ik vind het ook mooi en zeer bijzonder dat we via internet zoon band met elkaar op hebben gebouwd en met elkaar mee leven en er voor elkaar zijn. die steun heb je soms nodig en kan je soms niet vinden bij je vrienden omdat ze niet zwanger zijn en je niet begrijpen. daarom vind ik het fijn dat zoon site bestaat
lieve isis, Ik lees net pas je bericht,wat vreselijk oneerlijk! Ik hoop dat jij en isisman het binnenkort toch een mooi plekje in jullie hart kunnen geven en het julie snel gegund is weer zwanger te worden van een prachtig gezong beebje,heel veel sterkte en een dikke knuffel!
ja dat is in feite ook wel bijzonder, je kent elkaar wel en niet... maar laten we effe afspreken dat we weer genoeg spanningen en buikpijnen hebben gehad met isis en prinsesje... laten we gewoon geen rare stunts meer uithalen en de zw gewoon uitzingen tot eind november en eindigen begin januari...
zo net even wat recepten voor ratjetoe (ratatouille) opgezocht dus ga zo lekker aan de kokkerel. Verder hier nog steeds een kneiter koppijn,aan de achterkant van mijn hoofd,waar t de nek raakt zegt maar,dus ik hoop dat t gauw eens wegtrekt. Jullie nog plannen voor t weekend?
@Prinsesje, pppfff gelukkig is alles goed met je. Doe alsjeblieft rustig aan hoor meid, denk om jezelf en je beeb! Dikke knuffel meid! @Tamn, gefeliciteerd alweer 17 weken Het is zeker heel bijzonder dat je zo'n band opbouwt met meiden die je eigenlijk niet kent. Ik heb toen tijdens de zwangerschap van mijn zoontje meegeschreven met de oktober mama's 2008 en met sommige meiden heb ik nog steeds contact, zo leuk en bijzonder
hallo allemaal hier ook al een aantal dagen hoofdpijn komt bij me nek vandaan denk verkeerd gelegen net me man bij vrienden gebracht ze gaan heel de dag gamen en vanavond ga ik hem weer ophalen denk eerder dat het vannacht wordt net bij de hema tompouchen gehaald voor iedereen die daar is als ik daar heen ga neem ik ze mee had er al heel de week trek in (al zit ik me net wel tebedenken of ik dat eigenlijk wel mag hebben) als het morgen lekker weer is gaan we ff naar parkpop is bijna in onze achter tuin als de wind goed staat horen we de muziek.dus het is maar een klein stukje lopen straks maar even wat wassen in de machine doen want loop achter en de drinkfontijn van de katten even schoon maken en dat was het denk ik voor vandaag
Dames met hoofdpijn: dat roept om een goeie massage!!! Lekker.... En Prinsesje: gelukkig dat alles goed met je is. Weg nu met de zorgen en de stress en lekker gaan genieten. En maak dat je mannetje ook maar wijs!
Goedemiddag ! Wat een rotweer zeg! Ik heb daardoor wel de keuken kunnen schoonmaken met als gevolg pijn in mijn bekken Ach ja, verder maar rustig aan doen. Wij krijgen straks vrienden op visite. Ze blijven eten, dus ik maak mihoen . En daarna gezellig kolonisten van Catan spelen
Dag lieve meiden. Hier weinig geslapen, amper 5 uur, dus ga beetje rusten in de zetel. Heb zojuist heel mijn huis gekuist en zeker 30 vliegen doodgeslaan bwuk :s Heel erg het nieuws van Isis, kreeg er tranen van in mijn ogen Veel sterkte! Het maakt mij best ook wel onzeker... Ben zo bang dat het ineens heel slecht zal gaan of niet meer zal leven
ja dan ga j je ineens weer zorgen maken he, na dat bericht van isis. Denk je de 12 weken voorbij te zijn. Vreselijk! Vind het ook zo erg voor haar. Het maakt mij ook wel onzeker hoor. Ben blij dat ik aanstaande dinsdag naar de gyn ga, lekker hartje luisteren van mijn lieve beebje. Hier verder ook weinig aan het doen vandaag. Het regent hier ook en ik hem weinig puf. Daarnaast ligt manlief met een griepje op de bank, dus ben hem lekker aan het verzorgen. Maar dat resulteert wel in dat ik zelf ook heel sloom wordt haha. De was ben ik wel aan het doen, anders owrdt dat ook zo'n smeerzooi en heb ik geen schone kleren. Niks ergers dan dat haha.
@tamm, heb ik ook, ik heb met de januari 2009 mama's geschreven en met sommige ook nog contact... 1 meisje woont ook zodanig inde buurt die zie ik ook wel eens... en de andere bellen, sms-en. das wel apart.. @nijn, mooi zo ik had er al voor getekend.. ja de 12 weken voorbij en dan nog mk's he.... tis helaas nooit 100% maar gewoon 98,8%..... wel... helaas zat er in deze ploeg 1 van de 0.2%. dus vanaf nu kan er gewoon niets meer misgaan hier... wat een snert weer, vandaag op marktplaats een zitje voor achterop gekocht voor 20 euro.. ziet er nog super goed uit.. koop er alleen een nieuw kussentje voor. dezelfde als die ik op het stoeltje voor heb zitten...helemaal blij, ook zelf gemonteerd voor de rest cake gebakken en net de lasagna in de oven gezet... jammie
O lekker lasagna. Ik eet vandaag wat makkelijks aangezien mannetje toch niks eet en ik dus even snel wat voor mezelf in elkaar flans.
coon,jij ook hoofdpijn op die plek,toch wel gek heb het nooit op die plek,is echt pijnlijk, beertje,massage???? das een gek woord hoor voor mijn man hahhahah,daar begint ie echt neit aan helaas,....maar misschien vanavond weer even lekker in badje de ratjetoe staat op,ruikt echt heerlijk! ik had zoveel groentes liggen dacht laat ik eens t een en ander in de pan smijten hahhaha. onzekerheid,hier ook wat,maar komt meer door die stomme harde buiken en het feit dat vroeggeboorte bij ons in de fam zit,mijn zus presteerde zelfs om 3 maanden te vroeg te worden geboren en heeft het gelukkig wel overleeft maar dat is zeker neit stresvrij.....ik heb zelf met 23 weken mijn slijmprop verloren en voorweeen gekregen waardoor ik in zkh belande voor een week en daarna bedrust dus hoop toch zo dat het deze keer anders gaat maar ik ben beetje bang ivm de buiken dat het me deze keer ook niet bespaart blijft ;-(,maar we blijven positief denken!
@sjees ja is zeker pijnlijk heb nu pijn aan de zij kant van me nek en trekt dan door naar de zijkant van me hoofd tot ongeveer bij me slapen.als ik man lief vraag om te masseren dan doet ie dat altijd en vaak nog goed ook dan voel je allemaal knopen wegschieten maar ik denk echt dat het bij mij aan me kussen ligt de vulling verplaats zich steeds zodat ik s'ochtends nog maar een dun stukje heb en onzeker ja ik heb het ook soms en die verhalen van de afgelopen dagen deed wel wat met me maar probeer me rustig te houden anders wordt ik knetter gek.ik wil me niet meer voelen als toen na die bloeding en alle ellende wat we de afgelopen tijd met de katten hebben gehad en vrienden het is niet goed voor en zeker nu niet wil me zo goed mogelijk houden voor de kleine in me buik ik heb net maar 2 broodjes met pindakaas op ga zo naar vrienden waar me man is kijken hoe aangeschoten hij al is hihihih iedereen een fijne avond
@nijn, heb nog wel een bord voor je over hoor.... linette zag rood van de lasagna, heeft een flink bord er van gegeten
Meiden, ik heb even jullie hulp/steun nodig.. Ik heb sinds vanmorgen buikkrampen, soms erg zo dat ik niet kan/wil lopen. en bij zitten en staan doet het soms ook pijn.. Maar soms trekken ze weer iets weg.. Ik vind het zo wat om de VK hiervoor te bellen op zaterdagavond.. wat zouden jullie doen??
blackbird,toch nu je vk bellen,als het zo heftig is dat je er niet van kan lopen moet je dat zeker laten nakijken!