December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi dames;

Vandaag naar het kamertje gekeken. T wordt toch een andere als ik mijn zin krijg ;) wel netzo duur haha
    Een slab gekocht voor mijn papa met daarop mijn opa is mijn grootste sponsor!
    En voor manlief een schattig baby mutsje met papa's trots, voor zijn 1e bijna vaderdag!!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn, snap ik. maar ik wist ook niet dat het gewoon met creme of bodylotion kon.. wellicht probeer ik het strakjes nog wel een keer...
    maar goed das idd ook weer een reden dat ik het hartje niet kan vinden... ik hoor het wel bewegen,maar het hartje komt niet voorbij..

@flora, haha die slab voor je vader is dan ook meteen de vraag voor te sponseren haha;)

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha eigenlijk niet maar wie weet wat het oplevert!

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @bellamanuela
    Ja, dat snap ik dan ook wel weer maar een kwartiertje zou ik wel jammer vinden. Misschien dat het daarom ook niet zo duur is. We zien het inderdaad wel! Moest jij ook opgeven wat je wou of niet? Want bij mij vroeg ie daar niet naar.

@Lin71
    Haha wat is het toch een schatje :p Succes mama!

@Florabella
    Maar die is dan ook wel echt super mooi! Als je geslijm niet werkt moet je hem maar even op zp laten kijken en dan slijm ik wel even mee:p!

@mamsie86
    Wat heerlijk! Gefeliciteerd met de mooie hartslag en met je mijlpaal van vandaag natuurlijk;)!

@Prinsesje88
    Nee daar maak ik me echt totaal niet druk over! Ik ben er van overtuigd dat het wel goed zit. Wij zijn allebei nog jong en ik ga me er ook niet druk over maken. Ik heb heel veel zin in de 20 weken echo!

@Sjees
    Oh ik dacht dat het toch wel iets langer zou duren maar oke.

@lievefamke
    GEWELDIG GEFELICITEERD! LEKKER VAN GENIETEN! Kom je nog wel wat vaker hier langs? Ik wens je een hele goede gezonde zwangerschap!

@Mikmak
    Hoeft niet perse met die gel he! Je kan ook gewoon bijvoorbeeld bodylotion gebruiken!

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedenavond dames,

Ik kwam toch nog maar eventjes langs. Vandaag was niet bepaald mijn dag. Vanochtend om 7 uur moest ik weer aan het werk. Al stond ik 2 uur later weer buiten. Ik kon alleen maar overgeven, overgeven, overgeven. Op een gegeven moment stond ik midden op de afdeling te kotsen en toen was het toch wel tijd om naar huis te gaan, Wilde eigenlijk niet gaan maar uiteindelijk gaf ik gewoon over in de vuilniszak in de keuken omdat ik de wc niet meer zou halen. Ben blij dat ik ben gegaan.
    Vriendlief had me gelukkig gebracht dus kwam me gauw weer ophalen. Onderweg naar huis nog een keertje overgegeven en toen was het gelukkig over. Bah bah!
    Heerlijk nog een aantal uurtjes geslapen en nu gaat het op snotverkouden wel weer. Morgenochtend gewoon weer opnieuw proberen.
    Vandaag 16 weken joepie :D!
    En dinsdag lekker de pretecho. Hoelang ie ook duurt, ik wil een mooi dvdtje, foto's en een geslachtsbepaling :D hihi. Zoveel zin in. Nog fftjes en dan zijn we alweer op de helft :D!

6. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel marientje!
    Echt heel lief :D

Dat bloedverlies gebeurd wel vaker hoor, maar snap dat je je daar zorgen om maakt. Wat vervelend van die chromosomen. Wat is er dan precies?

7. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen ook bedankt voor alle felicitaties!
    EN met zoveel duimen voor een plakbeeb, moet het goedkomen!

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O ik zie nu pas dat lievefamke weer zwanger is.
    Wow ik ben helemaal aan het flippen zo leuk vind ik het voor je.
    GEFELICITEERD!!!!

9. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    nijntje, thnx!! hahaha
    ik ben net zo aan het flippen :D

10. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: nee heeft die ook niet gevraagt, alleen afspraak gemaakt meer heeft die niet gezegt... we zien het dinsdag meid, in ieder geval weer na ons kleintje kijken:D

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, ja dat zei nijn me al... geprobeerd, dact in de verte wat te horen toen ik volume max had..... maar das ook een nare ruis tegelijk. laat het dus maar weer voor wat het is... zie wel of ik het nog een keer doe.. mss tegen de 2o weken ofzo;)

@flora haha ouders zijn niet gek... ;)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak..........*

@Mikmak, alweer 15 wkn, wat gaat dat toch snel......en al een buikkie???? Vond ik wel sneller gaan bij de tweede......

*uitbraak*

13. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

hier gaat alles goed voel me redelijk

gister samen een gezellige dag gehad .eerst maar naar de binnenstad van den haag gereden op de scooter wat soms echt erg is ze rijden daar als gekken we noemen dat ook de dodenmans rit het scheelt soms niks .maar veilig aan gekomen bij me lievelings winkel daar om me armband op te halen .en natuurlijk ook wat anders daar gekocht ga daar bijna nooit weg zonder iets te kopen .het is een indianen winkel die spullen verkoopt die echt door indianen zijn gemaakt .2 weken geleden al baby indiane pantofeltjes gekocht daar voor de kleine.

daarna zijn we naar de babydump geweest en hebben we daar ook het complete nijntjebadset gekocht,en klerenhangertjes ,en nieuwe zwenkwielen voor de kinderwagen we hebben hem tweedehands gekocht en die waren niet echt super meer .en gelijk het gratis pakket opgehaald.

maar het was zo druk op de weg(A12 was dicht dus veel werd via rotterdam omgeleid) dat we maar even bij de mac zijn gestopt .heb niet veel op me maag was niet helemaal blij denk te laat gegeten.

straks naar me schoonvader voor vader dag

iedereen een fijne zondag

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen!
    manlief vond zijn superpap medaille van dochterlief erg leuk en de beeb had een beker vol met chocolaatjes van beschuit met muisjes,een babyvoet,een baby,een babyfles etc gekregen en we hebben besloten dat we die chocolaatjes kopen straks met de geboorte,roze voor een meisje of blauw voor een jongen ipv gewone beschuit met muisjes zetten we dat dan op tafel,ze zijn echt zooo leuk

hier verder alles goed,ik voel de beeb echt schoppen nu,schrik er af en toe van,echt leuk,tis een echte drukte maker heel anders dan de eerste!
    vandaag een lkkere pyama hang dag,heerlijk, we gaan er vrder niet uit vandaag dus lekker luieren hier samen

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    *goofychick, heee chikkie.. ja gaat goehoed... buik is behoorlijk, beeb ligt ook al stukkie hoger.. sms je strax wel effe foto van buik... of zet m wel effe op hyves :D

@sjees ja leuk... hier is manlief niet thuis dus linette moet binnen nu en een half uurtje haar cadeautjes geven.

@Coon fijne vaderdag voor jou dan

16. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wat leuk dat sommige al je beeb voelt, daar moet ik nog even op wachten, denk ik.

Aanstaande papa heeft vandaag een rompertje met I love dad gekregen, vond hij erg leuk ;) straks nog ff naar opa & oma.

Deze babykamer hebben wij babydump gezien, deze is erg mooi !
    Ik dacht altijd ik neem een witte kamer, maar in vergelijking met deze kamer valt een witte in het niets. De rvs accenten zijn ook erg mooi, ja ik denk dat dat deze wordt ;)

Groeten

Petr

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    mooie kamer petera! Ik heb die gisteren ook gezien bij de babydump, erg mooi!

Wij gaan waarschijnlijk voor een andere van babydump, deze:

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dag dames,

eindelijk weer een beetje tijd om te reageren!

Allereerst, lievefamke wat geweldig nieuws! Ik duim ook keihard voor een plakkert en hoop dat alles goed met jullie gaat!

Babyboo, wat naar dat je je zo ziek voelde op je werk.. voel je je nu alweer wat beter? spannend hoor de geslachtsbepaling! Heb je al een gevoel wat het is? Lekker genieten meid!

Bella, jij ook veel plezier met de echo meid! wat leuk dat jullie elkaar trouwens misschien tegenkomen :)

Marientje, lastige keuze! snap dat je gevoel misschien zegt om het niet te doen. Aan de andere kant, wat anderen ook al zeiden er is ook 50% kans dat alles goed is..Maar goed voor ons is het makkelijk praten..jij moet doen waar je je goed bij voelt en ik duim voor je dat deze kleine helemaal gezond is!

nieuwwolkje, wat lastig met de electriciteit! is nu alles weer verholpen? En is de marmercake nog gelukt?:)

flora, wat fijn dat ze er op tijd bij zijn bij je vader...erg schrikken zeg! Het is een ontzettende rotziekte :( Hopelijk komt het helemaal goed.. En wat leuk die cadeautjes! Voor mij vader heb ik ook een leuk rompertje met i love opa gekocht en voor m'n vriend een speentje met papa is the best. Maar die krijgt hij pas vrijdag wanneer hij jarig is. Anders is het zo op elkaar.

Angelsound, wat leuk dat jullie het hartje zo goed kunnen horen! M'n vriend lag laatst met z'n oor op m'n buik en hoorde de kleine bewegen! Echt zo leuk.. Vanuit m'n vorige studie heb ik nog een stetoscoop en dan kan ik de kleine ook horen. Het heeft al een paar x tegen de stetoscoop aangetrapt, echt zo leuk! :D klinkt wel redelijk hard in m'n oren. En laatst de kleine ook gevoeld.. wat een geweldig gevoel. Kan niet wachten tot ik het elke dag ga voelen!

Nou meiden..meer weet ik eigenlijk niet meer..:)

hier gaat alles goed! Buik groeit lekker en heb deze week een erg leuk jurkje van noppies gekocht. Helemaal blij mee..aangezien de helft van m'n kleding uit m'n kast is verdwenen inmiddels. Klachten heb ik eigenlijk geen last van, behalve wat prikkelbaarheid af en toe en savonds opeens erg moe.

Opa gaat wel steeds slechter...maar gelukkig kan ik er steeds een beetje beter mee omgaan. Al voelt het wel raar om al naar een zwart jurkje te kijken voor z'n begrafenis.. Ook vind ik het erg dubbel dat ik nieuw leven in m'n buik draag en hij bezig is met zijn laatste dagen.. helaas is zo het leven :(

Maar goed, weer wat vrolijkere noot hier. Verder gisteren lekker naar de babydump geweest..en een supermooie luiertas van lief! gezien..ben er nu al helemaal verliefd op..helaas alleen niet op het prijskaartje. :) Maar goed..ik denk dat ik er uiteindelijk toch wel voor zwicht.. ;)
    Zometeen lekker uiteten met m'n ouders voor vaderdag. Wel zin in.

Fijne avond dames!

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Hier niet veel te melden. Af en toe weer misselijk en moe .......... Prachtige babykamers voorbij zien komen.
    Ook wij gaan zometeen met ons gezinnetje en mijn ouders lekker uit eten.

Prettige avond allemaal tot morgen.

20. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @isis, die is ook mooi he, we twijfelen idd tussen deze beige en de grijze ;)

@famke, ook nog gefeliciteerd ! Wat zul je blij zijn, meteen de volgende ronde weer raak !

Fijn weekend nog !

Deel Deze Pagina