Heb me weer door een hoop pagina's heen geworsteld.. Maar ben weer bij! Zag hele mooie kittens voorbij komen, echt heerlijk! Wil zelf ook ooit nog graag een Maine Coon. We hebben momenteel 3 HTK's en dat verharen van vooral eentje van hen is idd vreselijk. Hele huis ligt altijd onder het haar en het gaat het hele jaar door. Kan er soms wel van balen moet ik zeggen! Vandaag (gister eigenlijk) was ik 3 jaar samen met vriendlief Dat gevierd met uit eten gaan en naar de bioscoop, was leuk! Nu heerlijk weekend!!
Goedemorgen meiden, Lekker weekend! Was er al vroeg uit om boodschappen te doen. Verder nog niet echt plannen voor vandaag maar amnnetje wil wel lekker weg. Dus wij vermaken ons wel
Goedemorgen dames, Nijn, al lekker vroeg op pad geweest?! Fijne dag alvast. Babystew, gefeliciteerd met jullie 3 jarig samenzijn! Naar welke film zijn jullie geweest? Hier staat de vaatwasser en de wasmachine ook al aan. Fenna werd pas om 8.00u wakker. Dus ook lekker geslapen. Straks mijn fiets even wegbrengen zodat het stoeltje achterop erop gezet kan worden. Ook nog naar de verjaardag van mijn schoonzus.
Dag meiden. Hier even niet geweest, jullie schrijven nogal af seg! Gisteren naar Babydump en Baby 2000 geweest, in Babydump enkel wat kleertjes gekocht, en in Baby 2000 de babykamer! Ze is van Mickey Mouse, echt heel mooi! Straks gaan we naar de Premaman en Dreambaby. Hier een buikfoto deze morgen getrokken.
Zo meiden, heb mij weer door heel wat pagina's heen geworsteld! @ Goofie, wat een mooie buik foto! En je streepje is inderdaad al te zien, hihi. Wat spannend zeg, vandaag je geslachtsbepaling. Ben heeel benieuwd! @ Ondergoed, ik draag nog altijd mijn eigen strings en ze zitten nog steeds prima! Gelukkig maar, want kan niets anders verdragen! @ Sjees, hier geen last van jeuk. Maar het zullen inderdaad je hormonen zijn. @ Coon, wat een gave foto van je katten. Jammer dat je moet stoppen met fokken, maar is denk ik wel de beste oplossing nu je in verwachting bent. @ Huisdieren, hier hebben we er geen meer. Ik wilde heel graag een hond, maar toen bleek ik zwanger te zijn en nu willen we wachten tot ons beebje er is en misschien na een jaar of 2 weer een hondje. Ik heb altijd veel huisdieren gehad, dus is wel even wennen nu @ Nijnonijntje, heel veel plezier vandaag met je mannetje samen! @ Babystew, dat is toevallig. Mijn vriend en ik waren gisteren 2 jr samen. Helaas had hij koopavond en heb hem dus maar even gezien. Hij kwam thuis met een hele bos vol met rozen, roze, wit en rood. Zo mooi!! Ik heb geregeld dat hij een half uur mag gaan vliegen in een vliegtuig. Hij was helemaal door het dolle heen Hier gaat verder alles goed. Heel erg druk geweest de laatste tijd, vandaar dat ik niet zoveel hier te vinden was, maar heb wel alles bijgehouden elke keer. Hier ook vaak last van bandenpijn, maar dit is nu al weer wat minder gelukkig. Iedereen die weekend heeft, geniet er lekker van!! De rest, succes met werken.
Ik heb nog niks gelezen, maar moet ff vertellen van mijn beebje vannacht!!!!! Ik voel al vanaf een week of 11 plopjes (zeker weten mijn beeb), maar nu ook al een een week of twee niet plopjes, maar echt of ze zich uit aan het rekken is ofzo. Nou dat was dus gisteren wel heel duidelijk! Elke keer als ik mijn hand op mijn buik legde begon ze daar tegenaan te duwen. Mijn man heeft het zelfs gevoeld, ik had een hele dikke, harde bult (hihihi) in mijn baarmoeder. En die verschoof steeds. Was echt weer helemaal geweldig!!!!! Later bijzlezen en nu de kinderbijslag opshoppen. Hele fijne dag dames...... xxx een ubergelukkige mama hihihi
Prinsesje, hoe is het nu verder met je, en je vriend? Beertje, leuk hè dat bewegen. Ik zit ook geregeld met mijn hand op mijn buik.
@ Beertje, oh ben jaloers!! @ Sniffy, het gaat wel beter, maar het is nog niet hoe het moet zijn. Het was al heel wat dat hij gisteren met een bos bloemen aan kwam en een heel lief kaartje! Het moet ook weer wat groeien tussen ons, terwijl het al wel weer heel erg vertrouwd voelt! De sfeer hier in huis is beter en ben weer blij als hij thuiskomt. Eerst werd ik er alleen maar gespannen van, dus het gaat de goede kant op Zal bella vandaag weer eens smsen om te vragen hoe het met haar gaat!
@nijn, ja ach ja we hebben alsnog onze buiken er mee volgegeten haha. Had alleen 3 uur later al weer honger, dus het stil ook nog eens niet lang haha Die strings van hema zijn van katoen en zitten redelijk los, dus dat valt eigenlijk wel mee, zeker als je ze een paar maten groter koopt.. ik heb ze xl gekocht, normaal ben ik een m of een s.... En jij maar zeggen dat het rustig is he... moet 8 pag bij lezen haha @sniffy, ga strax ook even spieken bij het NUB topic. Ik wel nog de kattenbak doen, met handschoenen aan.. en zo niet met desinfect de handen doen.... manlief is te vaak weg als militair en linette nog te jong haha @sjees, muts *lol* @coon lekker dan zon jointlucht in je tuin.. bleh.. ik blijf die geur echt lang ruiken als ik het eenmaal geroken heb.. bleh 7 katten.. is ook genoeg, heb er 2, gaaf die foto coon.. haha zal een s kijkenof ikdie van mij er effe kan neerzetten,alhoewel linette ze heeft toegeeigend inmiddels haha @wolfje, wij hebben van die luchtbedden van coleman, die zijn super goed en dik, dan heb je geen last van het feit dat je op de grond ligt.. van die rubberen matrassen zou ik ook niet vrolijk worden haha @nieuw wolkje, nog zo een mooi beschaaft buikje, mooi @prinsesje, mooi jullie zijn weer op de goede weg. @beertje, leuk he dat bewegen.. hier is uk rustig.. zo nu en dan meld het zich en dan is het weer stil in baarmoeder land
Over bella, het gaat goed met haar. Ze is gisteravond in het ziekenhuis geweest, ze had last van haar darmen en heel erge steken. Ze heeft nu een ander drankje gekregen en nu moet het goed komen. Ze voelt zich wel weer goed!
zo goedemorgen, hier heeft madam voor de 3de opeenvolgende nacht in dr eigen bedje doorgeslapen hoera....hopen dat ze dit blijft doen.. haha. voor de rest niet zoveel nieuws, zitten voor de verandering dora te kijken en het ziet er naar uit dat het hier zo gaat regenen..
Hallo lieve dames Dat is lang geleden. We zitten bijna op de helft! Ik vind het zo snel gaan. Misselijkheid is hier helemaal verdwenen gelukkig maar nog wel erg moe. Groeten
Mikmak, als de kattenbak te vies is en ik heb nog een handschoenen van mijn werk in mijn zak. Doe ik hem ook een keer. Maar verder niet hoor