@Sniffy Ik hoop dat het gauw bij ons ook gaat gebeuren, dan zal het helemaal echt worden voor vriendlief! @Nijnonijntje de bloeding was inderdaad niet ernstig had ze gezegd maarja.. @Luna86 Ik ben heel benieuwd wat jou wondertje gaat worden! Heel veel plezier alvast! @Sjees Hahaha ik kan niet wachten tot ik op meidenkleding jacht kan gaan. Ik ga in ieder geval zo'n super leuk lakentje van de hema halen. Die heb ik al zo lang zien liggen maarja aangezien ik het nog niet wist kon het helaas niet mee maar nu mag ik het kopen joepie Nu nog geld hahahaha
Ik hoop heel erg dat mijn voorgevoel fout is. Ondertussen is het al wel heel laat. Heb er een slecht gevoel over. Laten we hopen dat ze inderdaad even aan het uitpuffen is van alle spanningen. Pff ik krijg er bijna buikpijn van
Sjees, ohh heerlijk alles lekker opruimen!! Je mag hier ook wel even komen? Haha, ik heb echt nergens puf voor maar heb me voorgenomen dat als we weten wat het is ik alles ga opruimen boven en op mp. Ik heb heel veel kleding voor een meid gekregen van mijn vriendin en dan nog heel wat bakken vol van Julian.
nog steeds geen nieuws van isis geen nieuws is meestal idd geen goed nieuwds hopen dat ze snel iets laat weten.
Geen nieuws lijkt mij in dit geval ook geen goed nieuws. Heb helaas het zelf ondervonden vorig jaar. De VK kon toen bij mij ook geen hartje vinden en ook de echo was toen niet goed.
Ik ben geen december mama Ik ben op 23/11/11 uitgeteld. Als ik overtijd raak, kan ik wel een decembermama worden.
jeetje zeg... ik ben om de 10 minuten zo een beetje aan het checken nu of isis ergens te vinden is..... @MHMW, hahahahaha bijna december mama dan... @babyboo en sjees, lekker he kunnen shoppen voor het ukkietje, hier nog effe wachten tot 22 juli dan weten wij het ook... kan ik of in november op de kinder kledingbeurs staan.. en een gedeelte weggeven, of alle kleertjes van zolder halen om te wassen... heb wel heeeeeel veel zin om te gaan shoppen voor het eerste pakje als uk geboren is.. er is in valkenburg zo een leuke kinderkleding winke met IKKS Calvin Kein Gympq enz enz...
Op haar profiel kun je zien dat ze gisteren voor het laatst op ZP is geweest. Zit ook steeds F5 te drukken.
Jeetje, ik kijk ook al sinds gisteravond of er al nieuws is over Isis... vind het een beetje griezelig!
@NieuwWolkje Dat zeggen ze inderdaad maar deze keer denk ik dat het niet helemaal lekker zit. Oh ik vind het echt erg, maar laten we hopen dat we het allemaal fout hebben. Ik hoop echt dat we vandaag heel gauw iets te horen krijgen! Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat als we vandaag niks horen, het toch echt niet goed zit. Je weet maar nooit, misschien ligt internet eruit!
Hier nog iemand hoor die aan Isis denkt! Laten we maar met zijn alle duimen, meer kunnen we niet doen.
Ik schrijf niet veel maar lees wel tussendoor mee. En ik moet zeggen dat ik ook nu een beetje buikpijn heb over Isis. Hopelijk komt ze toch nog met goed nieuws. Duim duim.
zucht.. nog steeds niets dus.... @isis... owee als je strax fluitend komt vertellen dat er niets aan de hand is en alles oke is en je bent gaan shoppen om het te vieren!!! nee geintje natuurlijk ik en alle december mama's maken zich super zorgen om jou en je ukkepuk!!!!! we zullen denk een gat in de lucht springen als de zorg voor niets was.... maar heb zo een rottig gevoel nu...
Ja ikk heb dat rottige gevoel ook. We hebben nu al zolang niks gehoord. Heb er ook buikpijn van. Pfff dit is heel apart. Ik blijf nog heel hard duimen en hoop dat mijn gevoel het fout heeft. Maar het voelt niet goed. Je zou zeggen dat als het goed zat dat ze het hier schreeuwend zou vertellen. Dus ik hoop zo dat ik het mis heb. Duim duim duim.