar dr nieuwe kamer en de babykamer worden opgezet, alhoewel dat alleen het bedje opzetten is.. rest staat er nog
@Goofie O leuk,wat zat er in de blije doos? En leuk zo n n nijntje muziekdoos @Mikmak Ja heerlijke charmante luiers voor de mama s O wat een wijs ding is Linette,heerlijk ! Echt een meisje dus ! @Coon Fijn dat het kamertje zover af is,geeft toch rust dan he ?! Geniet van najib amhali En het kamertje ziet er echt superleuk uit !! @Flutterby Hier ook nog geen uitnodiging gehad voor de blije doos Ben benieuwd wanneer en of ik die nog krijg! En idd een 2e zwangerschap vliegt echt voorbij,maar mag van mij nog wel iets sneller gaan,ik kan niet wachten om weer zo n klein hummeltje in mijn armen te hebben @Blackbird Zo he die boom heb je gaaf gemaakt,ben ook benieuwd naar de dieren die je gaat maken Hier ga ik ook geen winterjas halen voor dat korte poosje @Peanut ja handig is dat he dat je dan niet zoveel meer bij hoeft te halen scheelt hier ook een stuk! @Sjees wel rot zeg dat de buik-rug pijn nog zo heftig aanwezig is,doe maar lekker rustig aan En goed zeg van je dochter dat ze op haar nieuwe kamertje slaapt,doet ze het goed daar ?? Ziet er ook supergaaf uit!!! is dat een muursticker die boom?? @Blondje Ja heb nog wel even lekker op bed gelegen toen de kleine man sliep! Lekker dat je dat nu allemaal in huis hebt en leuk he de kast inrichten met al die lieve kleine kleertjes Veel plezier vandaag!
Ben gisteren nog even naar de stad geweest en heb weer 4 pakken pampers voor 20,- gehaald Waren bij de etos nu 4 voor 30,- maar ik had nog 4 etosboekjes vol en vorige week ook 4 pakken voor 20,- en toen een lekker in het leven bon ingeleverd (hier doet de etos dat gelukkig wel ) Heb er nu 3 liggen in maatje 1 Vannacht weer een redelijke nacht gehad Kleine man stond om half 5 voor de deur ,maar weer terug gelegd en gezegd dat mama hem morgen vroeg wel zou roepen Nou 2 min huilen en mopperen en toen geslapen tot half 8 (hij werd wakker van zijn nijntje wekker die hadden we nog aanstaan) Anders had hij langer geslapen want hij schrok er echt van ! Gaat dus steeds weer beter de nachten hier (tenminste van de kleine man,ik lig zelf elke nacht wel anderhalf/2 uur wakker ,pfff )
grom.. de boomsticker is dus vanacht van de muur gevallen, en na meerdere keren er terug op plakken heb ik besloten dat het gewoon niet gaat op de muur.. die is er blijkbaar net te ruw voor.. achja.. vandaag dus maar begonnen aan de "muurschilderingen" die kunnen er lekker niet vanaf vallen slang (iets schuin boven de commode) Bekijk bijlage 182114 kikker (boven het bedje) Bekijk bijlage 182116
de aap en de olifant op de kast Bekijk bijlage 182117 vanavond nog even kangoeroe tekenen en er komt nog een gecko, een schildpad en een muisje bij @coon: jou kamer ziet er echt al top uit! zo zie ik gelijk weer hoe kaal mijn kamer nog is! maar ik moet zeggen dat het inrichten ook wel het leukste gedeelte is! @sjees: ook een leuke muursticker!! waar heb je die van jou gehaald? bij mij was het een goedkope dus misschien dat ie daarom niet zo goed was het bedje gaan we vandaag ook in elkaar zetten.
Blackbird,jee wat kan jij goed schilderen,vind het echt knap zeg! Wij hadden op de oude slaapkamer van mijn dochter ook van die goedkope muurstickers en die vielen er ook altijd af,deze stickers zijn van djeco,en je kan direct het kwaliteitsverschil merken,ik heb ze van de volgende site,en ze zijn allemaal goed van kwaliteit daar! Kidzsupplies | Muurstickers & raamstickers | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie Aapje,wat goed zeg dat gaat echt steeds beter met het slapen vd kleine man,nog even en hij slaapt lekker hele nachten door! De boom is idd een muursticker,zie de link hierboven. mikmak,heb jij ook het zelfde dekbedovertrek???hahhahaha das wel echt toevallig,het bed wist ik maar dat neit! flora,succes met het klussen,je hebt nog genoeg tijd,dus moet goed komen! blondje wat leuk dat alle meubels er zijn,en dat inrichten is heerlijk he,ik heb ook zin om alle babykleertjes weer in de kast te leggen,veel plezier vanmiddag! coon bedankt! Dochter heeft ook vanavond heerlijk in haar nieuwe kamer geslapen,dus ik ben heel blij,en ach als ze het ledikant nog neit uit is voor de beeb komt dan halen we er gewoon 1 bij! Ik voel me vandaag iets beter,de pijn is wat minder en kan wat meer staan en zitten,dus erg fijn,volgens mij gaat de ab nu al aanslaan!
@sjees: fijn dat je je wat beter voelt nu! enne.. ik kan helemaal niet goed schilderen whahaha maar ik heb er een truukje voor.. Ik ben naar de 1 euro winkel gegaan, daar heb ik een zaklampje voor kinderen gekocht waar verwisselbare dopjes bij zitten met dier figuren. (a 0,99 ct.) en die heb ik gisteravond toen het donker was, vast gebonden aan de trap, lampje aangezet.. dan heb je het figuurtje op de muur. Dan nog even overtrekken met een potloot en de volgende dag is het alleen nog even binnen de lijntjes verven zo knap is het dus helemaal niet
sssjjjt Blackbird! nooit je geheimpje verklappen wel een handige truc. Zo heeft hubby het geboortebord voor zoonlief gemaakt. Met de beamer een afbeelding geprojecteerd op een stuk hout en dat overgetekend. Zo hadden we een southpark-geboortebord wat niemand heeft!
Even een berichtje over Kim1990, mijn zusje is na zeurende aanhoudende buikpijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan en daaruit bleek dat ze al voorweeen heeft, de ctg kreeg het niet goed geregistreerd dus krijgt ze er vanavond nog een en moet ze een nacht blijven. Voorloppig heeft ze volledige rust. Zodra ik meer hoor, laat ik het weten.
Goh sammy, heftig van kim!! Hopelijk blijft het kleintje zitten, dit is nog veels te vroeg!! Sterkte! Sjees, fijn dat het al wat beter met je gaat... Blackbird en Coon, mooie kamertjes!!! Wub309, je vroeg hoe de hik voelt bij je kleintje, dat voelt als regelmatige plopjes op een zelfde plek... Hier gaat alles goed.. gister na het ramen wassen in het warme weer hartstikke hoofdpijn vandaag ook nog... heb maar een asprine genomen en het gaat weer beter! Merk dat dat t nu zwaarder begint te worden en ik echt rustiger aan moet doen met klusjes in en om het huis!
Hallo, Ohoh Kim, houd vast, tis nog te vroeg ;( hoop dat alles goed gaat ! Al mooie kamers gezien, de groene sterrenkamer en leuke bomen ! Ik ben verzekerd bij Unive, basispakket, dus geen kraampakket. VK zou er een voor me samenstellen, ze hadden toch genoeg over van andere pakketten, en anders koop ik me wel eentje, voor 35 heb je al een compleet pakket. Afgelopen week controle bij VK, alles goed, 7 kilo nu aangekomen, netjes op schema. Afgelopen mijn verzoek voor bevallings- en ouderschapsverlof ingediend, is dat ook weer geregeld. Hoop dat ik door kan gaan tot 4 weken voor de bevalling, dan heb ik 12 weken erna. We zullen wel zien, tot nu toe gaat het goed. Gisteren tuinhuisje afgebroken, getransporteerd en hier weer opgezet, pff wat een werk, en zeker met zo'n weer . fijn weekend nog !
petera fijn dat alles goed is en je zoveel dingen hebt geregeld! laraxx,je hebt wel paracetamol genomen hoop ik toch en geen aspirine,want die mag je nu niet nemen hoor,hopelijk is je hoofdpijn nu weg. sammy,oh jee wat naar van kim,hopelijk zakt het met rust weer weg en kan ze snel weer naar huis blackbird,hihihi nou alsnog heel creatief bedacht! had je nog een leuke boom gevonden op de site? ik wacht nu op mij preischotel,hij ruikt zo lekker maar moest nog even in de oven en ik barst echt vd honger hihihi