December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Even zeuren:

Hier echt een kutdag pfff...
    Last van mijn buik, onderin. Volgens mij is dat haar plekje van vandaag!
    Soms ook echt wel hard.
    Verder doet mijn keel zeer, hoofdpijn en verstopte neus.
    Heb de hele dag al tranen in mijn ogen, omdat ik de hele dag wel kan janken.
    Bleehh ben het even zat.

Klaar met zeuren.

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ALOHA!!

@mikmak,
    Jeetje dat is ook balen van je werk!! hoop dat je snel wat anders kan vinden............maar kan me wat leukers voorstellen tijdens je verlof!
    En.........geloof je inmiddels al in elfjes?? of ben je een elfje geworden?:D;)

@peanut,
    hahaha ik ben ook niet van dat zweverige! dan haak ik ook af, maar gelukkig doet degene het erg leuk en weinig tot niet zweverig!
    Gezellie dat je wat actiever meeschrijft! Ik doe ook mijn best!:)

@brusje,
    BAlen dat je je zo voelt na de gtt......wat doen ze dan precies???

@mamsie,
    Dat vind ik gewoon stom van die collega! niet iedere zwangere vrouw voelt zich hetzelfde en daarnaast.........het gaat om je kindje hoor!! niet om je trots!

@blackbird,
    Dat is ook heel RAAR!! je mist het echt in het begin hoor!! dan voel je je echt alleen.........je moet je kindje inenen delen............maar dat went ook wel weer hoor!!

@goofy,
    Beterschap!!

Morgen mag ik weer naar de vk.........ben benieuwd!!!

3. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ga even storen!

Weet iemand toevallig hoeveel het ongeveer kost om een geboorte advertentie te plaatsen in een streek blad?
    Iemand al geinformeerd of ervaring mee

Groetjes Polo

4. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh heel erg, maar ik weet het niet meer ;(
    Lijkt me leuk, kan wel alleen in t weekend of donderdagavond. Stel maar eens een datum voor  !

Vandaag zei een collega tegen me, je ziet nu echt dat je zwanger bent .... Ja duh, al 25 weken lang hoor ;)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier is het ongeveer € 25,00 in het Brabants Dagblad.
    Een simpele advertentie zonder plaatje :)

6. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    ik krijg extra groeiecho's (met 28, 32, 34 en 36 weken) omdat Joep bij zijn geboorte zo'n reus was (56 cm en 10 pond). dat bleek achteraf niet door zwangerschapssuiker te komen en ook nu heb ik daar geen last van, maar de kans is groot dat we weer zo'n grote uk krijgen omdat het blijkbaar iets erfelijks is.

toen ik zwanger was van Joep heb ik verder geen extra echo's gehad, afgezien van een pretecho met 30 weken waarbij toen werd gezegd dat ie op dat moment al 10 dagen voorliep qua groei (maar wisten wij veel, wij zochten daar toen verder niks achter! daarbij: elke uk heeft zijn of haar groeispurt op een ander moment), vandaar dat niemand erop rekende dat hij zo groot zou worden. ook de vk niet, wat ik achteraf nog steeds onbegrijpelijk vind.

maar goed, vandaar dus de extra echo's en met een beetje "geluk" de geplande keizersnee.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, ben elfje geworden haha.... haar eerste cadeautje was een pyama van hello kitty... das nu samen met dora helemaal "hot" in haar belevenis.... we waren om half 6 thuis, had het op bed gelegd.. het was nog geen 6 uur toen ze al in dr pyama zat... mooie was dat ze precies wist waarom dat kadootje er lag.... vanavond kostte het geen uur om haar te laten slapen, na gtst naar bed en 8 minuten later stond ik weer beneden.... morgen een ander kadootje, heb nog een hello kitty beker,hello kitty tandenborstel en een prinsessen kroontje met ring, ketting en oorbellen.. kweet nog niet wat ik .ehhhhhh ik bedoel het elfje ga neerleggen.

wat het werk betreft... maak me er niet druk om.. 1 maart terug dan mogen ze me gaan uitkopen of naar het kantongerecht, dus per 1 april in dienst dan nog wat maanden mee.. en als het echt tegenzit dan krijg ik nog 6 maanden ww met behoud van 100% salaris... en daarna bij echt drama ga ik naar nog 1.5 jaar ww 70% van mijn salaris.. heb nog nooit een dag zonder werk gezeten dus zal nu ook niet... en anders heb ik nog tot volgend jaar december om wat te vinden... geloof het allemaal wel;)

veel plezier bij vk morgen

@petera, dacht aan oktober, dan beginnen de uitverkopen weer... kweet dat wat ik wil IKKS niet goedkoop is... zag een heel gaaf pilotenpak met capuchon voor de echte winter, maar dat kost 85 euro... en een eerste pakje ben je ook rond de 50 tot 60 euro kwijt.... laten we zeggen zaterdag 22 of 29 oktober.

@vw polo is het niet iets van 3 euro per regel ofzo.... geen idee of je standaard prijzen hebt voor geboorte advertentie..

zo ga nog effe house kijken en de cadeaus voor linette inpakken..

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    net nieuws gehad van mn zus, de tumor is groter als ze dachten en het zit ook wat op haat eierstok ze gaan niks omhoog leggen nu maar alles bestralen. IInhoudend dat ze met 25 jaar dus de overgang ingaat. Ze krijgt meds tegen de overgangsverschijnslen.
    vind het echt heel naar, ze is nog zo jong en zal strx iedereen om haar heen kinderen zien krijgen, en zij kan niet meer.
    op dit moment deert het haar niet, want overleven is het belangrijkst, maar de klap komt pas als alles achter de rug is

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jesus brusje, das heftig! Een hele dike knuff voor jou!!! En sterkte xx

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @brusje, gatverdamme meid, das niet zo een fijn nieuws..... en idd eerst overleven dan verder nadenken... 25 jaar is toch geen leeftijd hoor

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    jeetje brusje, dat is heftig!! sterkte!!

@mikmak,
    Elfje is zometeen blut na al die kadootjes haha. Wel onwijs goed van je dochter!! maar........hoe ga je die kadootjes zometeen afbouwen dan?? elfje is moe en verdwijnt??

@peanut,
    Jezussssssssss 56 cm en 10 pond! is inderdaad geen kleintje..........respect!!..........maar onbegrijpelijk dat een vk dat niet gevoeld heeft?? was je ook erg dik?? dat is namelijk mijn angst..........dat ik ook zo'n reuzin krijg! Ben onwijs dik! het moet er ook nog uit!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, valt wel mee.. was allemaal aanbieding... maar de laatste wordt denk ik de heloo kitty tandenborstel om haar nog mee te geven dat ze goed voor dr tandjes moet zorgen, en dat als ze goed poetst hun tante de tandenfee langskomt over een lange tijd, en die ruilt ook....:D of zoiets... dan doe ik er een kaartje bij die ik dan voorlees... maar wil eigenlijk het woord titi niet meer zeggen.. dan denkt ze er ook niet aan.. nu was het in 8 minuten stil...ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.

ga in ieder geval nog effe house akijken en naar bed. trusten

13. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, dacht alleen even kort mee te lezen voor het slapen, lees nu het nieuws van Brusje: wat erg! Heel veel sterkte voor jullie, vreselijk, die rotziekte! Nu maar hopen dat de behandelingen aanslaan. Knuffel meid!

Ik zal morgen weer even reageren op iedereen, nu snel mijn bed in.

14. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    @yoga: ik begin zaterdag en ben heel benieuwd! Heb wel zin om weer wat meer te bewegen, voor de zwangerschap trainde ik vrij intensief 3x per week en ik merk het toch aan mijn lichaam dat ik minder beweeg (kom ineens aan rondom mijn heupen/kont)

Hellepelle: druk op werk /stress/ lange dagen

mamsie86: herkenbaar verhaal van die collega, ik zou ook heel boos geworden zijn! Helaas heb je dat met alles in het leven. Ik heb bijvoorbeeld endometriose en hoevaak ik gehoord heb "ja ik heb ook wel eens buikpijn, dan blijf ik ook niet thuis".
    Helaas denken anderen altijd beter te weten wat je wel en niet kan.

mikmak: ik moet ook (inclusief deze week) nog 12 weken, ik ben 2 januari uitgereken, dus heb vanaf 5 december zwangerschapsverlof (vier weken vantevoren).

Florabella: wat een mooie echo! Wel gaaf om te zien hoe al die gezichtjes toch echt zo verschillend zijn bij de 3d echo's.

Goofie: vervelend die klachten, beterschap! Er heerst wel vanalles nu, veel mensen zijn nu ziek.

Brusje: oei, wat heftig allemaal, lijkt me erg dubbel nu. Ontzettend veel sterkte met alles de komende tijd!

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Blondje: De groeiecho is inderdaad omdat ze wat voor lijkt te lopen op de groei. Maar volgens mij is het meer voor de zekerheid even kijken, ik denk zelf namelijk dat het wel meevalt.
    Duurt misschien wat langer nu inderdaad je verkoudheid/griepje, maar is wel beter voor de kleine. Beterschap!

@Kim: Fijn dat het beter gaat, mooie foto's in je profielfoto/onderschrift!!

@Laraxx: Meid, wat een ellende. :( Sterkte!!

@aapje: Leuk dat je bezig bent geweest met de babykamer, haha grappig dat je zoontje er even in wou liggen :D

@Peanut: Ik vind zwanger zijn dus wel hartstikke leuk eigenlijk, voel me heel bijzonder. Er zitten ook vervelende dingen aan natuurlijk, maar die halen het niet bij de mooie voor mij. Zit me alleen de laatste tijd steeds meer druk te maken over de bevalling, durf niet goed te denken aan de kraamtijd, want dat betekend dat ze er dan al uit is en daar moet ik eerst doorheen ;) Vind het eigenlijk ook wel eng dat er nu overal al pepernoten in de winkels liggen, komt het wel erg dichtbij haha

@brusje: Wat naar voor je zus. :( Het is inderdaad even overleven nu, maar ik snap dat je nu je zelf zwanger bent je ook nadenkt over hoe het voor haar dan later kan zijn. Veel sterkte gewenst aan jou, haar en jullie familie

Vanavond kwamen mijn schoonouders op de koffie, dus dat betekent dat ik de hele dag druk bezig ben met poetsen haha. Maar het was ook echt een bende.
    Ben nu wel kapot, zo lekker slapen! En morgen nog even heerlijk genieten van een schoon en opgeruimd huis voordat ik weer opnieuw mag beginnen :p
    Verder heb ik eindelijk het plakplastic opgeplakt, zat er zooo tegenaan te hikken. En het zit er mooi op ook! :D Jippie. Ik heb een hele lijst gemaakt van alles wat nog moet gebeuren in huis en daar probeer ik elke dag wat van te doen. Nesteldrang is aardig aanwezig :p

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hebben jullie trouwens nog wat zwangerschapsdingetjes die nu opkomen?? Ik merk namelijk bij mezelf dat alles lekker moet ruiken, heb vandaag van alles gekocht aan wasmiddel/wasverzachter bijvoorbeeld :) En waar het me voorheen niks boeide, kan ik me nu boos maken om de was die uit de droger altijd zo naar droger ruikt en niet meer fris. Alles moet schoon en lekker ruiken!!

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Jemig Brusje heftig hoor ! Sterkte voor jullie allemaal.

Advertentie in de krant, sommige plaatselijke drukkers hebben zelfs de aanbieding als je daar je geboorte kaartjes laat drukken , zij de advertentie voor je plaatsen ( gratis ).

Goofie beterschap en blijven “klagen” hier. Kan opluchten.

Zwanger zijn, ik geloof niet dat mijn lijf daar voor is gemaakt. Maar ik geniet wel van het getrappel in mijn buik.

Flora mooie foto van Bella. Ga nu filpmje kijken.

Babystew, nee (nog) geen last van.

Hier geen groei echo. Beeb ligt tot nu toe op schema. Hooguit 1 a 2 dagen voor op groei.

Leuk te lezen van de spenenfee haar taak goed volbrengt.

Hier gisteren voor het eerste gevoeld dat de kleine de hik had. Zo grappig om te voelen.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @jonijoni, dat is dan nog lang, ik en nog een paar zijn met 6 weken al klaar.. heb dan 6 weken van te voren, waarvan er 2 weken vakantie van zijn.... 4 weken van te voren is wel straf hoor..ik vond het vermoeiend...

@babystew, kan zo even niet bedenken of er extra kwaaltjes zijn

goedemorgen allemaal nacht 2 goed doorgekomen zonder speen... ze was om 2 uur wakker en om 5 uur.... om 5 uur bij mij komen liggen toen wilde ze melk, extra grote fles melk gemaakt en doorgeslapen tot kwart voor 8.....dus de elfjes zijn weer geweest met een hello kitty beker hahaha helemaal trots...

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Brusje, wat naar voor je zus, veel sterkte.

@ Babystew, hier heb ik dat ook, heb deze week de kussens en het deken uit de zetel gewassen en zat er de hele tijd aan te snuiven :p

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Brusje
    Jeetje meis dat is heftig zeg!
    Heel veel sterkte voor jullie en vooral voor je zusje!!

Deel Deze Pagina