@aapje; thanks voor de informatie tja vroeg het me gewoon af... wel onwijs balen hoor die reflux en oorontstekingen, dat doet zooo zeer! en idd dan wordt het op een moment ook een gewoonte en kost tijd om dat te doorbreken, sterkte meid hier super veel mazzel gehad (hopelijk met nr 2 ook) zoontje sliep van 20/8uur met 6wk, zoooo knap @goofy balen van je darmen meid, sterkte @mikmak; mooi foto @babyboo; ja ik wil deze maand of na de vakantie ook nog naar de zwaluwh. toe maar als het niet goed voelt niet doen nee en lekker zwemmen @coon; wat een supergevoel meid @all; fijn weekend dames
@coon, lijkt me je babytje..gaaf is dat he... hier een rustig kind in verhouding met linette... voel zo nu en dan eens iets schopjes geven enzo.. @lin thanx, wij zwemmen ook iedere vrijdag, eerst echt baby/peuter zwemmen, nu gewoon voor de fun omdat het zwembad waar het peuterzwemmen was niet meer matched met het slaapje van linette net weer terug, effe relaxen en dan couscous maken.. eens zien of het wat wordt haha Wolfje is nu nog goed te doen hoor kamperen enzo... met 30 weken zou ik eens achter mn oren krabben waar ik mee bezig ben. haha
Hoi dames, Dagje ikea was leuk, heb het huisje al aardig opgefleurd Ik heb ook een buikfoto van 17 weken. Ik sta hier in de aankomende babykamer, deze kamer gebruiken we nu als kluskamer en de bloemen moeten nog van de muur hihi.. Bekijk bijlage 163575
Ook nog even een van de voorkant, misschien zien jullie ook heel licht het streepje??? Bekijk bijlage 163576
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen buikfoto's gemaakt. Van het weekend maar eens mee beginnen. Mijn buik is nu ook nog een beetje raar, de ene dag heb ik echt al een buik, de volgende is het weer weg. Ik denk dat het vooral mijn darmen zijn die af en toe opzetten. Hebben jullie eigenlijk veel last van hormonen? Ik dacht zelf van niet, maar ik merk dat ik me dingen toch wel erg aantrek Zo is de kat van een vriendin meegenomen van straat en aan een ander gegeven. Deze persoon heeft de kat gechipt en weigert hem terug te geven. Mijn bloed stond echt te koken, ik stond echt op het punt om haar hele buurt af te gaan en overal op de deuren te bonken, dat heb ik normaal toch niet zo heftig
He meiden, Ik ben zzo jaloers op iiedereen die zijn beebje al voelt. Hier nog niet. Heb 's avonds wel hele onrustige darmen elke keer dus voel daarom waarschijnlijk niks haha. En ik weet zeker dat het mijn darmen zijn want je hoort ze ook echt. Neem niet aan dat beebje nu al te horen is haha
nijnonijntje,geduld,het gaat ook bij jou echt komen hoor!!! harde buiken@ las iemand die er een had na wat geklus in bed,dat is idd een normale harde buik,die ook weer wegtrekt,blijft dat gevoel en dan nog even 3 x zo heftig langer dan een uur aanhouden met bijkomende rugpijn wordt t vervelend hihihih zwemmen,oh heerlijk,mijn dochter vind t ook leuk dus probeer af en toe even te gaan,maar helaas gaat t me nu in mijn eentje met haar neit meer lukken ivm mn bekken en die buiken,de laatste 2 x was leuk maar echt slopend,ik ben wel van plan mijn moeder mee te vragen hahah dan kunnen we toch nog blijven gaan,is voor de kleine meid wel zo leuk! goofie,mooi buikje zeg! ik zie idd een lichte zwangerschapsstreep over je buik lopen,t maakt trouwens niet uit of je ermee in de zon gaat of niet,als je er aanleg voor hebt,verschijnt ie toch wel(dacht dat jij dat vroeg) mikmak,lukt t met de cous cous?? ben hier kippenbouten aan t braden met aardappel partjes erbij en een salade met van alles en nog wat erin.....manlief is pas rond 19.30 thuis dus moet nog even wachten helaas,heb wel honger nu...
O lekker couscous. Is ie gelukt mikmak? Hier gewoon simpel aardappel, vlees, groente gehad. Ook lekker af en toe. Heb alleen geen zin in aardappels dus lekker puree van gemaakt. Hier eten we morgen lekker taco's. Hmm nu al zin in. Ik dacht ook dat de streep op je buik niks met de zon te maken had, maar dat ie gewoon verschijnt als je er aanleg voor hebt zeg maar. De een wel en de ander niet. Dus niet druk maken om de zon. Wel om de zwangerschapsmasker. Ik wel tenminste. Smeer me echt goed in. Maar als je dat ookn iks uitmaakt, dan lekker zonnen!! Hier beginnen mijn darmen weer. Ga bijna twijfelen haha. was even niks en nu weer..... hmmmm echt dat geluid haha. Ik stond in de keuken en manlief in de woonkamer en die hoorde gewoon mijn darmen ploppen haha.
@Goofie Mooie buik trouwens Ik zie idd ook de streep. Maaruh kun jij je eigen normale ondergoed nog aan? Mij lukt dat echt niet meer haha.
Ja sommige dingen kan ik nog aan,maar het meeste zit strak hoor Morgen ga ik toch shoppen dus heb mijn mannetje al verteld dat er ook een stapel onderbroeken bij moet..haha..
Oja...morgen om 9.45 de geslachtsbepaling, heb helemaal de zenuwen.. Ik zal niet meteen kunnen reageren op het forum, want ik heb geen internet op mijn foon.. Ik ga het jullie zekers te weten melden, maar dat zal waarschijnlijk pas in de avond zijn. Ben zo benieuwd!!!!
Het is hier een beetje stil hoor de laatste tijd, super saai haha.. Ik heb nu als ik op een stoel zit en voorover buk dat ik echt flinke druk voel onderin mijn buik, er zit daar echt wat in de weg haha..
Ja dat gevoel heb ik ook met vooroverbukken. Dan voel ik duidelijk dat daar wat zit en in de weg zit.
goofie,spannende dag dus voor jou morgen,ben benieuwd hoor,heb je een voorgevoel? beepje heeft nu trouwens de hik,is echt zo'n grappig gevoel
Ik denk een jongen, mijn vriend een meisje! Maar ik weet niet zo goed waarom eigenlijk... Zou een meisje heel leuk vinden,en misschien dat ik daarom denk dat het een jongen wordt. Wat voel je dan als je beeb de hik heeft???
ik wordt trouwens sinds 3 dagen helemaal gek van de jeuk over mijn hele lichaam,anderen dit ook? Misschien hormonen?
grapig dat jullie beiden iets anders denken,ben benieuwd wie gelijk krijgt... tja hoe voelt dat een soort getik op de zelfde plek en heel vaak achter elkaar het kan een paar minuten aanhouden,kan het niet zo goed omschrijven maar als je het voelt weet je meteen wat ik bedoel hahhaha bij de eerste zwangerschap wist ik pas dat dat het was op t einde toen de vk zei heee de beeb heeft nu de hik,toen dacht ik...oh is dat wat ik steeds voelde!
Zo Fenna ligt er al een half uurtje in. Vandaag had ik echt pleisters nodig. Ze haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Luisteren ho maar. En rook en open vuur zijn verboden want ze is zeeeeer licht ontvlambaar