December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb bij het NUB-topic een foto geplaatst. Ben benieuwd wat de dames er van zeggen. Er heeft alleen nog niemand gepost.

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga even spieken

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sorry kan er niks van maken, nou snap ik al helemaal niks van die nub theorie haha
    Willen jullie het wel weten??

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees en nijn,ja het was gelukt, rook heerlijk maar had wat minder smaak... en toch het hele recept gevolgt.. dus volgende keer wat extra's erbij gooien ofzo...

@sniffy, tja echt meisjes he... licht ontvlambaar. hier ligt ze ook 20 min in bed madam kan hier ook zo zijn haha

@sjees, jammer dat je effe niet kan zwemmen met je uk... als je nu wat dichterbij woonden konden we vast wat regelen..ben benieuwd hoe het strax moet met nr 2 erbij

@goofie, spannend dan morgen.. veel plezier.. denk dat het een meisje gaat worden.. dat zei je buik ;)

@ondergoed, heb gewoon strings een paar maten groter gekocht en wat grotere onderbroekjes met pijpjes.... van de hema daar red ik het wel mee.. die gaan allemaal na deze zw weg, had ik nog van linette

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wij willen het wel weten.
    Er staat volgens mij op de 3e pagina van onderzoeken en echo's een uitleg van NUB.

Als ik dat lees denk ik dat het een meisje wordt.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
  7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oke ik heb het gelezen..
    Maar zag bij jou foto helemaal geen bobbeltje of iets...Dan zou ik ook denken meisje..
    Ik heb mijn laatste echo gehad met 10 weken en de nub theorie gaat vanaf 11weken, kan bij mijn foto dus niet de nub theorie toepassen:(

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier aan denk ik te zien dat het een meisje is, volgens nub

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    even een nieuwe, lijntje te donker en te klein.

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@mikmak
    O jammer. Ach oefening baart kunst. Volgende keer wat meer spul en dan smaakt ie vast super.
    Trouwens krijg je van strings geen rand in je buik als je buivoorbeel jurkjes ofzo aan hebt? Ik wel, maak niet uit of het een paar maten groter is :( maar ja ik ben een echte stringdrager, zzal toch wat moeten gaan bedenken.

@goofie
    O spannend ik ben heel benieuwd

@sniffy
    Ik zeg meisje. Weet niet waarom , maar ik zeg meisje :)

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak jammer dat de couscous minder smaak had. Ik moet er nu niet aan denken, al vind ik het heerlijk. Ik word er spontaan misselijk van.

Ik hoop dat Fenna morgen wat liever is. Ze is echt heel de dag aan het boeven geweest.
    Vooral niet luisteren was haar doel voor vandaag.

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, ik ben benieuwd. Ik dacht eerst dat het een jongen zou worden. Maar dat dacht ik bij Fenna ook ;)
    Dus dan zou het kloppen.

13. nijnonijntje

O dat ga ik ook proberen. Al zie je bij mijn echo helemaal geen bobbeltje. Maar wie weet ziet iemand anders wel wat ;)

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wie weet, ik zal zo ook even spieken.

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb net ook snel mjn echo nagekeken maar die was van 11 weken en 1 dag en ik zag niks .we zullen het zien met de 20 weken echo ik denk jongen en me man een meisje ,we hebben al wel de namen en vaak zeg ik in me zelf toch het meisjes naam wat ik raar vindt..

bah we hebben de keuken raam openstaan zodat de katten in de ren kunnen alleen jammer dat me buurman in de achter tuin blowt gister ook al en ik kan normaal al niet tegen die geur maar nu al helemaal niet

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Mikmak,nou tis te hopen dat als nummer 2 er is,ik geen harde buiken meer heb:p hahhahaha en hopelijk gaat de bi dan ook weer een stuk beter :D
    Jammer dat het eten niet helemaal was wat je ervan verwacht had

nub@ nog nooit van gehoord haahah ga straks ns lezen

coon,hier ook blowende buren,vies nu he!:(

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nijn ik denk bij jou ook een meisje!

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik vind blowen sowieso stinken. Het ruikt naar kattenpis.

19. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjees
    ja zeker vies maar normaal werd ik al knettergek van de geur ik wordt er gewoon beroerd van krijg hoofdpijn .hij blowt volgens mij om dat ie een bepaalde ziekte heeft heb hem ooit horen zeggen dat hij het krijgt.maarja hopelijk gaat ie het niet elke keer doen als ik me ramen open heb

20. nijnonijntje

Denk je?
    Ik denk dat schijn bedriegt en we een jongen krijgen. haha ik weet neit waarom ik dat denk. Waarschijnlijk omdat ik het vanaf het begin al heb gedacht :D. Geen echte reden voor dus. :D

Deel Deze Pagina