@sniffy, ook lekker, jammer dat je man geen vis lust...hier vinden we het allemaal heerlijk,we eten het alleen niet zo vaak als dat we willen, want de viskraam staat er niet iedere week... en hub gaat ook niet iedere week vissen haha @bevallen... nou ks is niet mijn keuze.. ben ook een beetje ijdel, en wil als het niet hoeft niet nog meer littekens op mn buik.. heb al een 3 tal kleintjes van galblaas operatie... maar zo een bevalling als de vorige keer, vanaf het ziekenhuis 56 uur aan de gang en was al 20 uur onderweg thuis hoeft voor mij ook niet... dus hoop maar dat het mannetje wat sneller komt dan linette...
@germini, dikke knuf voor jou.. is niet leuk, kind slapeloos en ziekjes, hub ziek en zelf zit je ook een beetje in de lappenmand!! doen wat je moet doen en de rest komt later!!!
Ik wil ook wel graag "gewoon" bevallen en als het even kan thuis! Ik kan me goed voorstellen dat het echt zwaar is als je zwanger bent, klachtjes hebt en dan ook nog een niet slapende kleine hebt lopen. K vind het zo al zwaar!
Mikmak, om de littekens hoef ik het niet te laten Ik heb nl een groot litteken op mijn linkerarm (brandwond) , op mijn linkerbeen (waar ze de huid voor mijn arm vanaf hebben gehaald) en 3 littekens in mijn liezen ook voor huidtransplantatie voor mijn arm. Dus ijdel zijn zit er voor mij niet meer in.
@germini, beterschap, laat je morgen even weten hoe het nu gaat met jou en de kleine?En even wat rustiger aan doen.
zwaai even langs,hopelijk is alles goed met iedereen maar heb neit de puf terug te lezen en ga nu lekker slapen.
@sniffy, das dan een fiske brandwond geweest als er huid is getransplanteerd.. maar ik hoop niet dat je het gestoord heeft dat ik zei dat ik vanwege een bepaalde ijdelheid (onder andere) geen voorkeur geef aan een ks... draai weinig doekjes om de dingen over het algemeen
@Lin Wat rot dat je een blaasontsteking hebt ,Beterschap! @Peanut Nou kan me indenken dat je dan toch graag een gewone bevalling niet zo ziet zitten Wel leuk dat de kleine nu al zoveel op Joep lijkt! @Daisy mooie buik,alleen gek dat met kleren aan hij kleiner lijkt als met je blote buik Hier ook een streepjescode op mijn buik,overgehouden van mijn kleine man,maar o wat is hij mooi En heb bij de 1e toen ook netjes gesmeerd,maar niks hielp en nu begonnen met bio oil,maar helpt niet dus vind het wel goed @Mikmak O leuk ,ik vind die laarsjes wel zo stoer bij die kleine meisjes! En babyboo bedoelt denk ik van de scapino over die 10 Gefeliciteerd met je 28 weken @Goofie Lekker zeg zo n massage,grappig dat de kleine mee deed @Coon Fijn dat alles weer goed was bij de VK en idd die groeiecho s zijn iet verkeerd ! Ook super dat je bloeddruk nu netjes is @Luna Fijn dat je moeder komt behangen ,dan kun je dus snel gaan beginnen met inrichten! @Sniffy ben je goed verwend? en leuk dat je het dit weekend de verjaardag gaat vieren @Germini O bah wat naar zeg,ik herken het heel goed zo ging het hier ook maanden dat de kleine zo ana het huilen was en dan bij ons en dat is ook niet altijd fijn Ik hoop dat hij en jij vannacht een betere nacht hebben Beterschap voor de grote en kleine man en een dikke knuff voor jou! @Flora Wilde nog even zeggen dat bella er nu al schattig uitziet,wat een heerlijk snoetje zeg Echt superleuk die echo!
Sniffy, ehmm de meubels.. Haha die moeten nog gemaakt worden door mijn vader maar als het goed is zijn ze klaar voor de kleine komt nee ik ga er vanuit dat ze ruim op tijd klaar zijn. Bevalling/ks. Mijn zoontje kon er niet uit vorige keer vandaar na heel wat uurtjes eindelijk een ks. Ben nu dus bang voor hetzelfde vandaar de voorkeur voor ks. Ik hoop zo dat ik mag kiezen.. Sjees, slaap lekker!
@aapje, oh ja.. dat is ook zo... dat heb ik eerder gevraagd... denk dat ik dan nog wel wat oude schoenen heb die linette te klein zijn, en die ik heb gehad.... ga morgen eens langs de scapino of dolcis om wat in te leveren... hihi....
Oh nee hoor, het heeft mij absoluut niet gestoord. Die brandwond heb ik al 24 jaar. Het hoort bij mij. Het zit ook aan de binnenkant van mijn arm. Van mijn oksel tot halverwege mijn onderarm.
Aapje, ik heb van Janco een grote bos gerbera's gehad. Dat vind ik de mooiste bloemen. Van mijn moeder heb ik een grote rol/bol katoen gehad om een tas mee van te haken. Het is van hoooked zpagetti . We zijn gisterenmiddag even samen op pad geweest om het uit te zoeken. Morgen krijg ik de rest aangezien we het dan echt vieren.
Aapje;thanx meis!! Daisy; minis altijd verteld dat het aan je huid samenstelling ligt of je strepen krijgt of niet en dat smeren nauwelijks helpt; desondanks smeer ik me nu rot  Luna; hier al wel meubeltjes mAr het kamertje is nog under construction haha gaat ook goed komen hoor!! En de wieg komt toch eerst op onze kamer dus geen stress!!
@Sniffy, dan is het goed... zou niet willen dat jeje daardoor rot zou voelen..das dan ook al een lange tijd zeg... dan wordt dat idd een onderdeel van je persoontje gerbera's he.. je weet waar die voor staan he... lange steel met een grote paraplu erop de bloem bij uitstek waar mensen zich graag aan vastklemmen en onder schuilen, de bloem beschermt immers degene die er onder staan verscholen mooie bloem!! Zo zijn we weer..goedemorgen, weer een dag verder in het weeken, de spenenfee kwam weer voorbij... gaat goehoed, zooo trots op mn meisje
Morghu allemaal, Ik las iemand met slapeloze nachten, ziek kindje en hub ziek. Heel veel sterkte en hopelijk knappen ze alle twee snel op zodat jij bij kunt tanken. Ken ook iemand die kindje heeft verloren in late zwangerschap. Kindje is wel onderzocht en kwam 2 dagen later alsnog naar huis. Spenenfee ga er geloof ik maar patent op aanvragen. Ze werkt erg goed.................... Verder ben ik echt een vergiet. ben heel snel van alles vergeten. Hier ligt kindje ook nog met billen naar benenden. Dochter is pas met 34 weken gedraait. Ik zie het wel. Vandaag zijn wij een jaar getrouwd ! gaan vanavond uit eten met ons 3tjes. Prettige dag allemaal.
Mikmak, dat van de gerbera wist ik niet, weer wat geleerd! Wat goed dat het lukt met de spenenfee. Lin, gefeliciteerd! Fijne avond alvast