December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

geen idee eigenlijk, maar we hebben er een over,zet hem daar maar neer.staat anders ook stom dat we spullen die we heben gekregen op marktplaats zetten.vind ik er ondankbaar uitzien als ik dat nu al doe.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, ja kan... maar waarom jehuis volduwen met spul dat je niet gaat gebruiken... het huis zal gauw genoeg overvol staan met dozen te kleine kleren, speelgoed enz enz enz....;);) ik heb de dingen die ze mij aanboden en die ik al had gewoon door weggegeven als ze het niet terug wilde of teruggegeven.... :) komt nog meeeeer dan genoeg nutteloze zut op je af strax:$

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak.
    Tja daar zit ook wat in.
    Ik kreeg er 1 van me zus die ze gebruikt heeft voor haar kinderen (3 en 1jaar) ze gebruikt de box zelf niet meer.
    maar mijn schoonmoeder vond dit vies want het was 2e hands.
    Zo komen wij aan 2 boxen.
    Word toch even nadenken wat ik ermee ga doen.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dan moet je sm niet bij Ons op bezoek komen  wij hebben alles
    2e hands 

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Vies omdat het 2e hands is? Mensen.. dan moet ze niet bij ons komen. Ik vind het trouwens best een belediging als het van Jou zus komt.. nog niet eens van een vreemde..

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    geef je m terug aan je zus, en als zij hem niet terugwilt hier aanbieden, misschien dat je er hier iemand blij mee kan maken.... of bij jouw ouders neerzetten als uk daar regelmatig naar toe gaat

maar wat een suffe schoonmoeder zeg... een nieuw boxkleed er in en je hebt een andere box.... als mijn schoonmoeder dat had gezegd als reden, kon ze bij mij de boom in en kreeg ze de box gewoon terug... maar ja ik neem niet zoveel bladen voor mn mond;)

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb behoorlijk wat spullen van me zus gehad, en alles is vies want het is 2de hands.Wat maakt mij het uit dat ons kindje straks in de kinderstoel zit waar mijn nichtje en neefje in hebben gezeten?
    Me zus geeft wel meer spullen aan mij, en zij vind alles vies omdat het 2de hands is.
    maar ik krijg wel de babykleertjes van me vriend van 33jaar geleden die al die tijd op zolder lagen.
    Dat vind ik viezer dan een 2de hands box.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha daisy je sm is een beetje gestoord dan denk ik... wel een belediging van jouw zus ja....das notabene familie... denk niet dat jouw sm mij heel aardig zou vinden die kreeg het van mij wel te horen.. als het niet direct van mij zou zijn om de rust te bewaren dan wel via mijn hub..
    maar bij mij zou ze niet binnen willen want het huis is geen nieuwbouw dus 2de hands hahaha:D

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    mijn huis is ook 2de hands, en me huisdieren ook.
    Enneh me vriend heeft voor mij al een vriendin gehad.
    Is hij nu ook 2de hands?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha, meid... schoonmoeders zijn lastige wezens... die van de dochters zijn vaker leuker voor de schoonzonen dan de sm voor de schoondochters... maar is ze doorgaans een pain in the ass? en wat zegt je vriend ervan dat ze zo is

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

nou ik had me vandaag voor genomen om de ramen binnen eens een keer te zemen zitten allemaal vette plekken van de katten op en geplette vliegen.en als me man wakker was wilde ik de was aan zetten maar dat heb ik dus allemaal niet gedaan had er geen puf voor loop nog steeds in me pyjama kan zo me bed weer in hihihi.me man ging net weer naar zijn werk en zei nou heb je nog steeds de was niet aan gedaan de ramen had hij al van laat lekker zitten een dag helemaal niks doen is ook lekker.
    heb vandaag dus alleen maar op de bank gezeten en gelegen en lekker met de katten geknuffeld die af en toe op schoot kwamen zitten.

morgen naar vrienden toe word eindelijk me haar weer gedaan is hard nodig.

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Die word er al heel lang gek van, en ik ga er voortaan lekker tegenin.
    Het is ons huis, ons kind, en onze regels.
    En de kleine gaat daar niet logeren, dat staat bij ons al vast.
    En morgen komen mijn ouders, die zijn gelukkig net als mij en me vriend.Gek op 2de hands spulletjes.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, groot gelijk meid... voor jezelf, jullie zelf opkomen... ze moet gewoon slikken of stikken.... jullie gezin, en jullie moeten gewoon de spulletjes in huis halen die jullie willen... kijk ik snap dat je bepaalde dingen ook nieuw wilt hebben.. maar sommige dingen ook weer niet.. bij ons is denk ik 80% gekregen van mijn broers en zus...... zal me echt boeien.. en als me sm het vies vind had ik gewoon gezegd dat ze me dan maar alles nieuw moest betalen;):D ze zitten, liggen maar relatief kort in al dat babyspul... gewoon bijna zonde van de centjes

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Als ik zeg dat ze alles nieuw moet kopen doet ze dat ook nog.
    Mijn schoonouders hebben een groot koophuis, 2 auto`s meerdere keren gaan ze op vakantie
    Haar 2 kinderen zijn opgevoed met alles nieuw.
    Ze hoeven niet op het geld te letten.

Ik ben opgegroeid in een groot gezin en 2de hands kochten wij altijd.
    Hadden geen geld voor vakanties, dure dingen etc.

dat zit haar denk ik ook dwars dat ik mijn kindje niet ga opvoeden zoals zij heeft gedaan.
    Zij wil dat ik het nieuwste van het nieuwst koop voor de kleine.
    En ik vind dat onnodig.

Ach gelukkig is het mijn schoonmoeder en niet me moeder.

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

@coon: Lekker toch, zo'n luierdagje. Niks moet en alles kan. Heeerlijk!

@daisy1985: Aparte vrouw inderdaad, je schoonmoeder.. Hier ook veel tweedehands spulletjes, love it!

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Denk dat ik maandag toch even mijn urine laat nakijken, laatste tijd veel last van harde buiken.. Verder ga ik zo nog even "I didn't know I was pregnant" kijken op TLC, en daarna maar slapen :)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, is nog geen reden, mijn moeder had dr eigen zaak, mijn vader ook ze hebben 4 kinderen gekregen, 2 jongens en 2 meiden... mijn broers hebben de zaak van mijn vader overgenomen een aantal jaar terug, mijn moeder heeft die van haar verkocht... ze kochten voor de lol wat appartementen in italie, toscana aan zee en pinnen een auto.... en toch heb ik geleerd om op de centen te letten... kortom ik kom uit een familie die ook goed in de slappe was zit... zelf hebben wij ook een koophuis 2 auto's en dat soort dingen... maar houd mn centjes ook liever bij elkaar dus als het niet nieuw hoeft zoals een box ofzo dan doe ik dat echt niet....snap je een beetje wat ik bedoel... ondanks geld wil het niet zeggen dat je zo arrogant hoeft te zijn om neer te kijken op hetgeen een ander belangrijk vind....;)

maar goed hier lekker geslapen tot half 7... madam moest naar de wc en wilde een ei bakken.. zo gezegd zo gedaan.. mijn moeder is onderweg naar huis vanuit italie..zal hier vanmiddag wel binnenwandelen

18. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!
    Sorry paar dagen niet geweest.. ook niet alles terug gelezen..

@ 2dehandsspullen: hier ook wel wat hoor! een box, maxicosi.. als het er nog goed uit zien, waarom ook niet;) mooi goedkoop haha

Mikmak: pff geslapen tot half 7.. het word straks echt nog wennen voor mij zo vroeg eruit..;) gister tot 11 uur blijven liggen echt heerlijk.. nu kan het nog straks net meer;)

babystew: goed dat je je urine laat nakijken.. miss blaasontsteking, hopen dat het snel overgaat de harde buiken!

coon: heerlijk toch zon luierdagje.. had ik gister ookwel een beetje, was niet vooruit te branden haha..

Dames ik ga even afbakbroodjes in deoven doen;) fijne zondag allemaal!

19. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @tweedehands: wij hebben hier ook best wel wat tweedehandsspullen! wiegje, gemaakt door mijn schoonvader, waar zowel mijn schoonzussen, man als een neefje, nichtje en Joep in hebben gelegen. ledikantje waar mijn ikzelf, mijn broertje en Joep in hebben gelegen. kinderstoel waar ik ook nog in heb gezeten (net zoals mijn broertje). ik ben gek op tweedehands (vormt een mooi contrast met alle Ikea-spullen ;)), mits het er nog een beetje fatsoenlijk uitziet natuurlijk. kijk, een matrasje zou ik nooit tweedehands kopen, maar het huidige matrasje voor de wieg is slechts 3 maanden door Joep gebruikt, dus daar ga ik geen nieuwe voor aanschaffen.

@schoonmoeder: zucht, ik heb ook een exemplaar waar ik weinig mee kan. zo anders dan mijn ouders! Joep heeft al regelmatig bij mijn ouders gelogeerd en ook bij een goede vriendin van ons, maar nog nooit bij mijn schoonouders. dat zegt genoeg, lijkt me zo. ik kan gewoon niks met die mensen. een echt goed gesprek heb ik nooit met ze gehad, ook niet met mijn schoonzussen trouwens, ze tonen gewoon erg weinig interesse.

@slappe as: ik kom uit een gezin waar met name mijn vader jarenlang keihard heeft gewerkt (toen mijn broertje en ik jonger waren, was ie 's avonds eigenlijk altijd aan het werk of in vergadering) maar daardoor gingen we wel 3 x per jaar op vakantie. mijn moeder heeft ook altijd gewerkt, dus wat dat betreft hadden we het verre van slecht thuis.
    zelf ben ik momenteel fulltime mama en mijn man verdiend verre van slecht, maar toch kunnen wij echt niet klakkeloos alles kopen. zo hebben we een paar weken geleden EINDELIJK een nieuwe televisie kunnen kopen (dat was hard nodig), maar daar hebben we dan ook flink voor moeten sparen. maar des te blijer zijn we nu met de televisie!!!
    buiten dat: het dagelijks leven wordt er ook niet bepaald goedkoper op.....sommige dingen zijn zo belachelijk duur!

fijne zondag allemaal!

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mikmak; gave laarsjes voor je dochter! Vind die meidendingen ook zo leuk om te kopen, sta nu al te kwijlen bij de laarsjes en kleertje voor als ze iets ouder is.;)

Aapje; Lang leven sites als kleertjes.com he, heb ze ook al ontdekt.

Babystew; Dat klinkt goed op je gemak in de Ikea struinen. Kan er ook van genieten hoor af en toe alleen op mijn gemak winkelen, snap 'm helemaal.

Daisy; Succes met klussen, leuk! Hihi, 2e hands niet goed??! We zouden niet goed bij ons hoofd zijn wat gebruikte spullen van andere niet aan te nemen, we hebben zoveel nodig als as ouders en het is vaak voor zo'n kort gebruik! We hebben best veel nieuw, maar ben ook erg blij met alles te leen en 2e hands gekregen. Daarbij zijn de mensen die het gekocht hebben ook blij dat het nog eens gebruikt wordt.

Coon; Lekker toch zo'n dag, en nu mag het zeker! (excuus; zwanger..)

Tamm; Goedemorgen! Jij ook een fijne zondag!

Hier; Ben weer helemaal de oude, opgeknapt en weer fris en fruitig sinds gisteren! Lekker ff de stad in geweest saampjes, heerlijk na een week alleen binnen! Vandaag vieren we de verjaardag van vriendlief, hij is morgen jarig, komt wat familie en vrienden met de kids. Heb er zin in! FIjne dag allemaal!

Deel Deze Pagina