December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@bellamanuela
    Wow je bent alweer 16 weken.
    Tijd gaat snel.

Vind de tijd nu ook bij mezelf snel gaan hoor.
    De eerste 12 weken kropen voorbij en nu gaat het heel snel.
    Heeft vast te maken met het feit dat we nu relaxter zijn. En niet meer zo zitten te "wachten op een deadline" gok ik zo ;)

2. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ nijn: ja idd 16 weken alweer.. en ja ik denk idd nu ook dat het vliegt omdat de '' magische weken'' voorbij zijn haha;)

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zometeen lekker boodschapjes doen. en oh oh wat een honger heb ik! Dat gaat geen goede combi zijn met elkaar. Morgen vroeg helaas weer werken :( Helemaal geen zin inn, veel te moe.
    Daar heb ik de laatste paar dagen echt weer flink last van, ontzettende vermoeidheid!

@Bellamanuela
    Ik vind het wel nog steeds een beetje raar dat er tussen ons in ook nog iemand zit. Het lijkt me niet dat een pretecho maar een kwartiertje duurt?

Wie hebben er al is een pretecho gemaakt en hoelang duurde dat ongeveer?
    Zwangerschapszwemmen leuk! Dat zou ik nog liever willen doen maar dat zit hier niet echt in de buurt.

@Nijnonijntje
    Dat denk ik ook ja. Nu ik die eerste 3 maandjes voorbij ben heb ik echt zoiets van pfffff.. lekker! En morgen alweer 16 weken, dat zit zo lekker dicht bij de 20 ook, dan zitten we alweer op de helft.

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: ik vind het ook appart en zou niet weten hoelang het duurt maar heb idd wel meerdere malen gelezen dat het bij jan koning op een lopenbde band gaat en dat daar heel veel mensen van overal heen gaan en dus best zou kenne dat het maar 15 min duurt.
    ik wacht het af meid;)

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nijn en bella, een pretecho bij ons duurt ongeveer 30 tot 45 minuten me te herrinneren.. . en de 20 weken echo zo ongeveer 45 minuten tot 50 minuten..

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen idee hoelang een pretecho duurt. Staat het niet op de website hoelang of het gaat duren???

Grrrrrrrrrr hier een peuterpuber die denkt de regels in huis te kunnen bepalen.....................No way . Mw mag er even over nadenken op haar kamer de komende 4 minuten.

7. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Vakantiegeld is binnen joehoe! Meeste is wel voor de kleine ;)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww ik heb net mijn droomkamertje gevonden. Vriendlief is niet blij €1200 :) dat wordt slijmen de komende dagen

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
  10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
  11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wauw die is zeker erg mooi !!!

Succes met lief zijn bij vriendlief.

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx....heb ik nodig denk ik ;)

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    heel veel succes.

Hier gaat PC uit. Dochterlief naar bed en moeders gaat op de bank. Manlief is overwerken helaas en kan wel latertje worden en dan mag hij het weekend ook nog extra aan het werk :(

Truste en tot morgen...... x

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Florabella, super leuk kamertje.. Wij hebben net zo iets gekocht, soort 'long island style' kamertje. Ook wit, dat was ook 1200 maar voor 600 gekocht, was een aanbieding!
    Gister controle gehad bij de verlos, en onze lieve schat weer gehoord. Bij mij zit het nu ook 2 vingers onder de navel. Heb het alleen nog niet voelen bewegen..kijk daar echt naar uit!!

Alweer bijna 17 weken!!! Yoehoe!!
    Fijn weekend allemaal!!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb weer even moeten bijlezen. Er is hier een hoop bedrijvigheid :D

Wat een mooie kamer Florabella! Wij moeten nog op zoek naar onze droomkamer, maar dat gaan wij lekker tijdens onze vakantie doen. Kijk er echt naar uit!

Ik wil over 2 weken ook gaan zwangerschapszwemmen, want voel me meer een zeekoe dan zwanger. Ik ben (vrees ik) al aardig wat aangekomen en dat terwijl ik niet meer eet dan ik normaal deed :(

De laatste paar dagen is mijn energie weer ver te zoeken en ben ik weer een emo geworden. Echt verschrikkelijk! Maar het is voor het goede doel :)

Van de informatie die ik gelezen heb over pretecho's duren ze gemiddeld toch wel een half uurtje tot drie kwartier, maar als je puur gaat voor de geslachtsbepaling is dit maar een kwartiertje.

De tijd gaat nu inderdaad wel sneller en dat vind ik helemaal niet erg. Het enige waar ik wel "bang" voor ben is de 20 weken echo. Ik moet er niet aan denken dat ons kindje niet gezond is. Hebben jullie ook allemaal van die gekke scenario's in jullie hoofd?

Ik ga nog even een kop thee drinken, Mamma Mia afkijken en dan lekker slapen. Althans lekker slapen, ik ben de meest gekke bloederigste dromen. Een thriller is er niets bij! :)

Weltrusten allemaal en tot morgen! xx

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi meiden,
    ben net weer thuisgekomen van een dag zwemmen in de eemhof,was reuze gezellig,maar ook erg vermoeiend met een kleintje die steeds getild wil worden omdat het glad is,maar die ligt nu lekker uitgeteld in bed en mama met de beentjes omhoog op de bank.

dromen@ heel herkenbaar,ik droom nooit athans niet dat ik weet of onthoud,maar de laatste nachten zijn echt vergeven vd nachtmerries echt te eng en te echt voor woorden,vind het vreselijk,wordt er ook steeds wakker van maar als ik weer inslaap ga ik gewoon wer verder met die enge dromen

20 weken echo@ ben er niet bang voor,maar ben wel benieuwd.....en heb er ook echt zin in vond het de vorige keer ook zo'n leuke echo,we krijgen hem ook uitgebreid omdat mijn broertje is overleden aan maag darm afsluiting en er hartfalen (open hartje) ed voorkomt in de familie.

baby voelen,ik voel de baby dit keer al veel duidelijker dan ik met de eerste heel de zwangerschop heb gehad,ik krijg al echte schopjes echt heel duidelijk dus echt leuk,als ik daarvan uit ga zou je haast wel zeggen dat het dit keer een jongetje wordt

babyboo,mijn pretecho was geloof ik 20 minuten,en de 20 weken echo maximaal een half uurtje

flora zo raar dat je je ha zo slecht kan bereiken zeg!

lin,heb jij al uitslag van het uitstrijkje,ik ben echt benieuwd wat ze zeggen,hier gistermiddag weer harde buiken gehad en toe ook meteen weer dikke afscheiding lijkt wel samen te hangen dus

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Haaaaai dames!

Eindelijk even zitten. Heb net 2 taarten gevuld en afgesmeerd. Dan kan ik ze morgen bekleden met marsepein en fondant. En daarna versieren, de versieringen heb ik ook vanavond nog gemaakt.

Ik hoef niet meer te plassen voor MvM . :)

Nu lekker op de bank met een rosébiertje 0,0 :cool:

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, mooi kamertje!

Lin, leuk hè zo'n peuterpuber. Fenna was vandaag ook lekker bezig. Met potloden gooien omdat ze eerst moest opruimen (lees heel de vloer lag bezaaid ) voor ze een snoepje kreeg . Ze moest dus in de hoek. Toen ik bezig was met eten maken ging ze haar Teletubbie in de hoek zetten want hij had een puzzel gemaakt . LOL :D

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    T gaat idd hard nu !!
    (hélemaal niet erg:D)

Ga maar eens naar bed..... Truste allemaal!!

Deel Deze Pagina