December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk is dat goed meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

Hoop dat het nu wel allemaal goed verloopt en je er een beetje van kan genieten!!

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    @goofie das toevallig,vind thet mooi werk altijd die glimlach die je krijgt als ze de deur open doen en je zien staan

ik stond gister voor een dichte deur meneer deed niet open en nam de tel niet op .op kantoor wisten ze niks

zo het weekend is begonnen was allang klaar met werken maar ben ff langs me ma geweest heb weer een pak met verschillende rompertjes gehad van hun nu in de maat 50/56 de vorige keer 62

net ook met me ma naar de wibra geweest zag in het krantje dat ze beddengoed voor de baby in de aanbieding hadden dus even wezen kijken nou kwam met veel meer thuis dat wordt vaker shoppen daar ook leuke schoentjes gekocht ach en voor 3 euro kon ik ze niet laten liggen net maar een foto gemaakt en naar man lief gestuurd hij vindt ze ook grappig gelukkig maar ,ook en pyjamatje,lakentje,matras beschermer en slabbertjes gekocht dus we breiden steeds meer uit vindt dat zo leuk af en toe wat halen

en je ziet zo veel leuke dingen

3. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Je bent van harte welkom hoor Wennes! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Prinsesje: tjonge, dat is geen fijne situatie! Je mag van mij hier zoveel neer zetten als je wil, hopelijk helpt dat jou (jullie) om het voor jullie beiden weer fijn te maken. Mijn man heeft een lange tijd tegen een burnout aangezeten, en nu is het nog niet helemaal over, maar het gaat de goede kant op. Hij was zo druk met werken dat hij verder nergens meer zin in had. Misschien dat dat bij jullie ook wel een oorzaak is?

Coon, thanks voor de tip van de wibra, moet toch ook maar eens voor beddengoed gaan kijken. Ik heb alleen nu nog geen ruimte om het op te bergen hier!

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wennes, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Prinsesje, je moet jezelf niet zo aan de kant schuiven hoor. Jij verdient ook aandacht en liefde. Met praten kom je volgens mij toch verder. Want als je niks doet komt er ook geen oplossing en duidelijkheid.

Knuf!

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Wennes, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Prinsesje, lekker je hart luchten hier meid, is alleen maar goed! En wat de andere meiden ook zeggen, laat jezelf niet aan de kant schuiven, je verdient het om gelukkig te zijn, blijf praten!!

7. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Iedereen,

Ik ben net zo als wennes10 een stille meelezer die heel af en toe een berichtje plaats. Ik kreeg net een pb van nijnpnijntje. Omdat ik toevallig ook contacht met Isis die avond voordat ze na het ziekenhuis ging voor de echo. En heb tot opheden ook niks van haar vernomen helaas! Want ze zit in het zelfde schuitje als mij. Zoineens uit het niets bruinverlies. En Isis reageert op een berichtje van mij die ik op het forum had gezet over mijn bruinverlies waar ik ver schok. Bij mij was de vk na een uurtje al gekomen om de luisteren en het hartje klopte mooi. Nu dinsdag nog een extra echo voor de zekerheid. Maar ik ben er ondertussen wel achter dat ik een blaasontsteking heb dus ik hoop dat mijn bruinverlies daar mee te maken heeft en geen miskraam is of iets dergelijks. Ik denk dat Isis binnenkort haar verhaal nog wel komt doen. We kunnen niet meer dan afwachten.

Groetjes Polo

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Coon, bedankt voor de tip! Zal morgen ook eens langs gaan bij de Wibra. Kan ook nog wel wat spullen gebruiken ;)

@ Wub309, gelukkig gaat het nu wat beter met je man! Ik hoop dat het zo blijft en beter wordt de komende tijd!

@ Sniffy, dank je wel meid! Zal het vanavond weer eens proberen, mits ik niet te moe ben en al lig te slapen als hij thuis komt.

@ Tam27, wat een lieve woorden weer!

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 161888 hier even een foto van de schoentjes/pantoffeltjes die ik net bij de wibra had gekocht

@wub ik hoop dat er nog wat is me ma vertelde ook vaak als het krantje uit is moet je er snel bij zijn ik kon nog een paar dingen vinden die in het krantje stonden

10. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje! Bruinverlies hoeft niet meteen het ergste te betekenen meid! Ik heb ook een keertje bruin verlies gehad, maar de vk zei dat ik mij niet druk hoefde te maken zolang het geen rood verlies was en niet veel was. Je kan bruinverlies al krijgen door te niezen, komt omdat het wat beter doorbloed wordt daar beneden!

Veel sterkte in ieder geval meid!!

Wat Isis betreft klinkt je verhaal niet erg hoopvol meer, zoals je het beschrijft! Oh Isis, hoop zo dat alles goed is!!!

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onwijs leuke lieve schattige schoentjes coon!! :D

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    aan de meiden met bruinverlies

het hoef dan niet het ergste te betekenen het kan ook zijn dat je baarmoeder mond wat gevoeliger is en er snel haarvaatjes knappen

ik had toen ik 11 weken was ook steeds bruinverlies tot op een avond dat ik heel veel bloedverloor .heb 2 dagen erna een echo gehad en alles was goed met de kleine en me baarmoeder zag er heel goed uit dus bij mij kwam het van me baarmoedermond.nu pas sinds deze week verlies ik geen oudbloed meer maar dat klop ik af hoor komt het weer dan schik ik niet zo snel meer .de verloskundige zei ook dat de ene net wat gevoeliger kan zijn dan de andere .blijf ik er wel last van houden gingen ze extra controles aan vragen in het ziekenhuis voor de zekerheid .vorige week hebben nog het hartje gehoord

dus voor de dames met oud bloed verlies probeer niet gelijk in paniek te raken het hoef niet veel te zeggen

hopelijk helpt mijn ervaring een beetje om niet teveel in paniek te raken dat he tniet altijd mis hoef te gaan

13. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dankjewel voor jullie warm welkom meiden!!!

@ coon: whaaaa wat een super gave schoentjes....

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@prinsesje
    He joh! Laat je niet zo aan de kant schuiven. Je bent zwanger en verdient juist alle aandacht en liefde. Die heb je ook nodig als vrouw en als je zwanger bent dubbelop. Vind ook dat je mannetje veerplicht is je die te geven.
    Kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt in ruziemaken, maar als je niks meer zegt denkt hij dat je het accepteert en dat doe je natuurlijk juist niet. En elke dag huilen...o meissie denk aan je beebje. Dat is niet goed. Je moet juist geen stress hebben en lachen!
    En op de bank slapen is niet goed voor je rug. Je verdient je eigen bedje. Is er geen mogelijkheid om eens goed met hem te praten waardoor hij zich niet aangevallen voelt? Bijvoorbeeld als je een lekker etentje kookt of zoiets?
    Dit moet je niet zo accepteren hoor.
    Mannen zijn raar, wie weet is hij wel jaloers dat jij nu alle aandacht krijgt van iedereen nu je zwanger bent en hij het idee krijgt alsof het kind niet van hem is. Snap je wat ik bedoel?

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Coon; wat een superschattige schoentjes!! :D

16. nijnonijntje

Ja nou geem internet? Das weel heel toevallig! Je zorgt toch met zoiets bijzonders dat je het even komt vertellen. Helemaal als er niks is. Ookk als er wel wat is toch? Dit is gewoon raar. En idd wat je zegt, ze was er heel vaak en dan nuu ineens na dit niet? Dat lijkt wel heel bewust. Hoop nog steeds dat het niks is!

17. nijnonijntje

@coon
    Haha lachen die schoentjes. Zo leuk! :D

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    gewoon even voor iedereen die het nodig heeft een mega knuf ( incl mijzelf )

Manlief is weer aan het overwerken grrrrrrrrrrrrrrr.
    dochterlief is bij oma en ik moet alleen eten boehoehoe.

Ik begrijp van jullie dat er nog geen bericht is van isis.

Ik zal brammetje en haar mama even een pbtje sturen .

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nieuwe mama's ,

gefeliciteerd en welkom !!!!!!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb jou een terug gestuurd!!
    Maak er een lekkere verwen avond van!!

Coon; wooow gave schoenen!

Ik heb al mijn pb's met Isis nagekeken maar ik heb geen gegevens van haar....jammer genoeg!

Deel Deze Pagina