December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: nee we hebben een mercedes;) en me vriend is blond haha... ja tijd vloog echt voorbij en daar binnen ging de tijd te snel hahaha:)

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Oh wauw wat leuk allemaal meisjes!!!
    Grappig, op een ander forum waar ik zit hebben ze ook een zwangerschapstopic en daar zijn het tot nu toe alleen nog maar jongetjes hihi

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Babyboo:
    Je vroeg wat voor werk ik deed.. Ik werk tijdelijk fulltime als administratief medewerkster bij de Amersfoortse verzekeringen :) en vandaag ging het echt al een stuk beter! Heb het programma nu ongeveer wel door gelukkig.
    Denk wel dat het zwaar wordt 40 uur per week, maar we kunnen de centjes hard gebruiken ;)

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meis,

Na zoveel weken kan je niet meer vooruit worden gezet,ik dacht dat dit tot 12 weken is;)

En houden ze gewoon je bevallingsdatum aan die je eerst had.

Bij mij was het geval dat de kleine 3 dagen achter liep op de groei,dus dan zou de jouwe 6 dagen voorlopen op de groei.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zal morgen alles bijlezen en reageren.

Ik ga nu lekker naar me bed toe,aangezien ik de vorige nacht helemaal niet geslapen heb door de hoofdpijn die niet wou wegtrekken.

Welterusten Allemaal!!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nope Bram is de werknaam, ons pap vond de baby niet leuk haha

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Weltrusten ladies.
    Ik ga proberen te slapen met die rusteloze benen.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

nijnonijntje leg je benen even omhoog op een kussen dat werkt vast!

jemig wat een meiden berichten hier,ik denk dat wij een jongetje krijgen maar wij willen het niet weten dus zal lekker een verrassing blijven, maar gefeliciteerd allemaal!

ik ga ook naar mijn mandje,voel me nog steeds niet lekker helaas.

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ga er wel vanuit dat wij morgenavond te horen krijgen dat we een tweede zoontje krijgen. En dat is uiteraard ook helemaal welkom!! Maar oh oh, wat zou het stiekem een grote verrassing zijn als de tweede een meisje zou zijn :) Maar ik ben geen December mama. Ik ben een November mama. Maar als ik over de uitgerekende datum ga, 23/11/11, kan ik nog wel een December mama worden.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    meisjes meisjes meisjes, waar blijft die jongen, geeft dat hoop voor ons, wij hopen op een jongetje, we hebben 1 jongen en meisjes, en anders wordt het zo een meidenhuis.

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Misschien kom ik vanavond wel met een jongentje af!! Wie weet :D

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ben benieuwd meid, geniet ervan om je kleintje weer te mogen zien:D

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooooow!!
    Babyboo en bella, van harte gefeliciteerd met jullie meiden!

Wij hebben over 6 dagen de geslachtsbepaling en denken dat het een jongetje wordt. Wie weet wordt het nog een gelijk spel met jongens en meisjes ;)

Ik ga vandaag met vriendlief lekker babyshoppen :) Heb er heel veel zin in!

Zit alleen wel een beetje in de rats, vriendlief heeft vandaag een echo van zijn hart. Hoop maar dat alles goed is!

@ Nieuwwolkje, veel plezier vanavond met je geslachtsbepaling en hoop dat het nog lukt met het maken van je woordenzoeker!

Fijne dag allemaal vandaag meiden!

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    zoo ben even een poos hier niet geweest.... Lees dat er al verschillende meiden zijn die weten wat het wordt leuk! hier volgende week op controle en hopen dat ik het hartje even mag luisteren...Als hekkesluiter van de groep loop ik ntuurlijk op iedereen wat achter! :)

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja ik zei het ook verkeerd. Toen ik bed lag zei ik al tegen me vriend oh dom dat was een mercedes geen volvo :p. Maar ik heb je wel gezien want jullie zaten in de auto te wachten.
    Heb je er een mooi dvdtje en foto's aan overgehouden of deden jullie dat verder niet?

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Babystew
    Wat fijn dat het zo goed ging! En dat verdient ook wel aardig, inderdaad zo zie ik het momenteel ook. Ik werk veel maar alle centjes zijn echt welkom!

@Kim1990
    Zou op zich wel kunnen want met die laatste termijn echo kon ze het niet goed meten omdat de kleine heel erg aan het bewegen was en eigenlijk maakt het mij op zich niet veel uit, de kleine komt toch nooit op de exacte data, of nouja bijna nooit.
    Het was een pracht kind in ieder geval en dat is belangrijk :D

@Brusje
    Dan hoop ik voor jou dat je een jongetje krijgt.!

@Prinsesje88
    Wat is er met je vriend aan de hand dan? Hoop dat alles goed gaat! Sterkte

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    O wat leuk zeg dat er tot nu toe allemaal meisjes komen
    Ben benieuwd naar de andere dames

Hier willen we het niet weten,maa als ik dit zo allemaal lees word ik ook wel nieuwsgierig haha

18. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Hihi Brusje, dat was bij ons net andersom. We hebben al 2 jongens en 1 meid. Dus nu gaan we weer gelijk op. Vind het ook wel echt een geschenk hoor 2 jongens en 2 meiden!!!!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn, en werkt het.. kussen onder de benen raden ze idd ook wel aan, maar voor mij en de jubelbenen werkt dat maar relatief kort.. in samenwerking met de overstrekking heeft het wel weer een doel haha

@aapje, ja he alleen maar meiden.... maar ja je weet wat ze zeggen he, echte mannen maken meiden... en meiden worden gemaakt als de man tijdens zex moe is... ik denk dat we ook weer een meid krijgen.. zul je net zien dat het stiekum toch een menneke wordt haha

hier voor de rest alles oke.. mn baas wil alleen praten over mijn dinsdag thuiswerken... heb echt geen zin dat die wordt ingetrokken... dus.. maar ja we wachten wel af

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wat leuk al die girly-beebs hier!!!!
    Ik heb ook een voorgevoel van een meisje maar weet het pas over 4 weken:(

Deel Deze Pagina