December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Heb net een buikfoto geplaatst zie hier

Goofie en Nijntje,Dikke knuffel meiden dat jullie beide snel jullie kleintjes gaan voelen.

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik baalde ook telkens dat ik hem/haar nog niet voelde maar vanaf vandaag voel ik echt zoveel plopjes dat het mijn darmen haast niet meer kunnen zijn! Kwam ook ineens hoor dus het kan bij jullie ook opeens met een dag komen :)

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Prinsesje88
    Ik vind het heerlijk. Zoals toen het vorige week zo heet was en dan lekker bikini en korte broek eronder en dan lekker blood buikje hihi :D

@Goofie
    Gefeliciteerd met jullie prinsesje:D!
    Wat een leuke kleertjes zeg!

@Tamm
    Ik vind het wel goed dat je er dan nog even over denkt. Het is wel een huis en niet iets simpels. Maar inderdaad je slaapt er alleen. Al is het ook best prettig om wat ruimte te hebben, hoe klein is het dan?

@Babystew
    Heb vertrouwen he;) en het is helemaal niet zo gek als je je momenteel even niet meer zo voelt. Geniet er lekker van zou ik zeggen;)
    En misschien begin je ook een beetje te wennen aan je buikje waardoor ie soms misschien kleiner lijkt?
    Persoonlijk zou ik nog even wachten met zomerkleding kopen. Die kleine komt in december en dan zit je nog midden in de winter. Dat kan je denk ik nooit weten.

@florabella
    Belachelijk! Vind dat ze daar toch wel een beetje rekening mee mag houden. Slaat echt nergens op. En bovendien is het toch zeker maar een prijsuitreiking? Lekker belangrijk:p, wel fijn dat je hem toch mee kreeg!

@Nijnonijntje
    Hoe gaat het ondertussen met je? Al weer een beetje beter? Wat lief zeg! En ook een leuke verrassing toch? Spannend hoor!

@Blackbird
    Nog gefeliciteerd met je mijlpaal;)

@Mamsie86
    Ach dat doet me denken aan mezelf. Toen had ik ook een miskraam met 9w 2dg, Inderdaad we mogen allemaal van geluk spreken dat wij wel een gezond kindje hebben!

@Wolfje22
    Leuk slagharen! Veel plezier. Je hebt in ieder geval heel lekker weer! Morgen wordt het hier 26 graden. Niet te warm, niet te koud!

@kim1990
    Nog gefeliciteerd met je mijlpaal! Leuk dat je de kleine voor het eerst hebt gevoeld ;) aan de buitenkant dan.

@Brusje
    Wel leuk dat je je weer even kwam melden :p

Woow dames al 2 uur lang niks meer gepost? wat is hier aan de hand :p.

Hopelijk gaat iedereen snel de kleine voelen! Is toch wel leuk maar heb geduld. Meestal is het ook pas iets later. Ik heb al geluk dat ik nu met de eerste de kleine al begin te voelen.

Vandaag heeft mijn schoonzus haar gevoeld. Ik werd 3x hard geschopt en zij is de eerste die het heeft gevoeld. We lieten allebei een kleine gil hahaha. Het voelde zo gek en we schrokken toch allebei wel een beetje :p maar het was echt leuk. Moet wel eerlijk zeggen dat ik daar echt even aan moet gaan wennen. en hoop vooral voor mijn vriend dat hij het ook snel gaat voelen. Is toch wel beetje lullig..,

Fijne avond alvast voor iedereen!

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @kim1990
    Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar waar is je buik? Nu voel ik me helemaal dik bijna :p..

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dan kom je waarschijnlijk mijn vriend ook tegen:p

Want die werkt daar als attractiemedewerker.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn, dat een aantal van ons uk voelen is vroeg hoor, vaak ids het ook nog niet iedere dag omdat uk daar nog te klein en te licht is.rond de 20 weken is echt normaal.snap dat je baalt maar komt goed.knuffel voor jou

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo even vlug nog een berichtje en dan ga ik gauw naar mijn mandje,morgen zal ik hier denk ik niet zijn want morgenochtend om 8 uur is de eerste ziekenhuis opname van mijn dochter,zie er als een berg tegenop maar goed we moeten er even door bijten,vind t t zieligst dat ze helemaal nuchter moet blijven tot 12 uur in de middag en dan pas mag ze eten end rinken,ben erg benieuwd hoe ze zich zal houden.

vanavond was ik zingen en de beeb reagerde er heel heftig op,t was voor t eerst dat ik mijn buik op allerlei plekken gewoon aan de buitenkant zag bewegen,erg gaaf!

ik reageer later wel even terug op iedereen,want moet er nu echt in,ajuus!

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Wauw ik lees iets over een bos bloemen en een leuke echo in het verschiet !!! Gaaf nijn dat word genieten.

@Sjees heel veel sterkte met de kleine meid vandaag.

@Flora ik geloof dat ik ontploft zou zijn met zo'n muts. Ben een hormonsterbom momenteel.

@bewegen ik voel onze beeb alleen maar inwendig en het is aan de achterkant. Heb placenta voor liggen. Uitwendig zal bij mij nog wel een paar weken duren.

Mag zo weer werken, begin het aan vakantie toe te krijgen. Ben moe en kom haast niet meer bij in mijn vrije dagen. Nu ook veel gewerkt en dan 1 dag vrij en dan weer werken doet er ook geen goed aan. Werk kleding word nu vervelend rolt van mijn buik af.

Voor wie een echo heeft, controle heeft of andere leuke dingen vandaag heel veel plezier !!!

Werkse voor wie er mag werken en tot latersssssssssssssssssssss
    x

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wat doe je voor een werk Lin?!

Ik ben ook een hormonen om hoor.stond daar met tranen in mijn ogen en stoom uit mijn oren !

Vanavond ons op MP gekochte kamertje halen, het is dus niet mijn über dure keus geworden maar deze vond ik zo'n gave commode hebben met een hoge achterwand. Ik zal snel foto's plaatsen!

Werkse dames, ik ga zo ook de moed verzamelen!!

10. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!

Kim: eens met babyboo, waar is je buik? ;) Ach, zo lang het allemaal goed groeit, zal het wel in orde zijn toch, de een groeit sneller dan de ander.
    Mijn buikfoto komt zo.

Florabella: balen hoor, die hormonen! En leuk, je kamertje, ben benieuwd!

Lin: heel herkenbaar hoor, die vermoeidheid, op de een of andere manier laad ik ook niet genoeg meer op, heb je al bijna vakantie?

Sjees: heel veel succes met je dochter in het ziekenhuis vandaag, we duimen voor je dat alles goed gaat! Wat gaaf dat jou beebje zo leuk reageerde op het zingen, dat kan die later vast heel goed!

Wolfje: veel plezier in slagharen, en denk erom: niet overal in!

Babyboo: wat gaaf dat jij en je zus het samen aan de buitenkant voelden! Dan volgt je vriend vast snel!

Babystew: heerlijk dat je het ook voelt! Nu kan het echte genieten beginnen! Op tv enzo zie je altijd van die zwangere dames met een dromerige blik, nou dat heb ik nu ook vaak hoor, als ik hem/haar voel, dan droom ik soms helemaal weg!

Goofie: lekker snel, donderdag al! Ook weer een mijlpaaltje: je eerste grote aankoop!

Verder niet teruggelezen, sorry!

Vanavond mijn laatste keer hardlopen denk ik, het ging de afgelopen weken al bijna niet meer. Vind het wel jammer, nu wil ik op de dinsdagavond gaan wandelen met de hond in het bos waar de groep ook traint, dan hou ik toch een beetje het sociale! en dan ook nog 1 keer in de week gaan zwemmen. Welke sporten deden/doen jullie???

Succes voor iedereen die het nodig heeft!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben nog steeds fanatiek aan het paardrijden, gaat nog uitstekend alleen iets sneller moe en dan ook iets buitenadem haha
    Alsof ik een conditieloze oma ben!

12. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    mijn buikfoto: 17w en 4d

13. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Heel goed Flora, dat je nog zo fijn kan paardrijden!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ziet er al Goed uit Wub!!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ook een hele goedemorgen

@flora,zo nu nog paardrijden, fanatiek.. knap..

@wub,mooiiiiii ziet er goed uit!

@hormonen hier ook behoorlijk wat hormonengedrag haha,

vandaag weer een dagje vanuit huis werken, maar liep ook al te vloeken op mijn baas vanmorgen haha..

wel al super lekker weer hier, gelukkig is het bij ons rustig dus kan denk ook nog effe in de tuin zitten

16. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@wub
    Mooie buik. Groeit lekker.

@sjees
    Suuucces vandaag in het ziekenhuis met je dochter. Komt helemaal goed!

@mikmak
    Dankje meid. Ik weet dat jullie het heel vroeg voelen. Maar mijn buik is best flink vind ik en beebje beweegt heel veel. Vandaar dat ik baal en dacht hem nu allang gevoeld te moeten hebben.
    Maar ik ben ook een. Ongeduldig persoon van aard hoor ;)

Nou hier weer op mijn werk. Morgen dus al de geslachtsbepaliing hihi. Ben zo benieuuwd!

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier ook steeds nog niet... We moeten geduld hebben zeker... ;)

18. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Oh blijf gewoon lekker in je bedje liggen tot wanneer de bel gaat :D De kans is denk ik klein dat ze al zo vroeg komen..

19. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Mooie buik Wub!
    Ik moet ook eens een foto maken, heb er nog geen, is toch wel leuk om straks te vergelijken.

Sjees: Succes met je dochter in het ziekenhuis!
    Wat leuk dat de beeb zo op het zingen reageerde, lijkt me geweldig om te zien en voelen :D

Flora: Ik ben benieuwd naar het kamertje dat jullie gekocht hebben.
    Fijn dat je nog gewoon kunt paardrijden.
    Ik rijd ook nog, alleen de laatste dagen niet meer omdat ik zo'n last van mijn onderrug heb. Vanmiddag mag ik naar de chiropractor, hopelijk kan die er iets aan doen.

nijn: Morgen geslachtsbepaling, spannend!
    Ik voel ook nog geen beeb. Soms voel ik iets en dan twijfel ik wel of het mijn darmen zijn of de kleine.

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hallooooo,

Hier mannetje voor de tweede dag in de ziektewet, hij heeft de hele nacht niet geslapen door de jeuk, ziek is hij niet meer, dat was hij voordat we wisten dat hij en ons dochtertje waterpokken hadden, ons dochtertje heeft nergens last van gehad en heeft er maar een paar.
    Net menthol opgehaald, en veel gedouched, ik denk dat het alleen nog maar de jeuk is, er komen geen nieuwe pokken bij en ze springen ook niet meer. Hoe lang duurt het voordat de jeuk weg is?? Ik hoop wel dat hij fatsoenlijk slaapt vannaht, ik kan nml niet tegen slechte nachtrust, daar krijg ik weer hoofdpijn van en loop al te mopperen dat onze toekomstige baby verslaafd raakt aan de paraceta (niet dat ik ze eke dag eet hoor) Maar door hoofdpijn wordt ik mopperig, zeker omdat ik strx nog moet werken.

Verder heeft mijn man wel de baby gevoeld aan de buitenkant, en wat was hij trots, kijk daar wordt ik nou heel blij van, heb hem ook heel verliefd aangekeken. De wieg hebben wij al staan, die werd deze week bezorgt (samen uitgezocht< heerlijk is dat)
    Verder gaat het goed, voel me erg gelukkig nu :)

Deel Deze Pagina