@Babystew Ik herken wel dat ik alles nu extra schoon wil hebben @Mikmak Zo he dat is echt supergoed van Linette zeg We moeten er hier ook nog een x aan geloven,maar we zijn eerst weer druk met slapen Kleine man maakte het de laatste dagen weer erg bont Nu hebben we van de week s nachts zijn slaapkamerdeur dicht gedaan en de klink omhoog,hij ging helemaal door het lint Mijn hart brak,maar ben er na 10 min heen gegaan en heb hem de keuze gegeven,lekker slapen en de deur los of vervelend doen en de deur dicht Meneer koos toch voor het 1e en het gaat al 2 nachten goed En slaapt hij op 1x wakker worden tot een uur of 8!
Brusje; heftig zeg, heel veel sterkte voor jou en je zus! Hier gaat het al weer iets beter, maar het is een hardnekkig virus, of t blijft wat langer hangen door de zwangerschap. Ben de hele week alleen thuis wel n beetje beu dus ga zo even naar mijn zus en neefje. Fijne dag allrmaal!
@aapje, kun je berer gelijk de speen erbij nemen ben je er in een keer vanaf haha... mooi balen dat ie het weer bont maakt, hier was het slapen ook niet ok, maar die tut weg geeft minder stress voor haar lijkt het wel ze heeft maar 1 keer om tut gevraagd vannacht en sliep gelijk weer door. zo zometeen nog effe naar de winkel en dan zien we wel, geen plannen in ieder geval. vanmorgen wel weer gedoe met madam..... die kan zo lomp zijn, lijkt het erop alsof ze een reden zoekt om te huilen... en daar kan ik echt niet tegen.. weet iemand trouwens als je oude schoenen bij dolcis of scapino inlevert krijg je een waardebon van 10 euro of dat alleen voor de volwassen schoenen geld of ook voor de kinderschoenen?
Sorry meiden niks gelezen... Ik ben even helemaal in tranen. Krijg net een berichtje van een vriendinnetje die nog 2 weken moest voor haar bevalling van hun zoontje. Helaas is hun zoontje afgelopen woensdag overleden in haar buik. Vandaag wordt zij ingeleid en zal zij bevallen van hun zoon om zo nog even wat tijd met hem te kunnen doorbrengen. Wat een nachtmerrie zeg!!!
Bah goofie ik krijg kippevel en tranen in mijn ogen van jou berichtje. Heel veel sterkte voor jou vriendin en ook voor jou !!!!!!!!
Zwanger zijn: Ik mag helemaal niet klagen, buiten de vermoeidheid en af en toe wat pijn in m'n bekken voel ik me prima. Maar toch, 40 weken zijn zoooo lang haha. Ik vind zwanger zijn best leuk, maar het duurt gewoon te lang naar mijn ongeduldige zin Eerste pakje: Ik heb een pakje maatje 50 als eerste pakje. Mijn eerste was 8 pond en die paste mooi in maatje 50, een weekje of 2 . @Blackbird: Altijd spannend een controle bij de tandarts, herinnert me er aan dat ik ook nodig een afspraak moet maken... Ja dat heb ik ook, dit is (hoogstwaarschijnlijk) mijn laatste zwangerschap, nooit meer dat getrappel. Denk dat ik dat wel ga missen @Florabella: Wat een mooie duidelijke echo, mooi snoetje! @Goofie: Voel je je alweer wat beter? Groeiecho: Wat gek dat dat overal zo verschillend is, hier ook standaard met 30 weken en met 36 weken nog een liggingsecho. @Peanut: Zo dat is idd flink 10 pond en 56 cm. Ben je wel natuurlijk bevallen? @Brusje: Jeetje wat heftig zeg, rotziekte.. Sterkte! @Goofie: Wat vreselijk! Dat is echt mijn grootste angst... Weten ze al waaraan hij is overleden? Sterkte
Ik kan vanmiddag een proefdruk van het geboortekaartje ophalen bij de drukker, ben benieuwd! Nog iets meer als 11 weken, de tijd vliegt nu Ben vorige keer met 39+4 weken bevallen, hopelijk deze keer ook niet overtijd. Lijkt me zo vervelend, het duurt al lang genoeg
Oow goofie wat een naar nieuws, he bah. Hier ff snel, buiten alle drama dan bij ons, net toch gebeld vragen naar de uitslag van de gtt van gister, maar hij is goed ik ben zo blij, kennelijk is al dat water normaal bij mij
@goofie, gatver dat is nu echt nieuws wat je niet kan gebruiken tijdens je eigen zw....hadden er bij de jan2009 mama's ook 1 bij zitten, das echt niet grappig... knuffel
Zo ik was weer even bij mijn schoonmoeder op bezoek. Mooi even weer overal op kunnen reageren! Is toch niet bepaald handig op de Iphone. straks als ik thuis ben plaatst ik nog wel even een berichtje van mezelf. @Tamm Dat genieten komt wel goed. Maar ik zal toch ook wel heel blij zijn als die kleine eruit is! Heb je ondertussen al je nieuwe spulletjes al op een mooi plekje? @Lin71 Ik doe mijn best., maar die spanningen kan ik heel moeilijk onder controle houden en dat is echt een probleem wat ik heb! Ik las dat je weer veel last had van pijn in je buik. Hoe gaat het nu? @goofie Heb je je ondertussen al ziek gemeld? Jij en de kleine gaan toch voor en daar zou ik me zoals de rest al zegt echt geen zorgen over maken! Mooie buik hoor! Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hele dikke knuffel voor jou en lucht je hart hier lekker wanneer je wilt! Pff daar krijg ik echt even de kriebels van bah bah! De tranen staan op de rand. Maar waren er al langer aanwijzingen als ik mag vragen dat er iets mis was met de baby? @Blackbird Ja ik was dat inderdaad van het bewegen. Ze is zo ontzettend druk. Het is niet speciaal dat ze de hele tijd schopt ofzo maar ze draait en beweegt ook ontzettend heen en weer! En ik heb ook inderdaad niet echt het idee dat ze zoveel slaapt Of ze moet inderdaad gewoon heel veel in haar slaap bewegen. en dat klemmende gevoel herken ik heel goed. Had het daar al een tijdje geleden hier over. Dat voelt echt verrot, het lijkt dan net of ze zich ergens tussen probeert te duwen waar ze eigenlijk helemaal niet past. @Babystew Stress en spanning probeer ik nu gewoon zoveel mogelijk te ontwijken maar het komt en het gaat gewoon soms. Ik moet in ieder geval me best doen om me zo rustig mogelijk te houden. en het is ook niet echt dat ik het idee heb dat ik moet haasten. Ik weet niet goed hoe het komt, is ook gewoon een beetje onderbewust. Wat leuk dat jullie zo'n mooie echo gaan doen! Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier alvast! En wat lees ik nou over trouwen? Gefeliciteerd! @Sjees Doe je het rustig aan meid! die kleine moet nog wel even blijven zitten. Fijn dat de voorweeen in elk geval waren gestopt. Hoop dat je je gauw beter voelt en dan lekker in de babykamer kan gaan rommelen. Leuk babyshoppen! Wat fijn dat je zus misschien eerder terug komt. Snap echt wel dat je haar gaat missen en het is ook fijn om zo'n zwangerschap te delen met haar denk ik. @Jonijoni Maak anders op papier een overzicht voor jezelf dat je het ook een beetje uit je hoofd kan schrijven. En neem misschien is samen een zaterdagmiddag en ga lekker op pad om spullen voor de kleine te kopen die nodig zijn? @Sniffy Beter laat dan nooit: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke poncho. @blondje Hoe gaat het nu met je griep? Begint het al een beetje weg te zakken? dikke knuf en beterschap voor jou! @Kim1990 Fijn dat het dan allemaal in deze toestand nog wel goed gaat. Doe het rustig aan en hoop dat het gauw weer beter gaat! @Laraxx Zo te horen zit het je dus allemaal totaal niet mee! wel heel fijn dat ze er nu in ieder geval iets aan doen. en vast flink schrikken dat bloed maar fijn dat het met de kleine in ieder geval allemaal goed gaat! Toch het belangrijkste. @Peanut Nou daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind zwanger zijn helemaal niks. Het enige dat ik leuk vind af en toe zijn de bewegingen, al is dat soms ook wel weer het andere uiterste! @hellepelle Wat lekker dat je nog zoveel over hebt zeg! Maar mag je ook echt niet wat extra's erna opnemen? Of moet het echt ook voor 31 december gebruikt zijn. Want dat zou anders ook nog wel even lekker zijn. Kan je extra van de kleine genieten. @Mamsie86 Wat fijn dat jij je dan in ieder geval beter voelt. Is toch wel het meest prettig. Ik voel me hoe langer hoe slechter. Kan je lekker extra genieten van het laatste eind! Is absoluut een belachelijke opmerking. Puur om jezelf voor een ander te bewijzen. Dat slaat helemaal nergens op en is ook nog is ontzettend dom! @Florabella Mooie foto en wat een schatje zeg! Ook lekker duidelijk. @Brusje Jeetje dat is echt even iets om te verwerken. Ik begrijp dus ook dat ze eigenlijk heel graag kinderen wilt? Maar wel goed dat ze overleven inderdaad op de eerste plaats zet, want anders hebben de kinderen straks geen moeder meer. Dan zijn er gelukkig toch nog meer opties om een kind te krijgen. Heel veel sterkte en succes voor jullie! @aapje2009 Fijn dat ie nu wel goed doorslaapt. en het is misschien wel zwaar voor jullie maar zo te horen heeft het in ieder geval wel resultaat geleverd! @Mikmak Dat gaat om alle schoenen.
Hier voor de verandering een blaasontsteking. Dus maar weer aan de kuur. De 4de in deze zwangerschap.
Meiden, Ik weet nog niet waarom de kleine man is overleden.. Mijn vriendin is van de eerste via hulp zwanger geworden en was nu spontaan zwanger. Ik vraag mij dan altijd af, zal er in de natuur dan toch iets fout zijn gegaan. Ze had de laatste tijd heel erg veel hoofdpijn en ook haar bloeddruk was niet goed, maar de laatste dagen bleek het alweer beter te gaan. Afgelopen dinsdag nog naar de vk geweest en alles was ok, ze had 1cm ontsluiting. Ze had al wel flinke voorweeen, maar wat er na woensdag gebeurd is weet ik dus niet. Ze heeft mij vanmorgen vroeg een bericht gestuurd, denk dat zij daarna naar het ziekenhuis is gegaan voor de inleiding. Ik denk wel dat ze het laten uitzoeken hoe het gekomen is. Het enige wat ik kan doen is aan haar denken en hopen dat ze genoeg kracht hebben om dit verlies te verwerken. Als ik meer weet zal ik het hier weer posten.
@goofie: jemig meid, wat onwijs heftig en verdrietig! ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben niet op natuurlijke wijze bevallen. heb het wel geprobeerd (na inleiding) maar omdat m'n ontsluiting bleef hangen op 4 cm, heb ik na 38 uur ploeteren een keizersnee gekregen. vandaar ook mijn wens om nu weer via keizersnee te bevallen, ik moet er niet aan denken weer zo'n lijdensweg te ondergaan..... net onze 1e groeiecho gehad: uk groeit vooralsnog volgens het boekje, maar qua buikomvang en ook qua gewicht loopt ie toch al wel iets voor. is dus gewoon nog even afwachten hoe het er over 4 weken voorstaat, dan krijgen we de volgende groeiecho. we konden uk trouwens recht in z'n gezichtje kijken en ik vond het zo'n bekend gezichtje, volgens mij lijkt ie ontzettend op Joep!
Babyboo; dank je , 2x Morgen vieren we het echt. Mijn man is in april 30 geworden. Normaal doen we er niet veel aan maar dit kunnen we natuurlijk niet voorbij laten gaan. Goofie; wat erg van je vriendin
Goofie heel veel sterkte toegewenst. Hierbij foto`s van mijn buik. Zijn niet perfect gelukt, en jurkje is vies vanwege schoonmaken in huis. Foto 2 is niet geschikt voor mensen die niet tegen navelpiercings kunnen. Waarschuwing: Foto 2 kan als schokkend worden ervaren.
@babyboo, ik weet niet (meer) waar je het over hebt, als je zegt dat het voor alle schoenen geld... als het gaat over mijn vocht vasthouden, dan kan ik alleen nog maar slippers, crocs, uggs 2 maten groter aan. anders zou ik het niet weten.... @goofie, jeetje meid, en weet je ze komen het verlies wel te boven uiteindelijk, ze zullen daar echt hun weg in gaan vinden... duurt wel voorlopig nog wel een tijdje.... knuf voor jullie en speciaal voor je dinnetje. @daisy,niet echt schokkend.. maar meid wat een striae.....en een flinke toeter @peanut, fijn dat uk op schema ligt.... grote buik, kan idd gewoon 2de kindje zijn.. is niet ongewoon.. ben benieuwd wat de vk dinsdag bij mij gaat zeggen... zoooooo ik heb weer effe wat geld uitgegeven voor uk...... madam klaagde dat de schoenen een beetje klein waren, ze kon alleen nog een paar laarsen aan die ze had gekregen, maar die vond ik zelf wat te breed.. heb nu hele gave zwarte laarzen voor dr gekocht in de aanbieding van perche no.... van 110 naar 80 eurie nog veel.. maar ja vond ze mooi en zij ook... ze is daarmee wel van maatje 22 naar 24 gegaan... 23 kon nog wel, maar daar zou ze binnen de kortste keren zijn uitgegroeid... kortom ze slaat 23 gewoon over... voor de mooie dagen moet ze dan maar effe dr crocs met sokken aan... maar voor de rest dr laarsjes dan maar. lage schoenen komen wel