December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sjees;vervelend harde buik, met 1ste zwangerschap nooit last van gehad hopelijk nu ook niet sterkte

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

nijnonijntje,ik zal zo manlief ns aankijken om er 1 te maken ok?

:D

wolfje tis idd niet leuk maar ja,er zijn ergere dingen denk ik maar:p

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja doen! :D
    Ben heel beneiuwd!

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

nijn bedankt dat je even aandrong heb nu eindelijk een foto wel erg he pas met 18 weken hahahha maar goed nu probleem 2,de pc pakt mijn sturingsprogramma om foto's erop te zetten ineens niet meer grrrr

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo dar is ie dan,buik met 18+2

6. Zeepaardje

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, hmmm oke nu al last van maagzuur.. heb denk ikop vocht na hele makkelijke zwangerschappen ofzo.. hardebuiken, zou ook niet weten hoe het voelt, ook daar nog nooit last van gehad, misschien wel, maar dan niet zo ervaren.
    ja hele dagen chu chu wa hahahahaha heb er 1 van smorgens vroeg in dr blote kont op de stoel hahaha, om je te bescheuren.

mooie buik. zal er ook weer eens een gaan scoren... een fotootje dan haha

8. nijnonijntje

Hoezo je hebt geen buik??
    Je hebt een hartstikke mooie buikk voor 18 weken.
    Lekker trots op zijn.
    Is dit nu echt je eerste buikfoto?
    Maak er elke wee/2weken eenn dan zie je heel mooi het verschil elke week :D

9. nijnonijntje

@mikmak
    Ja want de buik heb je al ;)
    Ben benieuwd naar de foto.

He meiden, ik ga plat. Ben kapot.
    Slaap lekker allemaal!

10. Zeepaardje

trusten ik ga ook:p

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

nijn,ja tis heel erg maar dit was echt de eerste....t kwam er gewoon neit van zeg maar....bij de eerste heb ik wel veel buikfoto's.
    Ik had trouwens niet gezegd dat ik geen buik had maar en bescheiden buikje....;-{........truste

mikmak,nu maak je me wel erg nieuwschierig hoor hahhahaha

ligt t nu trouwens aan mij,....zit net naar die foto te kijken en vind de buik zo hoog,net of ie aan kabeltjes omhoog is gehezen ofzo,een buik zit toch meestal lager whahaahaha

12. nijnonijntje

Haha dat vond ik ook van mijn eigen buik ahaha
    Maar zal wel normaal zijn dam hihi

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

volgens mij zijn al mijn ingewanden omhoog gestouwd door die bm......vandaar die berg op mijn buik hihihihih

mensen ik ga slapen!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Godeemorgen

Mooie buik hoor!!!

Pfff harde buiken heb ik ook, daar is echt niets aan!
    Zo laatste dagje werken en Dan lekker weekeind!!

15. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik vind het een hele mooie buik hoor Sjees... en schaam je niet hoor, dat je er pas 1 hebt gemaakt. Ik ook, met 6 weken en daarna niet meer... zal manlief zondag eens lief aankijken, dan hebben we even tijd. Ik zal hem hier wel posten!

Maagzuur is vervelend, ik heb het ook al een week of 3, maar het begint nu gelukkig af te nemen. Heb je er iets tegen om in te nemen?

Harde buiken: ik heb er nu 2 gehad (denk ik...) tja, het hoort erbij zeggen ze!

Leuk die verhalen over de broertjes/zusjes die zingen op de stoel! Nog even een jaar of 2-3 wachten en dan heb ik dat ook!

Nou succes voor degenen die moeten werken en alvast een fijn weekend!

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Morgen dames, hier nog steeds last van mijn buik. Het zijn geloof ik wel echt mijn darmen. Ik ben lactose intolerant en denk dat ik van de week wat verkeerd heb gegeten. Soms denk ik dat het over is en dan krijg ik ineens een kramp aanval. Bah. Maar het zit steeds heel hoog ook en ook echt op de plek waar de dikke darm loopt. Kijk wel steeds of ik geen bloed verlies. Zolang dat niet zo is zal het wel onschuldig zijn. Het is vervelend en nu door de zwangerschap word je erg onzeker en bang.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, weer een goede nacht, madam heeft nu voor de 2de nacht doorgeslapen..hoera.. vanmorgen pas om half 8 beneden... geloof dat dit de de eerste keer is in bijna een jaar dat ik zo laat beneden ben hahaha

@sjees, ja zo effe aankleden enzo,en dan ga ik me eens postioneren voor de spiegel voor een zelfportret buik haha

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedmorgen

19. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Morguh....jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven. Ben 2 dagen niet geweest en te lang bezig geweest met bijlezen.

Maagzuur, mag je gewoon rennies voor nemen.

Vervelend Goofie dat je zoon last hebt van je darmen. Kun je er niks aan doen?

En zei Mikmak nou dat ze dacht dat ze nooit harde buiken had gehad of was dat iemand anders? Ik denk inderdaad dat als je e wel had gehad je het zou weten, want je voelt je buik echt helemaal samentrekken tot een harde bal. Niks aan. Heb er ook alweer last van,gelukkig wel minder dan bij de vorige zwschap. Bleggg.....

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Wolfje
    Graag gedaan meis :D
    Nou onze kleine man is gewoon een pechvogeltje
    In het begin heeft het 6 maanden geduurd voor ze ons doorstuurde naar de KA en daar kwam toen uit dat de kleine man reflux had
    toen kreeg hij daar medicijnen voor en ging het beter,maar met 7 maanden kreeg hij een middenoorontsteking en vanaf toen was hij elke maand ziek (oorontstekingen)hij heeft al wel een 15x gehad nu denk ik ,met 15 maanden heeft hij buisjes gekregen en is zijn neusamandel verwijderd wat 6 weken hielp,echt een ander kindje
    toen begon de ellende weer en nu pas hebben ze zijn neus en keel amandelen verwijderd en nu is het hopen dat hij gewoon snel lekker in zijn vel zit en dus ook beter gaat slapen
    Het is dus voor hem eigenlijk min of meer een gewoonte geworden om wakker te worden
    dus we moeten nu weer even streng zijn en zorgen dat hij niet teveel aandacht krijgt,maar ja is niet zo makkelijk als je kindje altijd wel pijn heeft
    Heel verhaal,maar zo weet je een beetje hoe of wat ;)

@Nijn
    Mooie buike hoor!!
    @Babyboo
    O dat was zeker schrikken dan,zo dichtbij een inslag
    O ja je moet idd niet teveel rekken ,maar het kan wel een spier zijn die nu iets uitgerekt is
    Ik hoop dat de pijn snel weg is
    @Florabella
    Jeetje meis dat is ook naar en dom dat de HA je geen kuur meer wilde geven
    Gelukkig is je VK wel zo dat ze het nodig vond
    Goed dat je er achteraan gegaan bent
    Ik hoop dat je je snel fijner voelt
    @Goofie
    O dat is iddniet fijn meis,maar kunnen zeker je darmen ook zijn
    ik heb ook altijd last van mijn darmen en merk dat het deze zwangerschap ook meer aanwezig is(bij mijn zoontje was het toen weg nl)
    @Mikmak
    O wel lekker zeg dat Linette zo lekker geslapen heeft
    Hier was het vannacht ook goed alleen om 6 uur wakker,maar goed we hebben wel goed geslapen hier
    Ja het is echt snel verspreid maar hij zit er natuurlijk aan en dan met zijn vingertjes in zijn gezichtje ofzo en ja dan gaat het snel
    Ik hoop echt dat het snel aanslaat dit is voor hem ook niet fijn
    @Sjees
    O ja herkenbaar hier al maagzuur vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was,maar ik heb na de bevalling van mijn zoontje een alvleesklierontsteking gehad en toen is mijn galblaas 6 weken later verwijderd en nu slik ik altijd medicijnen tegen maagzuur
    Wat rot dat je toch weer harde buiken hebt,ik hoop dat het weer snel lekker rustig is
    mooi bescheiden buikje idd!!
    Hier ook nog geen buikfoto gemaakt terwijl ik bij de kleine man al begon bij de 4/5 weken:D

@Harde buiken
    Hier alleen de dag van bevalling,verder ook geen harde buiken gehad
    hoop dat dat nu weer zo mag gaan

Deel Deze Pagina