December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja precies.
    Blowen ruikt naar kattepis vermengd met konijnenpis. bleh!!

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    blowen ruikt naar kattenpas nee dat vindt ik niet hihihi dat ruikt mee naar ammonia en zeker als het er al wat langer ligt .dat was wel wennen ik deed elke avonde de kattenbakken nu zit ik soms op de bank van volgens mij ben ik wat vergeten te doen hihi

3. nijnonijntje

kattenpis ruikt ook naar ammoniak haha. :D

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik geniet van de maanden dat ik de kattenbak niet hoef te doen :)

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi ja ik weet er alles van heb er 7 rondlopen al ruikt dat niet zo erg omdat we vaak de bakken doen maar als ik in de tuin bezig ben stink dat echt erg

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahaaha ja het stinkt,maar nu ruik je alles nog heftiger!

coon ik hoop ook niet dat ie dat steeds gaat doen als jij je raampjes open hebt bah!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat bedoelt ze ook, toch?!

8. nijnonijntje

wow 7 stuks haha, gezellige boel daar bij julie :p
    vind je het niet lastig dat je dan vaak moet stofzuigen enzo? ik moet nu al vaak stofzuigen en ik heb niet eens huisdieren:$

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook hoor sniffy ik schouwde me soms kapot aan grind en de zware kattenbakken om ze schoon te maken .morgen gaan we weer een lading grind halen en ga maar braaf de rekening betalen en dan kijken hoe me man en de jongens van de winkel bezig zijn om het in de auto te doen

10. nijnonijntje

ik dacht dat ze zei dat ze het niet naar kattepis vond stinken maar naar ammoniak. haha maar misschien heb ik verkeerd gelezen. Het is best laat voor mj nu hihi:D

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijnonijntje ik moet eerlijk zeggen dat wij eigenlijk te weing zuigen heb er vaak geen puf voor .op zich valt het verharen nu wel mee ik kam ze af en toe en soms gaan ze in bad dat wil ook goed helpen .we hebben 5 halflangharen en het voordeel daar van is als er plukken haar op de bank liggen haal je het zo weg .merk met me korthren dat die haren zich overal tussen weven

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier 2 huistuinenkeukenkatten. Word af en toe wel simpel van al die haren. Ik stofzuig normaal iedere dag, maar met mijn bekkenklachten doe ik het dus om de dag. De andere dag veeg ik.

Wij hebben ook 2 open trappen. dus dat gaat door heel het huis.

13. nijnonijntje

Ja dat heb ik wel eens vaker gehoord. Inderdaad wel handig dat je de lange haren zzo wegpakt. Die zie je idd wel snel :)

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    jazeker en heb een specialen kam voor 1 van de huiskatten die heeft een hele dikke ondervacht en met die kam haal ik dat grotendeels weg scheelt ook een berg

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier 2 katten, en word helemaal kriegel van de haren..
    Ik stofzuig elke dag en soms wel 2x..
    Katten gaan ook naar buiten maar vinden het o zo heerlijk om binnen te liggen..
    Bij ons mogen de katten niet naar boven,ben blij dat de kattenharen daar dus niet komen

16. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goofie ja soms worden wij ook knettergek hoor van de haren het zit echt dan overal .en hier mogen ze wel naar boven ze mogen alleen even in de slaapkamer voordat we gaan slapen en dan moeten ze eruit

17. nijnonijntje

Wij hebben lang eenn hond gehad. Daar krijg je ook veel haren van hoor.
    Maar ja hij leeft helaas niet meer :(

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier mogen de katten sinds kort niet meer op onze slaapkamer. Werd gek van de haren op het bed. Die dan vervolgens in de was ook op alle andere kleren zitten.

Ze hebben een grote krabpaal, 2 banken en een mandje. Genoeg plek om te slapen dus.

19. nijnonijntje

Tiis wel heel gezelliig huisdieren :)
    Soms mis ik zze wel. Maar we wachten even tot beebje er is en daarna kijken we even :)

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 163669
    dit was me laatste nest wilde het even laten zien
    en ga het wel missen hoor dat kleine grut maar we hebben ervoor gekozen nu er een kleine komt om te stoppen met fokken omdat het fokken heel veel geld kost en heel veel tijd en straks met die kleine kost ook een hoop tijd en ik wil wel de kittens zo blijven opvoeden als ik deed en dat gaat gewoon niet lukken ,was wel even moeilijk om die keuze te maken

Deel Deze Pagina