December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemiddag dames,

Daar was ik weer even. Gisteren een heerlijk dagje zwaluwhoeve gehad. Het was erg leuk en ook totaal anders dan ik had verwacht. Helaas kon ik er niet helemaal optimaal van genieten omdat ik toch steeds heel erg aan mijn beebje dacht. Dus overal niet te lang in geweest en ondanks dat heb ik het wel erg naar mijn zin gehad. Wel paar vieze ierse ventjes met hele rare praatjes, maar daar kan je achteraf ook wel weer om lachen.

ik heb de laatste pagina's al teruggelezen, maar aangezien het toch bijna de hele tijd over hetzelfde onderwerp gaat reageer ik gewoon even in het algemeen.

@Prinsesje
    Neem je nu wel even je rust? Heel goed dat je vent mee was en misschien nu een beetje bewust is van wat hem de laatste tijd werd gezegd. Die zal nu ook wel denken: oh sh*t zo'n aanstelleritus was het helemaal niet. Dus laat jij je nou maar is lekker verwennen en neem het er ook echt van.

Verder ben ik blij dat mijn onzekerheid nu wel voor het grootste deel weg is. natuurlijk heb ik nog wel is mijn angsten zo af en toe. Maar dat komt echt puur door de mk van begin dit jaar. Want bij die zwangerschap had ik geen enkele angst en nu wel. Vooral in het begin dan. Ik moet zeggen dat het eerste wat ik straks doe als ik weer lekker bij vriendlief thuis ben is naar het hartje luisteren. Ik wil toch wel even horen hoe onze kleine meid het nu maakt. Zit vast wel goed, maar is toch wel even leuk.,

Voorlopig ben ik wel even klaar hoor met al die angstaanjagende verhalen. Zat vrijdag onderweg in de trein en dan ondertussen op mijn telefoon toch nog even mee te doen hier, maar de buikpijn kroop er wel vlug in.
    Gisteren hier bij mijn moeder de stad in geweest en ik heb echt een geweldig pakje bij elkaar gesprokkeld bij de H&M en prenatal. Zal er straks een foto van maken en uploaden.
    Vooral het jasje is zo super lief! Wel een maatje 80 dus nog een beetje veel te groot :p maar hij was zo leuk en de laatste dus ik moest hem wel hebben haha..
    Hoe is het verder met alle dames?

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babyboo, lekker hoor zwaluwhoeve.

Wij gaan in juli met vrienden naar sanadome. Ik had van hun voor mijn verjaardag een bon gekregen.

Dus even lekker genieten. :)

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag dames!

Even een kort berichtje. Wij vertrekken zo meteen naar zee, ik kom vanavond nog wel eens langs.

Hier vanmorgen de Angelsound nog eens boven gehaald, wat een duidelijk mooi kloppend hartje! Prachtig :D

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    goedemiddag dames,,
    hier kijkt het buiten nog steeds erg grauw en depri.. hoop dat het wel gaat veranderen..
    wonesdag sleutel van ons nieuwe huissie en dan eindelijk overhuizen en aan de kinderkamer beginnen haha:D we hebben besloten ( ofja ik:p) dat de kinderkamer licht roze met goud gaat worden haha...
    als we met de verhuizing bezig zijn zal ik niet veel online meer zijn, we hebben wel een dongel maar weet niet precies hoe dat werkt haha;)
    verder wens ik iedereen een fijne zondag toe en morgen en dinsdag lekker genieten van het mooie weer:)

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

bm,heel veel succes met het veruizen,enne wat is een dongel???

nieuwwolkje oh leuk de zee,geniet ervan!

babyboo,hahha maat 80 dar zit mijn dochter nu in,dus duurt zeker nog wel even,maar dan heb je die vast!Ik had hir ook tot en met maat 86 al in huis,veel gekregen en ook een en ander gekocht ik heb dus het afgelopen 1,5 jaar neits hoeven kopen.

ben net weer bezig gewqeest om de kleren van mij dochter op mp te zetten,mamamia wat een werk is dat al die foto's maken en dan voor elk ding zo'n advertentie maken pffff hoef nu echt alleen nog maar maat 50-56 erop te zetten maar das niet zo veel gelukkig.
    Ga zo even vlug aan de strijk beginnen dan heb ik vast weer een klein beetje weg,want is echt zo'n berg geworden en de was staat weer te draaien dus komt vandaag alleen maar meer bij

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje want ga even snel wat doen in huis voordat de zon op de voorkant komt.

Vandaag de mijlpaal van 18 weken:)

Net gelachen met de onderbuurvrouw,kwam haar beneden tegen en ze feliciteerde me dat we een meisje krijgen.
    Verteld ze naderhand dat ze zelf ook zwanger is:$:DIk gevraagd hoever ze is zegt ze ja ik ben nu 3 maand(12 weken) En ik loop 6 weken achter je.
    We begonnen allebei al te lachen dat het een drukke boel werd in de flat hihi:pZij is in januari uitgerekend!

Kom straks verder reageren op iedereen,nu eerst de was lekker op het balkon ophangen en de volgende erin.

7. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames!

Ik ben weer terug in het land na 2 weekjes kamperen in Frankrijk. Heerlijke vakantie gehad, alleen het bed lag niet echt lekker, dus o o o wat dook ik lekker m'n eigen bedje in gisteravond......vakantie is leuk, maar thuiskomen is ook genieten ;)

Hoe gaat ie hier? Heb niet alles teruggelezen, maar las wel iets over dat het bij Isis niet goed is gegaan....heftig hoor!
    Zag ook dat een aantal van jullie al het geslacht weten, leuk! Morgenavond moet ik weer naar de vk, dus dan zal ik wel een verwijsbrief krijgen voor de 20-weken-echo. Ben ook erg benieuwd of we er een jongetje of een meisje bijkrijgen.....

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wij zijn begonnen met de babykamer in de zin van dat we de babykamer zelf al hebben (kledingkast, commode en ledikantje). Dit omdat we hem van Marktplaats hebben. Verder staat het nog in een saaie witte kamer en heb ik nog niet zoveel ermee gedaan, inderdaad eerst de echo afwachten en daarna kijken welke kleuren ik wil gaan gebruiken enzo :D Heb er wel veel zin in!!

NieuwWolkje, veel plezier op het strand!

9. Babystew

En Luna, veel plezier met je echo vanavond! Zal vanavond nog even kijken hoe het gegaan is en ben benieuwd wat het is :D Of willen jullie dat niet weten/houden jullie het voor jezelf kan natuurlijk ook hihi.

@Bellamanuela: Een dongel is echt *##&!!! Wij hebben er ook een een tijd gebruikt en hoewel we in hartje Amersfoort wonen hadden we telkens nauwelijks bereik, het ging supertraag en het internet lag er heel vaak uit. Echt erg terwijl we het duurste pakket hadden! Toen we hiervoor in Den Dolder in een hutje op de hei woonden hadden we wel goed bereik trouwens :( Dus misschien dat jullie er meer geluk mee hebben maar ik wens je alvast sterkte :)

10. Babystew

Het klinkt trouwens wel creepy dat de ogen van de baby deze week aan het verplaatsen zijn naar het midden :)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

babystew hahhaah ja als je het zo zegt wel ja

maare weer die dongel,....wat is dat,heb er echt nog nooit van gehoord???

ik heb de was weg gestreken,nieuwe hangt te drogen en de volgende zit alweer in de was,gaat lekker!
    Dochterlief wordt net wakker dus wij gaan even fietsen naar de kinderboerderij tot straks!

12. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat schrijven jullie veel, heb 2 dagen moeten bijlezen ;)

@isis, jammer, veel sterkte samen en straks weer voor 100% ervoor gaan !

Afgelopen donderdag weer een echo mogen maken, alles prima, hij lag te slapen en werd wakker. Hij lag te slapen met een armpje bij het hoofdje, toen zei de verloskundige dat we moesten letten hoe onze beeb in de buik lag te slapen en hoe hij straks in bedje ligt te slapen. Volgens haar komt dat heel vaak overeen, grappig he !
    Maar klopt dat ook, voor de gevorderde mama's onder ons ?

En vrijdag de uitslag van de combinatietest, ook alles in orde gelukkig. Zo'n moment vn een uitslag of echo is altijd weer spannend, zou alles nog in orde zijn ? Zou dat blijven tot de bevalling of gaan we er aan wennen ?

Eerst lag de eerste mijlplaal bij 12 weken. Een kennis heeft haar kindje met 22 weken verloren, voor mij ligt de grens dus weer op 22 weken, terwijl dit voor ons eigenlijk totaal anders is, maar toch zet ik voor mezelf weer een grens, raar he !?

Vrouwen ;)

Fijn weekend nog !

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@babystew
    Haha ik moet lachen om je berichtje over de baby ogen.
    Eng of niet gelukkig gebeurt het wel ;)

@nieuwwolkje
    Geniet van het strand!

@bella
    Succes met verhuizen.

Hier lekker op visite bij vrienden. Gezellig! En we blijven er ook eten. Wordt dus een latertje vanavond.
    Dat ga ik morgenochtend merken :(

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemiddag,

hier vandaag weer gaan zwemmen met uk, vandaag hubbie ook mee... zoooo gezellig, nog effe wat gegeten daan en in de wihrpool met zn 3-en.... madame ligt nu lekker languit opde bank Dora te kijken en dr papa ernaast te ronken... ikke daarintegen ben weer eens limburgs zuurvlees aan het maken..lekkerrrr

fine zondag allemaal...

luna, veel plezier met je echo

kim, gefeli met je mijlpaal

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames!

Zo wat is het ineens warm hier, pppffff, wel weer even wat anders dan de afgelopen dagen.
    Wel een paar wasjes gedraaid en lekker buiten gehangen is het ook snel droog.

Net was manlief zwemmen met dochter en ik ben met mijn zoontje even de stad in geweest, ik had zo'n trek in een softijsje :p Dus heerlijk met mijn zoontje een ijsjes wezen eten in de stad en aangezien het koopzondag was, nog even wat babykleertjes gescoord :D

Fijne dag nog meiden!

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, een dongel is een soort USB stick maar dan heb je draadloos en mobiel internet op je laptop/ pc

Tam, wij zijn ook nog even de stad in geweest. Even over de kermis gelopen.
    Bij prenatal ook nog gekeken voor een broek van Vote for Jeans. Zijn mooie broeken en ik heb nog een kortingsbon van 15%. :)
    morgen maar even kopen .

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden!

Wat lekker dat er een paar naar het strand zijn! Ik ben er echt al veel te lang niet geweest! Ik moet echt wennen aan de warmte.. ik krijg er hoofdpijn van en zit nu echt te wachten op de koelte van de avond..

Ben vandaag toch een halve dag gaan werken, ik kan gewoon niet "mijn" diertjes in de steek laten en nog belangrijker: mijn collega's zo laten rennen.. dus toch halve dag geweest... vond het echt jammer dat ik weer buikpijn en steken kreeg, het was zulk lekker weer! Maar het is gewoon belangrijk voor de kleine frummel..

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    is idd een usb stick en dan heb je draadloos internet, omdat kpn niet volgende week al internet kon aanlsuiten kregen we op hun kosten een dongel.. ben benieuwd of die het goed doet ja hahaha

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Ladies,

Lekker dagje vandaag, merk alleen wel dat ik minder tegen de warmte kan pfff...
    Vandaag vrienden op bezoek gehad, zij is 33 weken zwanger, ze krijgen een jongen.
    Zij heeft echt een mini buik maar wel lekker puntig, grappig om te zien.
    Ik ben benieuwd wat Luna krijgt? Is het een jongen erbij of toch weer een meid bij de december mama's.

Nu even op internet zoeken, moet echt dringend kleding gaan aanschaffen want ik wordt depressief als ik de dingen uit mijn kast pak.
    Niks zit meer zoals het moet en alles zit strak..
    Tips zijn welkom!!!

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Pff dat merk ik ook goofy, wat een hitte vandaag!!!!

Heb eigenlijk niet veel te melden, kruip nu lekker voor de tv...
    fijne avond meiden!!!

Deel Deze Pagina