haha zal me vriend leuk vinden denk dat dat wel weer goed komt. @ pinksteren: wij gaan na eindhove na babydump kijken voor dingen
@bellam; niet ziek worden!!! @pinksteren; 1ste dag lekker thuis en lekker eten samen, 2de dag dagje met ouders weg @all; rustig hier zeg... sorry dat ik jullie zo verwaaloos heb, eerst flink ziek geweest en daarna me tante overleden... hoop nu echt weer wat meer mee te lezen en te kletsen hier gaat het nu wel goed... maar ben blij als ik de 12wk voorbij ben hier sterk gevoel dat het een jongen is geweldig heb er zin in knuffels allemaal, vanavond film kijken, maar ben er morgen weer!!!
Hier echt geen idee wat het gaat worden... 4 pendels zeggen een jongen, 1 pendel een meisje, en de gender maker test zegt ook een meisje.. Kan niet wachten tot 22 juni en dan maar hopen dat de kleine zin heeft het te laten zien
Hoihoi, Brusje, op uitzending gemist kan je babyboom nog een keer zien. Het was een heftige aflevering deze keer. Babyboo, heb je de vk nog gebeld? Was alles goed? @voorgevoel, bij mijn zoontje hadden we al heel snel voorgevoel jongen, maar nu nog niks. En waarschijnlijk blijft het bij ons weer een verrassing dus ik moet nog ff geduld hebben. @pinksteren, eerste pinksterdag eten we bij mn ouders en tweede pinksterdag doet mijn zwager s ochtends belijdenis. @baby voelen, soms wat plopjes. Maar ik kan me eigenlijk nog niet voorstellen dat dat de kleine al is. Bij mn zoontje had ik dat pas met 18 weken. Hier vandaag een dagje samen met manlief. We hadden allebei nog vakantie en Stijn was naar het kdv. Lekker de stad in geweest en wat boeken gescoord en gelijk ff samen het huishouden gedaan. Morgen moet hij weer aan het werk en ik dinsdag weer. Heb echt geen zin Het is nog zon end totdat we verlof krijgen. Maar in september nog een paar dagen naar Brugge voor een leuk congres en waarschijnlijk in oktober nog een weekje weg.
@Bella O ik hoop het niet voor je,hoe voel je je nu? Leuk dat jullie bij babydump gaan kijken met de pinksteren @Lin O hier idd ook een lekker emomomentje dan lekker de tranen laten gaan (mannetje zat lekker boven voetbal te kijken ) @Mikmak Vind het wel knap dat je dan niet weer gaat luisteren,maar ik snap je wel @Wolfje Gecondoleerd met je tante ! Ben benieuwd of je gevoel gelijk krijgt ,ik dacht bij mijn zoontje toen ook dat het een jongen was en ik had gelijk @Nelta Hebben jullie nu al de zomervakantie gehad dan ? wij hebben dat pas over 8 weken Maar wel lekker even een dagje met je mannetje alleen en samen het huishouden doen is ook nooit verkeerd
Wij denken ook dat het een jongetje wordt Maar bij ons blijft het ook een verassing tot de geboorte. @pinksteren Wij hebben nog niet wat in de planning maar dat komt vast wel goed. @babyboo En? Heb je de vk gebeld? Hier lekker een avondje op de bank.
Hallo dames! Hoe is het hier? Ik heb veel gewerkt. Hemelvaart, het weekend en dinsdag. Gisterenavond een teambespreking gehad. Die heb ik vandaag, toen Fenna op school zat, op mijn werk uitgewerkt. Mijn teamleider kijkt me altijd braaf aan of dat ik wil notuleren. Ach vooruit dan maar. Heb ik ook nog wat aan mijn secretaresse-opleiding. Ik heb nu lekker 1,5 week vakantie
@ aapje: na me werk meteen na bed gegaan en geslapen tot half 5, nu nog erg pijn in me keel en spierpijn maar komt wel weer goed. ja ik heb er ook zin in, we krijgen ook weer een baby pakket bij baby dump morgen laatste dagje werken en dan lekker lang weekend
Ja, wij gaan zo lang het nog kan altijd buiten het seizoen. Alleen is deze vakantie wat anders gelopen dan de planning was. We zouden twee weken naar Oostenrijk gaan en het laatste weekend naar Venetië. Dus wij wilde afgelopen vrijdag vertrekken richting Venetië, maar ons zoontje werd wakker met rode vlekken en 39,5 koorts. Wij dachten nog aan de 5e/6e ziekte. Maar reden voor de zekerheid toch nog ff langs de apotheek. Daar stuurde ze ons toch naar een arts omdat hij waarschijnlijk ab nodig had. Wij naar het de kinder ehbo in het ziekenhuis, dat zou het snelst gaan. Maar daar besloten ze hem gelijk te houden. Hij had namelijk een fikse oorontsteking, waarvoor hij ab via infuus kreeg en de rode vlekken was erythema multiforme (volgens mij is er geen NL-naam voor; maar het kwam er op neer dat heel zn benen en armen onder de rode/blauwe vlekken zaten; romp en gezicht viel gelukkig mee; dit is een reactie van de huid op de infectie). Vrijdag en zaterdag was hij goed ziek en zondag ging het gelukkig weer beter en maandagmorgen mocht hij mee. Oor is alweer genezen en de vlekken zijn ook al bijna weg. Maar het was best wel ff schrikken en een hoop geregel en zo. Vandaar dat ik nu dus ook alweer toe ben aan de volgende vakantie.
nijnonijntje,en al bij de dokter geweest? Aapje,ja was echt een verschrikking toen met kraamhulp,maar hopelijk deze keer beter!wij gaan het qua kamer hetzelfde doen als jullie,ook hier alles creme dus neutraal en mijn dochter gaat dan op een andere kamer jonijoni,fijne vakantie,en kan me voorstellen dat het lang duurt als je ons al over de 20 weken echo hort en zelf nog voor de termij moet nelta,gefeliciteerd,en welkom,en we hebben een kindje in dezelfde leeftijd,wat leuk! isis,fijn dat je opa op het moment stabiel is,en ook aan jezelf denken he,heel goed dat je probeert wat afstand te nemen,sterkte ermee coon,he wat zielig van je kat,sterkte ermee babyboo,sorry dat ik het zeg,maar is het wel verstandig om steeds het hartje te gaan luisteren? het lijkt me voor jou allee maar nog meer stress op te leveren,en volgens mij ga je er echt spoken van zien,misschien moet je dit even met je vk gaan bespreken,want al die stress heeft ook zijn weerslag op de baby,dus probeer dat echt te vermijden,ik denk echt dat je over je angsten en onzekerheden met iemand moet gaan praten hoor,als je wilt pb-en mag dat altijd! wowkaat,het eerste wat ik ga eten is carpaccio,dat heb ik ook bij de eerste gedaan,wat was dat lekker zeg!! sex,het begint hier weer te komen,alleen vind mijn man het eng om sex te hebben nu ik zwanger ben,de vorige keer 9 maanden geen sex gehad,pfffff das afzien hoor,maar denk wel dat het dit keer anders gaat ,
zo,vandaag lekker druk dagje gehad,vanmorgen naar de markt geweest,veel boodschappen gedaan,daarna naar mijn opa en oma geweest even de vakantiefoto's laten zien en toen door naar mijn vriendin op kraamvisite,was echt zo leuk,maneke is 2 weekjes oud,kon me gewoon haast niet voorstellen dat er hier straks ook weer zo'n klein hummeltje bij komt hier
Wij zijn vanavond heerlijk uit eten geweest. We waren weer een jaartje samen. Lekker wezen wokken. Ik heb me letterlijk tonnetje rond gegeten hahah! Maar het was hartstikke lekker, Even lekker genieten samen! @Nelta Oh dat is wat minder dan, maar goed! je krijgt wel weer even een bevestiging dat die kleine er nog is De vk heb ik niet meer gebeld, ik wacht nog wel even tot dinsdag. Op zich ben ik wel weer aardig gerustgesteld. En die kleine is ook nog erg druk dus het zal wel goed zitten! @Bellamanuela Ja zaterdag ik ook. Tijd gaat echt hard. Maar wel erg fijn. Dinsdag alweer afspraak bij de vk. Daar ben ik echt wel even aan toe! @Isis857 Jij hebt echt precies hetzelfde als ik! Mijn buik wordt echt enorm opgeblazen en vooral 's avonds vanaf een uurtje of 6 begin ik echt last te krijgen van mijn onderrug. Heb je die zwangerschaps ondergoed bij de hema gehaald of niet? Ze zitten weliswaar tot aan mijn bh maar zoooo lekker! @Tamm Ik zit nog heel erg te twijfelen! bij is kost het 60 euro voor 1 uur per week geloof ik. Het lijkt me gewoon erg leuk voor de lol! @Mikmak Het zal allemaal wel goed zitten met het hartslagje. Het wisselt heel erg hebben we vanavond gemerkt maar hij schopt wel flink tegen het microfoontje aan. Wij denken ook dat we een jongetje krijgen, maarja je weet maar nooit. Nog 2 weekjes en dan weten wij het. Zoveel zin in die pretecho. Echt weer zin om even naar die kleine te kijken! @Sniffy Geniet lekker van je vakantie, dat heb je verdiend!
Wow, ik heb net wat dropjes gegeten en ik ben er gewoon wat "tripperig" van geworden. Denk echt dat mijn bloeddruk wat gestegen is, tenminste zo voelt het. Geen lekker gevoel. Ik laat de dropjes voorlopig dus maar staan.