December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje, ja ben het met babyboo eens, het zijn de banden, en die geven van die vervelende schokken soms bij een snelle beweging, beebje groeit hard, dus de baarmoeder ook, en dus worden we opgerekt haha...

Komt vanzelf dat je je beeb kan voelen meis

@babyboo, ja das echt wel grappig nooit bij stil gestaan tot een paar weken terug dat ik beeb eerder zou voelen deze keer... dit zijn ook duidelijk tikjes en echt mijn darmen niet meer.... dus ben blij, weet nu beter waar ik angelsound moet zetten evt voor het hartje, de vk had m gelijk toen ze me baarmoeder voelde haha

@flora, fijn dat de longen schoon zijn, en als het op de lever maar aan 1 kant zit halen ze de halve lever weg.. die groeit wel weer aan... en dan maar hopen dat het daarna afgelopen is........ ken het verspreidings ritueel van deze kanker helaas te goed:(

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx mikmak, in ieder geval lijkt het er nu op dat hij in ieder geval opa wordt!! We nemen het stap voor stal en proberen van alles te genieten. Zekerheid hebben we nooit meer, helaas.

3. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    #443 bellamanuela, 17 jun 2011
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
    @ sjakie: fijn dat je ook een goede uitslag hebt van de combinatietest:D

laatste dagje werken en dan weekend gelukkig:)

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Joehoe Weekend !
    Zo meteen heerlijk zwemmen met onze dochter.

Wat een goed bericht Flora ! Nu duimen dat alles verder ook goed afloopt.

Sjees feli met je goede uitslag.

Volgens mij is iedereen nu door de eerste trimester heen toch???

Wat een genot niet meer op de kan plassen !!!!!!

5. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    vandaag 16 weekjes... lijkt wel of tijd steeds sneller gaat nu, in het begin kropen de dagen voorbij;)

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Goedemorgen dames! Ik kom vanmiddag weer eens langs dwarrelen.. Nu eerst werken tot half 3. Daarna nog even een vaderdagcadeautje halen! Tot vanmiddag:)

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Hier ook werken, vaderdag cadeautjes halen en daarna verjaardag.
    Druk weekend voor de boeg, maar wel leuk.
    Laterssss meiden!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden

Ik heb ook het gevoel dat het nu sneller gaat!!
    En idd heeeerlijk gewoon plassen!

Probeer al drie dagen de ha te bereiken voor mijn urine onderzoek. Zijn telefonisch echt slecht te bereiken...zucht

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen, hier vandaag de magische grens bereikt van 15 weken.. hoera nog maar 25 weken... over 10 weken is uk levensvatbaar.... en dan is het echt richting het einde..

fijne dag

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Hier gaan de dagen ook rapper .. Ben blij! In het begin kropen ze voorbij!

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    vind ik ook hoor alsof het nu sneller gaat.

Hier nog aan de knutsel voor vaderdag. Gaan we vanmiddag maar doen. Verder hebben we een leuke placemat gemaakt en papa krijgt een cadeautje van de peuterspeelzaal.
    Dochterlief kan niet wachten.

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Dat is dan wel weer een kleine opluchting! Heel veel succes in deze tijd en ga ervoor!

@Bellamanuela
    Ben ik het helemaal mee eens. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend. Sinds die 15 weken voorbij zijn gaat het nu opeens veel sneller lijkt het wel. Moet je nagaan. Nog een maandje en dan zitten we alweer op de helft!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    mij kan de tijd niet snel genoeg gaan... :D

@sjakie, las dat je een goede combi test had.. goed zo.. weer een geruststelling;)

@flora klopt zekerheid heb je nu nooit meer... als men eenmaal uitzaaiingen heeft lijkt het moeilijk tot niet te stoppen en duikt die ziekte elke keer ergens anders op.. ik moest gisteren gelij kaan mijn vader denken die ging van darmen naar lever, ander kant lever, maag, buikwand longen.. das gewoon ziekte proces.... maar we duimen heel hard hier... kl*tezooi

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Blijft moeilijk mikmak of niet?! Knuffel voor jou!

Ze zijn nu super vroeg erbij, dus we hebben in ieder geval meer tijd samen gekregen!

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Voila juist eens weesten fitnessen :)
    Vind een beetje beweging wel belangrijk tijdens de zwangerschap.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, ja dat blijft moeilijk, ze waren er bij hem ook super vroeg bij, maar op een of andere manier knapte hij nooit echt helemaal op, maar goed het is nog redelijk vers allemaal, in oktober pas een jaar... en idd je hebt meer tijd gekregen en daar moet je gruwelijk misbruik van maken :D

@nieuw wolkje, sportief... hier echt geen zin om te sporten vind mn dagelijkse dingen al een sport haha

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @NieuwWolkje
    Goed bezig! Beweging is zeker heel belangrijk!

Wie gaan er trouwens allemaal aan een zwangerschapscursus meedoen? Het leek me erg leuk maar toch weer geld. Nou ben ik er achter dat het voor mij vergoed wordt mooi :D! Dus dan ga ik het zeker doen. Verloskundige zei dat het wel een aanrader was, maar het lijkt me vooral ook erg leuk!

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: idd, zei ik ook tegen me vriend en zei hij zelf ook dat de tijd nu voorbij vliegt.
    dinsdag weten we al wat we krijgen als kleine goed ligt en dan vliege we na de 20 weken haha:p

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Weet nog niet of ik iets van een cursus ga volgen. Bij onze dochter heb ik yoga gedaan . Maar nu heb ik niet zo de behoefte. Wil alleen na de vakantie wel gaan zwangerschapszwemmen.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, hier denk ik van niet, heb die al eens gedaan en dat was op zich leuk, maar zie het nu niet echt zitten... misschien bedenk ik me nog wel.. maar nu zou ik zeggen nee.

Deel Deze Pagina