ik kopieer even een berichtje van 1 vd november mama's.misschien zijn er hier ook wel mensen die het leuk vinden om mee te doen; Trouwens voor wie in de buurt van Hilversum woont: 25 september probeert simavi het record zwangeren op de foto te verbeteren. Het is een actie tegen moedersterfte in derde wereldlanden. Je moet met witte kleren,om 14 uur wordt de foto gemaakt op de kerkbrink in het centrum als ik het goed heb. Leek me wel een leuke actie om aan mee te doen ook al ben ik niet zo van de fotoshoots. de site; Simavi - Bolle Buiken gezocht voor Recordpoging
Nog het laatste dan, hoe verliefd kan me op je eigen kind zijn...ging dr net nog effe een kusje doen, maar ze ligt zo lief helemaal uitgeteld te slapen, het poppetje @blackbird,h&m, daar heb ik een wit linnen broek van @sjees, gaag, zou het zo doen maar ben niet echt in de buurt
Hoi meiden, Even een berichtje van mij. Ik heb weer werk gevonden voor een paar weken (fulltime) waarbij ik de hele dag achter de pc zit en daardoor heb ik weinig fut om 's avonds ook nog lang achter de pc te zitten vind het wel heel jammer omdat ik hier graag lees en post maar wil wel graag nog even het werk vol kunnen houden.. Dus ik zal waarschijnlijk wat minder gaan posten, zodra mijn verlof dan eindelijk zal gaan beginnen zou ik graag weer meer inhaken als dat mag! En misschien lukt het me ook wel om het nog een beetje bij te houden, in het weekend bijvoorbeeld. Verder gaat het goed hier, ben vandaag ten huwelijk gevraagd was geen grote verrassing verder haha want vriendlief wil graag trouwen voordat de kleine er is. Bruiloft doen we dan over een aantal jaar, als we hebben gespaard
Babystew: gefeliciteerd!!! wat leuk! Hoe heeft ie je gevraagd? Sjees: mooie buik! Hoe gaat het ondertussen met je? Leuk idee, die zwangeren op de foto, ik vind het helaas net iets te ver weg. Mikmak: lief hoor, zo'n klein slapend meisje. Je man 2 weken op oefening, das best lang. Moet hij later in het jaar nog eens? ik heb al tegen mijn man gezegd dat ie vanaf 36 weken niet meer dan een nacht weg mag blijven! Mamabibi: leuk kamertje hoor, verrassende kleuren! Goofie: ik voel de schopjes eigenlijk wel overal, denk dat mijn kleintje veel aan het rondzwemmen is. Kim: wat een naar nieuws, hopelijk blijft je kleintje nog even zitten. Thanks Sammie, voor het op de hoogte brengen! Nieuw wolkje: jij hebt ook al zo'n mooie buik! Knap dat je je piercing nog steeds kan inhouden. Aapje: je reageert steeds netjes op iedereen, maar zie van gisteren niet hoe het met jou gaat! Hoe ver zijn jullie met het kamertje (of waren de foto's met de groene muur en de boom van jou?, die vond ik erg mooi namelijk!) Germini: ik denk dat het bij mij dan ook een meisje wordt, voel me ook soms echt huge! en ik weet niet meer wie er ook last had van trappenlopen enzo... hier nog zo een! terwijl ik tot 20 weken gewoon 8 km kon hardlopen ofzo... grrr..... Ik ga zo lekker werken (bleeeh geen zin...) Hier nog 8 weken werken, 7 november gaat mijn verlof in. duurt nog lang!
Goedemorgen allemaal, @ kim hopelijk besluit de kleine om nog niet te komen en mag je vandaag weer lekker naar huis, doe je rustig aan. @ voetjes ik voel ze werkelijk overal door mijn hele buik. Nooit op een "vaste" plek. @ buikjes mooie foto's voorbij zien komen. @ babykamers prachtige kamers zie ik op de foto's verschijnen. Kan niet wachten tot die van ons klaar is. Hebben jullie het momenteel ook allemaal zo warm? En ik heb sinds 3 dagen geen trek in eten en ben heel snel weer misselijk. Drinken doe ik wel goed maar eten brrrrrrrrrrr ik kan me er wel voor schudden.
lyn,das toevallig,wilde net hetzelfde schrijven sinds een dag of 2 weer misselijk en helemaal geen trek in eten,maar dacht dat het misschien ok door de abkuur kon komen..... wub,werk ze,hopelijk gaat je dag een beetje snel om,hier gaat t al wat beter,maar de pijn is nog niet weg,maar zeker meer dragelijk en ik kan weer slapen babystew,GEFELICITEERD met je huwelijksaanzoek! Dat is even gaaf zeg en groot gelijk,eerst een beetje sparen en dan kan jullie kleine straks bruidsjongen/meisje worden,super gaaf! mikmak,lief he die ukkies,ik had gister ook zo'n smeltmoment. Ze wilde gister dan eindelijk in haar nieuwe bed slapen,uit zichzelf,heb er wel een tijdje bij moeten liggen,maar ze ging niet huilen toen ik weg ging,een uur later ging ik kijken,was ze toch uit het bed geklommen en weer in haar eigen ledikant gaan liggen(zitten 3 spijlen uit zodat ze er zelf in en uit kan)ik vond het zo schattig! blackbird,je kunt misschien wel een witte legging vinden?Bij de hema hebben ze van die zwangerschapsleggings,maar je kunt ook een gewone legging halen,en aan de voorkant inknippen zodat ie neit meer strak zit,als je gaat laat je t dan weten dan kunnen we elkaar ook in het echt zien,vind ik wel leuk!
Blackbird; Wie niet sterk is moet slim zijn, hihi, heel slim gedaan die schilderingen en het resultaat is er zeker niet minder om. Sjees; Fijn dat het beter gaat met je aan de ab aanslaat. Mooi buikje, echt een bolletje. Sammie/ Kim; Oh jee toch, die kleine moet nog even blijven zitten hoor. Heel veel sterkte. Mikmak; klinkt als een leuke dag gisteren, nog 7 weekjes aftellen kan iig al! Goofie; ben benieuwd of ik het pakket deze week krijg. Ik heb ook een navelpiercing en ik heb al van verschillende personen gehoord dat de normale niet kan blijven zitten. (vk, echoscopiste, collega wie zijn vrouw in het zh werkt) en de vk zei t deze week weer. Was er te laks mee en het paste nog, maar heb nu toch maar een speciale zwangerschapspiercing besteld. mijn navel begint ook naar buiten te floepen dus ben net op tijd den ik. Niet echt fraai alleen. als ik 'm beu ben gaat ie er alsnog uit. Nieuwwolkje; Mooi buikje zeg! Germini; Jaja lekker feesten met een limonade! Balen dat het zo zwaar is voor je, hopelijk wordt het niet veel erger en heb je je groeispurt al gehad. Babystew; Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg, trouwen met een dikke buik! Wanneer gaat het gebeuren? En hoe heeft hij je gevraagd? Wub; Werkse, je bent niet de laatste tot iig, mijn verlof gaat 10 november in. Lin; Nog geen last met het eten hier, wel vervelend zeg. Maar gelukkig wel dorst, want drinken is helemaal belangrijk. Kleintje voelen; Overal in de ronte geduw, schopjes ook op verschillende plekken. Zo gezellig dat getrappel! Hier; Ff wat minder, flink verkouden sinds gisteren, had toen al flinke keelpijn en voelde me hoe later het werd steeds lammer worden, lekker dicht hoofd enzo. Vannacht daardoor ook zeer beroerd geslapen en voel me nu bleh. Normaal zou ik gewoon gaan werken en aan het aankijken, maar heb me nu toch ziekgemeld, ben veel zuiniger op mijn lichaam met die kleine meid erin.
Niet dat ik weet... Nu heb ik er toch nog geen last van Vanaf ie wat slecht begint te zitten haal ik hem uit
@ Babystew, proficiat met je huwelijksaanzoek @ Kleintje voelen, ik voel hem soms overal Maar meestal rond mijn navel, en soms wel best heel scherp! Hier wel veel harde buiken, ik weet niet hoeveel je een harde buik op een dag mag hebben? Ik heb er zo ongeveer een stuk of 20, op een dag, ik tel ze natuurlijk niet Voornamelijk als ik gezeten heb en me recht stel, dan is hij daar meteen! Ik heb ook van zaterdagavond tot zondagavond non stop buikpijn gehad, niet echt in mijn buik, maar er zo aan.. Moeilijk uit te leggen Ik kon me niet bukken van de pijn, en liggen was ook moeilijk... Herkent iemand dit? Ik wou gisteren naar het ziekenhuis gaan, maar dacht dat het bandenpijn was misschien, dus ik heb het zo gelaten... heb een hele dag niks kunnen doen... Heb mij enkel een douche genomen en dat is alles... Is dat normaal? Voor de rest voel ik de kleine wel veel, dus met hem is alles nog goed, maar maak me toch wel een beetje ongerust, had echt zo buikpijn onderin mijn buik, kon er bijna niet aankomen, langs de zijkanten van mijn buik, en mijn onderrug!
Nieuwwolkje; Vervelend zeg die buikpijn, als ik jou was zou ik voor de zekerheid bellen met de verloskundige. Beter een keer te vaak dan te weinig daar zijn ze voor, en als jij je er zorgen om maakt is het ook niet goed voor je. Succes!
@Sjees Mooie buik meis!! @Mikmak ja dat is dan ook wel weer gevaarlijk,hier een kleine man die nergens gevaar inziet ,maar goed mama let heel erg goed op O jeetje dus 2 weken zie je je hub helemaal niet ? @Goofie bedankt voor je PB klinkt wel leuk allemaal,ben benieuwd of ik nog iets hoor Ik voel de kleine heel veel onderin en rechts @Mamabibi Wat een leuke babykamer,ziet er echt leuk uit!
@Sjees Klinkt heel leuk,maar hilversum is me net iets te ver ,jammer O wat lief idd van je dochtertje,wel goed dat ze het geprobeerd heeft,komt dus vanzelf wel! @Blackbird Ik heb pas een witte broek bij wehkamp gekocht voor 5 euro @Mikmak O heerlijk he als je je kleintje zo lief ligt te slapen,wij kunnen pas sinds kort bij hem kijken als hij slaapt,heerlijk!! @Babystew Tuurlijk mag je dan blijven kletsen is wel logisch dat je het s avonds zat bent,maar doe maar wel rustig aan meis! Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek,wanneer gaan jullie trouwen dan ? @Wub Dank je ,met mij gaat het wel goed Nu ik minder werk merk ik wel verschil en is het allemaal goed te doen Moet niet teveel doen want dan heb ik zo weer harde buiken dus let er nu wel beter op! Nee mijn kamertje staat er nog niet,ik wil nog een aantal dingen veranderen,maar zal zeker een foto plaatsen als het klaar is Jij gaat dus 4 weken voor de tijd er tussen uit ? Werk ze vandaag meis! @Lin Nou de ene dag gaat het beter dan de andere dag met eten en misselijkheid lijkt weer terug te komen,merk het aan het tandenpoetsen wel weer,bah idd Hoe voel je je verder vandaag ? @Blondje Heel goed dat je thuis bent gebleven,doe maar lekker rustig aan vandaag ! Beterschap! @Nieuwwolkje Klinkt toch niet helemaal goed en zou gewoon de VK bellen en het navragen
Hier een goede nacht gehad! Kleine man heeft geslapen van 20.30 tot 8.15! we hebben hem niet 1 x gehoord,we merken dus echt al wel verschil nu hij (bijna) geen melkprodcuten meer krijgt We hopen dan ook maar dat het zo doorzet Heb sinds gisteren steeds zo n last van zuur,bah bah
Lyn en sjees, heeeel herkenbaar, eet echt weinig en ben vreselijk misselijk. Ook weer de ongi krampen net als met het eerste trimester alleen nu ook maagzuur.....ik zoek nog steeds mijn roze wolk zucht
wub, hahaha ja heerlijk hoor jep hub 2 weken op oef, nee hi hoeft later in het jaar niet meer, maar hij gaat per 1 november naar een andere kazerne dus wie weet och bij linette was hij ook nog wel eens een week gewoon op de kazerne.. had wel alle telefoonnummers om hem evt ook midden in de nacht te kunnen bereiken als zijn mobiel geen bereik heeft... @sjees, hahaha heerlijk he die ukkies en dan toch stiekum weer in het andere bedje klauteren haha @babystew, gefeliciteerd met het aanzoek @blondje ja gelukkig wel.. heb eht geen zin meer bleh... Beterschap meis.. niet leuk @nieuwwolkje, oh oke.. als je geen last hebt idd laten zitten En bel anders even je vk wat er mogelijk aan de hand kan zijn... als ze je het wil vertellen @aapje, jep 2 weken niet.. lekker rustig haha. Heb je wel eens.. riscico van een relatie met een militair hebben zullen we maar zeggen Vanacht een onrustige nacht gehad, uk was onrustig, tussen 8 en 12.. uiteindelijk maar bij mij geslapen en toen heerlijk door geslapen. Moest vanmorgen echt onwijs naar de wc.. dus zei tegen linette, mama effe plassen.. neeeeeeee dat mocht niet.. haha, ja mama dan in bed plassen, knikte ze nog ja ook... leek mij toch maar niet zo een goed plan
Sjees, ik heb paracetamol genomen idd Zelfs dat vind ik niet fijn om te nemen maar t kon niet anders... Nieuwwolkje, mooie buik hoor! Geen last van je piercing nog? Of heb je een zwangerschapspiercing? Ik heb mn piercing nu 2 jaar uit en het gaat je wordt nu behoorlijk opgerekt... Goofy, ik voel eigenlijk overal wel schopjes, ligt eraan of ik zit of lig... Maar meestal rond mn navel.. en ruggetje ligt rechts, hoofdje naar beneden.. Mamabibi, super mooi kamertje zeg!! leuke klampboe ook een muurtekening!! Zelf geschilderd?? Babystew, gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk!!!! Vanavond weer naar de vk, bloedprikken als het goed is. Ben benieuwt welke bloedgroep de baby heeft... Fijne dag meiden!!!
Ik had gisteren ook van die krampen flora zal er allemaal dan wel bij horen. Weet het niet meer van onze dochter. Zodra het kindje op je buik ligt ben je echt alles vergeten. Zijn jullie ook zo emo allemaal? de buikpijn is momenteel weer te dragen, en gelukkig voel ik beeb nu ook weer duidelijker. De dagen dat ik echt heel veel pijn heb is het net of beeb zich ook inhoud met bewegen.