@nijn, ik in eerste instantie bij mn lies, wel een beetje aan de zijkant, nu iets erboven wel wat meer aan de zijkant..kunnen een beetje lijken op een kloppende spier (als je snapt wat ik daar mee bedoel) niet pijnlijk ofzo maar gewoon als of er een spier omhoog komt.. soms een wat tintelend kriebelachtig gevoel...
@mikmak Oke, nee dat voel ik hier nog niet En kon je het meteen al aan de buitenkant voelen of dat later pas?
Ik voel soms voornamelijk rechts een trekkend gevoel en ook een beetje drukkend als ik mij verkeerd beweeg. Maar geen flauw idee wat dat is??
@nijn, nee je voelt het alleen nog aan de binnenkant, hier kunnen we het ook nog niet aan de buitenkant voelen, daar is baby to be nog wat te klein voor... zal met een paar weekjes wel zijn.. geloof dat hubbie het vorige keer 2 weken later voelde dan dat ik het al voelde...en toen uk zodanig groot was schopte ze hem de hele tijd in de rug.. porde hem uit bed... lag dan met mn buik wel eens tegen manlief aan hahahaha. en nog schopt ze hem uit bed @goof, ja hier ook wel eens, maar dat zal uk zijn met de rug ofzo.. in iedergeval drukt het met een groter lichaams deel dan een voetje of handje...
@goofie, kan dan ligt het net op een spier of zenuw ofzo... kan het wat doortrekken... niets om zorgen over te maken.. kleine groeit dus goed, want het word zwaarder, daarom kun je dat voelen weltrusten dames
Goedemorgen allemaal! Het was hier een benauwde nacht, heb daarom ook niet zo goed geslapen... ach nog 2 nachtjes en dan is het weekend! voelen van het kindje: ik voel in het stuk onder mijn navel met name in het midden af en toe wat plopjes/schopjes. Niet in mijn lies ofzo. Ik herken het drukkende gevoel van Goofie ook wel, dan denk ik dat er gedraaid wordt ofzo.
Goedemorgen! Vannacht heerlijk geslapen maar zes uur de weker was weer erg vroeg. Wat voelen veel mensen de babe al! Bij mij duurt dat nog, volgens de vk tot ongeveer 20 werken mijn placenta zit aan de voorzijde. Fijne dag allemaal! Probeer vanavond nog even langs te komen
Goedemorgen allemaal, Bij onze dochter voelde ik haar voor het eerst rond 15 a 16 weken en ik had toen mijn placenta aan de voorkant. Nu voelde ik de kleine ook bij 15 weken en weer heb ik mijn placenta aan de voorkant. Eerst de plopjes en net of de baby draaide tegen mijn buikwand en nu voel ik "doffe" klopjes aan mijn binnenkant met best wel regelmaat. Zo heerlijk om te voelen. Vandaag mag ik ook weer werken, 2 late diensten heb ik. nu even terug lezen .
Goedemorgen meiden, Mijn placenta ligt achter maar ik voel nog niks. Spannend dus! Hier zo weer aan het werk. Heb goed geslapen vannacht. Was weer lekker koel.
@nijn ja haha, dat was wel lollig en dan draaide hij zich om en sprak de buik streng toe.. hahaha @groen, er zijn hier al een hoop met 1,2, of 3 kids en dan voel je het wat eerder (wat ik in eerste instantie echt niet wilde geloven ) bij de eerste voelde ik haar met 19 weken dus wat jou vk zegt is doorgaans ook gewoon zo.... de rest, goedemorgen allemaal, heerlij geslapen, om 6 uur kwam uk ons wakker maken, maar goed moet toch werken vandaag dus dat is niets vreemd... fijne dag allemaal
Goedemorgen dames. Hier voel ik ook nog steeds de kleine niet, zal blij zijn als dat eens gebeurt! Mijn ringen heb ik al afgedaan voor het zekerste. Mijn trouwringen zijn niet van de goedkoopste, zou niet willen dat die doorgeknipt moeten worden! Hoe weet je trouwens het wanneer je vocht vasthoud?
Goedemorgen meiden!! Het duurde weer even om terug te lezen, wordt iets te veel gekletst haha Mijn placenta ligt ook aan de achterkant, dus moet ons ventje straks goed gaat voelen! Kan niet wachten!! Ik heb inderdaad ook de box van de etos en de babydump. Alle gratis dingen zijn leuk meegenomen De blije doos moet ik echter nog krijgen, maar dat is pas rond de 7 maanden, dus nog ff wachten.. Wat betreft de spulletjes die we al gekocht hebben: heel veel rompertjes (verschillende maten), veel speentjes (stuk of 5), al een paar flessen (ga flesvoeding geven, heb een borstvergroting gehad), sokjes, alle zwitsal spullen, manicuresetje, borstel en kam, aankleedkussen incl. meerdere hoezen, paar setjes kleding, flessen etc etc etc.. gewoon allemaal kleine spullen. Vandaag ga ik voor behang kijken, denk dat wij de kamer grijs met gebroken wit doen, net zoals onze woonkamer en dan wil ik nog 1 felle kleur, maar weet het niet zo goed.. Iemand suggesties?? Vandaag weer even lekker bijkomen, gisteren was een hele drukke dag. Vanvond een etentje, mijn schoonvader gaat met pensioen, dus ga straks maar even shoppen, weet alleen niet wat leuk staat. Zit weer in mijn onzekere periode Veel plezier vandaag meiden!!
Meiden, alles gaat goed met bella! Gisteren is ze heel druk geweest en had 's avonds een beetje last van haar buik, maar ze heeft me verzekerd dat ze het wat rustiger aan doet! De dongel werkt nog niet, dus vandaar dat ze zelf even niets kan posten. Maar, alles gaat dus goed met haar!
Goeiemorgen, Ik moet zo weer weg dus kom even snel gedag zeggen. Schopjes, Ik voelde de kleine al heel snel maar eens in de 3 a4 dagen. Placenta aan de voorkant nu. vorige zwangerschap voelde ik de baby pas met 20 weken afentoe en later pas elke dag dus het is heel normaal als je de baby nog niet voelt Gekocht, Nog helemaal niks gekocht voor de kleine man. Ik wacht nog ff tot na de 20 weken echo die over 20 dagen is. Dan ga ik kijken hoe en wat we met het kamertje gaan doen. Voor die tijd ga ik er lekker over dromen Ik moet om 11 weg en moet me nog ff aankleden en opmaken dus ga er snel weer vandoor.
Brood; ik begin het nu weer lekker te vinden.. heb deze week voor het eerst weer brood mee na het werk! Daarvoor kreeg ik het echt niet weg.. Misselijkheid is ook echt minder volgendsmij... (ben ik ff blij!!) Nijnonijntje, ik voel het echt midden onder mn navel, eigenlijk precies tussen schaambot en navel in. Maar heb af en toe ook een trillend spiertje rechts of links, dat schijnt ook met de baby te maken te hebben.. Als ik op mn rug lig en mn benen optrek begint ie vaak te bewegen