December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Coon
    Wat gaaf leuk joh! Hoop voor je dat het gauw dagelijks wordt!
    Whahaha geweldig die foto! hoe heb je ze ooit zo netjes allemaal op een rijtje weten te houden tijdens de foto?

@Wolfje22
    Waar ga je heen op vakantie?

@Goofie
    Mooi buikje hoor en die bloemetjes vind ik eigenlijk best wel leuk :p
    Zie inderdaad het streepje. Heb ik ook alleen bij mij is ie iets duidelijker.

@Sjees
    Ik was in ieder geval degene die vroeg naar hoe zo'n streepje ontstaat en waarom eigenlijk.
    Dat eten wat je gisteren hebt gemaakt klinkt zo super lekker!

Over ondergoed.
    Sommige kan ik nog wel aan andere niet, Maar ik had met tien weken al van die zwangerschapsboxers gehaald bij de hema en die zitten echt heerlijk! Echt een aanrader! en die hempjes ook voor zwangerschap.

Over voorover bukken heb ik ook echt last van. Is niet zo'n fijn gevoel. Dus gisteravond heb ik lekker mijn vriend mijn broek uit laten trekken.

Gisteren voor het eerst harde buiken gehad en wat deed dat zeer zeg. Werd er misselijk van! Mijn buik voelde ook net alsof ik hem de hele tijd heel hard uit aan het drukken was en het duurde echt even voor het eindelijk weg was, Niet fijn!

Wij hebben ondertussen 2 kittens in plaats van 1. Mijn schoonzusje hoefde haar kat niet perse meer en die van ons vind het spelen met hem geweldig dus nu hebben wij hem overgenomen. Ze liggen heerlijk naast me te ronken op de bank in het zonnetje. En lekker even geen kattenbak schoonmaken. Best luxe al is het niet zo erg :p.

@goofie
    Dat is wel super handig zeg! Engels komt altijd heel goed van pas en als de kleine die al als tweede taal heeft is dat helemaal top!

@Babystew
    Nog gefeliciteerd met jullie 3 jaartjes samen!

@NieuwWolkje
    Zo te horen zijn jullie dus optimaal aan het shoppne. Leuk joh!
    Leuk ondergoed :D! Wat een schattig buikje heb je. Echt zo plot een bobbeltje. Nu voel ik me echt dik :p

@Prinsesje88
    Wat fijn dat het weer beter gaat. En toch leuk dat hij met die bloemen kwam. Zou het kwartje dan nu gevallen zijn? Als het maar niet tijdelijk is. Geniet er nu maar lekker van en laat je lekker verwennen! Ontspan relax en geniet :D!

Vandaag weer een mijlpaaltje erbij joepie :D!

Vanavond een examenfeestje van een neefje van mijn vriend. Gaan we toch even gezellig langs voor familie en vrienden. Hopen dat ik het wel goed vol hou. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd toch wel weer wat langer vol hou!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all;
    zojuist een regenton gekocht:) dus het is gelukt:)

Was net ook ff bij de juwelier waar ik vaak kom, en die wees naar me buik:p:p zo leuk dat mensen het nu zien:D

@babyboo; ga naar spanje, costa brava, palamos:)
    gft met je 18wk:)

@mikmak van luchtbedden ben ik afgestapt vind het zulke on dingen.. .hihi heb nu schuimrubber matras echt super:)

@rest/all sorry vergeten... ben net een zeef:p:p

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyboo, gefeliciteerd met je mijlpaal meid! Oh vervelend van je harde buiken. Heb er geen nog geen last van, maar ben benieuwd hoe het voelt. Kan me voorstellen dat het toch een rot gevoel is. Veel plezier vanavond!

@ Vooroverbukken, ik heb het nu ook sinds een paar dagen dat, dat geen fijn gevoel meer is.

Vinden jullie het trouwens ook zo lekker om met je buik bloot te lopen? :) Heb het liefst heel de dag mijn shirt omhoog, zodat mijn buik lekker bloot is, hahaha. Dit doe ik natuurlijk alleen thuis he ;)

4. Zeepaardje

prinsesje; heb het telkens koud dus nee geen blote buik:p

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, helemaal ontkom je er dan toch niet aan

@wolfje, een normaal luchtbed vind ik ook niets, maar die coleman luchtbedden is net een normaal matras...dus daar doe ik het wel voor hihi

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    doerak 1

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en 2

8. Zeepaardje

mikmak; heb ik ook ooit gekocht, bij obelink keer gekocht... maar no time lek haha hebben we altijd...
    dus nu eenmalig 100euro voor schuimrubber matras en dat ligt super... maar we gebruiken het nu ook elke jaar bijna 4wk, dus ach...

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, gefeliciteerd met je mijlpaal.. :D

10. Zeepaardje

mikmak; leuke foto's:)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wolfje, dan moet dat wel een dik matras zijn... voor dat geld, en ach het is een investering voor langere tijd dus vind het dan nog wel meevallen als je er goedop ligt....

thanks... krijg die zwarte nooit op de foto, dit was de eerste dat ze er voor leek te zitten haha

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Zo, hier word wat afgeschreven seg!

Vandaag weer veel weesten shoppen, kleertjes voor de kleine, en ook twee broeken en twee tshirts en een jurkje voor mij.

Allemaal positiekleding.

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Ladies,

Ben weer thuis!
    Wat een dag, pfff ben kapot!
    Maar kan jullie vertellen dat wij de trotse ouders worden van een meisje!!!
    Helemaal blij zijn we..
    Zoontje van mijn vriend riep alleen maar YES!!
    We hebben het op dvd en op cd meegekregen.
    Ik zal je zeggen dat ik zo zenuwachtig was, en alleen maar dacht waar is het hartje haha..
    Allemaal goed, mijn placenta ligt aan de voorkant en ons meisje ligt daar lekker dicht tegen aan ( wat dat betenkend weet ik niet ) maar het zag er goed uit.
    Ben echt superblij dat we dit gedaan hebben!!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie gefeliciteerd met jullie dochtetje!!!!

meiden sorry reageer even niet verder,verga vd rug en buikpijn,dus duik mijn mandje in.....

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyboo dankje wel en ja als je katten goed op de foto wil hebben en vooral kittens moet je heel veel geduld hebben.meestal doe ik het alleen maar dit keer heeft me man mee geholpen elke keer keek er 1 weg tot me man op het idee kwam dat hij een irritante toon op zijn tel had en hij ging toen achter me staan de tel op de goede hoogte dat ze goed in de camera keken en ja hoor dat werkte

dit nest is inmiddels 1 jaar heb deze geplaats omdat als ik me katten wil laten zien ik 7 losse foto's moet plaatsen hun heb ik nog niet geprobeert om een groep foto te maken

Bekijk bijlage 163819
    dit is versace onze GROTE knuffelbeer gek op mensen en aandacht zit hij op schoot dan is echt je schoot vol

en iemand zei tegen me dat ik hopelijk vaker de kleine ga voelen en ja dat hoop ik ook vondt het zo mooi

voor de rest weet ik niet meer wat er allemaal was gezegt hihihi

16. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goofie van harte een meisje
    en leuk of de zoon van je vriend reageerde
    hihihi ja dan kan je er bijna ook niet van genieten he als je zo zenuwachtig ben.heb je nog wel een beetje kunnen slapen of dat ook niet

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb wel goed geslapen. Was alleen heel vroeg wakker. Haha. Merk nu pas dat de zenuwen mij energie hebben gekost. Ben echt wel goed gaar nu pff.

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Daar ben ik weer. Na een dag lekker op stap te zijn geweest. Liep anders dan we hadden gedacht, maar wel heel leuk. Man had zin om toch naar kamers te kijken. We zijn dus naar babbydump geweest. Leuke winkel. Daarna kwamen we langs babypark. 7o toevallig haha. Hij stond meteen op de rem en hup wij daar naar binnen. Bleek een nichtje van mij daar te werken haha zo grappig. Dus rondgelopen en ze kon ons een leuke korting geven. We hebben dus een offerte laten maken en die is 2 weken geldig haha. Was niet onze bedoeling, maar dit ging zo snel en mooi. We denken er even over na. Ik vind het toch wel heel snel. Maar ze zeiden als we het bestellen kunnen ze het nog in het magazijn houden tot wanneer ik het wil hebben. Dat scheelt weer. Ben heel enthousiast maar denk ook wel veel na. Aan de andere kant je hebt het spul toch nodig. Maar ik laat het toch even bezinken. Ik heb twee weken de tijd.
    Heb wel hele erge zere rug gekregen van dat geslenter de hele dag. Man mag straks dus lekker masserem :D

@goofie
    Wow gefeliciteerd!! Een meisje, wat leuk zeg :)

@mikmak
    Leuke poesjes... Met name die zwarte. Wow super beestje zeg.

@bukken
    Nee dat voelt nu ook niet heel lekker meer hoor.
    Zit wat in de weg. De buik zelf niet, maar wat erin zit ;) daarom doet het soms ook wat pijn.

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@goofie
    Je. Zou toch nog inkopen doen? Nog leuke spulletjes voor beebje gehaald?

20. Zeepaardje

mikmak; idd ligt heerlijk:)

goofy; wat leuk een meid:)

sjees doe rustig aan meid

nijn; korting is altijd mooi meegenomen:p

All; zo zit HVH te kijken haha

Deel Deze Pagina