December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ mikmak, morgen een cadeautje kopen en die in haar bedje leggen als ze dan morgenavond naar bed gaat ziet ze het cadeautje ! Dapper meisje hoor zo in slaap vallen zonder speen.

@ mijzelf de buikpijn zit niet op gyneacologisch gebied maar waar wel weten ze niet, dit word na de zwangerschap verder onderzocht ! En daarbij heb ik een of meerdere vleesbomen die pijn geven. De onderzoeken die ze in moeten zetten om uit te vinden hoe en wat zijn te zwaar voor beeb , en beeb gaat voor. heb alleen zondag een dag gehad en weinig pijn, maar leef nu weer toe naar de tijden van paracetamol.

Ben het verder even allemaal kwijt, dochterlief slaapt bij opa en oma en alle hulptroepen zijn ingezet voor de komende tijd. Lees gastouder, opa en oma .

sorry voor ego bericht morgen ben ik weer sociaal .

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    wel vervelend lin! sterkte!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lin, hahaha als ik jou toch niet had... dan had ik geen elfen verhaaltje en geen goed idee voor het cadeautje :D bedankt!

maar meis, je hoeft niet altijd sociaal te doen..... tis ook effe niet niks... en dus gewoon je tijd uitzitten, na de zw kunnen ze dan gaan bekijken wat er allemaal loos is... knuf voor jou

@germini, haha ja echt wel.. zo lief als dat ze je maken, zo boos ook hahaha en er tussenin lijkt soms weinig te zitten.....
    ja ben ook super trots op mijn meisje, zelfs al zou ze vannacht wakker worden en roepen om de titi.... dan vind ik het nog moedig om zomaar zonder speen te gaan slapen... want ze is addicted to speen haha..

ja en dat niet werken dat vind ik ook lekker, hoef je alleen maar vrouw en mama te zijn.... kijk er echt naar uit. fijn dat je yoga wel goed is bevallen!!

na mijn verlof weet ik in ieder geval al dat ik wordt uitgekocht omdat het bedrijf gaat verhuizen naar zeist.... tja maastricht zeist is niet echt een optie..... en aangezien ik een vast contract hebt moeten ze wat met je gaan aanvangen... dus wordt ik uitgekocht... en moet dus weer gaan zoeken helaas

nou ik ga naar bed toe, ben het wel zat
    slaap lekker voor iedereen

4. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Sjees: vervelend dat het nog steeds beter gaat, kan me voorstellen dat je gek wordt van het alleen maar stil zitten. Fijn dat de AB toch lijkt aan te slaan, dat werd wel eens tijd. Leuk ook om te horen dat je zus misschien naar NL komt, ook al is de reden een stuk minder leuk, klinkt heftig die infecties! Werkt/woont ze in het buitenland? Het klinkt als een reislustig persoon :)

De paper is voor werk. Ik ben OIO (onderzoeker in opleiding) en hoop over een paar jaar te promoveren :)

Sniffy: gefeliciteerd met je verjaardag! :) Mooie poncho hoor, ik vind het altijd gaaf als mensen dat soort dingen kunnen maken! En sterkte met het zuur, gelukkig heb ik er (nog?) geen last van, maar zo te horen aan de anderen hier is dat waarschijnlijk een kwestie van tijd....

Lin: Vervelend dat ze er niets tegen kunnen doen, kan me voorstellen dat je niet op een ziekenhuisopname zit te wachten en dat het met al die pijn nog aardig lang duurt tot na de bevalling :( Wel heel fijn om te horen dat alles met de kleine goed gaat!! Als ik soms al die verhalen van klachten lees moet ik me geloof ik echt gelukkig prijzen...! Onwijs veel sterkte voor de komende tijd, hopelijk komt er snel toch wat verlichting!
    Maak je ook vooral niet druk om de ego berichten, alleen je hart luchten is ook goed! Ik reageer ook veel minder dan ik zou willen en ik heb niet eens al die klachten die de meesten hier hebben! Lekker even aan jezelf en de beeb denken!!

Blondje: beterschap!

Blackbird: hoe was het bij de tandarts?

Kim: fijn om van je te horen! Dat was wel even schrikken, hopelijk komt het niet meer voor en inderdaad goed rusten! Je meisje moet nog maar even wachten voor ze de wereld mag ontdekken :)

Goofie: fijn dat je een goed gevoel aan je gesprek hebt overgehouden, maar zeker op tijd aan de bel trekken he! Ik heb trouwens hetzelfde, de paar zwangerschappen die ik van ' dichtbij' heb meegemaakt (2 collega's waren vorig jaar tegelijk zwanger) leken allemaal heel soepel en makkelijk te verlopen, helaas is dat toch echt niet voor iedereen het geval :(

Laraxx: wat een verhaal! gelukkig is het inderdaad maar een blaasontsteking, kan me goed voorstellen dat je er erg van schrikt! Hopelijk slaat het kuurtje snel aan.

Peanut: leuk berichtje :) Het is inderdaad heel goed om af en toe even stil te staan bij alle leuke dingen en vooral, waar je het voor doet!

aapje: wat schattig dat je kleine man de babykamer uit wilde proberen :) Met dat soort verhalen kijk ik echt uit naar het ouderschap (ook al besef ik dondersgoed dat het allemaal niet altijd even gemakkelijk is ;) hopelijk slaapt hij snel weer beter!)

Flutterby: bedankt voor de tip! Wij moeten nog eh alles :p

Mikmak: wat goed dat Linette zonder speen slaapt nu! Hopelijk houdt ze het vol :)

Ik vind het trouwens echt steeds zo leuk om te zien hoe iedereen hier de babykamers inricht en de buikfoto's enzo! Daar kan ik echt van genieten :) Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!

5. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Bevallingslijst:

27-11-2011 Kim1990 - 20 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 MamaBibi - 27 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    04-12-2011 Flutterby - 24 jaar - 2e kindje - Thuis - BV

05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 Sniffy - 29 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 le0nieTje - 24 jaar - 1ste kindje -
    05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ziekenhuis- bv
    06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV
    06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    07-12-2011 Peanut - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb
    07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV
    08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv
    08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2 kindje - thuis - BV
    09-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    11-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV
    13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis? - BV
    13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV
    14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    14-12-2011 Daisy1985 - .... - 1e kindje - ... - ....
    14-12-2011 Blondje - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Babystew - 21 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV
    1-7-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV
    21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV
    22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ??
    22-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis -Bv
    23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ?
    24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    24-12-2011 Lailiejloe - .... - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV
    25-12-2011 Petera - 36 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV ?
    26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - FV
    27-12-2011 MSI - 29 jaar - 1e kindje - thuis(?) - BV
    29-12-2011 yenolah - 38 jaar - 2e kindje- ziekenhuis - BV
    31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    Afsprakenlijst:

16-09-2011 Peanut - 1e groeiecho
    19-09-2011 Flutterby - 3D echo 2e poging
    20-09-2011 Mikmak - controle vk
    20-09-2011 MamaBibi - controle vk
    21-09-2011 Lin71 - controle + groeiecho
    22-09-2011 Goofie - groeiecho
    23-09-2011 MamaBibi - 1e groeiecho
    26-09-2011 Babyboo92 - controle vk
    26-09-2011 Flutterby - groeiecho
    27-09-2011 Nijnonijntje - controle gyn
    27-09-2011 Jonijoni - controle vk
    03-10-2011 Goofie - controle vk
    03-10-2011 Peanut - controle vk
    05-10-2011 Goofie - 3D echo
    11-10-2011 Mikmak- controle vk
    25-10-2011 Nijnonijntje - controle gyn

BUDDIES LIJST

Nijnonijntje & Babyboo92
    Sniffy & Babystew
    Lin71 & Florabella
    Tamm & Nieuw wolkje
    Wub309 & Sjees
    Aapje2009 & Mikmak
    Coon & Goofie
    Prinsesje88 & Bellamanuela
    Tam27 & Jonijoni
    Kim1990 & Sammie88
    Le0nieTje & Laraxx
    Nicky1983 & Blondje

Het werd echt tijd dat ik mijn datum en kleur eens aanpaste!

6. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Super Kim, je bent weer thuis en met je beeb gaat t goed. Let goed op jezelf !

@gezondheid, inderdaad, het valt nu op hoeveel vrouwen de zwangerschap zwaar ervaren. Nu heb ik gelukkig nog niet veel kwaaltjes, zoals bekkenpijn etc, dus daar ben ik blij om, het kan ook totaal anders zijn.

@yoga, afgelopen maandag 2e les gehad, heeeeerlijk lekker ontspannen, ff n momentje voor jezelf. Echt een aanrader !

@verlof, hier nog tot eind nov werken, errrruuug lang nog ;) onze beeb komt pas eind dec, dan zijn de meeste hier idd al bevallen !

Groetjes

7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier ook nog 12 weken werken voordat ik met verlof mag.... Maar nu was er een uitstpraak dat alle overuren en vakantieuren op 31 december op moeten zijn! das mooi, want heb nog 75 vakantieuren staan en 100 overuren, dus waarschijnlijk ga ik dan toch veel eerder met verlof! hiephoi! En niet omdat ik het werken zo zwaar vind, dat valt wel mee. Het zware valt mij op dit moment omdat het erg onregelmatig is, wat ik in prinicpe fijn vind, maar mijn lijf niet zo. Vandaag ook. Werken van 13 tot 24 uur en dan morgenvroeg met de kleine man er weer tegen 7 uur uit... Verder is er enorm veel stress op het werk op dit moment en daar heb ik heel veel last van...

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Wie ook niet zo heel lekker na gtt, ben nu bezig met de test, maar dat suikerwater voel ik in mijn hele lichaam, voel me echt niet fijn nu.

9. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @mikmak: wanneer is Linette jarig??? Joep wordt namelijk ook 3 in januari, om precies te zijn op 14 januari.
    knap trouwens dat ze zonder speen is gaan slapen. Joep moet er binnenkort ook aan geloven, maar ik vrees het ergste. hij is namelijk nogal gehecht aan z'n speen....en aan z'n eigen mening :))))

@germini: jij dus ook aan de yoga. ik heb er inmiddels al een aantal lessen op zitten en ik vind het echt heerlijk! af en toe wel tikkie zweverig (wanneer er wordt gesproken over "aardse houdingen" en "wieg je baby in je bekken", haak ik af), maar verder vind ik het heerlijk ontspannend!

@lin: sterkte meid! enne..af en toe een wat minder sociaal bericht moet kunnen. je moet tenslotte alle ellende ook gewoon van je af kunnen schrijven, toch??

@zware zwangerschap: wel grappig dat het ons allemaal opvalt dat zoveel dames hun zwangerschap als zwaar ervaren, terwijl ik in mijn omgeving echt niemand ken die daarover heeft lopen "klagen".
    ik denk dat er nog best wel een taboe op rust, je moet tenslotte "blij zijn dat je uberhaupt zwanger bent". daarbij: hier op het forum kunnen we redelijk anoniem onze verhalen kwijt.
    wellicht dat wij daarom gewoon eerlijk erover zijn en dat mensen die je kent wellicht gewoon de schijn ophouden?
    of sla ik nu door???
    uit eigen ervaring kan ik overigens zeggen dat mensen me vrij vreemd aankijken als ik zeggen dat zwanger zijn niet mijn hobby is.....

@brusje: vervelend meid. heb er (gelukkig...) zelf geen ervaring mee, maar kan me heel goed voorstellen dat je je nu verre van fijn voelt! sterkte!

p.s. ik heb me een aantal dagen geleden voorgenomen om wat actiever mee te schrijven. tot nu toe gaat ie goed :D

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Blondje, je mag wel een neusspray gebruiken op basis van zoutoplossing he, dat helpt misschien?

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mikmak; In welke maat ga jij het eerste pakje kopen?

Laraxx; Weer blaas ontsteking, en in totaal 3 kuurtjes nu... Pff, dikke knuffel meid.

Peanut; Er zijn zeker genoeg redenen te bedenken! Moet er lachen om jouw lijstje! Maar ik heb dan ook makkelijk praten zonder klachten tot nu toe.

Het valt mij hier ook op dat er toch veel meiden zijn die flink wat te verduren hebben door hun zwangerschap, houd moed, einde is in zicht!

Goofie; Fijn dat er zo'n goede oplossing is gevonden!

Aapje; Leuk de babykamer klaar gaan maken. En goed dat je iedere middag even gaat liggen, knap van je op he. van de week bij het pufclubje (hihi) zei de docente ook dat we dat als zwanger zoveel mogelijk zouden moeten doen, en al lig je maar dan rust je ook.

Sjees; Wat fijn voor je als je zus naar huis komt, wel heftig van haar knie hopelijk geneesd dat weer goed. Heb zelf ook een zus, die een zoontje van 1 jaar heeft, dus nu extra veel steun aan haar.:) Kan me voorstellen dat je die van jou ook graag terug ziet komen!

Mikmak; Wat goed zonder speen! En al een kadootje gevonden?

Lin; Klinkt heftig zeg, heb je de buikpijn sinds je zwangerschap of had je die al eerder? Dikke knuffel voor jou meid!

Hellepelle; Wat fijn dat je eerder met verlof kan door je vakantiedagen! Zeker straks in de donkere dagen voor kerst, dan zijn die nachten helemaal minder lijkt me.

Nieuwwolkje; Dank je, deze heb ik vriendlief gisteren idd laten meenemen en het doet wel iets in ieder geval! Hoe gaat het met jou?

Hier; Ik voel me al een stukje beter, wat minder futloos en snotteren, het gaat dus de goede kant op! Ga zo wat poetsen kijken hoe dat gaat, en daarna weer ff plat. Volgende week weer fris en fruitig aan het werk hopelijk, maar eerst hoop ik nog wat aan mijn weekend te gaan hebben, dat hele dagen alleen binnen zitten word ik wel beu nu het wat beter gaat.

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier gaat het redelijk, loop wel wat moe, maar als ik er aan toegeef voor te slapen slaap ik in de nacht dan weer moeilijker..;

Om even te klagen, ik vind zwanger zijn toch ook niet zo leuk :D Ik kijk echt wel uit naar december...

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ahhhh ik was een berichtje aant schrijven, verspringt mn scherm istie weg!!!!!!!! GRRrrr

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Peanut,ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat met dat het hier lekker anoniem is en je dus sneller beschrijft waart je last van hebt en even heerlijk van je af kan klagen,zonder mensen die meteen allerlei goedbedoelde adviezen geven of zich veel te veel met je gaan bemoeien,in mijn omgeving weten alleen 2 vriendinnen en mijn ouders hoe het gaat,en tegen de rest zeg ik altijd,prima hoor!
    En idd als je zegt dat je zwanger zijn helemaal niet leuk vind dan wordt je heeeeeel raar aangekeken,is toch het mooiste wonder dat er is? moet je van genieten,de tijd is zo om(nou mag t hopen hihih) etc.
    Ik ben blij als de komende 10 weken voorbij schieten maar hoop heel eerlijk dat ik met 37 weken mag bevallen en mijn meiske gewoon in de armen heb gezond en wel.Dat zou weer 2 weekjes schelen!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Over het zwanger zijn, ik voel me nu eerlijk gezegd beter dan de eerste helft! Ook al slaap ik minder en heb ik zo nu en dan last van mn bekken.. De eerste helft was ik misselijk, zo bang dat het weer mis zou gaan, voelde me ziek terwijl er van je verwacht word dat je alleen maar blij bent! Ik dacht toen echt hoe doen al die vrouwen dat, en ik moet nog zo lang. Nu komt gelukkig het einde in zicht, kunnen we ons volop richten op de babykamer ed, voel ik die kleine de hele dag gezellig trappelen, lijk ik weer wat meer energie te hebben, en is iedereen bezorgd om je vanwege die dikke toeter!

Kan je zien dat iedereen het weer heel anders beleeft. En het ligt er ook maar net aan wat je er allemaal aan klachten bij krijgt. En tuurlijk we moeten allemaal blij zijn dat onze beebs zijn blijven plakken en het tot nu super doen, je mag af en toe best zeggen wat je allemaal voelt en niet zo leuk vindt!!!

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Twee weken geleden zei een collega tegen mij, nou ik dee tot het laatst toe gewoon alles! Het is maar net wat je karakter is, ik laat me zelf niet kennen. Toen was ik zoooo boos geworden!! Vind het gewoon dom van dr want hoe langer je nu doorloop met klachten hoe meer last je ervan krijg en missch na de zwschap houdt. En JIJ bent zelf verantwoordelijk voor je kind en voor je eigen lichaam. Dan ga je toch niet gewoon tot het laatst alles doen om maar voor een ander te bewijzen dat jij een 'sterk' karakter heb??!!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, de eerste nacht zonder speen overleefd... ze is maar 3 keer keer wakker geworden en om dr tuut gevraagd.. maar dan vertelde ik van e elfjes en was het weer ok.. wel beetje vermoeiend, maar tis voor een hoger doel zullen we maar zeggen. vanmorgen was ze dan ook echt niet te genieten.. 3 keer op de trap gezet omdat ze echt stout was.... strax voor ik naar huis ga effe naar Bart Smit om wat kleine cadeaus te halen die dan op dr kussen liggen

@peanut, linette is van 11 januari. hier is Linette ook mega gehecht aan dr speentje, moest overal mee naar toe... tja nu dan niet meer... nog effe volhouden haha.... en ja ook zij is erg gehecht aan dr eigen eigen mening.. zal wel aan het sterrebeeld liggen hahaha.. vooral niet aan de eigenwijsheid van papa en mama:D;)

@blondje, nee ga strax iets eerder weg van het werk om wat kleine cadeautjes te halen.... voor de komende nachten haha.

voor het eerste pakje ga ik maatje 56 halen, had ik voor linette ook.. was toen wel aan de grote kant, maar dat boeit niet zo.. dan gaan ze er net effe een paar weken langer in... en jij dan?

fijn dat je je wat beter voelt dan afgelopen dagen. waarom ga je niet effe een frisse neus halen dan... knap je ook een beetje van op.. misschien dan he.. ;)

@zwanger zijn, deze zw is een eitje net als de vorige... waggelen gewoon door tot het einde... alleen werken staat me tegen nu, maar dat vorige keer ook het geval...nog 6 weken hierna...

@hellepelle, jeetje das nog lang.. nog 12 weken tel je wel goed? ik ben over 12 weken uitgerekend

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Zo wat goed van Linette zeg dat ze zonder speen is gaan slapen
    *lees snel verder hoe de nacht is gegaan #
    O vind dat hele kleine ook niet zoveel,ik vind het ook leuker als ze wat ouder zijn,dan zie je ook echt de persoontjes zoals ze worden/zijn
    Aha pakket dus ook binnen ,hier nog niet zal nog wel even duren denk ik
    @Germini
    Fijn dat de yoga zo leuk was!
    @Lin
    Pfff jij hebt straks na de bevalling dus nog zware onderzoeken voor de boeg?
    Wel fijn dat je nu de hulptroepen hebt ingeschakeld,ik hoop dat het nog een poosje goed mag gaan met jou en je toch nog kan gaan genieten !
    @Jonijoni
    O het is idd superleuk om ouder te zijn ,er zijn toch meer leukere dingen dan minder leuk hoor
    Maar hier hebben we echt een heel pittig mannetje die ons graag uittest ;)
    Maar leuk dat je er zo van geniet van alles om j heen hier op het forum
    @Hellepelle
    Dat is ook wel lekker zeg dat je dan zo toch eerder met verlof kan
    Zo te lezen heb je nog uren zat!
    @Brusje
    Ik werd eerst ook een beetje misselijk van dat drankje,bah zeg
    @Peanut
    Ja ik denk ook wel dat het zo is wat je zegt
    Ik weet nog dat ik zwanger was van de kleine man en dat mensen echt zoiets hadden van jeetje je hebt er zo lang op gewacht
    dan moet je nu niet zeuren:x:x
    Nou als ik last heb van mijn bekken dan zeg ik dat ook en ik genoot er wel van hoor,zwanger zijn
    Maar mensen hebben toch altijd wel een reden dat je niet mag klagen
    @Blondje
    Nou echt dat scheelt wel een stuk hoor!
    O fijn dat je je iets beter voelt en idd lekker genieten van het weekend en dan maar weer fris en fruitig aan het werk!
    @Nieuwwolkje
    Naar hoor dat je je zo voelt,maar doe maar lekker rustig aan !
    @mamsie
    wel fijn om te lezen dat je er zo van geniet meis!
    En idd beetje een domme opmerking van je collega
    vind het altijd stom als iemand zo "stoer"wilt doen idd wat schiet je er mee op,niks!
    Ik ben bij de kleine man ook maar door gegaan en dor gegaan en dan niet op het werk alleen,maar ook erbuiten dingen doen voor de familie en alles maar oplossen enz ,maar ik heb er zeker van geleerd
    Ik heb toen heel veel stress gehad en ben toen in het zkh beland met een alvleesklierontsteking (kwam door meerdere oorzaken,maar stress was er ook 1 van )
    doe het nu dus echt anders!

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @tandarts: wiehoe ik ben er volledig ongeschonden uit gekomen! het was maar een controle hoor maar ja:D ik hoef niet terug! weer klaar voor een half jaar!

@ zwanger zijn: Misschien is het omdat ik nu thuis ben, en elke dag uit kan slapen (mocht ik dat willen.. de wekker gaat gewoon om 7 uur;)) maar ik vind zwanger zijn HEERLIJK! ha ha ik geniet echt!! 9 maanden niet ongesteld, mijn huid is veel fijner (minder pukkeltjes) mijn borsten zijn mega groot:D, mijn haar is mooier.. ha ha doe er nog maar een paar maanden aan vast! ha ha nee dat niet, maar dat is meer omdat ik zoo nieuwschierig ben naar mijn kleine man, en hoe het is om echt mama te zijn;)
    Ik moet natuurlijk de laaste maanden nog maar de buik vind ik ook nog niet echt lastig (is ook nog klein bij mij) geniet nu eindelijk dat mensen het zien aan me:p
    Ik kan niet zeggen dat ik er na de bevalling ook nog zo over denk, maar doe mij nog maar een paar zwangerschappen;) (met iet wat minder bekkenpijn dan.. dat wel..)

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik bedacht me vanmorgen ineens dat het straks wel raar zou zijn om ineens weer "alleen" in je lichaam te zitten.. echt raar maar gewoon dat je dan niet meer dat getrappel voelt iedere dag.. vind het nu al raar idee:D

Denken jullie daar ook wel eens aan of ben ik gewoon beetje vreemd?;):p

Deel Deze Pagina