December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

meiden even teken vanleven,hoop dat alles goed is hier met iedereen,en voor ieder die het nodig heeft een dikke knuffel!

Hier nog niet echt super, eigenlijk weer minder,de kuur lijkt toch neit zijn werk te doen dus morgen weer overleg met HA,dan is uitslag vd kweek er ook,heb last van mijn nieren en onderbuik en zit nog steeds meer op de wc dan ernaast zeg maar,dus das geen echte verbetering,wel zijn de voorweeen gestopt dus dat is in ieder geval iets!
    Dochter slaapt nog steeds op nieuwe kamer maar wel in eigen ledikantje,haar oude kamer is een puinzooi,want ik was begonnen met opruimen maar dan wordt de zooi eerst uiteraard erger en toen werd ik zo beroerd dus alles zo laten liggen en niets meer gedaan,hoop me volgende week toch weer beter te voelen en aan de slag te kunne want mijn handen jeuken om er een gezellig babykamertje van te maken!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

oehhhh zie net dat ik 29 weken ben:p

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sjees knuff voor jou!! Laat ze het maar goed onderzoeken!!!!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

@ mikmak herkenbaar wat betreft de speen. Hier moest dochter lief met haar 2,5 jaar oud ook ASAP van de speen. Wij hadden 3 spenen en iedere keer heeft ze 1 weg gelegd op het kastje zodat de spenenfee hem kon komen halen , de volgende morgen lag er een euro. En zo ook de laatste we hadden haar naar bed gebracht en 1 van ons had snel 2 euro neergelegd . Na 10 minuten wilde ze haar speen alsnog . Wij met haar naar benenden en daar lag geld in plaats van een speen. Nog 10 minuutjes door gemoppert en daarna nooit weer.
    Wij hadden al wel haar aangeleerd dat de speen alleen in bed mocht ( vanaf een jaar ) en als we bij haar gingen kijken en ze sliep haalden wij de speen er gewoon uit.
    Succes ermee.

@ Tandvlees hier ook veel bloedend tandvlees door het zwanger zijn.

@ sjees pas goed op jezelf.

Wat een )(*nacht heb ik gehad,
    ik heb steeds weer veel pijn in mijn buik , en wil ergens wel bellen naar het ziekenhuis maar een opname wat dan het gevolg is zie ik niet zitten. Dus vandaag maar weer hulptroepen inschakelen en zelf plat. Ik was om 03:00 uur vannacht nog wakker en om 06:10 uur al weer...........................

5. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Hallo allemaal, fijn om te lezen dat Kim weer thuis is! Hopelijk gaat het vanaf nu beter met haar en zeker ook met de rest met jullie klachten! Een zwangerschap is zeker niet makkelijk blijkt maar weer.

Ik zelf zit een beetje in een dip, ik heb het zo druk met werk en alles, maar mijn hoofd loopt om van alles wat ik nog moet regelen. Wij hebben dus nog helemaal niks en ik blijf dan malen over alles wat nog moet. Elke keer als ik denk dat er even een rust moment aankomt, valt dat weer in het water en kan ik toch weer geen nee zeggen. Hopelijk wordt het rond Oktober wat rustiger, zeker ook wat werk betreft, want dan ga ik een paper schrijven en hoef ik even geen experimenten meer te doen, alleen lezen&schrijven. Mijn verlof gaat pas over 12 weken in, dus ik moet nog even doorzetten. Gek idee, tegen die tijd zijn sommigen van jullie al bevallen! :)

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen!

Heb niet zo denderend geslapen lag steeds op de klok te kijken,vind dat zo gek,overdag ben ik niet vooruit te branden en wil ik t liefst gaan slapen en dan lig ik sávonds in bed en da kan ik de slaap niet vatten en lig de halve nacht te woelen,maar volgens mij is dat voor velen hier erg herkenbaar!

Ik heb het plan opgevat om vandaag maar een beetje overal doorheen te bijten en gewoon dingen te gaan doen want thuis zitten op mijn gat schiet ik ook niets mee op en wordt ik megasjaggie van,dus ga echt de babykamer verder opruimen en strijken en zometeen even naar de winkel.
    Nu eerst nog even theetje drinken ....

jonijoni,jemig jij klinkt wel heel erg druk,is het paper voor een opleiding of is het werk gerelateerd?succes in ieder geval.

lin,hoezo moet je een zkh opname voor buikpijn? Waar heb je dan precies last van,want als het alleen harde buiken zijn maar de bmm is neit ingekort enz dan is er toch geen reden voor een opname?(gewoon even nieuwschierig hoor)
    Doe maar rustig aan,en laat anderen maar even je taken ovenemen!

speen@ hier heeft dochter ook nog een speen,maar we proberen het alleen s'nachts te doen als ze gaat slapen,wij kunnen hem echter nog neit weghalen,want ze wordt nog zo een paar keer wakker en als haar tut dan weg is dan is het grote paniek,overdag krijgt ze hem alleen als ze echt neit meer te genieten is,bv in de stad als ze moe is en de boel bij elkaar gaat jengelen,maar t liefst neit,ze moet de tut s'ochtends ook in bed achterlaten en even ernaar zwaaien.

flora dank je!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames,

Sjees, het schiet niet op hè met jou?! Beterschap meid!

Maagzuur; ik word er helemaal GEK van. Al kijk ik maar naar eten of drinken komt het al omhoog. Dat had ik bij Fenna ook, en ik weet dat na de bevalling gelijk weg is. Dus ik hou moed ;)

Gisteren heb ik weer gewerkt. Vandaag een taartje maken. Morgen ben ik jarig en word ik 30 :$ .
    Dus morgen de taart op mijn werk trakteren. Ik ben wel vrij maar dan ga ik gezellig even langs.

Mijn poncho is trouwens af :)

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dit is hem!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    joni, balen dat je niet lekker in je vel zit. Nee is een lastig woord, maar probeer hem toch vaker te gebruiken ;) Ik hoop dat je straks wat meer rust hebt.
    Dikke knuffel!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lin/sjees, vind het wel een gedoe, heb een hele stapel met spenen... heb er een stuk of 6 gelijk weggelegd.. zijn allemaal van speen kwijt en terugvinden haha... heb er nog 1 in mn tas.. en gisteren had ze er nog maar 1... heb gezegd dat de speen op vakantie ging.. en dat we niet weten wanneer ze terugkomt... gisteren overdag was dat oke..snachts in bed nog niet.. ze is ook een onrustige slaper en wordt nog steeds snachts wakker en als titi er dan niet is is het paniek.. had m vanochtend weggelegd.. ze heeft gewoon een keukentrapje gepakt en gevonden.... :D. gaat dus nog wel een dingetje worden.. die strijd ga ik dit weekend wel aan.. denk dat ik het spenen feeen verhaal van je ga lenen:D in ruil voor een speen een dootje (cadeautje) ofzo....

@sjees, gotsamme zeg dat het niet beter wordt... pffffff laat ze je maar lekker onderzoeken en zorgen dat je de laatste weken nog een beetje relaxed kan genieten van de zw.... en gefelicieteerd met je mijlpaal

@sniffy, leuk joh...

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ babystew, hier gaat het al een klein beetje beter, maar ik moet straks naar de dokter op controle, dus dan weet ik meer.

Hoe zou het met Kim zijn nu? Hopelijk gaat alles goed.

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, leuk hè zo'n spenendrama. Succes ermee!

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboo; Fijn dat jullie in je huisje zitten en er zo blij mee zijn. Schrik wel van de rest van je verhaal, doe het wel rustig aan he. Gelukkig was alles goed met jullie prinsesje. Dat bewegen is wel herkenbaar ja, het gaat echt steeds harder. Gisterenavond ging heel mijn buik heen en weer en vanmorgen ook.

Brusje; Ik herinner met je verhaal weer, sorry zijn zoveel dames hier dat ik het soms even niet meer precies weet. En wat is de uitslag of heb je die nog niet? Heftig van je zus zeg!

Tamm; Dat is leuk, de hele uitzet zo'n beetje binnen dus! Wat voor kamertje en wagen hebben jullie gekocht? En nu maar gaan inrichten.:)

Goofie; Voel je niet schuldig, snap je wel hoor, maar wat de andere zeggen ze zijn er gewoon voor verzekerd en niemand heeft er iets aan als jij niet goed voor jezelf en de kleine zorgt.

Babystew; Een groeiecho, is dat omdat ze verwachten dat de kleine te groot is?? Is ook mooi allemaal dezelfde naam als gezin, en dan over een paar jaar een knalfeest met jullie prinsesje als bruidsmeisje.

Germini; Leuk dat jullie bezig zijn met geboortekaartje. Moeten wij nog doen.

Sjees; Dikke knuffel voor jou meid! Balen dat je kuur niet aanslaat. 29 weken alweer, de eerste meiden hier zitten al bijna op 30 weken!

Lin; Wat rot zeg hoe jij he voelt, maar ik zou er toch ook niet te lang mee door blijven lopen, als zou een ziekenhuisopname niet leuk zijn, als het nodig is...

Sniffy; Morgen jarig, succes met het bakken! Je poncho ziet er lekker warm uit, knap dat je dat zelf kan!

Mikmak; Succes met de spenenstrijd.;)

Hier; Mijn griepje/ verkoudheid is hardnekkig, kan natuurlijk ook niet meer doen dan rusten, geen medicijnen of neusspray daardoor duurt het misschien langer voordat ik er vanaf ben. Heb iig nog weinig fut en mijn hoofd zit vol. Met de kleine meid gaat alles goed zo te voelen, druktemakertje!:)

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @goofie: wat een mooie buik!! echt zo'n rondje van de voorkant!:D was jij het nou die zat te klagen over dat je niet meer mooi was??;) kijken ze maar naar de voorkant! :p

@sniffie: alvast gefeliciteerd voor morgen! succes met bakken!

@ spenendrama: mm dat zal vanzelf nog wel komen de komende jaren denk ik;) wel een goeie tip met die spenenfee;)

@drukte/ziekzijn/enz.: meiden doe lekker rustig aan! nu heb je een goed excuus! je bent zwanger! :D

Hier een rustig dagje aan het vieren.. en me aan het opvreten over vanavond.. dan moet ik naar de tandarts.. eieieieiwww.. nu maar extra rustig aan doen:p

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij.
    Hier gaat het inmiddels al wat beter,nog wel krampen gehad maar niet zo erg als zondag!Zodra ik ze weer zou krijgen moest ik gelijk bellen.Heb 3 x een CTG gehad en die waren allemaal goed.Alles is nagekeken of ik geen ontsluiting had en of ik geen vruchtwater verloor.Dit had ik allemaal gelukkig niet.Ik moest nu rustig aan blijven doen,dit deed ik voorheen ook al maar het moet nog rustiger dan eerst.

Liefs van mij!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sniffy... en bedankt ;)

@blondje tja loopt uiteindelijk wel los.. maar ze kijkt er zo verdrietig bij

@blackbird.. of niet, misschien dat jullie ukkie geen speen wilt.. of dat het geen drama is voor uk om zonder te moeten..
    succes bij de tandarts, ik moet volgende week dinsdag ook terug omdat het een drama in mijn mond is....

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Kim gelukkig dat het beter gaat

Hier ook veel maagzuur; sinds gisteren rennies en dat slot wonderlijk!

Slapen is ook een ramp, veel restless legs en rugpijn dus elke morgen het gevoel alsof de trein over me
    Heen gegaan is 

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @Kim, gelukkig dat je gewoon weer thuis ben, maar balen dat die krampen aan blijven houden. Rustig aan doen hoor meid!!

@Florabella, tis wat he zwanger zijn. We krijgen het niet voor niks! Voel me een beetje zoals jij ook schrijf. Rusteloze benen in bed, zere buik, last van maagzuur.. ga vandaag ook op zoek naar Rennies. Die kan je gewoon bij de drogist halen toch?

@blackbird, succes bij de tandarts!
    @blondje, balen dat je nog steeds niet in orde bent. Maar je mag wel 4xdgs 1 paracetamol volgens mij. Lekker voor het slapen gaan. Beterschap!

@nieuwwolkje, hoe was je controle? Weer goedgekeurd?

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Vanmorgen toch gebeld naar het ziekenhuis.
    Daar aan het CTG gelegen, bloeddruk gemeten, echo gehad, baarmoederhals opgemeten, urine na gekeken en bloed geprikt. Beeb doet het perfect, na aandringen mocht ik weer naar huis . Pijnstilling zwaarder dan paracetamol willen ze liever niet meer geven in verband met schadelijk voor beeb.
    Placenta ligt erg laag. Gaan ze volgende keer beter na kijken (21-09).
    Pijn in buik ( geen harde buiken maar krampen en een gevoel van een ijzeren pen in mijn buik aan de linkerkant. Met als beeb beweegt ik een soort zenuwpijn heb). Is op vleesbomen na niet het probleem voor mijn klachten, na de bevalling verdere onderzoeken. Veel controles ziekenhuis en mijn tijd uit zingen.
    Einde ego bericht.

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @blackbird: Dankje! Ik was inderdaad de zeilers. Vind jij mij niet groot dan?

Ik heb straks een gesprek met mijn team leidster wat betreft mijn pijn in bekken.
    Ze had van alles uitgezocht en wilt de opties bespreken.
    Lig nu al in de stress. Pff...

Deel Deze Pagina