December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww beertje wat leuk gefeliciteerd!!!!

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Prinsesje88
    Ja nog een paar uurtjes en het kriebelt ontzettend :p. zoveel zin in! Als die kleine zich maar wel bloot geeft :p hahaha Maar nog 8 daagjes gaat uiteindelijk ook zo voorbij!
    Hee het forum is ook om even lekker je hart te luchten he! Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen en dan in combinatie met je wisselende emoties is het helemaal een hel. Probeer het nog is aan hem te zeggen dat je gewoon niet goed kan slapen als hij de hele tijd ligt te draaien en of ie daar alsjeblieft op wilt letten? Doe vanmiddag een middagdutje? En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal!

@Babystew
    Fijn dat het zo goed ging op je eerste dag. Had je er ook een beetje lol in? Wat doe je eigenlijk ook alweer als ik vragen mag?

@Tamm
    Wat leuk dan dat je toch weer even mocht luisteren. Altijd leuk!

@Jonijoni
    Natuurlijk mag dat! Het is toch misschien wel een december kindje! Je weet maar nooit. Ik zou ook lekker blijven :p.
    Die keus kan ik je geen tip voor geven, Ik wilde het nooit weten maar ik ben veel te nieuwsgierig.

@Bellamanuela
    Zo spannend hihi :D ben ook erg benieuwd naar hoelang het nou gaat duren..,

@Germini
    Jeetje lekker is dat! Ga je eindelijk lekker een keertje weg en dan wordt je man ziek. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten?
    Sterkte met de kleine man!

@NieuwWolkje
    Pff heb jij ook al zoveel last van naar de toilet gaan? In het begin had ik er niet zoveel last van maar nu sinds een week ofzo moet ik zo verschrikkelijk vaak elke dag.

@Beertje1234
    Wat gaaf. Gefeliciteerd! dus meisjes gaan momenteel aan kop :p. Ben zo benieuwd. Nog een paar uurtje en dan weten we het :D

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemiddag,

Zo daar was ik weer. Ook ik een niet zo fijne nacht gehad. Ik had zo'n ontzettende keelpijn dat ik er wakker van werd. Was echt even niet te doen. Momenteel gaat het wel weer iets beter, maar richting de avond zal het helaas waarschijnlijk weer minder worden :(.
    Maar goed. Over 4 uurtjes zitten we lekker naar onze kleine te kijken. Zoveel zin in :D!! Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker 4 daagjes vrij..,

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Beertje wat leuk! PROFICIAT!!

Hier idd veel naar toilet :( zeker 3 a 4 keer op een nacht!

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nog 2 uurtjes woehoe spannend :D!!

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyboo,wat ontzettend rottig he die keelpjn,gelukkig heb je iets erg leuks in het vooruitzicht dat zal de keelpijn vast iets verzachten,heb je een voorgevoel jongen meisje?

hier ook in de lappenmand samen met dochter,erge keelpijn,hoofdpijn en snot bweuhhhh

7. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: kruipt de tijd bij jou ook zo voorbij? hahaha

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Beertje,Gefeliciteerd ook een meid dus:D

Nog even en we horen wat het geslacht is van de andere 2 meiden :D

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertje gefeliciteerd met het meisje

@prinsesje, hier kan ik me ook zo ergeren aan bepaalde dingen hoor.. dat betreft ook idd het slapen..

maar vanmorgen wilde ik koffie zetten en meneer had gisteren alle koffie op gemaakt, niets gezegd dus ik kon geen koffie zetten, geen koffie geen begin vd dag, ondanks dat ik op dit moment maar een halve kop drink ofzo...

@sjees, spannend...bijna dan..

hier kan ik ook al regelmatig wat voelen, al moet ik zeggen dat het niet iedere dag is... maar goed.... wel leuk is dat

grrr dat kind kan ik soms wel even achter het behang plakken.. wat een grote bek kan ze hebben zeg, word er niet goed van

10. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ kim: wij wachten nog tot het tijd is hahaha babyboo is om 19.30 en ik om 20.00 hahaha

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bella,wachten duurt lang vind ik altijd hihi,nog maar 1 uur en 20 min en voor babyboo is het ong 45 min :p

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ja daarom haha tijd schiet nu al op over kwartiertje ongeveer aanrijden:D

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend meiden! Ik duim voor jullie voor een mooie echo :)

voelen, luisterde net met m'n stetoscoop op m'n buik en toen hoorde ik uk schoppen en tegelijkertijd voelde ik het! Zo leuk :)

Las laatst ook iets over cursussen, ik ga het wel doen. Ik doe hier een zwangerfit cursus (net begonnen, dacht dat ik wel een paar weken moest wachten, maar kon gelijk beginnen) aangezien ik altijd fanatieke sporter ben geweest (seizoen afgelopen enzo) en ik ga een gewone zwanger cursus doen.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee dames als ik zo thuis ben vertel ik verder maar we hebben net besloten dat we het toch niet geheim houden.

WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he boo gefeliciteerd met jullie meisje, heb het gevoel dat december een meidenmaand gaat worden

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    gefeliciteerd< alleen maar meiden op dit moment, wie gaat ons de eerste jongen geven???

VRAAG,
    ik heb donderdag een sollicitatie gesprek, maar ben dan wel al 17 weken zwanger, vertellen of niet vertellen? ben wel te ver heen om het te verzwijgen vinden jullie niet, maar wil wel graag de baan en ben bang dat ik afgewezen wordt op grond daarvan

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik zou het niet overduidelijk zeggen maar het ook niet verbergen als ze ernaar vragen.
    Je kan nooit bewijzen dat je wordt afgewezen door de zwschap, er zal altijd een andere reden gegeven worden.
    Succes alvast

Babyboo GEFELICITEERD!

18. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Haha, nog een meisje proficiat!!!! En jij ook nog Kim. Dus is het 3-0. Of heb ik nog iemand gemist? Bella zal het ook al wel weten, spannend....

Moeilijk Brusje. Ik weet ook niet wat ik zou doen. Gaat het om een vaste baan?

Mijn mannetje heeft lekker frietjes voor mij gehaald. Dus ff lekker eten, slecht he!!!!!

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He wat grappig al die meiden hier.
    Gefeliciteerd babyboo!
    Hoe was de echo trouwens. Heb je lekker kunnen genieten van jullie kleine meid?!

@bella
    Ben heel benieuwd wat jij krijgt.
    Je zal het inmiddels al wel weten :)

Hier een ander probleem
    Ik zit op de bank en heb zo'n last van rusteloze benen.
    Word echt knetter gek.
    Weet niet hoe ik moet zitten, liggen, hangen of wat ikk met die benen moet.
    Heeft iemand een tip :(

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn, welkom bij de rustloze benen club.. ik doe dan altijd de benen extra strekken en aanspannen dat geeft tijdelijk een beetje meer rust

Deel Deze Pagina