Hè verdorie. Isis toch!! Ik zit hier gewoon te huilen na het lezen van je bericht. Ik had nog een beetje hoop. Ik had vanmorgen helder bloedverlies. Naar de verloskundige gegaan die het niet vertrouwde en me doorstuurde naar de Gyn. Daar kreeg ik gelukkig het nieuws dat alles prima was en dat ik me geen zorgen moest maken om de bloeding. Dus ik had weer een beetje hoop dat het bij jou misschien ook nog wel goed zat. Maar dus niet. Meid, echt heel heel veel sterkte gewenst. En ik hoop dat jullie heel snel weer zwanger zijn en dat het dan helemaal goed mag gaan. Veel liefs
prinsesje, goed dat je hebt gebeld, succes... ga ervanuit dat bij jou dan wel alles in orde is.... kom strakjes nog effe checken.. nu effe julie en julia kijken
Isis, dikke knuffel, het leven is niet altijd eerlijk.... An angel in the book of life Wrote down a baby's birth And mentioned when she closed the book Too beautiful for this earth....
JA.... niet echt bang, maar ik heb bij deze zwangerschap minder rust dan bij mijn dochter.... kan het niet zo goed beschrijven, tis niet echt een angst.. ben ook niet bang dat er bij mij iets mis zal gaan.. maar toch zijn er bepaalde momentjes dat je je onzeker voelt.... komt ook doordat ik uk al een week of langer voel, maar niet iedere dag.... terwijl ik bij linette van het moment dat ik dr voelde haar iedere voelde.... maar toen was ik 19 weken en nu 16 en voelde er met 14.5 weken uk al zo nu en dan dus het is nog een stukkie kleiner enz enz enz
Oke, ja dit is mijn eerste dus kan het niet vergelijken, ook voel ik de kleine nog niet.. Maar volgende week geslachtsbepaling en bij elke echo ben ik bang dat het misschien niet meer leeft ofzo, dat is mijn angst!
Jeetje zeg., wat een rot berichten hier allemaal! Dat is niet waar ik en nog een paar andere in het begin voor hadden getekend hoor!! Prinsesje misschien laat maar veel succes. Bij jou zit vast alles goed, daar vertrouw ik op. En laat je daarna maar is even goed verwennen door je vriend!! Hoop gauw op bericht! @Kv78 Jij had dus ook niet de fijnste dag vandaag. Gelukkig kreeg je wel heel goed nieuws. Had die kleine je even aardig op stang gejaagd. Hoop voor jou dat het hier bij blijft. Ik had het in het begin ook een paar keer en kreeg er zo'n stress van! Ga je nou weer lekker genieten? En hierna niet meer van die rotberichten hoor! Ik krijg er echt buikpijn van! En dat is niet fijn.,
meiden, ik ben zo druk dat ik weinig aan het forum toe kom. Ik doe echt mijn best en ik denk aan jullie maar sorry als ik niet overal op reageer!!!!
Ik ben gelukkig eindelijk een beetje van mijn angst af. Natuurlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik bij de echo's wel even zenuwachtig ben. Maar ik geloof nu wel dat het deze keer bij mij wel goed gaat! Het zet je wel even weer met beide benen op de grond als je dit soort verhalen leest, dat een zwangerschap echt niet iets heel simpels is!
@babyboo, ik zou willen dat je een knop in je hoofd om kon zetten waardoor je je geen zorgen meer zou maken. Maar helaas ik heb die knop nog niet gevonden. Maar ik zal het wel proberen.