Wel meegelezen, maar een tijdje niet meer geschreven. Wat gaat het toch allemaal snel op dit forum, al weer deel 2! Ging het maar zo snel met de zwangerschap . Ik zit echt iedere dag af te tellen tot de 2e echo en de 13 weken (het leerproces is al begonnen en de baby is er nog niet eens). @vlees: Hier ook weinig behoefte aan vlees. Alleen op brood vind ik het af en toe lekker, maar 's avonds moet ik er niks van hebben. Ik eet vooral veel brood, witte bonen in tomatensaus en fruit . @sex: ook hier nauwelijks zin in sex. Die keren dat het gebeurde, kon ik gewoon niet goed ontspannen. Ik zag mezelf ineens heel anders (als aanstaande moeder) en daar moet ik even aan wennen. Ook ben ik best vaak moe, dus geen puf. @babykamer: dat is idd lekker optijd om dat nu al te regelen. Wij moeten onze was/rommel kamer helemaal opruimen en verbouwen. Gelukkig hebben vriendlief en ik allebei 6 weken zomervakantie (lang leven het onderwijs!), dan gaan we lekker in het huis prutsen en de babykamer langzaam klaar maken. @Isis: Veel sterkte de komende tijd! @Babyboo: leuk dat je een kitten rond hebt lopen! Zorgt ook weer voor de nodige afleiding toch? @babystew: Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Kan je direct aan de bak of ben je aan het solliciteren? Even een vraagje: mijn zwangerschapskwaaltjes werden vorige week minder, maar nu verergeren ze weer. Alleen heb ik al een tijdje geen bandenpijn/spierpijn meer, hebben jullie dit ook? Moet je bandenpijn iedere dag voelen of kan je buik wennen aan al dat oprekken? Ik moet wel zeggen dat ik een stuk minder stress ervaar en dat ik mij beter voel. Alleen ben ik er niet altijd meer bij met mijn hoofd, moet ook echt wennen aan het idee dat ik moeder ga worden en dat vriendlief en ik na 9 jaar niet meer met ons tweetjes zullen zijn. Ik ga lekker slapen, meiden die morgen een echo hebben...heel veel succes en plezier!!
Mijn kwaaltjes zijn sinds eergisteren ook weer terug, hang weer lekker boven de pot. Bandenpijn heb ik wel heel regelmatig. Ik vind het eigenlijk best snel gaan, alweer bijna 15 weken!!
ik heb sinds gister erg last van me darmen en kan heel moeilijk naar de wc, had al een middel van de dokter gekregen maar helpt niet en gister pfff 1,5 uur op de wc gezeten met pijn en tranen verder heel erg moe en moet dadelijk werken pfoe en ook spierpijn en weet niet waarvan haha.. iedereen fijne dag gewenst.
Hier ook doodmoe! Echt heel erg. Verder veel last van korrelige afscheiding. Denk dat ik een infectie heb. Hmmm weer maar eens urine inleveren.
Goedemorgen allemaal, @babykamer wat klaar is, is maar gedaan. Wij gaan er in onze vakantie mee aan de slag. Alleen laten we 1 muur nog kaal. Op de dag van de geboorte of een dag later in ieder geval helpt mijn vader om de muur in de juiste kleur te doen. althans dat is hoe wel het nu willen , maar er is niets zo verandelijk dan wij . @ gelukjes geen last van, ik voel me kiplekker, niet misselijk, niet heel moe. Heb alleen een erg droge jeukende huid. Gisteren een heel leuk koffertje gekregen bij de VK met sokjes, een luiertje ( zo iniminie). Iedereen vandaag met echo's , hartjes horen of iets in die trend. Veel plezier ! Werkse voor wie mag werken. IK ga eens flink in huis aan de slag.
een paar stukjes chips of een stengel is helaas niet genoeg om het een beetje op peil te houden..... met een zodanige lage bloeddruk ben ik eigenlijk de hele dag bezig met zout eten.... op het moment dat ik dat paar uur niet doe en dan ga opstaan klap ik bijna al weer neer.. het enigste dat helpt is richting het einde van de zw.. omdat de bloeddruk naarmate de zw vordert weer steigt.. dus ik heb standaard samiliak snoepjes ed bij me.. haha
@kwaaltjes, deze komen en gaan... zo heb je een paar weken geen bandenpijn en dan een weekje wel..... misselijkheid is wisselend... maar zou moeten afnemen naarmate de kleine groeit.. je bent misselijk omdat uk ronddobbert in de buik dus hoe groter hoe minder ruimte en dus ook afname misselijkheid... en straks maakt dat gewoon plaats voor het voelen van uk, en niet meer weten hoe te liggen, jubelbenen.. alhoewel ik die al zo nu en dan heb en dat soort irri kwaaltjes effe nog een foto gemaakt vanmorgen.. 13 weken en 5 dagen
jahoe alweer 15 weken!!! ik heb net eindelijk maar eens mijn verzekering gebeld,en kraamzorg geregeld,hopelijk nu beter dan 1,5 jaar geleden,toen hadden ze geen mensen en ik dus geen hulp! mikmak,jij ook nog steeds lage bloeddruk,hier ook,maar wel minder last van dan in het begin gelukkig hij is ook ietsjes gestegen. Die salmiakbolletjes zijn trouwens lekker,loop ik heel de dag op te zuigen hahaha lin,die jeuk,zoooo herkenbaar,ik wordt er gek van ben de hele dag aan t krabben,heb mezelf gister eens een goeie scrubbeurt gegeven maar helaas mocht niet baten net of er duizend kleine kriebelende beestjes over mijn huid gaan. nijnonijntje,heb je niet een schimmeltje dan,ik heb er al weer 3 achter de rug sinds deze zwangerschap,krijg steeds zo'n kuurtje,het is nu gelukkig even weg bellamanuela,jee wat vervelend lijkt me dat zeg,heel veel laxerende dingen eten en drinken dus,zal dat roosvicee laxo etc niet wat kunnne verlichten? sterkte 20 weken echo,oh ja ik lees allemaal data's hier,ben ik vergeten een afspraak voor te maken zal ik eens even gaan doen hahhaha nou ga weer eens verder met nixen!
Mooi buikje hoor mik mak! Hier ook nog wel last van kwaaltjes, misselijk en af en toe overgeven.. gaat wel iets beter maar weg is het nog niet.. Heb volgens mij ook een paar keer de kleine gevoeld! zo apart net een klein vlindertje die kriebelt.. volgende week woe weer na de vk! hartje luisteren.. heb ook een 20 weken echo gepland, 13 juli.. Fijne dag!
@mikmak Wow super mooi buikje. @sjees Ja ik denk idd dat het een schimmeltje is. Zal eens snel wat actie ondernemen. Want vind het niet zo prettig
Zo vandaag even lekker uitgeslapen tot een uurtje of half 11. Dat had ik echt wel even nodig, was echt ontzettend moe! Zometeen maar is lekker paar donuts halen, heb ik uit het niks zo ontzettend veel zin in gekregen! Verder de was doen en vanavond lekker nasi eten. Voor de rest gewoon lekker bankhangen. Energie is ver te zoeken. @Le0nieTje Wat fijn dat de waardes zo laag waren. Gefeliciteerd! En jullie hebben al flink geshopt. Goedemorgen zeg! Veel plezier vandaag bij de vk. @Mikmak Dan heb je er dus inderdaad niet veel aan, maar een paar chipsje kan inderdaad ook werken of misschien een paar tucjes.. @Babystew Joepie gefeliciteerd zeg!! Ik zei toch dat het wel mee zou vallen. Geniet ervan! @Nijnonijntje Bij mij slaat de vermoeidheid ook flink toe! Ik was gisteren om 18:30 al helemaal kapot. Kleine groeit flink geloof ik. Buik begint ook aardig te groeien. @Evi83 Bij de sex had ik daar de vorige keer wel last van dat het daarbij pijn deed. Maar nu kan ie als ik het zo maar kan zeggen ook niet te ver gaan want dan doet het echt zeer! en ik begin echt te merken dat mijn buik in de weg zit. @bellamanuela Ik moet ook weer veel te vaak plassen. Om gek van te worden! Wat leuk dat je bijna een nieuw huisje krijgt. In dezelfde plaats? @Florabella Dat heb ik sinds kort ook. Ik heb er weer veel meer zin in en kan er ook meer van genieten. Heel fijn! Want mijn vriend werd niet echt gelukkig van me. @Wowkaat De kitten is hartstikke leuk alleen heel erg stout! Mijn armen zitten onder de krassen en hij valt alles aan. Speels ding maar hij is verder wel ontzettend lief! Ik heb bij mijzelf het idee dat mijn buik wel begint te wennen aan het oprekken. Denk ook niet dat je het elke dag hoeft te voelen. Bij mij is het afwisselend. Ik heb vooral erg veel last van gevoelige tepels! @Lin71 Die jeukende huid is bij mij ook verschrikkelijk. Vooral heel erg op mijn borsten. Die krap ik nog net niet kapot!
Ja mijn buik begint ook in de weg te zitten haha. Op mijn buik liggen wordt al minder fijn en als ik een boek lees dat op mijn schoot ligt moet ik het soms al naar achteren schuiven haha. Wordt wat straks als de buik echt gigantisch is.
Dag meiden! Ik ben er (eindelijk) weer! Wat heb ik deze site gemist seg!! Met de verhuis is alles in orde, we zitten op ons gemakje, wel even wennen aan die grote tuin enzo haha. Vanmorgen eerst weesten fitnessen, en erna boodschappen gedaan. Straks nog eens even naar het hartje luisteren.. 22 juni heb ik een pretecho, gaan we kijken of we het geslacht dan kunnen zien... Dan ben ik 15 weken Is met 3D. Ben zo benieuwd!!
@nijnonijntje dan leg je gewoon het boek op je buik. @sex hier ook 0,0 . Moet wel zeggen dat het wel iets meer terug begint te komen. wow babyboo lekker hoor uitslapen.............
Babyboo,ja dit is al een tijdje dat je bij 5000 berichten een nieuw topic moet openen,eerst was het 10.000 maar dat vonden ze te worden. Een keertje voor de zekerheid kan geen kwaad ik doe het ong 1a2 x per week. Wat lief zeg!!! Heb je ook een foto van de Jip Wolfje,wat leuk zeg dat je alles hebt gezien,en dat de kleine zo druk was. Coon,zoo dat zijn veel katten!Gelukkig gaat het alweer wat beter met hem! Isis,Je hoeft geen sorry te zeggen hoor meis. Blackbird,mooi om te horen he Babystew,balen zeg dat het niet goed was geregeld! Gefeliciteerd meid!! Flora,leuk hoor dat je bram goed kan voelen! Bella,ik had me eerste positiebroek al met 4 weken. Nijntje,de meeste hebben het inderdaad zolang de echo ertussen zitten. Alweer 13 weken je gaat het 2 de trimester in! In de zwangerschap ben je wel meer vatbaarder voor de schimmelinfecties. Brusje,gefeli met je mijlpaal. Lin,gelukkig heeft ze hem gevonden!Daar schrik je wel even van zeg!. Mikmak,Dat word stoppen met de koffie hihi. Mooie buik! Peanut,7 buisjes!Het is voor een goed doel. Leonietje,haha beetje koopverslaafd Succes morgen! Evi,nee niet echt last van. Mooi hoor! Hellepelle,dan moeten jullie nog een heleboel doen. Peanut,Wij hebben de babykamer al klaar Tam,wat lief zeg van je dochtertje dat ze elke keer wou meeluisteren. Wowkaat,nee mijn kwaaltjes zijn zo goed als verdwenen. Hier is het ook wennen hoor vriend geloofd het volgens mij nog steeds niet hihi. Tamm,klopt ja voelt inderdaad als een vlinder die kriebelt Nieuwwolkje,mooi dat jullie op je gemak voelen. Hier ben ik zo beroerd gister uit het niets verkouden en hoofdpijn! En vanmorgen heel leuk met keelpijn erbij opgestaan. Heb het ook erg warm pff ben al aan de water gegaan. Zou haast willen zeggen ben ik er al vanaf Gister naar het hartje geluisterd van de kleine wat was dat leuk zat de kleine ook te pesten hihi,met de angelsound duw ik dan een paar zachtjes op me buik en dan hoor je ineens BLOEP!dan trapt/slaat de kleine ertegen aan
@ babyboo: ja idd de plaats waar we nu ook wonen. wonen nu in een duplex en hebben geen tuin en dadelijk wel weer net klaar met werken pffff ben kapot en dat na een half dagje haha