December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou sjees, komt ie 17 weken rond letterlijken figuurlijk :D

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertje dat was ik die nog nooit een harde buik heeft gehad.... waarschijnlij khaha

@aapje ja dat is echt wel lekker, kon me niet meer herinneren dat ik gewoon ook door kon slapen. en dat al 2 hele nachten haha:D

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@mikmak
    Mooie buik. Grappig dat armpje van je dochter erbij haha.

Hier stond ik vanmorgen op de weegschaal en vergeleken met vorige week niet aangekomen :)

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten wat ik eraan moet doen:(
    Mag natuurlijk nu ook een hoop medicijnen niet..
    Als ik mijn buik heel erg uitzet en weer ontspan, is het net op de tjunami in mijn buik zit, wat een herrie ( ben er gelukkig bekend mee en als ik dat dan heb ben ik ook wat meer gerust)
    Hoop dat het morgen over is, want wilde lekker shoppen na de geslachtsbepaling!

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk al die buiken, mijn buik van 17 weken staat op de andere computer..
    Zal hem hier ook eens gaan posten denk van het weekend.
    Ik zie nu wel bij meerdere meiden dat de buik hoog zit, ook bij de maag..
    Ik vond dat bij mezelf eerst heel raar, maar ben gelukkig niet de enige hihi..Zal vanzelf wel gaan zakken toch??

Ik ga zo met mijn vader naar ikea, even wat leuke dingen kopen want ons nieuwe huis is nog wat kaal..
    Heb er zin in, want vind winkelen met mijn vader altijd top!

Tot laters...

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Wolfje22
    I know :p ben afgelopen zaterdag ook naar de zwaluwhoeve geweest maar op de een of andere manier heb ik daarbij het idee dat het niet goed is. En dat zit me niet lekker dus ik doe het toch maar niet haha.

@Sjees
    Het maakt me ook niet uit maar vroeg me gewoon uit hoe zo iets ontstond en waarom eigenlijk?.. Mooi buikje hoor! Of nouja buik :p

@Wub309
    Sowieso veel melk drinken en vanille vla of yoghurt! Dat werkt echt.

@Mikmak
    Nou gefeliciteerd dan dat de kleine zo mooi doorslaapt :D en gefeliciteerd met je mijlpaal!
    Nou hartstikke mooi buikje. Ik ga zo ook maar is even proberen mijn buik weer is op de foto te zetten. Zien jullie gelijk hoe hij in de ochtend is.

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goodmorning ladies :D,

Hier heerlijk geslapen vannacht. Had gisteravond toch wel even aardig wat last van mijn buik maar ondertussen valt het gelukkig wel mee. De was zit al in de machine. Zometeen afwassen, stofzuigen, wc schoonmaken en dan zijn we weer klaar voor vandaag :D. Schoonbroertje jarig dus straks maar is even op visite. Druk dagje, maar de rest van de ochtend neem ik lekker voor mezelf :D.
    Lag ik nog altijd heerlijk in de voortent te slapen, staat er hier naast ons in de grote speeltuin een kindje keihard te janken en te roepen naar zijn moeder. Gewoon een kwartier lang net zo lang tot er iemand kwam kijken. Loop dan gewoon naar je moeder toe sukkel! Pff :p..
    Maar ik kan niks gescheurd hebben toch want dan zou ik wel bloed zien toch? Niet dat ik denk dat het zo erg is maar mocht het ooit nog is gebeuren.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

mooi buikje mikmak!

Hier vanmorgen vrijwel nergens meer last van,als ik de trap op en af loop wordt ie alleen direct hard en net even met autorijden dus ik houd me gedeisd vandaag,dan komt t vast goed,heb wel enorm pijn aan mijn bekken,kwam vanmorgenamper uit bed,en naar het toilet gaan is een crime.
    Morgen weer lekker weekend jahoeeeeee

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Weer zo stil hier haha.
    raar! Waar is iedereen ;)

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen eerst heerlijk wezen zwemmen met dochterlief.
    Straks nog een late dienst en morgen een dag op stap.
    Hier zelfs op de fiets een harde buik..............
    Maandag weer naar de VK .

Ga nu eerst even terug lezen.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemiddag dames,

De boodschappen zijn weer gedaan. Zo nog stofzuigen en dweilen.

-harde buiken; die had ik nog nooit gehad, ook niet bij Fenna. Nou gisteren wel hoor. Het was gezellig in bed :D . Daarna leek mijn buik wel een bowlingbal. Raar gevoel hoor.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn ja he....

@sjees, bedankt en hoef er niets voor te doen haha

@lin ah lekker he zwemmen, ik gamet een kwartiertje naar het zwembad met dochterlief

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @mikmak mooi(e) buik(je) hoor

@buikfoto's hier ook pas begonnen terwijl wij bij dochterlief met 8 weken zijn begonnen.

@hardebuiken. Wat bij mij goed werkt in mijn buik helemaal uitzetten en dan neemt de harde buik van af.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij zwemmen iedere vrijdagmorgen , tot de vakantie en daarna mag ons waterratje op zwemles.

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

zo klaar met werken eindelijk weekend.

wow wat gaaf ik lag gister op de bank op me zij met me benen iets ingetrokken en had me hand op me buik en ineens voelde ik iets langs me hand glijden ik was stom verbaasd durfde me niet te bewegen toen het weg was vertelde ik het pas tegen me man .ik had de laatste dagen wel dat ik soms een kriebels voelde onderin me buik.

vondt het zo'n gaaf gevoel toen me poes zwanger was legde ik ook geregeld me hand op dr buik ze was daar niet altijd blij mee en kon dan zo genieten daarvan en nu gebeurt het in me eigen buik.
    ik moest dit even vertellen ben nog steeds in de wolken ik vertelde het aan me ma en die vondt het ook leuk ze zij ook dat moet je kleintje geweest zijn en niet je darmen want vaak als ik plopjes voelde dacht ik dat het me darmen waren

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon, dat klinkt idd als je kindje! Bijzonder gevoel hè?!

Lekker van genieten.

17. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sniffy
    ja heel bijzonder geniet er zeker van als ik er aan terug denk komt er een grote glimlach op me gezicht
    maar is even wennen was dit gevoel bij me poes gewent en nu is het bij me zelf hihihi

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon, ik had gisteren echt een druktemaker in mijn buik.
    Ik vond het bij de katten ook altijd grappig om te zien. Dat gekrioel in zo'n buik. Wij hebben vroeger veel nestjes gehad. Alleen zijn alle katten nu dood die mijn moeder had :(

Er zijn nog wel kindjes daarvan, mijn zus heeft er nog één. En bij mensen die ze hebben opgehaald.

19. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker gevoel he.
    ja is zeker mooi om te zien van haar laatste nest was ze van 6 kittens zwanger als ze ging liggen rolde ze gewoon om zo dik was ze en als ze goed lag zag je heel dr buik bewegen van de kittens

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden ga zo ff bijlezen

hier alles goed...

zwem zelf elke avond met me zoontje (april 2008) in sept mag hij op zwemles:D

heb zelf onwijs veel zin in vakantie, vertrekken pas 20juli, maar nu al mee bezig haha zie er alleen tegen op dat ik op de grond slaap;)

knuffels

Deel Deze Pagina