December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ohhh hier knalt het nu echt hard en regenen...

2. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Hier voel ik nog helemaal niks! Niet zo gek ook, met 13 weken ;)

Wel heb ik iets anders opgemerkt. Op mijn buik en borsten heb ik ineens allemaal lichte/blonde donshaartjes?? Hebben meer mensen hier last van?

Zal wel weer door de hormonen komen, mijn lichaam is daar altijd zo goed mee ;p

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou het is hier weer een beetje rustig gelukkig!
    Heb het wel echt snik heet! pfff

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Koelt het niet af dan door de regen?
    Dat zou je namelijk verwachten :(

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    nee het is echt nog bloedheet, heb net al alles tegen elkaar open gezet

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @weer: het was hier net even heftig, maar nu is het weer rustig en gelukkig wat koeler.. slaapt wat makkelijker!

@aankomen: nog steeds geen gram.. ?... ik kan er ook niks aan doen.. kom zowiso niet zo makkelijk aan hoor.

Weltrusten!

7. nijnonijntje

Hmm raar. Dat hoor je overal terwijl ze flinke buien verwachten en als het daarna 18 19 graden moet worden en morgen ook...... Dan geloof ik niet dat het morgen een koude dag wordt.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    bofkont haha

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL

ik geloof het ook niet hoor...en met die hormonen heb ik het tegenwoordig alleen maar warm

10. nijnonijntje

Ja ik ook.

O het begint hier in een keer zo hard te waaien. Is gewoon eng haha!

11. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden! Het is inmiddels heeeeel lang geleden dat ik hier ben geweest! Heb wel alles meegelezen, behalve in de weken dat ik met vakantie was. Helaas zit dat er al weer op, de eerste vrije dagen zullen nu het verlof zijn....

@ gewicht: inmiddels ben ik zo'n 5 kilo aangekomen. Ik heb wel het idee dat ik minder ben gaan eten, zit sneller vol dan voor de zwangerschap. Wel heb ik al echt een buikje, meerdere mensen hebben al gevraagd of het er echt geen 2 zijn.

@ kleding: ivm dat buikje draag ik ook al een paar weken geen gewone broeken meer. Ik had voor de vakantie een korte broek en jurkje gekocht voor het geval ik in de vakantie al niet meer in m'n eigen kleding zou passen. Was wel blij dat ik dat gedaan heb want heb ze het meest gedragen! Inmiddels wat meer gekocht. Mocht iemand nog tips hebben voor lange broeken (lengte maat 36) in positiekleding dan houd ik mij aanbevolen! Heb nu een broek op hoog water....

@ 20-weken echo: op 27 juli hebben wij de 20 weken echo, ik ben dan 20 wkn en 5 dagen. Wij willen ook weten wat het wordt en iedereen mag het weten, dus dat zal ik dan ook hier laten weten. Erg leuk om te zien dat de eerste 'uitslagen' al binnen zijn, wordt het toch weer wat echter van.

@ ringen: vanochtend heb ik mijn ring af gedaan. Met die warmte werden m'n vingers er niet beter op. Schrik nog elke keer met handen wassen, dan denk ik dat ik hem verloren heb. Maar dat zal in de loop der tijd wel minder worden.

@ noodweer: Hier is het noodweer ook weer voorbij. Vond het wel even heerlijk, nu is het buiten koeler dan binnen. Kat was ook nog buiten en die komt natuurlijk pas binnen als het weer over is.... heb hem net even afgedroogt!

@ kamer en babyspulletjes: we hebben al wel her en der gekeken en ook al wat prijzen opgevraagd maar nog geen grote dingen aangeschaft. Wel al best wel wat cadeautjes gekregen, heel lief. De 27e hebben we 's ochtends de echo en daarna hebben we allebei vrij om echt te gaan winkelen want dan weten we wat het wordt!

Ondanks dat ik zeer weinig reageer, vind ik het wel fijn om al jullie verhalen te lezen. Er zit heel veel herkenning in. Helaas komen er ook vervelende berichten voorbij. Ik zit dan ook elke uur wel even te updaten om te kijken of er al nieuws is.

12. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ voelen: ik voel helaas ook nog niets. Het is de eerste dus had nog niet anders verwacht, maar ik kijk er wel naar uit!

@ donshaartjes: nope, die herken ik (nog) niet!

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo begon het hier ook
    Ik ga een koude douche nemen, ik plak helemaal haha

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hier geen donshaartjes, ennog maar 1 kilo aangekomen, dus het valt mee:)

15. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ aankomen: nu ongeveer 2 kilo aangekomen..

@ voelen: voel soms als ik mij hand op me buik leg iets tegen me aan aan en soms als ik bezig ben lijkt het net of me kleine beweegt in me buik:)

@ verhuizing: ik hoef niks te tillen dames, genoeg mankracht die dat doet voor me ik hoef alleen in te pakken en nu vanaf morgen uitpakken en zeggen waar het moet staan hahaha:D

@ noodweeR: hier komt het er uit pfoe, bliksem wel mooi om te zien en de hond ligt op het balkon in de regen hahaha

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik zwaai even langs,ben net thuis,alles goed hier,moest alleen net door het noodweer rijden want mijn accu was leeg een aardige man heeft hem weer aan de praat gekregen maar moest daarna nog 20 minuten blijven rijden om hem aan te houden is nu echt aan t spoken hier

17. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen meiden!

Ik kom even spieken over nieuws over prinsesje, helaas zie ik nog niets!

Sjees: dat leek me geen pretje, zo in dat weer gisteravond! Gelukkig ben je veilig thuis gekomen!

aankomen: 2 weken geleden was ik 4 kilo aangekomen, ben benieuwd hoe het nu is, zal zo eens op de weegschaal gaan staan. Ik was voor mijn zwangerschap bezig met een dieet en daar ben ik dus accuut mee gestopt, niet heel handig. Ook heb ik veel minder gesport in het begin, omdat ik niet lekker was, denk dat daar veel kilo's vandaan komen. Ik maak me er niet druk om eerlijk gezegd, vind het veel belangrijker dat het kindje het goed doet!

donshaartjes: geen last van!

voelen: leuk dat sommigen hun kindje al meer voelen! voor de rest: geduld, het komt echt wel, heel snel!

bellamanuela: succes vandaag met weer uitpakken! Hopelijk zijn jullie snel gesetteld.

Blackbird: geeft toch niets lijkt me, dat je niet aangekomen bent. Zolang je niet afvalt kan het geen kwaad lijkt me.

Hier voor het slapengaan zo iets geks. Ik had vrij weinig aan in bed omdat het zo warm is (lees: alleen een onderbroek), ik wilde nog even lezen en ineens: een druppel op mijn arm.. Bleek die uit een van mijn tepels te komen! een wit goedje... Ik geef melk! Ik las dat dat wel vaker voorkomt, maar vond het wel even heel apart :)

Succes met de komende dag vandaag! en veel plezier voor de dames met echo's en andere afspraken.

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons gevoel heeft ons niet in de steek gelaten! Wij worden de trotste ouders van een heel mooi ventje!! :D

Hij was er heel erg trots op en liet het ook makkelijk zien, zo schattig! De echo gisteren was echt leuk. Ze heeft niet alleen gekeken naar het geslacht, maar ook gekeken of ons ventje (zo leuk om te zeggen!) ook goed groeit en overal zit hij op het gemiddelde. Tevens heeft ze ook verteld waar mijn placenta zit (aan de voorkant :) ) en dat ik ook genoeg vruchtwater heb.

Wat betreft het weer, hier is het gisteravond ook heel erg los gegaan. Krijg het altijd benauwd van het onweer! Hier is het nog vrij rustig geweest als ik zo naar het nieuws kijk

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Hier ook weer eens een teken van leven. Wat een warmte zeg de afgelopen dagen. Mocht gisteren werken :( . Was me warm op de afdeling was het zekern 36 graden ( plat dak ).

Ik loop ook sinds een paar weken in zwangerschapskleren en kan ook mijn eigen kleren niet meer aan. Shirtjes worden nu te kort net als hempjes.
    Ik heb broeken van mama licious en die vallen vrij lang ( heb ik lengte 36 ). Verder kniebroeken en rokken en jurkjes aan.

prinsesje leuk een zoon gefeliciteerd !

@aankomen ik denk dat ik nu een 1,5 kg aangekomen ben . Maar ik weeg me eigelijk niet alleen bij de VK , straks na de zwangerschap ga ik mijn eigen weegschaal weer lastig vallen.

20. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    gefeliciteerd prinsesje88 met jullie prinsje:D

Deel Deze Pagina