December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Mijn god, babyboom kijken tijdens je zwangerschap is tranen met tuiten! Wat hebben sommige gezinnen het toch belachelijk zwaar :(.

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee dames,

Ik heb de laatste berichten wel gelezen maar ben er even niet bij om te reageren.
    Vanavond weer naar het hartje van de kleine geluisterd met mijn vriend. Maar het hartje gaat helemaal niet meer zo snel als in het begin en ik maak me er echt heel veel zorgen over! Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips?
    Zo'n spijt dat ik nou weer heb zitten luisteren. Ben echt verschrikkelijk emotioneel en weer helemaal in de stress. Kan niet wachten tot die kleine eruit is. Ben bang dat ik eerder niet meer volledig kan ontspannen..

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Waarom ben ik toch zo'n belachelijke stress kip :( das nou echt een nadeel aan mezelf! Zoals vriendlief al zei: het is het beste voor jou als die kleine eruit is.
    Nou hij heeft helemaal gelijk!!

4. Charlie10

Charlie10 Lid

20 apr 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboo, je hartslag van de kleine ligt ongeveer tussen 120 en 160 slagen per minuut. Het kan veranderen, net als bij ons. Je kunt meten hoe snel de hartslag gaat, door 15 seconden de slagen te tellen en dat keer 4 te doen, dan heb je per minuut.
    Bel anders de verloskundige en vertel je stress. Toitoitoi!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @tam, heb vorige keer zw gym gedaan, en denk niet dat ik het deze keer weer ga doen.... nee wordt niet vergoed, maar bij ons kost dat 7 euro ofzo voor 7 weken ofzo.. dus das niet eens de moeite waard om te declareren...

@babyboo, ja maar ik heb toch liever niet een dikke buik vanwege de chips haha
    ohwww meissie, niet zo stressen, de hartslag wordt ook rustiger naarmate de zw vordert, heb je toch niet stiekum je eigen hartslag te pakken gehad?

@nelte, welkom hier

@de rest, ben ik het al weer kwijt.. zucht, je hee voor mij geen babyboom. ken het niet, maar klinkt ook niet echt als iets dat ik leuk vind haha

fijne avond iedereen

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    ik bel morgen de vk wel even want ik weet het allemaal niet meer.
    Kan de hartslag dus wel wat rustiger zijn soms?

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hei meiden, sorry even geen tijd om alles terug te lezen hoor maar ik zag dat iemand babyboom had zitten kijken..

het viel me namenlijk nogal op dat er een babyshower werdt gehouden.. met sushi en prosecco.. :( lijken me nu niet echt de dingen die je mag/gezond zijn tijdens je zwangerschap.. of maakt dat niet meer uit na een paar maanden??:(
    Ik zou echt boos worden als ze bij mij met sushi aankomen.. gromm.. dat mis ik echt!;)

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Bella
    Nou idd als het maar helpt
    even je neus dichtknijpen ;)
    Maar ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat !
    @Joni
    Fijne vakantie meis !
    @Nelta
    Welkom en Gefeliciteerd!
    @Mikmak
    Thanks meis,ik hoop het ook
    Als ik eten ga maken of iets ga bestellen begint het kokhalzen weer,brrr
    maar het is voor een goed doel he ;)
    @Peanut
    Gaat hard ineens he
    en lekker genieten van het gekriebel!
    @Isis
    O naar hoor dat de misselijkheid terug komt,bah
    Wel fijn om te lezen dat je opa op het moment stabiel is,ik hoop voor je dat hij er nog een poosje kan zijn
    @Coon
    Wat rot zeg dat je kat zo ziek is,ze weten dus nog niet wat er aan de hand is ?
    Sterkte en ik hoop dat de kat snel beter is en weer mee naar huis kan
    @Babyboo
    Ik had dat van de week ook een x
    zegt mijn vriend idd ook nou het hartje is wel erg rustig he
    ik ook helemaal in de stress heb toen iets chocolade gegeten en weer een poosje later geluisterd en hoorde de kleine toen weer duidelijk,dus misschien even iets eten waar de kleine energie van krijgt

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook weer babyboom gekeken ,pff heb wel even zitten janken op de bank
    herken veel van onszelf en de weg die we afgelegd hebben
    maar vond vooral het verhaal van die Vivian aangrijpend
    pfff ik moest even aan mijn eigen kleine mannetje denken
    moet er niet aan denken dat hij zou opgroeien zonder zijn mama ,echt sneu!

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@blackbird
    Ja dat zei ik ook meteen toen ik het zag.
    Sushi!!!???? Vond het ook raar dat dat gegeten werd op een babyshower terwijl de zwangere het niet mag hebben.
    Misschien als je tegen het eind aan loopt het dan anders is.
    Wel raar, maar ja.

11. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Babyboo: ik zou idd morgen even de vk bellen, zodat jij weer gerust gesteld kan worden. Waarschijnlijk is er niks aan de hand!

Ja, sushi en bubbels zijn nou niet echt babyshower voer. Dat is volgens mij wel één van de eerste dingen die ik ga doen als ik bevallen ben: sushi eten :).

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyb, ja de hartslag kan zeker rustiger zijn.maar als wij je niet gerust kunnen stellen vk bellen:D.komt allemaal goed.dat is ook het nadeel van een angel sound. Mijn as ligt in de kast voorlopig

@rest site ik later nu douchen met dochter haha

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames

Hoor ik daar prosecco owwwwwwww dat mis ik echt haha

Babyboo hopelijk is alles in orde, Hier eigenlijk altijd hetzelfde tempo

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    goedemorgen dames,

volgens mij word ik ziek pfff, overal spierpijn en pijn in me keel:(

dadelijk werken ma gelukkig maar tot 13.

iedereen fijne dag gewenst

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen mensen! Alles goed hier zo te zien, loopt hier lekker!

@ sex, hier ongeveer 1x in de week. Ook omdat ik manlief niet wil teleurstellen. ;)

16. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ sex, hier ook bijna niet, helemaal geen zin in en snap niet waarom, want voorheen wou ik bijna elke dag wel.

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hier niks te klagen op dat gebied :)
    helaas babyboom gemist had het graag willen zien
    verder drukdrukdruk, kan daarom ook steeds niet of bijna niet reageren op iemand.
    voor de meiden met een angelsound, maak jezelf nou niet helemaal gek door contstant te luisteren, het zal hoogstwaarschijnlijk wel goed zitten en stress is ook niet goed voor kleine baby

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Babyboom vind het echt een Lin momentje om naar te kijken. ff lekker tranen stromen. Bij de zwangerschap van onze dochter was het ook op de TV en heb ook geen aflevering gemist.

@angelsound de paniek die ik voelde bij de VK toen zij het hartje niet kon vinden , die wil ik thuis niet eens daarom hier geen angelsound.

Gaan jullie nog iets doen met de pinksteren? Ik mag de eerste pinksterdag werken en de tweede gaan we wel allerlei gezellige dingen doen. Hier in de buurt is er in de haven van alles te doen. Dus daar gaan wij heen als het weer een beetje meezit.

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Er zijn verschillende meningen he over de Angelsound, maar ik begrijp de meiden wel die hem liever niet hebben. Ik ben blij dat ik hem heb, ik heb tot nu toe altijd het hartje gevonden en dat stelt me gerust.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @pinksteren, niet echt zondag een communie van me nichtje...

@angelsound, heb hem maar omdat ik tot vorige week het hartje niet kon vinden ligt ie in de kast..... wacht nog wel effe. volgende wee naar de vk dan zijn we 15 weken, dan pak ik m nog wel eens een keer.. zeker omdat deze uk erg laag ligt is dat bijna niet te vinden....

@bellamanuela, wen er maar aan sex komt wel weer maar niet meer zoveel als toen hahahahaha.... :$

Deel Deze Pagina