December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wat goed, bedankr voor je berichtjes Sammie.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoera kim, want fijn... maar goed.. wordt dus de rest van de zw erg rustig aan doen

3. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim wat fijn dat je weer naar huis mag! nu heel rustig aan doen tot de 40 wk;)

Ik zag een aantal mooie kamertjes voorbij komen! super leuk, ik kan zelf nog geen baby kamer inrichten:( 1 nov krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis..

Sjees & nieuw wolkje, mooie buikjes hoor!:D zal er binnenkort ook wer even 1 plaatsen..

ehmm.. de rest ben ik een beetje vergeten sorry! beetje moe vandaag haha.

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    idd lekker rustig,haha
    En nee in bed plassen is niet echt een fijn idee he ;)

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sammie
    Bedankt voor het doorgeven!
    Kim ,heerlijk dat je weer naar huis mag nu rustig aan doen meis
    dikke knuffel voor jou!

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Laraxx, het is geen zwangerschapspiercing, maar heb er wel al een plastieken ingestoken, ik ga zien hoelang ik die kan inhouden :)

@ Kim, en nu rustig aandoen hoor, de beeb moet nog even blijven zitten!

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @ Misselijkheid: Ook hier sinds afgelopen week het idee dat het weer terug komt, de vermoeidheid ook net als in het begin..
    Merk echt dat het 3e trimester aangebroken is.

@Nieuwwolkje: Hier ook vaak last van buikkramp, ik had het aan de vk gevraagd.
    Ze zij dat het waarschijnlijk mijn darmen zijn, omdat de baby steeds minder ruimte krijgt om te bewegen en je organen hierdoor ook wat onder druk komen te staan.
    Ook ik kan soms niet lopen omdat het stekend en vervelend is,maar het gaat gelukkig altijd snel weg, even rustig aan doen.

@Kim: Fijn dat je weer naar huis mag, pas goed op jezelf en je kleine meid!

@Navelpiercing: Ik haal hem eruit als het echt niet meer gaat denk ik, heb hem al vanaf mijn 16e en is nu ook wel weer mooi geweest toch.. hihi..
    Mocht ik na de bevalling per ongeluk gewoon een hele mooie buik hebben hahahaha.... dan laat ik hem wel opnieuw prikken.

@Tamm: Spannend de sleutel van een nieuw huis, ga je nu gewoon lekker orienteren zodat je straks de babykamer kan doen toch..

@Lin: Ik ben ook erg emo hoor, soms zit ik gewoon en denk ik ineens ik moet huilen, maar omdat ik het dan nergens op vind slaan druk ik het weg haha..
    Lang leven de hormonen!!
    Ik denk dat ik ook erg emo ben als ik bevallen ben hoor pfff..

@Laraxx: Succes bij de vk, is dit bloedprikken om te kijken of je een extra prik moet???

@Mikmak: Vind je dat lekker als je mannetje op oefening is??
    Mijn vriend is altijd thuis maar moet eind september een week naar duitsland en ik zie er zo tegenop.
    Als ik eraan denk kan ik wel janken!
    Ik heb trouwens echt geen zin meer om te werken, die 7weken worden zwaar en lang!!!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfff net kleine naar oma gebracht en dacht even een klein boodschapje te doen,maar resulteerde in een hardebuiken sessie,pijn in mijn nier,en onderbuik,en me nu hondsberoerd voelen,ik ga dus weer terug mijn bed in,was een beetje te vroeg aan t juichen denk ik....

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha goofie, ik vind die 7 weken ook nog lang om te werken... dus na dee week nog 6:D zullen we maar vast zeggen...

nou ja lekker als hij weg is... het is een gewente geworden, hij slaapt altijd een paar nachten binnen... je hoeft alleen maar met je kind rekening te houden.... en die past zich wel aan aan mijn ritme ;). ben ook weer blij als hij thuis is hoor.. is jou man ook militair?

@3de trimester ja de vermoeidheid komt weer terug maar dat heeft ook te maken met het slechte slapen haha

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja we blijven gewoon zeggen, na deze week nog 6!!

Nee mijn vent is geen militair gelukkig, heb ooit eens iets met een marinier gehad pffff...kan ik niet tegen hoor.
    Mijn mannetje moet een week op cursus in duitsland.
    Het hoofdbedrijf zit daar, ik wilde eerst mee, maarja zit ik daar ook de hele dag alleen dus blijf maar thuis.
    Maar ik ben ook wel een muts hoor, dan ga ik dneken, jeetje misschien vind ie daar wel een andere vrouw die nog mooi slank is enz pfff... dat heb ik ook ineens sinds ik zwanger ben, dat ik daar bang voor ben om gek van te worden!

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sjees,
    WEl rustig aan blijven doen hoor meis! niet te snel weer van alles willen!

@mikmak,
    Dat bakerpraatje geloof ik nu heilig in!! want bij mijn zoontje voelde ik me mooi vond ik alles leuk en aardig en was ik in totaal maar 8kg aangekomen en nu voel ik me superlelijk.........een half nijlpaard;) al 10kg aangekomen!
    Dat lijkt me nou zo leuk aan ene meisje................die kleertjes!!!heb er nu al zin in!!

@aapje,
    Wat goed van je kleine man!! zou het dan toch kma zijn???

@blondje,
    haha kan ook leuk zijn feesten op limo:D BAlen dat je je zo ziek voelt. Beterschap!!

@babystew,
    Wat leuk een aanzoek!!! en een nieuwe job!! Tuurlijk mag je strax weer lekker mee beppen als je verlof hebt!!

@misselijk,
    HIer vooral last van als ik savonds in bed ga liggen............schijnt geloof ik te maken te hebben dat je dikke buik je aderen dichtdrukt ofzo??

@warm,
    Iemand had het zo warm??................nou ik heb het al weten loeiheet!! loop hele dagen met een zweetsnor onder mijn neus. Zo genant! en zo irritant!! hoop dat dit kwaaltje zo snel mogelijk verdwijnt!!

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sjees
    Lekker rustig aan doen meis *knuff*

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, och jeetje..... meis moet je je helemaal niet druk om maken.. daar kijkt je vriend geeneens naar... let maar op ;)
    en als iemand buiten de deur wil klussen zijn er 100.000 exusesen die men kan gebruiken... dat is wel het laatste waar ik me mee bezig houdt hoor..

@gemini, ik geloof dat bakerpraatje ook wel een beetje, ben tot nu toe 10kg minder aangekomen dan bij linette... en dan zij mn omgeving, jeetje jij bent mooi zwanger, nou vond er niets charmant aan.. nog niet, maar ben er wel beter aan toe dan toen haha

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hahaha nee charmant vind ik het nu ook niet! nou ja............hopelijk raak ik alle kilootjes weer kwijt nadien!

Ben druk bezig geboortekaartje uitzoeken............wat is dat toch weer moeilijk!!

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje; Dank je. Fijn dat je zo;n goede nacht hebt gehad en de kleine man ook. Heb je rennies voor het zuur? Dit mag gewoon.

Mikmak; Da's niet gezellig 2 weken alleen zitten, en alleen zorgen voor de kleine meid.

Laraxx; Succes bij de vk vanavond. Moet je evt. een spuit als de kleine een bepaalde bloedgroep heeft?

Sammie/Kim; Heel fijn, doe het rustig en aan Sammie verwen je zus maar goed.

Goofie; Ik heb ook getwijfeld om de piercing helemaal weg te halen, heb 'm ook al 10 jaar (vanaf mijn 18e) maar aan de andere kant ben ik het zo gewend.

Sjees; doe je het rustig aan meid!

Germini; Nee ik heb het nog steeds snel koud, zoals altijd, terwijl ze vaak zeggen dat je het warmer krijgt als je zwanger bent. Wel vervelend voor je! Ik heb geen vergelijking voor het bakerpraatje (1e kindje) maar zit ook al op 7,5 kilo, alleen nog geen grote buik ben tot nu toe wel tevreden naar omstandigheden;).

Heb vanmiddag lekker even op bed gelegen, en dat doet echt goed als je ziek bent. Eigenlijk altijd wel voor ons zwangeren met die mindere nachten, maar ja kan niet altijd he met het werk.;)

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @babystew, gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!! Hoe heeft hij je gevraagd??

@kim, fijn dat je weer naar huis mag. Laat je maar lekker verwennen door je hub!

@germini, ik heb het ook al weken zooo warm. Vooral op mn werk, dan wil ik het raam open zetten en dan zit iedereen te zeuren dat t te koud is. Hoe ga jij je kaartjes bestellen, via internet of bij de drukker?

@verlof, nog 5 weekies!! Ben echt al aant aftellen..kan niet wachten! Iedere ochtend lekker blijven liggen, zeker als het straks zo lang donker blijft s ochtends.

@mikmak, balen dat je vent weer weg moet. De mijne blijft nu waarschijnlijk tot de bevalling thuis. Hooguit dat ie 1 nachtje weg moet. Naar welke kazerne gaat je man hierna? Moet hij ook om de 2 jaar van functie verwisselen?

Vannacht weer zo'n onrustige nacht gehad, komt omdat ik zo licht slaap nu..en tig keer naar de wc om te plassen..

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, ben net een kacheltje.... hub kan er geeneens lang tegenaan liggen want die doet zich pijn... verder idd weinig last van de kou.. haha
    tuurlijk gaan de kilootjes er wel weer vanaf.. komt goed!!

vin geboorte kaartje ook moeilijk, er zijn zoveel leuke....

@blondje, ach ben het wel gewend hoor.. vind het niet echt een drama.. geen ruzie over de afstandbediening haha

@mamsie, hij gaat van de peel naar oirschot per 1 november...
    en die van jou?

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mikmak,die zit nu in Oirschot maar moet in februari een andere functie hebben dus hij is op zoek naar een andere functie en gaat dan waarsch ook naar een andere kazerne. Hoop wel dat ie een beetje dicht bij huis is..haat het als hij doordeweeks ook weg is!
    Kga nu ff tussen de buien door boodschappies halen..wat een weer!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamsie, dikke kans dat jouw hub die van mij dan nog tegenkomt daar.... hij is sgt1 bij de Lo/Sport.... het kan sowiezo wel zijn dat ze elkaar kennen... hij kent een hoop mensen op Oirschot.
    hoop voor jouw hub dat het dan de Peel wordt... weert gaat dicht, gilze rijen is Luchtmacht en dan heb je nog bij breda de groene baretten... de rest is al weer ver weg.. ermelo of amersfoort zijn dan de dichtstbijzijnde....

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lin ik heb het vaak wel wamer als normaal

@babystew gefeliciteerd met je huwlijks aanzoek

@blondje hopelijk knap je snel weer op

@nieuwwolkje das niet lekker .hoe gaat het nu?

@aapje lekker dat de kleine man zo goed heeft geslapen.en last van zuur das niet echt lekker

@mikmak hihih wat een dondersteen

@kim mooi dat je weer naar huis mag hopelijk blijft je kleintje nog ff zitten

hallo allemaal

nou wat hebben we gelachen gister bij najib amhali me buik deed er soms gewoon pijn van .zijn show was echt super gaaf.hij had nu ook een band op het poduim en zong af en toe en dan was het geluid best hard en daar was de kleine meid niet echt blij denk ik dan voelde ik haar gelijk bewegen hihihi we waren rond half 12 thuis maar kon niet gelijk in slaap komen en dat voel ik nog steeds.vanmiddag toen ik thuis kwam van me werk ben ik na het eten op bed gaan liggen was kapot .het op bed liggen smiddags doe ik elke dag nu maar val nooit in slaap nu wel om 10 voor 2 hoorde ik 1 van de katten voor de slaapkamer deur gillen die vondt het tijd dat ik er uit kwam heb het maar gedaan anders houd ze niet op want ze was al 10 min bezig of zo aan de ene kant was het goed van dr maar aan de andere kant had ik best willen blijven liggen maarja dan zal je zien dan slaap ik vanacht niet .dus was ook maar niet boos op dr geworden

voor de rest voel ik me goed buikje groeit goed en ik ben nog niet onwijs veel aangekomen had het ongeveer 2 weken geleden uit gerekent en toen zat ik op 3,3 kilo .de kleine meid voel ik steeds vaker op een dag ik kan daar zo van genieten.

een vriend was gister ook mee naar najib en die zei op een gegeven moment tegen me zwanger zijn staat je goed vond thet wel heel leuk om te horen

Deel Deze Pagina