December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dat is zeker Jammer flora.
    Ik weet alleen dat ze uit groningen komt maar verder ook niets.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    o ja en ik voel kriebel ( beeb ) hier de hele dag als eenfladderende vlinder en dan weer een dof stompje. Zo leuk !!!!

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @schoentjes: Geweldig wat schattig!!:D:D

@isis: ik zit echt te duimen, vind het spannend..

@man: ha ha nou ik heb hier ook zo'n man waar ik soms echt een beetje liefde uit moet trekken.. maar soms komt het er toch ineens weer zo uit, uit het niets.. Die momenten zijn dan extra speciaal..

Ik snap wel dat het heel moeilijk is om er over te praten, ik heb ook zo mijn onenigheden die altijd maar weer terug komen en die altijd uitlopen op boosheid.:( Mannen zijn soms zo moeilijk!!
    Gelukkig weet ik wel op een of andere manier dat mijn man me door dik en dun steunt en echt wel heel veel van me houd:) onze tijd in de MMM heeft ons ook echt veel dichter bij elkaar gebracht en het was zwaar maar dat is toch wel weer erg fijn!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje, gewoon lekker je hartje luchten.... denk wel dir onacceptabel gedrag... hij gedraagd zich als een verwend vervelend jongetje die eens flink de waarheid moet horen.. soi dat zn werk niet leuk is meer, mag je best begrip voor hebben, maar mag niet de relatie overschaduwen, hij is uiteindelijk de enige die daar verandering in kan brengen (als dat het is). hij mag best weten dat je verdrietig bent om zijn zielige gedrag... een beetje vent durft te praten... heb ik die van mij ook moeten leren ;). als hij zo gelukkig is met jullie zw laat hij het welp een vreemde manier merken... en helemaal alleen het hh doen.. doe ik ook maar man is militair en slaapt vaak op de kazerne, maar als hij er is dan doet hij tenminste het gras maaien en dat soort dingen... praten is denk ik de enige oplossing meid... liefde hoef je niet te verdienen die moet je onvoorwaardelijk krijgen!!!

@wennes, welkom hier, post maar lekker wanneer je wilt.

@vw polo thanx voor de info.

@nijn, precies... nee dat is ook een lullig idee geen internet.. denk ook dat het bewust is.. gewoon effe niet... maar ja we horen het wel een keer hoop ik

@coon, leuke slofjes

5. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prinsesje88 en Coon,

Fijn om jullie verhaal te horen over het bruinverlies. Stelt me weer erg gerust. Bedankt!!

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieve meiden,

ben net pas thuis heb vanaf 2 uur met dochter in de kinderkliniek gezeten,bij de laatste controle op cb bleek dat ze tot onder de curve lijn was gezakt met haar gewicht,en nu gingen ze zich toch wel zorgen maken,vandaag dus afspraak bij de kinderarts gehad,en ze moest bloedprikken wat absoluut niet ging ,we hebben zeker 15 minuten in die kamer gezeten en het priken lukte niet ze konden het vat niet vinden en de kleine ging helemaal overstuur,ik zat bijna zelf mee te huilen zo zielig.
    Uiteindelijk in de andere arm geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt ze heeft nu wel een flinke bloeduitstorting.
    Verder is ze lichamelijk onderzocht en wordt ze binnenkort 3 keer een dag opgenomen bij de dagbehandeling voor allerlei onderzoeken,bv ademhalingstest na het drinken van melk en al dat soort dingen,ik vind het best moeilijk,maar was blij dat de artsen zo vriendelijk waren en zeiden dat ik absoluut geen slechte moedre ben omdat ze niets wil eten maar dat er ws wel een oorzaak voor is,zoals dat haar kmallergie nog ernstig is dan ze dachten en ze helemaal op neocate overmoet ipv pepti en een strenger dieet,of iets met haar darmpjes waardoor eten gewoon neit prettig voor haar is,maar dat gaan ze nu dus allemaal onderzoeken,sorry voor mijn lange verhaal.

ik heb terug gekeken voor nieuws over isis maar helaas,meis toch ik hoop toch zo dat alles toch goed is!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

prinsesje,je bent neit de enige hoor met zo'n man,ook hier eentje die sávonds bekaf is en geen aandacht meer heeft waar ook voor,en ik denk ook vanwege zijn werk,we hadden net een telefonische discussie dat ie nu weer op zaterdag gaat werken,hij werkt elke week al meer dan 50 uur standaard,zonder dat hij daar uren of geld voor terug krijgt,zijn baas is echt een slavendrijver,en dit breekt hem dus op,ik heb gezegd dat hij nu wat anders moet gaan zoeken omdat hij weer helemaal sjaggie en niet te genieten wordt als hij thuis is maar goed lang verhaal kort te maken,hij is ook geen vrolijke lieve man,en s*x of knuffelen ho maar!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeetjes sjees wat een gedoe.... tuurlijk ben je een goede moeder duh.... in ieder geval wel weer een geruststelling dat ze het tenminste grondig aanpakken met de onderzoeken... balen dat ze flinke bloeduitstortingen heeft nu...maar die zullen gauw genoeg weer wegtrekken!!!

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sjees
    O wat balen zeg! Wel fijn dat ze het zo aanpakken.
    Hoe oud is je dochter?
    Ennuh tuurlijk ben je een goede moeder. Daar heb ikk geen moment aan getwijfeld.
    Dit hoor je volgens mij wel vaker met een kmallergie.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve reactie, mijn dochter is vandaag precies 1,5 jaar en weegt nu 9300 gram,ik was gewoon een beetje bweuh omdat het cb er zo'n probleem van maakte en ik een beetje het gevoel kreeg dat ik meer moeite moest doen om het eten erin te proppen ofzo,maar gelukkig zeiden ze vandaag dat ik er goed aan doe om geen oorlog van het eten en drinken te maken,want dat werkt alleen maar averechts en als ze niet wil eten,dan kan je daar toch vrij weinig aan doen

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, mijn dochter 2as met 2 12 kg en met 1.5 iets van 8 of 9 kg hoor.. dat was bij ons cb geen probleem op de onderste lijn van het gemiddelde... de arts zei in januari wel dat ze wat te licht was, maar goed ze eet goed en is ook erg bewegelijk en ondernemend dus ze verbrand het ook allemaal weer..... trouwens naar een cb luister ik eigenlijk nooit zo erg.... die gemiddeldes lap ik allemaal aan me laars, ze is bijna zinnelijk, eet goed drinkt goed..slaapt niet goed.... als er wat mis is dan trek ik wel aan de bel, maar ken me kind beter dan het cb... en jij kent je kind ook als beste..... cb moet je alleen van onthouden wat je nuttig vind en er van onthouden wil voor de rest naast je neerleggen!!;)

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ook vervelend zeg!
    Wel herkenbaar, mijn vriend heeft een zoontje van 9 die 27kilo weegt.. Hij past nog steeds in maat 122/128 en eet bijna niks..
    Frustrerend is het! Hier word er nooit snoep gegeten, 3 happen en hij zit vol.
    Als hij eten ziet denk hij dat er een moord gepleegd wordt ( aan zijn ogen te zien )
    Ggd houdt het in de gaten maar omdat zijn achterlijke moeder ( sorry) zegt dat hij thuis gewoon eet ( dat kind eet sochtends al niet voor hij naar school gaat) willen ze nog geen actie ondernemen, want beide ouders moeten het ermee eens zijn..

Dus ik de zeikende steifmoeder heb zelf bedacht maar als zijn eten op een groot bord te gooien zodat het weinig lijkt..
    Heb meerdere malen per dag kleine dingetjes te geven.
    En vooral niet te dwingen om te eten, maar soms staat de oorlog met eten wel om de hoek te loeren hoor. pfff..

Zo het is misschien niet hetzelfde maar strijd met eten ken ik dus ook.. bah

13. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Over Isis, zou het misschien kunnen dat ze in het ziekenhuis ligt. Misschien is het niet goed gegaan en hebben ze haar daar gehouden (erge bloeding ofzo), dan kan ze ook helemaal niet posten. Hoop het niet voor haar, maar je weet het niet....
    Als het fout is en ze leest dit nog terug, zal het haar misschien wel steunen dat er zoveel aan haar gedacht is.

14. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    En over die lichte kindjes, werd al gezegd zoon beetje, maar als je je er zelf niet te druk om maakt, laat je dan niks aanpraten. Ok dat ze een keer goed onderzocht worden is nooit erg, maar laat je niet gek maken!

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@beertje daar heb ik ook nog even aan gedacht.
    Kan natuurlijk. We zullen het zien tzt.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Beertje, ik denk dat dat ook zo is... die is gelijk gehoudem hebben ze gecurreteerd en is vandaag thuis gekomen ofzo..... of ze ligt er nog ivm ernstige bloeding.

@babyboo, jeetje das helemaal geen soepele mk geweest... pffff
    ben ik blij dat het bij iets vlotter is verlopen enzo

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,helaas eet mijn dochter dus vrijwel niets en drinken is ook een probleem,het enigste wat ze wel echt wil hebben zijn haar 2 flessen pepti op een dag,ze was altijd een flinke meid maar het laatste half jaar buigt haar lijn wel heel erg af,en verliest ze gewicht ipv dat ze aankomt,dus tja maak me zelf ook wel wat zorgen maar t was de manier waarop t werd gebracht op cb wat me een beetje tegen de borst stuite,

wij hebben met mijn dochter ook al wel een behoorlijke achtergrond,van ziekenhuis opnames voor diverse dingen,ze is vaak ziek en loopt al vanaf 4 maand bij de kinderarts,voor longproblemen,kma en kisssyndroom,maar hoopte omdat ze qua gedrag heel vrolijk en ondernemend is nu, dat het wel los zou lopen met het eten en drinken en dat dat te maken heeft met haar achtergrond van klachten en problemen,

ach ze gaan t nu goed bekijken dus kunnen we straks in ieder gevl alles uitsluiten en hopelijk krijgen we tips hoe we wel iets anders dan haar pepti melk binnen kunnen krijgen

goofie,jemig,dat is ook een frustrerend geval zeg,en dan zo'n moeder grrrr je kan je kind toch niet zonder voedsel naar school brengen????
    Wat goed dat jij wel zoveel onderneemt om hem wat binnen te laten krijgen,en hopelijk zal zij toch ook eens wat meer haar best doen om te zorgen dat ie wat flinker groeit,jullier ook succes!

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ dames: kan het zijn dat ik me kleine soms al voel ik me buikje? voel soms wat plopjes als ik me hand op me baarmoeder leg, heel appart gevoel..

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een griezelige verhalen over wat er misschien met Isis is gebeurd. Laten we hopen dat, dat haar allemaal bespaart is gebleven, hoewel ik de hoop nu ook een beetje op begin te geven!

@ Sjees, natuurlijk ben jij een goede moeder! Daar moet jij je niet druk om maken hoor!! Sommige kinderen zijn nu eenmaal niet het ""gemiddelde". Het is goed dat ze goed in de gaten wordt gehouden en wellicht komen jullie verder met de onderzoeken die volgen.

@ Goofie, goed hoor dat jij er voor zorgt dat het geen oorlog wordt, maar dat je wel probeert om op deze manier toch iets van eten binnen te krijgen bij je stief zoontje!

@ Bella, of dat zou geweldig zijn zeg! Ben jaloers op jullie! De plopjes of een fladderd gevoel dat is je kindje ja. Zeker als jij je hand op je buik legt, want hier reageren ze op :)

Wat betreft hier, ik twijfel of ik de vk moet bellen. Heb al dagen buikpijn en deze wordt steeds erger. Heb nu elke keer dat het links onderin mijn buik heel erg pijn doet en dit komt elke keer met vlagen en houdt een paar seconden aan. Daarbij komt dat ik vandaag ook al weer 2x ben flauwgevallen, maar viel niet zeurderig overkomen bij de vk. Weet het even niet meer. Wacht anders wel af tot morgen en als het erger wordt dan bel ik dan wel.

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Prinsesje88
    Hee meid, gewoon je hart hier blijven luchten wanneer jij dat fijn vind. Daar is het forum hier voor en ik vind persoonlijk dat een ieder die zich daaraan stoort er maar overheen moet lezen.

@Wennes10
    Natuurlijk mag dat! Hoe gaat het nu met je zwangerschap? Gefeliciteerd nog en ik hoop dat je nu een beetje kan beginnen met genieten!

@coon
    Wat een super stoere schoentjes zeg! helemaal geweldig :D Als ik een jongetje zou krijgen had ik ze morgen nog gehaald!

@vwpolo1988
    bruinverlies en zelfs bloedverlies hoeft niks ernstigs te betekenen! Ik heb in het begin echt flink wat bloed verloren tot een paar keer toe. Bijna nog meer als met een ongesteldheid en onze kleine is ondertussen nog steeds kerngezond, Al kan ik me heel goed voorstellen dat je daar wel flink van schrikt.

@Lin71
    Super leuk dat je de kleine nou ook begint te voelen!

@Blackbird
    Soms zorgen de zware tijden dus ook voor hele goede tijden!

@Sjees
    Jeetje hoe komt dat zo? Of was het al voor langere tijd. Sterkte! Dat zal toch wel even schrikken zijn.
    En je bent vast een hartstikke goede moeder. Twijfel daar niet aan! Het komt vast goed als ik het zo hoor.

@Beertje1234
    Ik denk dat het inderdaad zeker fijn voor haar is dat we aan haar denken, ik hoop ook echt dat er niks ernstigs aan de hand is, Maar als ik heel eerlijk ben denk ik toch dat het niet helemaal goed zit!

@Mikmak
    Nee dat was het echt niet. Na die vrijdag met die pillen en dat het was af gekomen leek alles heel makkelijk te verlopen. Volgende ochtend voeld ik me ook prima enz. Maar daarna ging het helaas fout,.

@Prinsesje88
    Dat heb ik ook sinds gisteren. Voelt echt als hele heftige steken en vanochtend had ik het de hele ochtend. Ik ben er alleen niet bij flauwgevallen maar het doet wel flink zeer. Persoonlijk denk ik dat het de banden zijn maar mocht je bellen, laat je het dan even weten? Sterkte meid!

Deel Deze Pagina